Télleg jó a kép, csak az a fekete hjündei beletakar a tájba...
Én kirádulások alatt már féltanknál szoktam a kutakat nézegetni, oszt ha találok egy őemvét, begurulok. Ez a biztos...
Amúgy meg a lámpicsku ha felgyullad, mindig tankolok városban is. Sohaselehessentunni...
hehe, így én is jártam még a legendel, alig jutottam benyakútra mert ami a legközelebb volt, ahhoz végig emelkedett az út, az autó meg folyamatosan dadogott.
Mákod volt, nekem faterom kiállt a gépemmel a garázsból egy enyhén oldalra dőlős részre. Természetesen nem sok benya volt az autóban és be sem tudtam ott indítani, pedig alig dőlt az autó. Letoltam az egyenes részre és pöccre indult a verda, pedig előtte többször is ráadtam a gyújtást, hogy a szivattyú próbáljon meg megfelelő nyomást generálni, de nem jött össze.
Hétvégén Horvátországban voltunk. Szépen ment a gép, igaz egy kicsit meg is viccelt.
Odafelé nem nagyon számolgattam a benzint, amíg egy nagyobb emelkedőn elkezdett dadogni a motor.
Elvileg még 50 kilométerre elég volt a benyó.
Azzal nem számoltam, hogy 160-nál végig légkondival egy kicsit többet eszik 10 liternél
Na akkor visszavettem mindent (sebesség, légkondi) és eldöcögtünk az első kútig.
Na az új autópályarészeken nem vitték túlzásba a kutak sűrű elhelyezését, így volt egy kis para.
De azért simán elértünk és tankoltam 56 litert
Elképzelhető, hogy nagyobb emelkedőn nem tud benzint felszívni a tankból,mert hátra kerül az összes?
Viszont legalább lett új háttérképem:
Volt itt már több Legend, Accord is hasonló problémával. Nem lehet, hogy egyszerűen a hanyag tulajok olajat nem cserélek, minek, hidegen hajtom úgy is jól megy szokásai állnak a probléma mögött. Ezeket a gépeket mindenki használtan vette, az előéletükről semmi hír nem nincs. Én inkább ennek a számlájára írom. Ilyet meg sajnos mindenki kifoghat...
Persze-persze a nénikém is állt egyszer a buszmegállóban egy bácsi mellett, az ő unokanővérének a barátja megszívta egy ilyennel!
Sajnos én személyesen ismerek ilyen embert.
A 30-as táblánál?! Naggyon megy...
Láttam, hogy amcsi az óra, meg az oldalsó helyzetjelző. De ez a Perion, ez egy világcég, már az USA-ba is szállít!
Persze-persze a nénikém is állt egyszer a buszmegállóban egy bácsi mellett, az ő unokanővérének a barátja megszívta egy ilyennel! Másról nem tudok, aki így járt volna a 2.3-as blokkal.
Az a lényeg, hogy karban volt tartva, most meg jól hasít! Ezzel a bőrrel meg egyedi is!
hát én mentem vele 80-al is!!!!!
gyári a bűr, ez egy amerikai kivitel (olyannyira, hogy a sebességmérő óra is mph...) ami nemtom hogy került ide.
A 2.3 az nem vtec, hanem egy dilettáns módon rosszhírű motor a hozzáértők szerint: szeret főtengely csapágyas lenni. Reméljük ez kivétel lesz, különben is túl van már a kritikus km számon...
Sztem a másikon sem volt direktszűrő, sőt ezen a gépen van egy elég hangos kipuff!
van valakinek tapasztalata,alb beszereléséről,egy olyan prelu-ba,vagy más-ba,amibe eredetileg nincs????egyáltalán ezek az autok /amibe nincs/vajon ugy vannak-e kialakitva gyárilag,mint az amelyikbe szereltek??be van-e vezetékelve,megvannak-e a pontok,kihagyások a kasztnin????
az enyémbe raknám át egy donorbol,amiröl lehetne koppintani a dolgokat! csak kérdem. hogy álljak neki?
Nem rossz ótó! Osztán mennyivel megy?
Viccet félretéve: tényleg tetszik, gratula hozzá neki!
Ez a bőrözés utólagos vagy gyári?
A 2.3i sem VTEC? Nem is tudtam...
Nem volt a másikon direktszűrő v. hangos kipuff? Mert akkor becsapós lehet!
Foghatja a nagyobb kerék is, de csak akkor, ha szélesebb és/vagy nagyobb átmérőjű. Önmagában a 15 v. 17 hüvelyk nem jelent semmit...
Nem is mutattam még mivel Prelüztem 2 héttel ezelőtt! EZZEL ITT
A feleségem nagybátyja nyomja mostmár ezzel
Elég jó állapotban van sztem....
Érdekes módon sztem nem megy olyan jól, mint az a 2.3-as amit itt Pesten néztünk neki... Monjuk azon 15"-os kerék volt, ezen meg egy vadiúj garnitúra 17-esek vannak... ennyit számítana? Vagy csak el volt macskásodva?
A hifi rettenet gáz, már terelgetem a jó irányba....
sziasztok, 90-es prelude-öm hűtőventillátora megállás, azaz a gyújtás levétele után - ha kellően meleg van ugye és ennek okán a motor is jó meleg - ahogy kell, bekapcsol. ez idáig rendben van, teljesen normális, node 10-15 percig megy. van még egy huncutsága: ha még nem hűlt ki a motor teljesen (mondjuk leállás után fél órával) és ráadom a gyújtást egy pillanatra (anélkül, hogy a motort beindítanám), megint beindul a ventillátor. hasonló korú prelude-del rendelkező kollégák! nálatok mennyi ideig megy a ventillátor?
nincs vkinek 92> prelü belső féltengely csuklója jó állapotu? mert a katalógus szerint ugyan az mint az ATR-é...én nekem elkezdett kopogni induláskor egyenes menetben...még nem tudták a szervizben belőni hogy melyik oldal..ugyanis ott sose csinálja 51k az akciós db. ára ÁFA nélkül..linkre nem akarok venni....
simán.....3cm es kiemelö kell......DLS R6A volt nekem benne....ugyhogy kisebb mágnesünél elég 1.5cm es is.....a nagyobbnál belül lekell vennia kárpit összeillesztésénél lévő perforálásnál késsel....
én már brobáltam! ki kell venni az eredeti tartot és kis átalakitásal belefér. a kalaptartot már elég jol kell faragni,de a 17-cm ide is belefér. egyedi keret nem biztos hogy kell a hangszoron mulik.
2005. július 16. 13:02:23: megválaszolva ZEMA + által,
→ #324
3500 es 4000 es fordulat kozott nyit valahol. Van elotte egy vakumtartaly, abban egy szelep ami nyitja a vakumot arra fele ebben a ford tartomanyban. Nem csak oldalrol, hanem elolrol is kap egy kis levegot (plusszot). Ennyi. A manualban reszletesen is le van irva egyebkent.
Udv:
Ar2R
2005. július 13. 19:08:20: megválaszolva RIHI 0 által,
→ #320
Az 5d HRV oldalindexe egy az egybe ugyanaz, mint az 5. gen-é. Nekem is ez van. Az eredeti ugye borostyán búrájú és fekete keretű. A HRV-é pedig fehér búra és fehér keret. A szalonban 4600.- körül volt 2 éve.
Prelü 5. gen VTi tulaj vagyok. Tud valaki fehér oldalindexet esetleg? Elvileg Civiceken is ugyanilyen van és rengeteg autón láttam viszont boltban nem nagyon.
Kösz a választ mindkettőtöknek. Én is csak hirdetésben láttam, aztán múlt hétvégén mikor vizes volt az út nem tudtam elindulni :-))) kicsit meglepődtem, mert azt hittem van benne...
Ma tankoltam és pont egy 4. gen ezüst Prelü állt be utánnam a sorba. Jól mutatott a 2 kocsi együtt. Biccentettünk is egymásnak.
Nem innen volt valaki? M0 OMV, reggel 8.
2005. július 8. 17:53:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #297
Nem volt, rendelni sem lehetett.
Amiről Taki írt - az ATTS - még egy kis info: csak a japán és USA piacon volt, a Type SH típusban.
Az európai Prelude az amerikai piacon lévő Type S-nek felel meg+4WS.
Lényege, hogy az első diffi elektronikus vezérlésű és a kanyarkülső kerékre több nyomatékot visz, mint a belsőre és így nő a kanyarsebesség, mert az ívbelső kerék nem pörög ki. De CSAK kanyarban működik, egyenesben nem, mint az LSD, ebben a sperrdifi a jobb. Viszont kanyarban annyival tud többet az LSD-nél, hogy nem csak tisztán mechanikus, hanem elektronikusan vezérelve, intelligensen osztja el a nyomatékot a két hajtott kerék között.
2005. július 9. 00:02:35: megválaszolva Pippo 0 által,
→ #300
Én úgy tudom, nem volt ilyen. Hírdetésben már láttam, de a kézikönyv nem említ ilyet.
ATTS (Active Torque Transfer System) néven lehetett rendelni nyomatékelosztót, ami a két oldalsó kerekek közt tudja variálni a nyomatékot, ha kanyarban szükség van rá.