HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 04:55,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: Elektromos és hibrid Honda

Nyitotta: grego + 


Hozzászólás/oldal:
 

 << eleje | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |

#29 Tonx +  2022. augusztus 16. 21:40:23 re: #28 (lestaylor + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szólhattál volna hogy erre jártok. Nekem még sosem sikerült 50%-nál 117 maradék távot csinálni. A legjobb 100km volt. Viszont nemrég mentem anyám Zoé-jával. Van amiben az E jobb de van amiben a Zoe.
2022. augusztus 17. 19:49:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #33 
2022. augusztus 16. 22:01:34: megválaszolva lestaylor +  által, → #30 

#28 lestaylor +  2022. augusztus 16. 21:10:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mai tapasztalatok:

Gyorstöltés 50kW kezdés: 60%-ról.
20 perc alatt 90%-ra, onnan 17 perc 98%-ig.
A töltés kezdetekor 36 percet írt, úgyhogy kb. egész jól besaccolta. Utána hazamentem, 96%-ról 100%-ra 45 perc volt a konnektoros töltéssel. [SMIL:/smile1.gif]
Ezek után asszony elment vele Sopronba, 117 km, most 50%-on áll. Ügyes volt, nekem ez biztos nem sikerült volna. [SMIL:/smile1.gif]
2022. augusztus 16. 21:40:23: megválaszolva Tonx +  által, → #29 

#27 rooby +  2022. augusztus 16. 15:42:05    ‹›  0 | rejt
Így számolható el a villanyautó üzemanyagköltsége

#26 integra_type_r 0  2022. augusztus 15. 22:51:20    ‹›  +4 | rejt


#25 integra_type_r 0  2022. augusztus 15. 09:22:58    ‹›  0 | rejt

új ára...(+1,3 millió Ft)



#24 integra_type_r 0  2022. augusztus 12. 20:15:56 re: #23 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
hát itt most nem ez lesz...

cserébe gigászi adókedvezmény, környezetszennyezés a négyzeten, stb...

#23 grego +  2022. augusztus 12. 17:39:58 re: #22 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ennyi pénzből fel lehet húzni egy 1000MW-os atomerőművet tokkal vonóval...vagy egy 8000MW-os kombinált ciklusú erőművet ami kiszolgálja az egész országot...
2022. augusztus 12. 20:15:56: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #24 

#22 integra_type_r 0  2022. augusztus 12. 17:35:11 re: #21 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hát, nem lesz kicsi az biztos...

a tesla nevadai Gigafactory 20 GWh...
ez 100 GWh lesz a mondás szerint...

csak viszonyításkép a Berlin-i Gigafactory 5.8 billion euro-ból épült...
2022. augusztus 12. 17:39:58: megválaszolva grego +  által, → #23 

#21 grego +  2022. augusztus 12. 16:48:25 re: #20 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
2888 milliárd forintból???

Mi a tököm kerül ezen ennyibe?
2022. augusztus 12. 17:35:11: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #22 

#20 integra_type_r 0  2022. augusztus 12. 14:57:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt

CATL announces its second European battery plant in Hungary...

On August 12, 2022, Contemporary Amperex Technology Co., Limited (CATL) officially announced it will invest 7.34 billion euros to build a 100 GWh battery plant in Debrecen of east Hungary, which is also its second battery plant in Europe following its German plant. Subject to the shareholder meeting approval, construction of the first production facilities will start within this year.
2022. augusztus 12. 16:48:25: megválaszolva grego +  által, → #21 

#19 integra_type_r 0  2022. augusztus 9. 13:16:08    ‹›  0 | rejt

The #TeslaModel3 is not Europe's top-selling electric car anymore. This year it has been dethroned by the #TeslaModelY, as it already happened in USA and China. As a part of the Model 3 imports come from China, it was affected by the lockdown and the stop of production over there.

The #Fiat500 came third, and closer to the second position than to the fourth position, occupied by another Stellantis car, the #Peugeote208. In the case of the Fiat, the electric version represented 38% of the model's total registrations in H1, vs 21% for the Peugeot. The French B-Hatch increased the gap with the #RenaultZoe, its closest rival.

The #DaciaSpring hits the top 10 sending the #VWID3 out. The German hatch posted a 44% decline vs H1 2021, when it was the second most popular. Other big drops include the #VolkswageneUp (-56%), #NissanLeaf (-21%), #Smartfortwo (-35%), and #MercedesEQC (-29%).





#17 grego +  2022. augusztus 9. 12:10:51    ‹›  0 | rejt
https://index.hu/gazdasag/2022/08/09/gazdasag-litium-nyersany
ag-akkumulator-elektromos-jarmu-autoipar-nemzetkozi-energiaug
ynokseg/

#16 grego +  2022. augusztus 8. 14:41:41 re: #15 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Rossz a link.

#15 integra_type_r 0  2022. augusztus 8. 13:27:46    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ekkora pénznyomda is tud lenni a villanyautó gyártás...


2022. augusztus 8. 14:41:41: megválaszolva grego +  által, → #16 


2022. augusztus 9. 13:14: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#14 integra_type_r 0  2022. augusztus 4. 12:30:40    ‹›  0 | rejt

Napi 70-100 kilométert mennek a magyar elektromos autósok...



#315866 integra_type_r 0  2022. augusztus 3. 08:45:26    ‹›  0 | rejt

NAPI RENAULT ZOÉ : mostmár napi szinten kapunk megkereséseket, RENAULT ZOÉ javítással kapcsolatban, fontos, hogy tudjak a tulajdonosok, NINCSENEK EGYEDÜL, mindenkinek segítünk, a lehető leggyorsabban.

Példa : a szabadságok miatt egy külsős műhely segítséget kértük, egy R240 típusú, 22kWh-s Zoé elektromotor kiszerelésével kapcsolatban, ám a hagyományos üzemű autók hada miatt nem tudtak 2 hétig hozzányúlni. Időközben kollégánk visszatért a munkába, és rekord sebességgel kiszerelte a motort, illetve elvégeztük az alábbi folyamatokat :
- traileres szállítás,
- klímagáz lefejtése,
- motor kiszerelése,
- fedélzeti töltő javítása és tesztelése,
- javított fedélzeti töltő visszaépítése,
- elektromotor visszaszerelése,
- váltóolaj csere,
- klímagáz pótlása, eredeti mennyiség visszatöltése,
- ismételt töltési teszt,
- autó átadása.
Az egész folyamat 5 napot vett igénybe, ami az R-motorosok leggyorsabb javítási ideje.

Kalkulált költség : 240-250.000.-

A fedélzeti töltő javítások variációi és árai a következőek :
SIMA JAVÍTÁS = 350.000.-
HYBRID FEDÉLZETI TÖLTŐ = 420.000.-

Ez utóbbi eljárás lényege, hogy 63kW a fedélzeti töltő elméleti, töltési maximuma, így az ezen a beavatkozáson átesett Zoék fedélzeti töltője a jövőben is biztos üzeműek lesznek, nincs további meghibásodás.

Ugyanakkor a másik, relaváns segítség az EGYFÁZISÚ TÖLTŐ ELEKTRONIKA, amit közvetlenül az autóba építünk, megelőzve ezzel a fedélzeti töltő aszimmetrikus terhelését, illetve lehetővé téve az otthoni, 220V-os, hálózati töltést is.

Ennek ára : 250.000.-
FONTOS : egyelőre csak a Q-motorosokhoz elérhető, az R-motorosoké hamarosan elkészül, fejlesztés alatt.

Az említett javításokkal lényegesen üzembiztosabb ZOÉK születhetnek, mert ne felejtsük el, hogy a RENAULT ZOÉ továbbra is egyfajta kuriózum a villanyautózásban, a villámgyors AC töltése miatt, ami sokszorozza a felhasználási lehetőségeket.



#13 wierra +  2022. augusztus 2. 10:00:05    ‹›  0 | rejt
Megalakult a Sony Honda Mobility






#12 integra_type_r 0  2022. augusztus 1. 22:10:04 re: #11 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
nekem jövő tavaszt mondtak, hogy akkor talán lenne új, gyártásból...

#11 Tonx +  2022. augusztus 1. 21:57:33 re: #10 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a baj azt máshol is eladták volna már. Viszont lehet várni kellett volna a red-re.
2022. augusztus 1. 22:10:04: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #12 

#10 integra_type_r 0  2022. augusztus 1. 21:50:35 re: #9 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
oda már ebben az évben nem visznek...
mindent is eladtak...(volna)
még a jövő évi kvótáikat is... [SMIL:/nevet/laugh8.gif]
2022. augusztus 1. 21:57:33: megválaszolva Tonx +  által, → #11 

#9 grego +  2022. augusztus 1. 21:44:32 re: #8 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szolnokra? :D
2022. augusztus 1. 21:50:35: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #10 

#8 integra_type_r 0  2022. augusztus 1. 21:27:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
megjöttek az első limited edition-ök...


2022. augusztus 1. 21:44:32: megválaszolva grego +  által, → #9 

#7 Tonx +  2022. július 30. 09:59:43    ‹›  0 | rejt
2024-től jön.



#6 grego +  2022. július 28. 22:35:30 re: #5 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Pláne :D

#5 integra_type_r 0  2022. július 28. 22:34:40 re: #4 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
E-ből is lesz update, elvileg...
2022. július 28. 22:35:30: megválaszolva grego +  által, → #6 

#4 grego +  2022. július 28. 20:55:48 re: #3 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hibrid Civic

Jön még egy tisztán elektromos autó, kb. olyan HRV kinézet meg szint.
Jön a JAzz facelift (vagy már itt is van nemsokára).
2022. július 28. 22:34:40: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #5 

#3 CharlesPhilip +  2022. július 28. 20:52:56 re: #1 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pontosan milyen típusok lesznek?
A Honda e-n kívül lesz még elektromos?

Mi lesz a benzines Civicekkel? PHEV-ek lesznek, vagy csak MILD Hybridek?

Köszi
2022. július 28. 20:55:48: megválaszolva grego +  által, → #4 

#2 Tonx +  2022. július 28. 18:35:59    ‹›  0 | rejt
Esetleg egykét alap infót is adhatok műszaki alapon mert ezeket például sehol sem magyarázzák el rendesen.
Töltés mert általában ez a legfontosabb:
- Typ2 legelterjedtebb, ez főleg váltóáram tehát AC, ezen az E egy fázison tud tölteni és max 6.6kW-al. Ha valaki fizetős helyen tölt akkor készüljön fel hogy sokáig áll. A legtöbb typ2 vagy mennekes töltők max 22kW-al tudnak tölteni de az E csak 1/3-át használja. Így kb 4-5 óra a feltöltés. Sajnos nem írja ki hogy mennyivel tölt csak a hátralévő időt mutatja és az is 10-20 percenként ugrik. Ha 11kW-os akkor meg ugye a duplája.
- CCS ez egyenáram tehát DC, itt már többet tud az E akár 50kW felett is. De csak kb 50%-ig akkor csökkenni kezd a töltési sebesség. Saját tapasztalat alapján stimmel a 20-80%ig töltés kb 30 perc alatt, 80-100-ig viszont újabb fél óra kell. Érdemes figyelni a gyorstöltőknél hogy ténylegesen mennyivel tölt, mert van amikor bár tudná az 50kW-ot de csak 20-at tud leadni a töltő, úgy hogy az aksi 20%-on van, és mivel ezeknél főleg percenként fizet az ember, túl drága lehet a töltés. Ilyenkor érdemes egy másik gyorstöltőt keresni ami tényleg 50kW-ot tud. Megéri. Ja és ahol perc alapú az elszámolás érdemes 15-20 másodperccel a perc vége előtt megszakítani a töltést ugyanis nekem 15 másodperccel később állt csak le, így 5 másodperccel belecsúsztam a következő percbe ami újabb 110Ft-ot jelentett.
- otthoni töltés: 2,3kW és egész éjjel eltart. Ha valaki nem megy 2-3 óránként 100-200km-t akkor fel lehet rendesen tölteni otthon is.

Töltős programok:
- Mobiliti az MVM programja, nagyon sok töltővel mindenhol látszik hogy foglalt-e vagy sem. Árak is stimmelnek.
- lidl e-charge. lidlis töltőprogram, még ingyenes fél óráig. 30 perc után leáll a töltés, de újra lehet indítani. Az E töltési hátránya itt mutatkozik meg igazán. Mert legjobb esetben is csak 3,3kW megy a kocsiba míg egy Zoe pl akár 11kW-ot tud tölteni ugyanannyi idő alatt.
- Drive-on eon-os töltőprogram, aldinál főleg. Nekik vannak percdíjaik is de általában csak 2 óra után számolják. Még nem töltöttem.
- plugshare egy elég jól kidolgozott navigációs program ami mutatja a létező nyilvános töltőket. PC-n az útvonaltervezés esetén meg lehet nézni a domborzat változását is. Néha érdemes egy kicsi kerülővel egy-egy hegyet kikerülni. Hátránya hogy nem mutatja pontosan melyik töltő foglalt, és a töltők árai sem stimmelnek.
- Külföldi oldalon a smatrics-ot használom nekik sok gyorstöltőjük van, DE nem a felvett teljesítmény alapján fizet az ember hanem hogy melyik DC töltőt választja. Van 50kW-ig és felette. És hiába használunk csak pl 30-at akkor is a 150Kw-os tarifát kell fizetni.
- másik az osztrák lidlis töltés, nincs programjuk csak oda kell menni és tölteni, DC (50kW) és AC (22kW) is van, még ingyenes és 50kW-tal fél óráig használható, utána megáll. De újra lehet indítani. Viszont hiába van rajta 3 kábel és előtte két parkoló, csak egy autót tud egyszerre tölteni.

Hatótáv:
Hivatalosan 210km, valójában 180-190 de ez akkor már 0km maradékkal. Szóval a használható biztonságos táv 150-170km. A városi használatra elég. Ha gyorsabban tudna AC-n tölteni egy tökéletes autó lenne akár hosszabb utakra is.
Érzékeny az emelkedőkre a hidegre a padlóáramos/feszültséges gyorsításokra. Viszont még 30 felett is elrúgja a hátulját vizes úton.
A visszatöltés 35 alatt csökkenni kezd és itt már használja a fékeket is. Ugye nem adhatja rá a max visszatöltést hátsó keréken alacsony sebességnél, mert simán megcsúszhat a hátulja (én véleményem). Lehet hogy az első kerekesként tovább tudná használni a visszatöltést?

#1 grego +  2022. július 28. 17:10:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel a Honda itthoni model palettája év végétől kizárólag hibrid és elektromos lesz/van, ezért az ezekkel kapcsolatos témák itt tárgyalhatók ki
2022. július 28. 20:52:56: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #3 

#82641 Tonx +  2022. július 26. 21:14:34 re: #82640 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Inkább az egy pedálos üzemmódot használom, de csak annyira engedem fel az amperpedált hogy a mini E-n ne világítsanak a féklámpák:) Amúgy nagyon eltalálták az egypedálos módot. De sajnos 36-38 alatt elkezdi használni a normál fékeket is, szóval városban bár visszatölt de magasabb sebességnél jobban ki lehet használni a visszatöltést. Amire viszont kényes a domborzati viszonyok. Ott könnyen megeszik 1km alatt 3-4km-t, szóval most már megpróbálok inkább kisebb kerülővel de emelkedőt kikerülve közlekedni.

#82640 integra_type_r 0  2022. július 26. 20:43:28 re: #82636 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
13 az már egész jó...
azzal tudsz játszani, hogy amikor csak lehet próbálsz majdnem vitorlázni...
ha a kijelző jobb oldalán a power - charge vízszintes vonala felett tartod kb. 1,5-2mm-re a leadott teljesítmény vonalát akkor nagyon minimális hajtást ad csak rá, a sebességet tartja, fogyasztásban pedig valahol 6-8kwh körül fogyaszt ilyenkor...

ebben a melegben lámpánál induláskor simán becsúsztatja a fenekét, ha ráadod a tüzet normálban is...úgy hogy a kipörgés gátló be van kapcsolva...

bár nem néztem, de sztem 0-60-ra simán veri az FK8-at... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]


2022. július 26. 21:14:34: megválaszolva Tonx +  által, → #82641 

#82639 Tonx +  2022. július 26. 14:35:50 re: #82638 (Laci-DSI + )  ←  ‹›   →  ↑  +8 | rejt
Igen, sikerült. Nem volt egyszerű de meglett. Az autó osztrák tesztautó volt, 2 éves és most már 6300km van benne, fehér, és advance felszereltséggel. Igen ő vette meg vagyis én csúsztam le róla mert csak másnap telefonáltam oda:) De nem baj, így is jó lett.
2022. július 28. 06:42:55: megválaszolva - fox - +  által, → #82642 

#82638 Laci-DSI +  2022. július 26. 13:21:00 re: #82636 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgy tűnik lemaradtam. Ezek szerint végül neked is sikerült egy E-t becserkészned. Volt itt téma már korábban? Csak arra emlékszem, hogy kerestél, és végül talán Integra cartárs vette meg előled az utolsót Szolnokon. Hol sikerült végül megvenni? Magyarországon, milyen szín, motor, felszereltég....stb...?

Ja, és gratulálok hozzá!
2022. július 26. 14:35:50: megválaszolva Tonx +  által, → #82639 

#82637 wierra +  2022. július 26. 12:27:12 re: #82635 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A Hunyadival eltöltött kilóméterek tapasztalataim azt mutatják, hogy a hatótávot jelentősen befolyásolja a külső hőmérséklet változása illetve a domborzati viszonyok.

Ez mindig legyen benne a 'dióban', mert érhetnek kellemetlen meglepetések.
Az áprilisi választás hétvégéjén csurig töltve indultunk el egy Bp-Tar-Nagybátony-Bp útra, ami ~200km. Simán bírnia kellett volna az akksinak. Elvileg.
Hazafelé a Gödöllői dombság és a 10C fok alá beeső hőmérséklet miatt ki kellett állni a gödöllői Lidl-pitstopba és rátölteni, hogy biztosan hazaérjünk.

Városi közlekedéssel az elméleti hatótáv klíma nélkül nálam el tudja érni a 270 km-t is.
Kkfháza-Budapest M5-M0 (132km) 130 km/h ill. 110 km/h valós sebességgel, 25,5C fokra klímázva (külső hőmérséklet 38C fok) 21km maradt az akksiban.

#82636 Tonx +  2022. július 26. 11:32:09 re: #82635 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Majd egyszer kipróbálom otthon teljes fetöltésnél.
A vezetési stílus már javul de még mindig nem olyan mint kellene, habár 13kw jött ki most városban és 5km fogyott a 10km alatt.
Majd ha asszony is használja akkor még lejjebb megy, remélem. Mert mindegyik másik autónál kapásból 1-2 literrel kevesebbel eljár mint én. Meg kb mindenki kevesebbel eljár mint én:)
Esőben nem nagyon illik padlóáramot/feszültséget adni, mert simán elpattog a hátulja, legalábbis 30 körül nagyon könnyen.
2022. július 26. 20:43:28: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #82640 
2022. július 26. 13:21:00: megválaszolva Laci-DSI +  által, → #82638 


2022. július 26. 11:33: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#82635 integra_type_r 0  2022. július 26. 10:44:34 re: #82634 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
azt vettem észre, hogy 200 fölé akkor megy, ha 20-30%ról indulsz...
csak úgy rátöltögetve 180-190 körülig megy...fali töltőről...

persze ez ettől függetlenül nem jelenti, hogy ne tudna többet elmenni adott esetben...
mert a megtehető km az tulajdonképpen egy tippelő óra...
sokszor 5-10kmt is elmegy úgy hogy nem változik a megtehető táv...(pl. rekuperál, vagy átlag alatt 8-10kwh fogyaszt)
ezért szoktam a napit 100%nál nullázni...így a kettőből azért elég jól össze lehet rakni mennyi az annyi...

de az igazán jó hatótáv kihasználáshoz tényleg újra kell tanulni vezetni...
egy benzines autónál ahol mondjuk kerékre levitt teljesítmény hatékonysága 15-25% között van (motor veszteség, hajtáslánc, egyéb veszteség), egy elektromosnál ez valahol 85-90%...ami óriási különbség...
ergo egy benzinesnél a vezetési stílus "pedál kezelés hibáit" a rossz hatékonyság teljesen elmaszkolhatja...
egy elektromosnál ezek pedig felnagyítódnak...
így egy benzines autó vezetési stílusával nem feltétlenül hozhatóak az elméleti hatótávok...
2022. július 26. 12:27:12: megválaszolva wierra +  által, → #82637 
2022. július 26. 11:32:09: megválaszolva Tonx +  által, → #82636 

#82634 Tonx +  2022. július 25. 21:26:17 re: #82633 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
185 fölé még sosem ment. Mondjuk 99 és 100% között általában 4-5 percet ír lidlinél. Itthon még nem töltöttem 100%-ig sosem, amíg van ingyen töltési lehetőség ha lehet azt is használom.
2022. július 26. 10:44:34: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #82635 

#82633 integra_type_r 0  2022. július 25. 21:14:18 re: #82627 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az teljesen korrekt...majdnem hogy ideális...
legalábbis az E-től...

nekem 200 fölé is szokott tölteni...(gyorstöltővel nem...)
attól függően, hogy használom...


2022. július 25. 21:26:17: megválaszolva Tonx +  által, → #82634 

#82627 Tonx +  2022. július 25. 15:51:51 re: #82616 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
4 személy, tele csomagtartó, autópálya 110 tempomat klíma, 16.8kW/h 168km hatótáv. Induláskor 182 volt.
2022. július 25. 21:14:18: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #82633 
2022. július 25. 15:52:29: megválaszolva grego +  által, → #82628 

#82618 integra_type_r 0  2022. július 24. 17:54:21 re: #82617 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
mondjuk az is, hogy a mosóban sehol nem voltál... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]


2022. július 24. 17:55:40: megválaszolva grego +  által, → #82619 

#82616 integra_type_r 0  2022. július 24. 10:15:18    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

a 38 fokos külső hőmérsékletnél (kint állva 2 órán keresztül a napon) elég jelentős az akku temperálás (-34km hatótáv) amíg vissza nem hűti az akkumlátorokat normál üzemi tartományba...(23-32 fok)


2022. július 25. 15:51:51: megválaszolva Tonx +  által, → #82627 
2022. július 24. 14:42:53: megválaszolva grego +  által, → #82617 

 << eleje | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |

 




Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.53, 0.34, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.079 mp, 10 query