Márpedig az a 2kiló is sok ezért. Talán 100eft, de igazából annyiért se lenne értelme megvenni, mert sok a nyűgje (eleve az , hogy nincs törzskönyv, a többit meg nem is említeném), aztán többe lenne a leves, mint a hús. A NAVos végrehajtásról, meg becslésről annyit, hogy elég gusztustalannak tartom, hogy amikor kiment ezt foglalni, akkor jó ha 60eft-ra felértékelte, majd amikor árverés van, akkor már 450eft-ra becsüli az értékét.
Tegyük fel, hogy igazad van és semmi baja a borzalmas és részletes leírás ellenére se.
De akkor miért írják rá, hogy üzemképtelen, stb.-stb.-stb.? (gondolom te is olvastad az "egyéb:" alatti leírást)
(vagy honnan van az infód, hogy nincsen semmi baja? Komolyan kérdezem, mert ha valóban így lenne, akkor többeknek érdekes lehetne szerintem, de egy szimpla beírás alapján nem biztos, hogy el is hiszik )
jah énis épp ezt akartam írni, 225 a minimál ár, ezért szerintem az is sok :O a képek is :O
"Felszereltségek-motor meglétéről,működőképességéről nincs információ mivel a gépjármű jelenleg üzemképtelen; Jobb első kerék defektes,lapos; Karosszéria körben karcos,sérült,korrodált; Hátsó lökhárító sérült; Hátsó sárvédők erősen korrodáltak,horpadtak; Bal első sárvédő horpadt; Bal első fényszóró törött; Szélvédő kavicsfelverődéses; Kormányszervó gumicső hiányzik; Hűtővíz nincs a gépjárműben; Beltér,csomagtér szennyezett; Beltéri műanyagok karcosak,sérültek; Akkumulátor lemerült; A járműből az olaj folyik."
van rajta vajon valami, ami jó?
ráadásul első forgalomba helyezés 1998 :O azmeghogy :O
Igen, mi néztük, se olaj, se víz nincs benne, de a kereskedő szerint 'jóvanazúgy' beindítás után a motortér füstölt, valószínűleg valami kábel lehetett az oka, amúgy belül ki se volt takarítva, mindenhol cigi csikkek, de a belseje amúgy is ocsmány, hátulja erősen rohad. hirtelen ennyire emlékszem.
Igaz ez non facelift és automata, kicsit foglalkozni is kell a kasznival, de legalább olcsóbb egy kicsit. Ráadásul ez hengerenkénti injectoros, erősebb is és 4WS. Gyanítom USA modell, ha jól tudom csak azoknak és a Japó belpiacosoknak volt hátsó ablaktörlő.
Igen én is láttam hogy rég óta eladó sorba van.
Én arra tippeltem hogy elég réteg autó és kevés embert mozgat meg a magyarországi forgalomba helyezéssel a teljes vételár.
Jah, olvasom a Wikin, h Type-S volt a jele.. De azt írják, h ugyanúgy benne volt az aktív diffi, mint az ATR-ben, így - gondolom - ugyanaz a technika..
Anno gondolkodtam Eclipse-n is.Chrysler motor asszem,150 Le 1998 ccm talán?Vezettem egyet,nem rossz egyáltalán.Prelude F20A4-nél így régről emlékezve,talán az Eclipse nyomatékosabb volt.De árban...sokkal drágábban lett volna...Sokkal-sokkal...
A H22A8 motor az 200 lovas, utolsó szériát (99-2000) ezzel kínálták. Illetve japóknál volt Type-R is, a nálunk Accordból ismert 212 lovas (H22A7) motorral. Nekem ez ugyanúgy középkategóriás sportkupé, mint akár a Celica, akár az Eclipse, vagy a kategóriatársaik.
Ezeknek a youngtimereket beárazni most nagyon nehéz, mert pont most vannak abban a korban, amikor még találsz sokkal olcsóbbat is és van drágább is, de 10 15 20 év múlva már nem hiszem, hogy 5 10 db-tól több lesz, az országban ilyen kevés km-es pedig a fene se tudja! Ha valaki így az az hosszútávon gondolkodik nem hiszem hogy sok lenne érte!
Ha pedig valaki rövidtávon és minden napi használatban gondolkodik, az vegyen olcsóbbat, mert ez a példány szerintem nem neki való.
Nekem biztos megérné, de nincs már csak 1 kiadó hely a garázsban! ( és inkább az eggyel ezelőtti generáció ami nekem jobban be jön!)