állitolag van benn....mert a váltotipus jelölésében van "Q" betű...és a dokumentácio azt irja hogy azokban a TypeRben amin ez a betüjelzésű válto van abban van LSD....
Szeresd is,jó gép az!
Viszont,amit leírtál,az valós probléma,pláne extrém helyzetben vele.( Nagy sebességü,kis ívü kanyarra gondolok) Kicsit nehéz az eleje,ill. a japók kispórolták belőle az LSD-t ,ami pedig ilyenkor jó szolgálatot tehetne! ( én szentűl meg voltam győződve,hogy van benne,sztán Mogyi felhomályosított,hogy nincs,a fene egye meg!)
Talán valami gumiválasztással megoldható a probléma,bár igazán nem bizok benne...
2005. június 30. 23:59:09: megválaszolva ZEMA + által,
→ #240
Persze nem a köridőkről,részidökról beszéltem itt...gyorsaságban simán verhető....
De egy nagyon kezelhető, kezesbárány fellinges futomü van a 4.gen alatta...
ATR-rel még mindig nem jövök ki 100% osan..nagyon tolja az elejét kifele kanyarban...és van hogy okoz meglepetést, fél méterekkel arrébb sikerül egy .egy manövert kivitelezni mind ahogy elgondolom....De azért, szeretem
Adatok beírva, főnök! Fényképezés az első adandó alkalommal, köszönöm a felajánlást!
A német katalógus szerint 1340 kg, de ők beleszámolják a vezető 75 kg-os súlyát is az önsúlyba!
Valójában kb. 1265 kg lesz szvsz.
Az enyém katalógusban 1355 kg, de a forgalmiban 1280 kg szerepel.
Az picit más ám!
Én pályákon nyúztam mint az ITR-t,mint pedig a CTR-t,gyári futóművel.
A CTR-től féltem,elől McPhearson.....a H.ringen nem volt egyetlen Prelü sem a nemzetközi talin ,ami 8s-nál közelebb lett volna hozzám,akármilyen futóművel.
Pedig már öreg vagyok,lassu,vaksi...
De,a tények ezek.
2005. június 30. 23:46:08: megválaszolva ZEMA + által,
→ #238
autókám 1340kg is megvan a forgalmi szerint. nem mondom hogy nem ültem még kényelmesebb kocsiban, de az F Astrám után rojsz-rojsz
a futóműve is elég jó a maga korában, de szvsz már a mai jobb alsóközép autók (pl Focus) is lepipálják. kicsit bólogatósan hajós, de nem vészes.
köszönöm! a képeken látható kocsi az ex-em, de a mostani is ugyanilyen csak más felnikkel
akkor tessen beírni hogy 5.gen Prelude!
(vagy muti meg nekem a paripát élőben és örömmel lefényképezem! )
ATR-em nem volt,csak vezetgettem olyant is....
Maradjunk azért annyiban,hogy a VTi-k stabilitása elbújhat mellette,az R modellek más dimenzió ám!
Please....
2005. június 30. 23:19:14: megválaszolva ZEMA + által,
→ #234
Én 185 cm vagyok és az ülés legalsó állásában is hozzáér a hajam a tetőkárpithoz.
Nem tudom a tied tetőablakos volt-e, az enyémben az vesz le a fejtérből 4-5 cm-t.
95 kg vagyok, de oldalra nincs sok túl sok tér, éppen passzentos... . A 7. gen Civicben nagyobb volt elöl, oldalirányban a hely!
Kupplungolni teljesen szabadon lehet az 5. genben? Taki?
Lehet tényleg nem egyforma a 4. és az 5. gen első helykínálata...
Futóművel egyetértek, bár Type R-jaim nem voltak, de több Accordot és Civicet vezettem.
2005. július 1. 08:10:54: megválaszolva Taki 0 által,
→ #250
5. gen.
Nincs digit gépem és szkennelni sem tudok mivel. Ez van...
Úgy érzed, mintha kanyarban kenődne v. csúszna a hátulja, de a jót hamar meg lehet szokni. A Punto a Prelu után rémálom, pláne hogy abban szervo sincs!
3. gen-ben még nem ültem. A 4. gen helykínálata rosszabb. mint az 5. gen-é, cserében könnyebb.
Egy ilyen Accorddal, mint a tied egyszer egy 5000 km-es európai körutat volt szerecsém megtenni, nagyon jó, csendes utazóautó kiváló futóművel, de tényleg nem olyan fürge, talán a relatíve nagy súlya (1265 kg?) miatt, illetve ehhez "csak" 130 LE van. Ragyogó állapotú a géped így kép alapján, gratula!
De a 6. gen Accord - ami volt a családban - is hasonlóan megy, mint a tied, hiába 147 LE, de nehezebb is.
Nah ezt a" helykinálat passzentost,fejtér kicsi" mondatodat megcáfolnám...a 4.gen Prelü 2 személy számra kényelmes , nagy autó.... Magam 186centijével ,mázsa feletti sulyommal lötyögtem jobbra-balra a prelümben ...egyetlen negativum volt hogy a bal térdem az elején beleért mindig a müszerfal aljába kuplungolásnál , de erre hamar kilehetett fejleszteni egy technikát hogy ne igy legyen (csipőficamosok elönyben )
Sok-sok hondám közül ennek volt a legjobb a futoműve.... ITR,ATR,CTR, VTI-k stabilitása elbujhat emellett....
neked is 4.gen van? (miért nincs egy fotó az adatlapdon rontom bontom!!!! ) Hogy tetszett a 4WS? Utána nem érezted, hogy a saját autód alig fordul?
Hát a 4ws az úgy volt, hogy először a kollégám próbálta ki, akkor még nem volt hibalámpa. Aztán én és akkor már volt
De a kollégám 3.genjén próbáltam már és nagyon furi, először talán még ijjesztő is
Viszont utána az én autómban azt éreztem, hogy alig megy
Érdekes, mert sztem a 3.gen sokkal tágasabb, pedig a külső alapján ezt várnám tágasabbnak. De lehet (sőt valószínű) hogy csak nem állítottam be rendesen az ülést meg a korményt
Sajna minden Prelu-n többé-kevésbé lógnak a lökösök, a gyenge felfüggesztésük, nagy méretük és súlyuk miatt. Hiába igazítod meg, a szar utakon hamar újra lógni fognak...
A köbcenti nagy előnye a nyomaték, ebben többet tud, mint az egyhatosok, 5-ben 50-ről jól húz.
Érdekes ez a 4WS lámpa. Nekem egyszer gyulladt fel, de akkor rögtön vészüzemre áll a két hátsó kerék, azaz nincs kormányzás, középen áll mindkettő mint a sima elsőkerék-kormányzású típusokon, kiütni a hibakódot csak a szervízben lehetett.
Hogy tetszett a 4WS? Utána nem érezted, hogy a saját autód alig fordul?
A helykínálat elöl passzentos (ahogy egy sportkocsihoz illik), a fejtér kicsi inkább. Az ülés jól hátratolható, a lábtér elég. Hátul a helyzet siralmas... Az ülések kényelmesek és tényleg jól tartanak.
Az előbb próbáltam ki az említett autót!
Jesszus... valami rettentő tré állapotban volt
Az egész autó újra volt fényezve! Piros/bordóról sötétszürkére. De nagyon gányúl!!! Néhol meg volt folyva a festék, néhol nem jutott elég ezért matt és érdes volt, néhol le volt pattanva és átütött a piros... ajjjajjjjj
Gyári könnyüfémfelnik közzül az egyik úgy le volt darálva (gondolom patka által) végig körben hogy ilyet még életemben nem láttam... Lökösök lógtak.
Belülről korához képest tűrhető volt, bár volt azért néhány apróság (kesztyütartófedél, anyós ülés állítása)
A motortere mit a budi olyan volt A piros tűzfal nagyon tréé...
Mentem is vele ám
A feeling átjött így is, nagyon tetszett!!! Szerintem nem ment rosszúl, sőt kifejezetten tetszett ahogy húzott! Sőt megdöbbentő volt hogy milyen nyomatékos! 30km/h-nál 4-esben ki tudta húzni magát nem dadogott be!!! Pörgetve meg kurvajó volt, pedig hárman ültünk benne és a téli gumi nem igazán tapadt jól persze
Váltója, fékje korrektnek tűnt.
4WS hibalámpa végig pilácsolt, pedig működött, megnéztük (mondjuk előbb néztük meg és csak utána kezdett pilácsolni)
Lehet hogy nem állítottam be magamnak rendesen az ülést meg a kormányoszlopot, de nem hatott tágasnak a kocsi (sőt), pedig ez a furcsa műszerfal optikailag sztem jótékony hatással van a térérzetre. Az ülésnek kiválló oldaltartása volt!
Szóval nagyon jó kis járgány ez a 4.gen Prelü is (ezen persze nem lepődtem azért meg), de konkrétan ez messzire kerülendő, még úgy is hogy párszázezerrel a piaci ár alatt lett volna
Egyébként erről van szó. A képen ugye milyen gyönyörű!? De sajnos nem ezek a felnik voltak rajta. Tényleg milyen felni ez? Nagyon vaddisznó!!
Ez az amcsi piacra készült moci, nem az európai, gyorsulós-hajtós-pörgetős stílusú, hanem az amerikai, tempomattal-kimegyek-a-világból-nyugisan fajta...
Nem bírja a mi stílusunkat.
Én mikor megvettem a 4.gen prelümet...28 db prelüt probáltam ki.....és a 2.3-asoknak siralom volt a menetdinamikája.....80%-uk megáll.....és 500.000.- a javítás minimum...
nagyon szomorú lettem
így 160ekm-nél menetrendszerűen?
A 2.0 SOHC jobban megy mint a 2.3 DOHC???? Jesszusom mit csináltak ezzel a szerencsétlen motorral???
'92-'94 ig a 2.3 as moci 160e km nél behal......ugyhogy 4gen prelüből TILOS ilyet venni....akkor inkább 2.0i SOHC( ha már nem vtecet vesz vki )....ami sokkal jobban megy mint a 2.3as moci és egy megbízható ,kiforrott tipus,gondozásmentes.
Taki: eléggé széthullott az SMS formátumod..de gondolom amiröl küldted az a Te számod...
Hali
Egyik rokonom egy '92-es 4.gen 2.3-as gyönyörűséggel szemezget
Mit tudtok mondani erről a motorról? Szabad vagy nem?
Van valami tipushiba amit néznünk kellene majd a szokásos és alapvető dolgokon felül?
Tényleg volt olyan hogy "Need For Speed Edition" vagy ez csak valami parasztvakítás?
2005. június 30. 11:39:15: megválaszolva ZEMA + által,
→ #221 2005. június 30. 10:13:03: megválaszolva Taki 0 által,
→ #219
Taki:Kiosztásra kerültek az olajok,szűrők a topiklakók között akik igényeltek ..már csak a Tied van nálam....de holnap délután(17 után) átveheted a IX.ker környékén....
2005. június 30. 08:36:33: megválaszolva Taki 0 által,
→ #217
Ott van a gépkönyvedben....de megnézetem a katalogusban mikor veszek.....szürö is kell? 800-900Ft a JapanParts(egyenértékű a gyárival ugyanaz a cikkszáma is ) szürő.....akkor 5w-40?
2005. június 28. 09:33:41: megválaszolva Taki 0 által,
→ #200
Donni,
köszi az infót. Az a baj, hogy nagyon ritkán megyek VTEC fölé. Ezzel nem kell, így is mindenkit alázok
Szerintem kipróbálom a Finát, hátha bejön.
Elképzelhető!
Én már itt Mo.-on semmin sem tudok csodálkozni!
A Doki már jó régóta Németből hozza az RS-t,nem bízza a véletlenre.
Mi most próbálunk összeütni egy szponzori szerződést a Castrollal,remélem így gyári olajhoz tudunk jutni,garantált minőségben jó áron!
Fel is hívom öcsémet holnap,ő dolgozik a Castrolnál,ő ügyezi a témát!
Még nem döntöttem el mit tegyek bele következően......Már arra is gondoltam hogy amit már többször meg emlitettek itt többen hogy télleg kamu lenne a homasitás RS?mert míga Castrol boltokban 15 alatt van kicsivel a 4 lityi.....ott meg 8000.-
Nem kéne fogyjon a 10W-60 as RS b@ssza meg!!
Ha 5W-40 est teszel bele,( ami alapból hígabb),sztem. jobban fogja kajálni,bár majd a gyakorlat megmutatja.
2005. június 27. 23:08:13: megválaszolva ZEMA + által,
→ #195
Magnateccel járok, de 1500Km alatt megevett 0,5 l-t.Füst semmi ,amissziós értékek kivállóak.Nem ver földhöz, hogy kell utántölteni, de lehet, hogy egy másik olaj jobban esne a motornak.