Az a baj hogy 2.2-es prelüt nem tudunk keríteni még a 2.0-ás menne. De szerintem ua lesz, majd megnézzük a service manualt ott meg lehet nézni hogy a mocira milyen váltó megy rá és ha a 2.2-esre és a 2.3-asra ua megy akkor nyert ügyünk van.
Keríteni kell egy BB1/BB4-es Prelu-t, elgurulni egy hozzáértő szakihoz mk. kocsival és körbenézni alulról-felülről a motortereket, felfogatási pontokat, stb.
Szvsz a váltóáttételek nem egyformák, a 2.3-as blokk nem is VTEC.
2005. július 5. 21:35:10: megválaszolva Tonx + által,
→ #290
Tónika! Az 5.gen Civicből kiindulva, szerintem egyféle kasznihoz gyártott motoroknál nem nagyon lehet nagy eltérés. Szvsz becuppan a H22 a 2.3-as helyére.
Ja és megjött még pénteken a szilent, köszönöm szépen! Ha minden jól megy, holnap applikáljuk be a vasba, mivel csütörtökön már hasítani akarok a Ringen vele.
Értem mit írsz, logikus is lenne, de nem tudok olyan topictársat aki csinált volna ilyen trenszplantációt itthon. A H22-es mocik valóban nagyon masszívak, tartósak és relatíve kevés is van belőlük itthon, így nagyon nehéz lehet hozzájutni. Nem beszélve az adminisztrációs problémákról, amikről a Honda fórumon is elég elrettentően írtak. Valószínű egyszerűbb/olcsóbb egy eleve H22-vel szerelt Prelu-t venni...
2005. július 5. 21:00:06: megválaszolva Tonx + által,
→ #285
http://www.ultraweb.hu/
Elvileg 200MB tárhely! Ha nincs kezdőoldalad, akkor lehet hogy egy idő után törölnek, de addig le tudjuk szedni a dolgokat.
Vagy ha rar-ral szét tudod darabolni (vagy akár totalcommanderrel) akkor lcsernyik kukac yahoo pont com -ra kéremszépen több részletben. Itt elfér.
"Akkor se nekem hiányzik!" Hát ez igaz...
De volt már pl. olyan, hogy a szüleimet is elvittük volna kirándulni a barátnőmmel és hát nem kell mondani mögöttem mennyi a hely, ott nehéz élvezni az utat és beszállni sem könnyű hátra 60 év felett .. Mentünk volna a Punto-val? 55 LE, országútra? Na neee...
Ha má' kombi, akkor inkább terepjáró és 4WD!
Hát én nagyon ritkán használnám hétköznap is a hátsó két ajtót. Mondjuk havonta 1*. Akkor se nekem hiányzik
1edül akkor 4 vagy 5 ajtósra, ha jönne a gyerek. De ez még nagyon nem aktuális De akkor már inkább kombit vennék. Azok jobban tetszenek külsőleg. Mondjuk Accord kombi nem is rossz.
Persze, a 2 ajtós forma a legszebb nekem is, még a 3 ajtósnál is szebb. De nem igazán praktikus, mint tudjuk. Igazán úgy lenne jó, hogy hétköznap egy kis 4d-t hajtna az ember, hétvégén, jó időben, kirándulásra pedig ott a Prelu...
2005. július 4. 08:06:04: megválaszolva Taki 0 által,
→ #269
nagy az isten állatkertje A csomagtartója ehhez képest nagy, gázosítás is belefér
Hátránya viszont a "gyenge" motor, és az elsőkerékhajtás
Ha van egy kicsit több pénze, egy Subaru Impreza WRX jobb vétel...
2005. július 4. 07:42:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #267
Olvastam a totalcar népitéletben a 4gen tulajok véleményét.Szervízmentes használat és kultikus imádat.Lehet , hogy eccer Prelum lesz?
Taki!
Vigyázz a gépre, lehet , hogy én fogom megvenni amikor átülsz Legendbe!
rokon úr vett valami állítólag gyönyörű 4.gent: bőr belső, mph skálás kilóméteróra, 210Ekm, végig vezetett szervizkönyv, 2WS
úgyhogy jövő hétvégén Prelüzök!!!!
A CTR-é sem szűk,viszont ilyen újmódi huncutságok,mint pumpálható deréktámasz nincs benne.
Van viszont egy tetvarenko keresztvarrat a szövet űlőbetéten,pont a seggem közepénél....na,ha nem űltem megfelelő pózba,az kiméletlenül tört,1-200 km után!
Persze,lehet hogy az én (segg) berendezésemben volt a hiba!
Hihi!
A Mogyi már elvégezte akkor a formálás nagy részét!
De, a viccet félretéve,könnyen elképzelhető,hogy az ATR-t,már méreteiből is következően valamivel kényelmesebb űlésekkel látták el.
Az enyém "L"-es volt.
A CTR Recaro ülése viszont kihúzható combtámaszu,emlékeim szerint olyan 10 cm-t lehetett előrehúzni.
Viszont itt mindegyik egy méret volt,nem lehetett méretre rendelni.
2005. július 1. 16:07:07: megválaszolva ZEMA + által,
→ #258
Nekem az volt a bajom a "sport" ülésekkel eddig, hogy k.rvára szorosak. Nem vagyok extrém obes, de az ITR ülésében úgy éreztem magam, mint akit belesajtoltak. Nem volt elég széles az ülőlapja. Elég hosszú sem, de ez minden japán ülésre igaz (nekem is hosszú lábam van). Tudom, hogy a versenypályán csak az oldaltartás számít, de nekem inkább utazóautónak kell. Szóval nem gondoltak a nagyobb termetű vezetőkre a sportülések tervezői, vagy a japán testméretet vették alapul.
A CTR ülése már egy fokkal jobb, de a Recaro CTR-t nem próbáltam.
ATR-ben és 4. genben sem ültem, így hinnem kell neked. Be fogom pótolni, ha lesz rá lehetőség...
Miért nem lehet állítható combtámaszos, esetleg a BMW-nél már alkalmazott, szélességben is állítható ülést berakni a sportosabb Hondákba, mivel nem vagyunk egyforma méretűek?!
Nem értettetm félre semmit, vélemyényt cserétünk, ennyi.
2005. július 1. 15:45:04: megválaszolva ZEMA + által,
→ #256
sztem probáldj ki egy 4genét ha van rá alkalmad( egy nagy kagyló úlés az egész, mechanikus memoriás állitással )....ha 100%nak vesszűk azt akkor az 5 gené 60% kényelmmel, oldaltartással bííír...
De megkérdezheted Donnit is mi utazgattunk egymás autoiba mikor meég megvolt az enyim.....az 5gen ülése már eléggé eltávolodott a sport ülés designtol...nagy jóindulattal mondhatni sportos ülésnek.....De félre ne értsd ezzel nem a Te autod szídom, de sajna nagyon megy a Honda erre fele már sok-sok éve....pedig ez a modell maradhatott volna sport autonak, de nem maradt
Ebben is Állitható Koni+Eibach párositással volt ültetve....Amcsiból lett leömlő rendelve hozzá ( eccer hideg állapotban kilett huzatva és a gyári leömlő hosszába repedt)..és onnan végig "Capri Laca" féle rendszer volt alatta hátul kereszt dobbal ( azzal ami most Donnién van )....egyébként most nem tom hogy elhalálozott e gép ..... fiatalkorában kapott egy nagyot....majd utánna 2x volt TK-s még..
A kuplung témát a 4 genre irtam...5 genben nem ért bele a térgyem kalácsa... ..viszont az 5genben gyatrák az ülések sajna
Kuplungozás nem gond. Nekem szinte teljesen hátra van tolva az ülés. A lábam aránytalanul hosszabb, mint a felsőtestem , így kell a lábtér, viszont a fejemet azért nem verem be a tetőbe. Pont jó
Nagyon szép ez a kocsi! Mi lett vele, miért nem látjuk mostanában? Hát lolga fórumozik még?
Ültetve van?
Látom ez nem a gyári leömlő, a hátsó dob sem gyári, talán rencer van alatta végig?
Jól áll neki a CTR felni!
2005. július 1. 08:26:08: megválaszolva ZEMA + által,
→ #252
Én is így tudtam,de Mogyi esküdözött rá,hogy nincs.
Egy próbát azért megérne a dolog,egyik kerék beton/aszfalt másik jól bevizezett fű,aztán kétoldalról figyelni,hátha mégis......
Az nem jó,hogy megemeled,mert,ha mégis elindúl az nagy gáz!
2005. július 1. 00:10:37: megválaszolva ZEMA + által,
→ #243