HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 04:18,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

#241 ZEMA +  2005. július 1. 00:04:44 re: #240 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pontositok: "U2Q7" a helyes kód az LSDvel szerelt H22 mocikhoz

#240 ZEMA +  2005. június 30. 23:59:09 re: #239 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
állitolag van benn....mert a váltotipus jelölésében van "Q" betű...és a dokumentácio azt irja hogy azokban a TypeRben amin ez a betüjelzésű válto van abban van LSD....
2005. július 1. 00:06:07: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #242 
2005. július 1. 00:04:44: megválaszolva ZEMA +  által, → #241 

#239 Öreg Kergyu +  2005. június 30. 23:56:36 re: #238 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok!:)

Szeresd is,jó gép az!
Viszont,amit leírtál,az valós probléma,pláne extrém helyzetben vele.( Nagy sebességü,kis ívü kanyarra gondolok) Kicsit nehéz az eleje,ill. a japók kispórolták belőle az LSD-t ,ami pedig ilyenkor jó szolgálatot tehetne! ( én szentűl meg voltam győződve,hogy van benne,sztán Mogyi felhomályosított,hogy nincs,a fene egye meg!)

Talán valami gumiválasztással megoldható a probléma,bár igazán nem bizok benne...
2005. június 30. 23:59:09: megválaszolva ZEMA +  által, → #240 

#238 ZEMA +  2005. június 30. 23:46:08 re: #236 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tiszteletben tartom véleményed /mosoly.gif

Persze nem a köridőkről,részidökról beszéltem itt...gyorsaságban simán verhető....
De egy nagyon kezelhető, kezesbárány fellinges futomü van a 4.gen alatta...

ATR-rel még mindig nem jövök ki 100% osan..nagyon tolja az elejét kifele kanyarban...és van hogy okoz meglepetést, fél méterekkel arrébb sikerül egy .egy manövert kivitelezni mind ahogy elgondolom....De azért, szeretem :)
2005. június 30. 23:56:36: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #239 

#237 Hondahuszár 0  2005. június 30. 23:34:31 re: #235 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Adatok beírva, főnök! :) Fényképezés az első adandó alkalommal, köszönöm a felajánlást!
A német katalógus szerint 1340 kg, de ők beleszámolják a vezető 75 kg-os súlyát is az önsúlyba!
Valójában kb. 1265 kg lesz szvsz.
Az enyém katalógusban 1355 kg, de a forgalmiban 1280 kg szerepel.

#236 Öreg Kergyu +  2005. június 30. 23:29:48 re: #234 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az picit más ám!:)
Én pályákon nyúztam mint az ITR-t,mint pedig a CTR-t,gyári futóművel.
A CTR-től féltem,elől McPhearson.....a H.ringen nem volt egyetlen Prelü sem a nemzetközi talin ,ami 8s-nál közelebb lett volna hozzám,akármilyen futóművel.

Pedig már öreg vagyok,lassu,vaksi...:)
De,a tények ezek.
2005. június 30. 23:46:08: megválaszolva ZEMA +  által, → #238 

#235 laspring +  2005. június 30. 23:21:31 re: #231 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
autókám 1340kg is megvan a forgalmi szerint. nem mondom hogy nem ültem még kényelmesebb kocsiban, de az F Astrám után rojsz-rojsz /smile2.gif
a futóműve is elég jó a maga korában, de szvsz már a mai jobb alsóközép autók (pl Focus) is lepipálják. kicsit bólogatósan hajós, de nem vészes.
köszönöm! a képeken látható kocsi az ex-em, de a mostani is ugyanilyen csak más felnikkel
akkor tessen beírni hogy 5.gen Prelude! /smile5.gif
(vagy muti meg nekem a paripát élőben és örömmel lefényképezem! :) )
2005. június 30. 23:34:31: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #237 

#234 ZEMA +  2005. június 30. 23:19:14 re: #233 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mondjuk ez enyimben KONI+EIBACH volt ( tehát nem gyári cuccolás ) és 235/40/17 guma ....8-8 1/2 széles felnin ( ami most Donni autoján van ) volt....

A leirt tipusokat mind vezettem több 100 km-es távokon, de a mai napig is visszasirom azt az autot.

/smile5.gif
2005. június 30. 23:29:48: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #236 

#233 Öreg Kergyu +  2005. június 30. 23:01:52 re: #230 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:)

ATR-em nem volt,csak vezetgettem olyant is....
Maradjunk azért annyiban,hogy a VTi-k stabilitása elbújhat mellette,az R modellek más dimenzió ám!:)
Please....
2005. június 30. 23:19:14: megválaszolva ZEMA +  által, → #234 

#232 Hondahuszár 0  2005. június 30. 22:55:39 re: #230 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én 185 cm vagyok és az ülés legalsó állásában is hozzáér a hajam a tetőkárpithoz.
Nem tudom a tied tetőablakos volt-e, az enyémben az vesz le a fejtérből 4-5 cm-t.
95 kg vagyok, de oldalra nincs sok túl sok tér, éppen passzentos... :) . A 7. gen Civicben nagyobb volt elöl, oldalirányban a hely!
Kupplungolni teljesen szabadon lehet az 5. genben? Taki?
Lehet tényleg nem egyforma a 4. és az 5. gen első helykínálata...
Futóművel egyetértek, bár Type R-jaim nem voltak, de több Accordot és Civicet vezettem.
2005. július 1. 08:10:54: megválaszolva Taki 0  által, → #250 

#231 Hondahuszár 0  2005. június 30. 22:47:16 re: #228 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
5. gen.
Nincs digit gépem és szkennelni sem tudok mivel. Ez van...
Úgy érzed, mintha kanyarban kenődne v. csúszna a hátulja, de a jót hamar meg lehet szokni. A Punto a Prelu után rémálom, pláne hogy abban szervo sincs!
3. gen-ben még nem ültem. A 4. gen helykínálata rosszabb. mint az 5. gen-é, cserében könnyebb.

Egy ilyen Accorddal, mint a tied egyszer egy 5000 km-es európai körutat volt szerecsém megtenni, nagyon jó, csendes utazóautó kiváló futóművel, de tényleg nem olyan fürge, talán a relatíve nagy súlya (1265 kg?) miatt, illetve ehhez "csak" 130 LE van. Ragyogó állapotú a géped így kép alapján, gratula!
De a 6. gen Accord - ami volt a családban - is hasonlóan megy, mint a tied, hiába 147 LE, de nehezebb is.
2005. június 30. 23:21:31: megválaszolva laspring +  által, → #235 

#230 ZEMA +  2005. június 30. 22:41:49 re: #227 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nah ezt a" helykinálat passzentost,fejtér kicsi" mondatodat megcáfolnám...a 4.gen Prelü 2 személy számra kényelmes , nagy autó.... Magam 186centijével ,mázsa feletti sulyommal lötyögtem jobbra-balra a prelümben:) ...egyetlen negativum volt hogy a bal térdem az elején beleért mindig a müszerfal aljába kuplungolásnál , de erre hamar kilehetett fejleszteni egy technikát hogy ne igy legyen (csipőficamosok elönyben:) )

Sok-sok hondám közül ennek volt a legjobb a futoműve.... ITR,ATR,CTR, VTI-k stabilitása elbujhat emellett....
2005. június 30. 23:01:52: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #233 
2005. június 30. 22:55:39: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #232 

#229 laspring +  2005. június 30. 22:30:21 re: #226 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tényleg ezt a felnit nem tudja valaki beazonosítani? Nem mintha most felnit vennék, de ezt érdemes lenne ismerni :)

#228 laspring +  2005. június 30. 22:29:07 re: #227 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
neked is 4.gen van? (miért nincs egy fotó az adatlapdon rontom bontom!!!! /merges.gif /szetvert.gif )
Hogy tetszett a 4WS? Utána nem érezted, hogy a saját autód alig fordul?
Hát a 4ws az úgy volt, hogy először a kollégám próbálta ki, akkor még nem volt hibalámpa. Aztán én és akkor már volt :(
De a kollégám 3.genjén próbáltam már és nagyon furi, először talán még ijjesztő is /smile2.gif
Viszont utána az én autómban azt éreztem, hogy alig megy /smile2.gif /szetvert.gif

Érdekes, mert sztem a 3.gen sokkal tágasabb, pedig a külső alapján ezt várnám tágasabbnak. De lehet (sőt valószínű) hogy csak nem állítottam be rendesen az ülést meg a korményt
2005. június 30. 22:47:16: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #231 

#227 Hondahuszár 0  2005. június 30. 22:02:31 re: #226 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sajna minden Prelu-n többé-kevésbé lógnak a lökösök, a gyenge felfüggesztésük, nagy méretük és súlyuk miatt. Hiába igazítod meg, a szar utakon hamar újra lógni fognak...

A köbcenti nagy előnye a nyomaték, ebben többet tud, mint az egyhatosok, 5-ben 50-ről jól húz.

Érdekes ez a 4WS lámpa. Nekem egyszer gyulladt fel, de akkor rögtön vészüzemre áll a két hátsó kerék, azaz nincs kormányzás, középen áll mindkettő mint a sima elsőkerék-kormányzású típusokon, kiütni a hibakódot csak a szervízben lehetett.
Hogy tetszett a 4WS? Utána nem érezted, hogy a saját autód alig fordul?

A helykínálat elöl passzentos (ahogy egy sportkocsihoz illik), a fejtér kicsi inkább. Az ülés jól hátratolható, a lábtér elég. Hátul a helyzet siralmas... Az ülések kényelmesek és tényleg jól tartanak.

Akkor állapota alapján tényleg felejtős...
2005. június 30. 22:41:49: megválaszolva ZEMA +  által, → #230 
2005. június 30. 22:29:07: megválaszolva laspring +  által, → #228 

#226 laspring +  2005. június 30. 17:15:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az előbb próbáltam ki az említett autót!
Jesszus... valami rettentő tré állapotban volt :(
Az egész autó újra volt fényezve! Piros/bordóról sötétszürkére. De nagyon gányúl!!! Néhol meg volt folyva a festék, néhol nem jutott elég ezért matt és érdes volt, néhol le volt pattanva és átütött a piros... ajjjajjjjj
Gyári könnyüfémfelnik közzül az egyik úgy le volt darálva (gondolom patka által) végig körben hogy ilyet még életemben nem láttam... Lökösök lógtak.
Belülről korához képest tűrhető volt, bár volt azért néhány apróság (kesztyütartófedél, anyós ülés állítása)
A motortere mit a budi olyan volt :( A piros tűzfal nagyon tréé...
Mentem is vele ám /pattog/bouncecrazy.gif
A feeling átjött így is, nagyon tetszett!!! Szerintem nem ment rosszúl, sőt kifejezetten tetszett ahogy húzott! Sőt megdöbbentő volt hogy milyen nyomatékos! 30km/h-nál 4-esben ki tudta húzni magát nem dadogott be!!! Pörgetve meg kurvajó volt, pedig hárman ültünk benne és a téli gumi nem igazán tapadt jól persze /szetvert.gif
Váltója, fékje korrektnek tűnt.
4WS hibalámpa végig pilácsolt, pedig működött, megnéztük (mondjuk előbb néztük meg és csak utána kezdett pilácsolni)
Lehet hogy nem állítottam be magamnak rendesen az ülést meg a kormányoszlopot, de nem hatott tágasnak a kocsi (sőt), pedig ez a furcsa műszerfal optikailag sztem jótékony hatással van a térérzetre. Az ülésnek kiválló oldaltartása volt!
Szóval nagyon jó kis járgány ez a 4.gen Prelü is (ezen persze nem lepődtem azért meg), de konkrétan ez messzire kerülendő, még úgy is hogy párszázezerrel a piaci ár alatt lett volna
Egyébként erről van szó. A képen ugye milyen gyönyörű!? De sajnos nem ezek a felnik voltak rajta. Tényleg milyen felni ez? Nagyon vaddisznó!!
2005. június 30. 22:30:21: megválaszolva laspring +  által, → #229 
2005. június 30. 22:02:31: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #227 

#225 Hondahuszár 0  2005. június 30. 14:42:34 re: #222 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez az amcsi piacra készült moci, nem az európai, gyorsulós-hajtós-pörgetős stílusú, hanem az amerikai, tempomattal-kimegyek-a-világból-nyugisan fajta...
Nem bírja a mi stílusunkat. :)

#224 ZEMA +  2005. június 30. 13:57:47 re: #222 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én mikor megvettem a 4.gen prelümet...28 db prelüt probáltam ki.....és a 2.3-asoknak siralom volt a menetdinamikája.....80%-uk megáll.....és 500.000.- a javítás minimum...

#223 Taki 0  2005. június 30. 11:49:20 re: #221 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Aha, az az.

#222 laspring +  2005. június 30. 11:49:14 re: #221 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nagyon szomorú lettem /szomoru/cry4.gif /szomoru/cry2.gif
így 160ekm-nél menetrendszerűen?
A 2.0 SOHC jobban megy mint a 2.3 DOHC???? Jesszusom mit csináltak ezzel a szerencsétlen motorral???
2005. június 30. 14:42:34: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #225 
2005. június 30. 13:57:47: megválaszolva ZEMA +  által, → #224 

#221 ZEMA +  2005. június 30. 11:39:15 re: #218 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
'92-'94 ig a 2.3 as moci 160e km nél behal......ugyhogy 4gen prelüből TILOS ilyet venni....akkor inkább 2.0i SOHC( ha már nem vtecet vesz vki )....ami sokkal jobban megy mint a 2.3as moci és egy megbízható ,kiforrott tipus,gondozásmentes.


Taki: eléggé széthullott az SMS formátumod..de gondolom amiröl küldted az a Te számod...
2005. június 30. 11:49:20: megválaszolva Taki 0  által, → #223 
2005. június 30. 11:49:14: megválaszolva laspring +  által, → #222 

#220 laspring +  2005. június 30. 10:17:45 re: #219 (Taki 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
hűha
mennyire rémhírek ezek? itt a fórumon mostanában volt több főtengely csapágy probléma, mégsem legend vagy 18.vti tipushiba...

#219 Taki 0  2005. június 30. 10:13:03 re: #218 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát a 2.3-as motorról vannak rémhirek.
Állítólag könnyen főtengelycsapágyas lesz. Gyári hiba.
2005. június 30. 10:17:45: megválaszolva laspring +  által, → #220 

#218 laspring +  2005. június 30. 09:51:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali
Egyik rokonom egy '92-es 4.gen 2.3-as gyönyörűséggel szemezget
Mit tudtok mondani erről a motorról? Szabad vagy nem?
Van valami tipushiba amit néznünk kellene majd a szokásos és alapvető dolgokon felül?
Tényleg volt olyan hogy "Need For Speed Edition" vagy ez csak valami parasztvakítás?
2005. június 30. 11:39:15: megválaszolva ZEMA +  által, → #221 
2005. június 30. 10:13:03: megválaszolva Taki 0  által, → #219 

#217 Taki 0  2005. június 30. 08:36:33 re: #216 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
OK, felhívlak. Megkaptad a telszámomat?

#216 ZEMA +  2005. június 29. 23:11:59 re: #208 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Taki:Kiosztásra kerültek az olajok,szűrők a topiklakók között akik igényeltek ..már csak a Tied van nálam....de holnap délután(17 után) átveheted a IX.ker környékén....
2005. június 30. 08:36:33: megválaszolva Taki 0  által, → #217 

#215 CTDpeti +  2005. június 29. 14:19:53 re: #214 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
én még találtam otthon ÁFOR motor olajat is, nagy kincs a doboza :)

#214 ZEMA +  2005. június 29. 14:12:29 re: #213 (CTDpeti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A mai világban már semmi sem tuti.....de 20-30 évvel ezelött még belga volt.....akkoriban még a matchboxaimba is azt tettem :)
2005. június 29. 14:19:53: megválaszolva CTDpeti +  által, → #215 

#213 CTDpeti +  2005. június 29. 13:50:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
de francia a központjuk nem?
2005. június 29. 14:12:29: megválaszolva ZEMA +  által, → #214 

#212 ZEMA +  2005. június 29. 13:46:36 re: #210 (Jk 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A Belgára rábólintok ..a balgára nem:)

#211 CTDpeti +  2005. június 29. 13:32:40 re: #210 (Jk 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nem. total-fina-elf, egy cég mostmár

#210 Jk 0  2005. június 29. 11:43:23 re: #193 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Erről a FINA-ről már én is hallottam! Nem vmi (balga) belga olaj? /smile3.gif
2005. június 29. 13:46:36: megválaszolva ZEMA +  által, → #212 
2005. június 29. 13:32:40: megválaszolva CTDpeti +  által, → #211 

#209 ZEMA +  2005. június 29. 09:34:54 re: #208 (Taki 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Taki dobjjjj meg a telszámoddal hogy meglegyen, ha beszereztem az árut csergek.....

#208 Taki 0  2005. június 29. 08:13:21 re: #206 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azaz, H22A5. :)
2005. június 29. 23:11:59: megválaszolva ZEMA +  által, → #216 
2005. június 29. 09:34:54: megválaszolva ZEMA +  által, → #209 

#207 Hondahuszár 0  2005. június 28. 16:23:55 re: #206 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
A miénk Takival H22A5, a tiéd H22A7.

#206 ZEMA +  2005. június 28. 15:51:46 re: #205 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Adást vettem ...akko 5 lityi..... kéne egy mocikód a szürőhöz de sztem uaz mint Vti,ATR.... H22A?
2005. június 29. 08:13:21: megválaszolva Taki 0  által, → #208 
2005. június 28. 16:23:55: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #207 

#205 Taki 0  2005. június 28. 12:26:17 re: #204 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát a cél, hogy ne kelljen :)
De persze min. 5 litert szeretnék akkor.
2005. június 28. 15:51:46: megválaszolva ZEMA +  által, → #206 

#204 Hondahuszár 0  2005. június 28. 11:55:34 re: #202 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vegyél többet, kell az utántöltéshez...sajna! /szomoru/ashamed.gif
2005. június 28. 12:26:17: megválaszolva Taki 0  által, → #205 

#202 Taki 0  2005. június 28. 11:16:49 re: #201 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Huhh, akkor a 4 lityis flakon kevés is lesz :(
2005. június 28. 11:55:34: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #204 

#201 Hondahuszár 0  2005. június 28. 10:36:50 re: #198 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
4.8l.
2005. június 28. 11:16:49: megválaszolva Taki 0  által, → #202 

#200 Taki 0  2005. június 28. 09:33:41 re: #199 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, jöhet mindkettő. Otthon van a gépkönyv, azért nem tudom a pontos adatot.
Köszi előre is. Utaljak előre?

#199 ZEMA +  2005. június 28. 09:15:18 re: #198 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ott van a gépkönyvedben....de megnézetem a katalogusban mikor veszek.....szürö is kell? 800-900Ft a JapanParts(egyenértékű a gyárival ugyanaz a cikkszáma is ) szürő.....akkor 5w-40?
2005. június 28. 09:33:41: megválaszolva Taki 0  által, → #200 

#198 Taki 0  2005. június 28. 08:21:24 re: #188 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Zema,
én szeretnék kérni. Meg tudod mondani, hogy hány liter kell a 2.2-es mociba?
2005. június 28. 10:36:50: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #201 
2005. június 28. 09:15:18: megválaszolva ZEMA +  által, → #199 

#197 Taki 0  2005. június 28. 08:20:33 re: #187 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Donni,
köszi az infót. Az a baj, hogy nagyon ritkán megyek VTEC fölé. Ezzel nem kell, így is mindenkit alázok :)
Szerintem kipróbálom a Finát, hátha bejön.

#196 Öreg Kergyu +  2005. június 27. 23:15:35 re: #195 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Elképzelhető!:(
Én már itt Mo.-on semmin sem tudok csodálkozni!
A Doki már jó régóta Németből hozza az RS-t,nem bízza a véletlenre.
Mi most próbálunk összeütni egy szponzori szerződést a Castrollal,remélem így gyári olajhoz tudunk jutni,garantált minőségben jó áron!
Fel is hívom öcsémet holnap,ő dolgozik a Castrolnál,ő ügyezi a témát!:)

#195 ZEMA +  2005. június 27. 23:08:13 re: #194 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még nem döntöttem el mit tegyek bele következően......Már arra is gondoltam hogy amit már többször meg emlitettek itt többen hogy télleg kamu lenne a homasitás RS?mert míga Castrol boltokban 15 alatt van kicsivel a 4 lityi.....ott meg 8000.-
2005. június 27. 23:15:35: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #196 

#194 Öreg Kergyu +  2005. június 27. 23:01:17 re: #188 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali!

Nem kéne fogyjon a 10W-60 as RS b@ssza meg!!:(
Ha 5W-40 est teszel bele,( ami alapból hígabb),sztem. jobban fogja kajálni,bár majd a gyakorlat megmutatja.
2005. június 27. 23:08:13: megválaszolva ZEMA +  által, → #195 

#193 ZEMA +  2005. június 27. 22:55:36 re: #192 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a Fina First nagykerára kicsivel 8000.- alatt van.... /4lityi
2005. június 29. 11:43:23: megválaszolva Jk 0  által, → #210 

#192 Hondahuszár 0  2005. június 27. 20:18:46 re: #188 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vifílkószt (haumeni :) )?
2005. június 27. 22:55:36: megválaszolva ZEMA +  által, → #193 

#191 -Törölt felhasználó- 2005. június 27. 20:12:27 re: #190 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Magnateccel járok, de 1500Km alatt megevett 0,5 l-t.Füst semmi ,amissziós értékek kivállóak.Nem ver földhöz, hogy kell utántölteni, de lehet, hogy egy másik olaj jobban esne a motornak.

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.35, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.161 mp, 8 query