Fényezés makulátlan mintha most jött volt ki a szalonból és ez komoly!!! Korábbi sérülés nyomai nem láthatóak sehol se rajta. Gumik új állapotúak, Beltér is szép állapotú.Motor nekem kicsit hangos mintha a leömlő már nem 100ezerkm futott volna. Iveken nem látszik a szokásos ívcsere nyomai. 4ws működik. Lengéscsillapítók nyüszögnek elől. A km szerintem nem valós, de az állapota nagyon makulátlan.
Ilyen állapotban ha ez a Prelude kint lenne németbe, olyan 5-6000 euró lenne kb.
Viszont én nem fértem el benne normálisan, és nem váltott ki belőlem olyan érzést, hogy hűűű, ez nekem kell.
Szóval hibái: Tempomat nem müködik, csomiban fenéklemez bellülről rozsdás mint mikor megállt a víz sokáig benne. Elől valami nyüszög valszeg lengéscsillapító, illetve pici mintha féltengely zörgés lenne. Ja és a km óra 20-30km/h között ugrál...
Én ezeket találtam rajta.
De hangsúlyozom a fényezés rohadtt szép tényleg rajta!!!
Hát almát körtével nem szerencsés összehasonlítani. Legend méretű autót nem igen fogsz találni ami nem Legend
A pirosat is megnézted?
Milyen volt?
Eleje ütött?
Ívek javítottak?
Beltér? Motortér?
Valós lehet a km?
Sziasztok!
Ha itt még nem hangzott volna el, augusztus 20-21-én tartjuk szokásos éves Prelude találkozónkat Alsóörsön.
Helyszíne a Pelso Camping (Európa Kemping)
http://pelsocamping.hu/nyaralok/
Aki nem tag azon a bizonyos Prelude oldalon, de csatlakozna, kérem jelezze, szívesen felírom ott a listára. Persze, ha csak beesik váratlanul az is remek, szeretünk előre nem tervezetten is örülni!
Szimpatikus, jó társaság adott ....me' hogy megyek idén is
Kéne egy kis help.
4-gen prelude-nál olyan probléma van hogy ha felkapcsolom a világítást a vizhőfok és üzemanyagszint valamint az óra kijelzőjéből semmi nem látszik.
Mitől lehet ez?
Sziasztok! Van egy 5. gen Vti Prelim, most csináltatom meg a kiput (teljes rendszer, leömlőt is cserélik). Kap egy új légszűrőt is. Hol lehet az elektronikát módosíttatni? Tudtok jó helyet ajánlani? Kell bele egy írhato ECU, olyan helyet szeretnék, ahol intéznek mindent. Köszi!
BB1 prelude-ból származó JDM H22A-n szeretnék vezérlést cserélni viszont elfogadható után gyártott vízpumpát nem találok. Mindnyájan megszoktátok venni a gyárit vagy van az után gyártottak közül tapasztalatok?
Érdekes, hogy időről időre előkerül a téma, hogy lesz újabb generáció, egyszer csak megcsinálják. Az NSX-el is így volt. Jól néz ki, meg jól hangzik, de ha gyártják is valaha, akkor sem sokan tudják megvenni majd itthon sajnos.
egy ezüst 2.0 lesz nálam hamarosan eladó, 135.000km-el, futómű-motor-váltó nagyon jó, belsőtér hibátlan, kasztni nem rohad és vállalható állapotban van, úgy néztem hogy jobb eleje volt korábban sérülve, hézagok nem tökéletesek. német papírokkal kb 499eFt lesz. jelenleg még használjuk illetve egy gyári ECU-Immo összehangolásra vár.
H22 4ws jobb, ha abból találsz jobbat és van rá pénzed azt vedd, F20 tartósabb.