A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
A 19-20 stb szeles talpu nepeknek van, nem nagyon van kulonbseg kenyelemben. Evek ota csak ilyet hasznalok, sosem volt gond a boost talppal, szoval szerintem kicsit tulzas amit irtal. De mindenkinek mas a kenyelmes, ki kell probalni. Yeeze 350-ek se kenyelmesebbek szamottevoen.
Én azt szeretem, h ha érzem, h rugózik. :-) Sose felejtem, h 30 éve a katonaságánál milyen jó volt a kurva katonai bakancs után belebújni az Nike Air-be..
Én nyűttem el már Nike, Asics, UnderArmour futócipőket, aztán felvettem egy HOKA Clifton-t. Egyelőre úgy vagyok, hogy soha többet mást. Bár van, akinek már sok a csillapítás, de nekem egyszerűen egy új szint a futásban. És ez tényleg nem a hype.
Mindig öröm nézni a képeket, és olvasni a beszámolóid, szerintem simán megérhetne egy külön blogot A nagy álmom már valószínűleg nem fog összejönni ebben az életben (erről írtam még évekkel ezelőtt, szerettem volna kimenni, kint venni egy autót, és lábon hazahozni), de úgy néz ki, jövőre sikerül végre kiutazni. Januárban házasodunk és március-áprilisban szeretnénk Japánba utazni nászútra.
Kb. két hétre lenne lehetőség, vakarom is a fejem rendesen, mert már most látom, hogy nagyon kevés azokra, amiket szeretnék megnézni, de bízok benne, hogy jól sikerül, és lesz még alkalom később bepótolni azt, amire most nem lesz időnk. Tokióra kb. egy hetet terveznék, mindenképp szeretnénk elmenni Oszakába meglátogatni egy ismerősünk, és ha már arra járunk akkor Narát és Kiotót is útba ejtenénk.
Ez egy alap boost cipő, a kényelemtől olyan messze van, mint égtől a csillag.
Mindamellett még a lábboltozat emelést is kispórolták belőle.
Ha szereted a boost hatását, ami amúgy hamar elillan, és a szellősebb cipőt, akkor próbáld ki az ultraboost 19 vagy 20-at.
19 még lifestyle, 20 már inkább futósabb.
Japán bakancslistás úti cél nálam is de semmiképp sem Tokió, max a kötelezők. Nincs agorafóbiám de rühellem a tumultust.
A vidéki japánt viszont nagyon-nagyon megnézném.
Többször felmerült, hogy most már össze kéne írnom az eddig történt sztorikat, de úgy gondolom, ezzel még várok. Pedig lenne mit. :-) Kezdve a földrengéstől Nagasakiban, vagy hogy beugrottam egy szám erejéig egy helyi blues zenekar koncertjén dobolni.
Az első utamon Snoop Doggal és a sleppjével utaztam Bécsbe, meg vagy 50 kiló fűvel a fedélzeten.
Aztán volt, hogy Neymar nekem ütközött a vámvizsgálaton (első képen ő az eset után) és volt, hogy Sir Eric Clapton ült le elém a reptéren.
Megrögzött Nike-os vagyok több, mint 30 éve. Viszont idén csalódtam, mert elengedett az Air Max-em légbetétje, szerencsére gariban cserélték, de ilyen még sose volt, 4-5 évet alaphangon bírt mindegyik (utcán is azt hordom főleg). Vettem egy Salomon futócipőt próbának, egyelőre fasza, tök jól csillapít, vízálló, begyere. A tartósság meg majd kiderül..
Először nekem is soknak tűnt, pláne úgy, hogy 18 éve Asics futócipőket használok. Melóra vettem első körben, kellett egy teljesen fekete, szellőző, könnyű cipő, amiben talpalni lehet egész nap. Három hónap meló után inkább befogtam futni, most már utcai, mert belevertem már 2000 km-t, már nem olyan a csillapítása.
Csak bátorítani tudlak a próbára!
A birkó cipők között unicum.
Eleve Asics-et nagyon kevés sportban használnak komolyabban. A futás és a birkózás használja inkább.
Még sehol sem láttam OT cipőket itthon! Hol lehet találni? Filléres? Nagyon szívesen hordom utcára az ilyesfajtákat, ahogy a Mizuno futócipőmet is, nagyon kényelmesek.
Kérek szépen OT elérhetőségeket, ahol nem valami koppintást akarnak rámtukmálni!
Köszi!
Baszki! Nálunk akkor sem néz ki így egy betonkeverő, amikor újonnan megveszik, nemhogy használat után... Pont a napokban néztem egy előttem haladó teherautón, hogy milyen szakadt, lelakott szarokkal járnak az utakon. Lógott minden róla, tiszta mocsok volt, stb.
Erre beraksz egy ilyen képet...
Követem FB-n az autós oldaladat, de ez a mindenre kiterjedő helyszíni beszámoló egészen lebilincselő.
Szintén FB-n követem a Heletiből Hongkongba utazóblogot, lehet ismered Te is. A fiatalember nagyszerűen mutatja be az utazásai állomásait ételektől kezdve, járművek, szokások, városkép, történelem minden-minden-minden. Rendkívül szórakoztató.
Hasonló lelkesedéssel szoktam olvasni a Te beszámolóidat is, de sajnos csak ritkán. Pedig biztos vagyok benne, hogy ezernyi képed van Japánról és ezernyi történetet tudnál mesélni. Persze tisztában vagyok vele, hogy ez idő és az senkinek nincs.
Ők teljesen más mentalitású emberek. Aminek vannak előnyei és hátrányai is, de inkább előnyei.
Magyarországon élő emberek ezt a szintet sosem fogják elérni.
És itt most nem arra gondolok,h. egy betonkeverőnek úgy kell kinéznie mintha a genfi autószalonra készült volna.
Csak alap dolgokra.
Nálunk az olyan fogalmak,h. hagyomány, tisztelet, korrektség stb. már réges régen a feledés homályába veszett...
Csak hogy értsd, kint teljesen más a járművekhez való viszonyulás. Ezerszer leírtam, hogy kint nincs füstölgő autó, nincs dízel, hibrid van vagy kismotoros kei vagy pár nagyobb dög, de a többség tömegközlekedik. Kint egy autónak az összes kiegészítője megvan, zömmel persze olyanok, amik az amerikai vagy európai piacon nem is voltak kaphatók. Kint szent a tulajdon, ha egy autó 10 éve ott rohad (mert most is láttam ilyet), nincs kibelezve, megvan mindene, embléma, dísztárcsa, sárfogó, stb. Persze cetlik borítják a szélvédőt, de alapvetően nem nyúl hozzá senki.
Kint az autók átlag életkora 5 év, itthon 18.
A ritkaságokról most írtam lejjebb, az egyik kedvenc képemet meg évenként felrakom, hogy értsétek.
Ez. Egy. Betonkeverő. :-)
A sofőr Onitsuka Tigert visel, élére vasalt munkaruha sisakkal, olyan krómlökhárító, hogy borotválkozhatsz benne. ahogy a felnikben is, egy kurva sárfolt, esőcsepp nincs a járművön, a tisztára törölgetés után csipesszel felrakva a rongyok, és ez nem egy kivétel, hanem MINDEGYIK ILYEN: :-) Az egész ország egy mozgásban lévő autószalon és múzeum.
Ez ne szegje a kedvedet mert nem kötelező! Náluk több évtizedes hagyomány, az első utam során a baszott kánikulában is sokan hordták.
Ehhez ismerni kell a japán lélektant, mindent imádnak, amivel kiválthatják a társadalmi konvenciót és elszigetelhetik magukat a többiektől. Japán a legbiztonságosabb város ilyen szempontból is, ott öregem még a mozgólépcső korlátját is óránként mossák, és bazmeg a 27 milliós városban jobb levegő van, mint a Normafán. :-)
Én azért viseltem mert a páros súlyos tüdőbeteg és nyilván kevés az esélye annak, hogy OTT bármit elkapjak, mint mondjuk itthon a villamoson, amikor a sok göthös paraszt teleprüszköli az éccel meg a flúval az utasteret és baszik a többiekre. -__-
Tehát ezért hordom itthon is a boltokban meg BKV-n. ;-)
Anno (25 éve) a VW LT max-ba megrendeltük az EDS-t (amikor fékezgeti külön a kerekeket), azzal egy fokkal jobb volt, de igazából ilyenkor az elsőkerekes kisteher a fasza. Amikor a Mitsu Eclipse turbomat megvettem disco autónak, télen mindenhova a céges Renault Masterral kellett mennem, mert kva sok hó volt (2002-3), s azon volt téli gumi, meg ugye magas volt, FWD. Jól állt a ponyvás szar a miniszoknyás csajoknak, akiket vittem magammal, a diszkó előtt.. :-)
Amúgy ok, h hátdó kerék, de ugye terep gumik vannak rajta, meg sperrdiffi, azt hittem, jobb lesz ennél. Az emelkedő sztem 10%-os volt, s már csúszott ide-oda. HA nem lenne 4wd, kellene súly a platóra, ill. hólánc is van azért.
Köszi a leírást!
Nagyon jó lehet, mi is agyaltunk egy ilyen kiruccanáson, természetesen bemindenezve, hogy kibírjam élve a repülőutat, de ez az állandó és kötelező maszkosdi, azonnal elvette mindentől a kedvem. Egy normális, mély levegőt nem lehet venni abban a szarban, fel nem fogom, hogy miért és kinek jó ez... Mindenhol így van a távolkeleten? Ha igen, akkor erősen szűkül a látogatnivalók köre.
És nem ez volt a legritkább autó, amivel találkoztam, bár kétségtelenül a legdrágább.
Talán a FEEL'S FD2 CTR volt az, de beleszaladtam az 500 példányba gyártott ilyen-olyan Subarukba, sőt TommyKaira Legacy kombiba is, amiből egy tucat ha maradt, a 300 darabos Mugen RR-be, az überbaszott ritka TommyKaira R32 GTR-be és a 100 (!) példányban se gyártott Zagato MR2-be. :-)
mercedes sprinterem (H2L3) van, a latyakos emelkedon ami 15% korul lehet, nem tudtam tegnap feljonni az udvarba. kapart csak a hatso kerek. nekifutasbol, oldalazva, sehogy.
ugyhogy a hodaly amig ilyen ido van, sajnos kint all az utcan.
Egy főre lebontva forintban: a repjegy mondjuk 350k, a szállás egy hétre olyan 120k, 6 nap napijegy 15k, kaja napi szinten szerintem 10 rongyból megvan, ilyen-olyan belépők sem több pár ezernél. Legyen fél misi.
Amire viszont nem tudsz felkészülni!
Akihabara......ha szereted az animét, a videójátékokat, autómodelleket, cuki dolgokat egy bőröndnyi pénzt hagyhatsz ott. Meg az ilyen-olyan szuvenírek, kipörgethető kapszulák (gashapon), az Autobacsban úgy hagysz ott egy vagyont, hogy azt gondolod még a felét se vásároltad meg a kinézett cuccoknak. :-) Egy valag STi-s kiegészítőt szereztem most be, amiket Japánon kívül nem is lehet rendelni.
Több éve már ott vásárolom a ruháimat. Legjobb minőség, egyediség és nem drága.