Ja az akvárium appra vigyázzatok mert az app center megszűnt, és állítólag az AHA rádió is. Helyette nincs más, én sajnos akvárium mentesen kell éljek vagy majd 3 éves szervíznél felrakja a kereskedés.
lehet a balanszolásra tervezett több időt...
töltési görbét lenne érdekes látni, de az így kívülről nem elérhető...
max obd-n keresztül lehet valahogy kivarázsolni valami külső app-al...
nem tudom van-e ilyen...
illetve a honda HDS-ből látható-e valami belőle...
az SOH az érdekes lenne hogy alakul...
majd elmegyek grego-hoz egyszer megnézem mit lát a rencer...
2022. november 20. 12:42:27: megválaszolva Tonx + által,
→ #263
Viszont ami érdekes volt hogy tegnap 4%-ról 100%-ig elsőre 19 órát írt ki, majd szűk 14 óra múlva már tele volt. Nade ennyi gond legyen, elég ideje volt éjjel hogy feltöltse magát.
Nagyon nem szereti a hideget az E Ami távot nyáron 30kmnyi fogyasztással megcsináltam az most szűk 50 lett És a végén már nem nagyon akartam fűteni, de 5km maradt és 5%, fűtéssel együtt, majd mire töltőre raktam már csak 4% volt pedig nem is volt gyújtáson. Nade 19 óra múlva tele is lesz.
A jelenleg a világ ötödik legnagyobb autógyártó csoportjaként működő Stellantis ma bejelentette, hogy megvásárolja a mesterséges intelligencia és fejlett vezetéstámogató rendszerek fejlesztésével világhírűvé vált magyar vállalatot, az aiMotive-ot.
183 km távolság
238 km kezdeti hatótáv teljes töltés után
20 km maradék hatótáv érkezés után
---------------------------------------
A fűtés, a részben autópályás közlekedés (bár itt volt alkalmam vitorlázni egy teherautó mögött ~100-105km/h-val kb. 1 szűk órát), a domborzati viszonyok ~35 km-t vettek el a hatótávból.
Elég csak reggel a fűtést elindítani és már újra kell tervezni a napot Múlt héten csodálkoztam hogy 13,5 órát írt ki a teli töltésre és 11 óra után már tele volt.
A világon elsőként az Euro 7 emissziós előírásai kiterjednek a villanyautókra is. Természetesen nem a nemlétező kipufogógázok összetételét fogják mérni, azonban szabályozzák a fékekből és gumiabroncsokból származó károsanyag kibocsátást is. Számszerűen az autók fékjéből származó részecskére vonatkozóan 27%-os csökkenést várnak.
A hibrid és tisztán elektromos személyautók esetén azt írják elő, hogy 5 év és 100.000 km alatt az akku kapacitása nem csökkenhet az újkori állapot 80%-a alá, míg 8 év és 160.000 km alatt legalább 70%-osnak kell maradni az akku egészségi állapotának (SoH – State of Health).
2022. november 14. 14:39:16: megválaszolva grego + által,
→ #242
Mire rájöttem mit magyaráz, hogy mit kellett csinálni, hogy mi ne érjen bele hova........ De leesett, megvan.
Kis módosítás a felniben, bár nem a legszebb, de bőven jobb mintha az eredeti tőcsavarokat vágta volna meg. (mert ugye az lett volna a másik megoldás)
It's that time of the year here in Denmark. After running 18" wheels on 235/40 PS4s I'm back on the original wheels which I've put 205/45+225/45 Hankook Winter Icept RS3s on.
Also installed 20mm spacers front and 25mm rear. As expected a small modification to the rear face of the front wheels was needed to avoid the original studs touching.
2022. november 13. 21:24:20: megválaszolva Yakumo + által,
→ #240
itt annyira nincs hideg, (10 fok körül) és garázsban áll éjszaka...fűtés ha kell szokott menni, 22 körül...
mivel a megtehetőt az előző utakból kalkulálja 13-14 körül kell menni vele stabilan...
de főként pest, kis elővárossal...
pálya nincs benne...
2022. november 7. 18:11:55: megválaszolva Tonx + által,
→ #237