HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 16:44,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

#291 Hondahuszár 0  2005. július 5. 21:35:13 re: #289 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
2.0i az BB3,
2.2i az BB1 ha 2WS és BB4 ha 4WS.
Befejeztem. :)

#290 Tonx +  2005. július 5. 21:35:10 re: #288 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az a baj hogy 2.2-es prelüt nem tudunk keríteni még a 2.0-ás menne. De szerintem ua lesz, majd megnézzük a service manualt ott meg lehet nézni hogy a mocira milyen váltó megy rá és ha a 2.2-esre és a 2.3-asra ua megy akkor nyert ügyünk van.

#289 Hondahuszár 0  2005. július 5. 21:32:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na megnéztem (az előbbi hozzászólásomban még nem tudtam) és ha minden igaz, akkor a 4. gen, 2.3i Prelu az BB2, a moci pedig H23A1 kóddal fut.
2005. július 5. 21:35:50: megválaszolva Tonx +  által, → #292 
2005. július 5. 21:35:13: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #291 

#288 Hondahuszár 0  2005. július 5. 21:20:06 re: #285 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Keríteni kell egy BB1/BB4-es Prelu-t, elgurulni egy hozzáértő szakihoz mk. kocsival és körbenézni alulról-felülről a motortereket, felfogatási pontokat, stb.
Szvsz a váltóáttételek nem egyformák, a 2.3-as blokk nem is VTEC.
2005. július 5. 21:35:10: megválaszolva Tonx +  által, → #290 

#287 Lazy 0  2005. július 5. 21:16:42 re: #284 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem esetleg futóműben, féltengelyben lehet eltérés, de ennél még lehet az is egyezik.

#286 -Törölt felhasználó- 2005. július 5. 21:07:07 re: #282 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nagyon szivesen :)

Ennek az elejeben megtalalod, azokat az infokat is ami az usermanualban van, mint pl szerviz periodusok, hogyan hasznald std.

sok sikert a bondgeszesehaz, engem mar kihuzott egyszer-ketszer a bajbol... Amikor mar a szerviz is feladta :)

Udv:
Ar2R

#285 Tonx +  2005. július 5. 21:00:06 re: #280 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Naja de ha a tulajnak az 2.3-as adott:(
2005. július 5. 21:20:06: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #288 

#284 laspring +  2005. július 5. 21:00:02 re: #281 (Lazy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hát a logika helyesnek tűnik, de Te is tudod, hogy az ördög a részletekben rejlik :)
2005. július 5. 21:16:42: megválaszolva Lazy 0  által, → #287 

#283 Tonx +  2005. július 5. 20:59:15 re: #281 (Lazy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
örülök neki remélem jó lesz. A moci meg szerintem is stimmelni fog. Talán

#282 laspring +  2005. július 5. 20:57:49 re: #275 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hú ez nagyon kemény!!! 1408 oldal.... /egyeb/jawdrop.gif
Rettentő részletes, ami ebben nincs benne az már az autóban sincs :D
Köszönöm!

De ha lenne valakinek USER manual, az is jól jönne :)
2005. július 5. 21:07:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #286 

#281 Lazy 0  2005. július 5. 20:45:29 re: #277 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tónika! Az 5.gen Civicből kiindulva, szerintem egyféle kasznihoz gyártott motoroknál nem nagyon lehet nagy eltérés. Szvsz becuppan a H22 a 2.3-as helyére.

Ja és megjött még pénteken a szilent, köszönöm szépen! Ha minden jól megy, holnap applikáljuk be a vasba, mivel csütörtökön már hasítani akarok a Ringen vele.
2005. július 5. 21:00:02: megválaszolva laspring +  által, → #284 
2005. július 5. 20:59:15: megválaszolva Tonx +  által, → #283 

#280 Hondahuszár 0  2005. július 5. 20:38:39 re: #279 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem mit írsz, logikus is lenne, de nem tudok olyan topictársat aki csinált volna ilyen trenszplantációt itthon. A H22-es mocik valóban nagyon masszívak, tartósak és relatíve kevés is van belőlük itthon, így nagyon nehéz lehet hozzájutni. Nem beszélve az adminisztrációs problémákról, amikről a Honda fórumon is elég elrettentően írtak. Valószínű egyszerűbb/olcsóbb egy eleve H22-vel szerelt Prelu-t venni...
2005. július 5. 21:00:06: megválaszolva Tonx +  által, → #285 

#279 Tonx +  2005. július 5. 19:26:20 re: #278 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pl az akinek már meghalt egy 2.3-as mocija és tudja hogy a 2.3-asok szarok és bontóbol nem akar venni.
2005. július 5. 20:38:39: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #280 

#278 Hondahuszár 0  2005. július 5. 19:21:22 re: #277 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szvsz itt senki nem csinált ilyet. A H22-es blokk volt a BB1-ben szériában, de hogy vki tett volna 2.3-as helyére 2.2-t arról nem tudok.
2005. július 5. 19:26:20: megválaszolva Tonx +  által, → #279 

#277 Tonx +  2005. július 5. 18:20:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
régi Prelü tulajok!!!!
A 2.3-as prelü motorja helyére lehet 2,2-est rakni???? Simán megoldható vagy valamit biznyákolni kell?
2005. július 5. 20:45:29: megválaszolva Lazy 0  által, → #281 
2005. július 5. 19:21:22: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #278 

#276 -Törölt felhasználó- 2005. július 5. 17:43:52    ‹›  0 | rejt
Nem tud valaki normális méretpontos szőnyeget 4.gen. prelu-be?

#275 -Törölt felhasználó- 2005. július 5. 14:37:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt is van: http://ar2r.uw.hu

Udv:
Ar2R
2005. július 5. 20:57:49: megválaszolva laspring +  által, → #282 

#274 -Törölt felhasználó- 2005. július 5. 14:07:28    ‹›  0 | rejt
Még egy laza 20 perc és fent is van

#273 laspring +  2005. július 5. 10:10:58 re: #272 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
http://www.ultraweb.hu/
Elvileg 200MB tárhely! Ha nincs kezdőoldalad, akkor lehet hogy egy idő után törölnek, de addig le tudjuk szedni a dolgokat.
Vagy ha rar-ral szét tudod darabolni (vagy akár totalcommanderrel) akkor lcsernyik kukac yahoo pont com -ra kéremszépen több részletben. Itt elfér.

#272 -Törölt felhasználó- 2005. július 5. 09:54:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha tud valaki adni 38 Mb helyet, akkor tok feltolteni

Udv:
Ar2R
2005. július 5. 10:10:58: megválaszolva laspring +  által, → #273 

#271 laspring +  2005. július 4. 19:13:35    ‹›  0 | rejt
4.gen PRELUDE user manualt keresek angolul vagy esetleg magyarul!

#270 Hondahuszár 0  2005. július 4. 08:25:07 re: #269 (Taki 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
"Akkor se nekem hiányzik!" :) Hát ez igaz...
De volt már pl. olyan, hogy a szüleimet is elvittük volna kirándulni a barátnőmmel és hát nem kell mondani mögöttem mennyi a hely, ott nehéz élvezni az utat és beszállni sem könnyű hátra 60 év felett .. Mentünk volna a Punto-val? 55 LE, országútra? Na neee...
Ha má' kombi, akkor inkább terepjáró és 4WD!

#269 Taki 0  2005. július 4. 08:06:04 re: #268 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát én nagyon ritkán használnám hétköznap is a hátsó két ajtót. Mondjuk havonta 1*. Akkor se nekem hiányzik :)
1edül akkor 4 vagy 5 ajtósra, ha jönne a gyerek. De ez még nagyon nem aktuális :) De akkor már inkább kombit vennék. Azok jobban tetszenek külsőleg. Mondjuk Accord kombi nem is rossz.
2005. július 4. 08:25:07: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #270 

#268 Hondahuszár 0  2005. július 4. 07:55:23 re: #266 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze, a 2 ajtós forma a legszebb nekem is, még a 3 ajtósnál is szebb. De nem igazán praktikus, mint tudjuk. Igazán úgy lenne jó, hogy hétköznap egy kis 4d-t hajtna az ember, hétvégén, jó időben, kirándulásra pedig ott a Prelu...
2005. július 4. 08:06:04: megválaszolva Taki 0  által, → #269 

#267 -Törölt felhasználó- 2005. július 4. 07:42:16 re: #265 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
/smile2.gif
Ez is egy "komoly" versenyző!:)

#266 Taki 0  2005. július 3. 16:18:40 re: #263 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Uj Legend coupe nincs, ugye? Akkor az ugrott. Nekem max 2 ajto kell. :)
2005. július 4. 07:55:23: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #268 

#265 laspring +  2005. július 3. 10:41:54 re: #263 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nagy az isten állatkertje
A csomagtartója ehhez képest nagy, gázosítás is belefér
Hátránya viszont a "gyenge" motor, és az elsőkerékhajtás
Ha van egy kicsit több pénze, egy Subaru Impreza WRX jobb vétel...
2005. július 4. 07:42:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #267 

#264 laspring +  2005. július 3. 10:34:37 re: #263 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
én is hajlamos lennék rá bakker, mint az elhízásra /smile2.gif /szetvert.gif

#263 -Törölt felhasználó- 2005. július 3. 10:01:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Olvastam a totalcar népitéletben a 4gen tulajok véleményét.Szervízmentes használat és kultikus imádat.Lehet , hogy eccer Prelum lesz?:)
Taki!
Vigyázz a gépre, lehet , hogy én fogom megvenni amikor átülsz Legendbe!:) :)
2005. július 3. 16:18:40: megválaszolva Taki 0  által, → #266 
2005. július 3. 10:41:54: megválaszolva laspring +  által, → #265 
2005. július 3. 10:34:37: megválaszolva laspring +  által, → #264 

#262 laspring +  2005. július 2. 20:08:16    ‹›  0 | rejt
rokon úr vett valami állítólag gyönyörű 4.gent: bőr belső, mph skálás kilóméteróra, 210Ekm, végig vezetett szervizkönyv, 2WS :)
úgyhogy jövő hétvégén Prelüzök!!!! /nevet/rocker.gif /nevet/winkblink.gif /tancol/banana.gif

#261 Öreg Kergyu +  2005. július 2. 07:14:28 re: #260 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Bele bizony! /nevet/nod.gif

#260 Hondahuszár 0  2005. július 1. 21:59:59 re: #259 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bevágott a seggedbe a varrás, mondd ki! /nevet/patan.gif
2005. július 2. 07:14:28: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #261 

#259 Öreg Kergyu +  2005. július 1. 16:14:46 re: #258 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A CTR-é sem szűk,viszont ilyen újmódi huncutságok,mint pumpálható deréktámasz nincs benne.:)
Van viszont egy tetvarenko keresztvarrat a szövet űlőbetéten,pont a seggem közepénél....na,ha nem űltem megfelelő pózba,az kiméletlenül tört,1-200 km után!:(
Persze,lehet hogy az én (segg) berendezésemben volt a hiba!:D

Hihi!
A Mogyi már elvégezte akkor a formálás nagy részét!:) :) :)
De, a viccet félretéve,könnyen elképzelhető,hogy az ATR-t,már méreteiből is következően valamivel kényelmesebb űlésekkel látták el.
2005. július 1. 21:59:59: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #260 

#258 ZEMA +  2005. július 1. 16:07:07 re: #257 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ATR is kihuzhatós,deréktámasz pumpálos....egyátalán nem szűk..lehet hogy Mogyinak köszönhetően:)
2005. július 1. 16:14:46: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #259 

#257 Öreg Kergyu +  2005. július 1. 16:01:40 re: #256 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Így igaz!

Az enyém "L"-es volt.:)
A CTR Recaro ülése viszont kihúzható combtámaszu,emlékeim szerint olyan 10 cm-t lehetett előrehúzni.:)
Viszont itt mindegyik egy méret volt,nem lehetett méretre rendelni.
2005. július 1. 16:07:07: megválaszolva ZEMA +  által, → #258 

#256 ZEMA +  2005. július 1. 15:45:04 re: #255 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tom mennyire igaz..de állitolag az ITRbe 3 féle méretű Recarot lehetett rendelni mikor megvetted ujonnan....
2005. július 1. 16:01:40: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #257 

#255 Hondahuszár 0  2005. július 1. 13:56:29 re: #254 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem az volt a bajom a "sport" ülésekkel eddig, hogy k.rvára szorosak. Nem vagyok extrém obes, de az ITR ülésében úgy éreztem magam, mint akit belesajtoltak. Nem volt elég széles az ülőlapja. Elég hosszú sem, de ez minden japán ülésre igaz (nekem is hosszú lábam van). Tudom, hogy a versenypályán csak az oldaltartás számít, de nekem inkább utazóautónak kell. Szóval nem gondoltak a nagyobb termetű vezetőkre a sportülések tervezői, vagy a japán testméretet vették alapul.
A CTR ülése már egy fokkal jobb, de a Recaro CTR-t nem próbáltam.
ATR-ben és 4. genben sem ültem, így hinnem kell neked. Be fogom pótolni, ha lesz rá lehetőség...
Miért nem lehet állítható combtámaszos, esetleg a BMW-nél már alkalmazott, szélességben is állítható ülést berakni a sportosabb Hondákba, mivel nem vagyunk egyforma méretűek?!
Nem értettetm félre semmit, vélemyényt cserétünk, ennyi. :)
2005. július 1. 15:45:04: megválaszolva ZEMA +  által, → #256 

#254 ZEMA +  2005. július 1. 13:34:29 re: #253 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sztem probáldj ki egy 4genét ha van rá alkalmad( egy nagy kagyló úlés az egész, mechanikus memoriás állitással )....ha 100%nak vesszűk azt akkor az 5 gené 60% kényelmmel, oldaltartással bííír...
De megkérdezheted Donnit is mi utazgattunk egymás autoiba mikor meég megvolt az enyim.....az 5gen ülése már eléggé eltávolodott a sport ülés designtol...nagy jóindulattal mondhatni sportos ülésnek.....De félre ne értsd ezzel nem a Te autod szídom, de sajna nagyon megy a Honda erre fele már sok-sok éve....pedig ez a modell maradhatott volna sport autonak, de nem maradt:(
2005. július 1. 13:56:29: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #255 

#253 Hondahuszár 0  2005. július 1. 12:33:06 re: #252 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom, h. más az ülés az 5. genben, de nekem nem tűnik gyatrának. Ha kifejtenéd a különbséget bővebben...
2005. július 1. 13:34:29: megválaszolva ZEMA +  által, → #254 

#252 ZEMA +  2005. július 1. 08:26:08 re: #249 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ebben is Állitható Koni+Eibach párositással volt ültetve....Amcsiból lett leömlő rendelve hozzá ( eccer hideg állapotban kilett huzatva és a gyári leömlő hosszába repedt)..és onnan végig "Capri Laca" féle rendszer volt alatta hátul kereszt dobbal ( azzal ami most Donnién van )....egyébként most nem tom hogy elhalálozott e gép ..... fiatalkorában kapott egy nagyot....majd utánna 2x volt TK-s még..


A kuplung témát a 4 genre irtam...5 genben nem ért bele a térgyem kalácsa...:) ..viszont az 5genben gyatrák az ülések sajna:(
2005. július 1. 12:33:06: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #253 

#251 Taki 0  2005. július 1. 08:18:23 re: #246 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi,
ezekre gondoltam. /meghajol/bowdown.gif
Számomra ez etalon Prelü volt.
Ilyen felni kell nekem :)

#250 Taki 0  2005. július 1. 08:10:54 re: #232 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Kuplungozás nem gond. Nekem szinte teljesen hátra van tolva az ülés. A lábam aránytalanul hosszabb, mint a felsőtestem :) , így kell a lábtér, viszont a fejemet azért nem verem be a tetőbe. Pont jó :)

#249 Hondahuszár 0  2005. július 1. 06:56:28 re: #246 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon szép ez a kocsi! Mi lett vele, miért nem látjuk mostanában? Hát lolga fórumozik még?
Ültetve van?
Látom ez nem a gyári leömlő, a hátsó dob sem gyári, talán rencer van alatta végig?
Jól áll neki a CTR felni!
2005. július 1. 08:26:08: megválaszolva ZEMA +  által, → #252 

#248 ZEMA +  2005. július 1. 00:36:10 re: #247 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
/smile2.gif /smile2.gif /smile2.gif

#247 Öreg Kergyu +  2005. július 1. 00:23:52 re: #243 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:D
Jó az,csak strapás utánna rögtön leszedni!:) :) :)
2005. július 1. 00:36:10: megválaszolva ZEMA +  által, → #248 

#246 ZEMA +  2005. július 1. 00:23:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt



2005. július 1. 08:18:23: megválaszolva Taki 0  által, → #251 
2005. július 1. 06:56:28: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #249 

#245 ZEMA +  2005. július 1. 00:21:23    ‹›  0 | rejt


#244 ZEMA +  2005. július 1. 00:20:03    ‹›  0 | rejt
Taki: eccer kértél képeket a Lolga féle Prelüről..nah megleltem egy CD-n az elveszet galériám...feltöltöttem.



#243 ZEMA +  2005. július 1. 00:10:37 re: #242 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha libazsírral bekenem az egyiket az nem jó?:)
2005. július 1. 00:23:52: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #247 

#242 Öreg Kergyu +  2005. július 1. 00:06:07 re: #240 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is így tudtam,de Mogyi esküdözött rá,hogy nincs.:(
Egy próbát azért megérne a dolog,egyik kerék beton/aszfalt másik jól bevizezett fű,aztán kétoldalról figyelni,hátha mégis......
Az nem jó,hogy megemeled,mert,ha mégis elindúl az nagy gáz!
2005. július 1. 00:10:37: megválaszolva ZEMA +  által, → #243 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.17, 0.27, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.136 mp, 8 query