megnéztem a Bárdi online katalógusában...
Az első br 19800/db, a hátsó meg 16200/db.... jajdehúzós
Valszeg azért kerül ilyen sokba, mert gólyalábas kivitelről van szó
Mondjuk a két hátsó monroe-t 60-ért vettem kicsit több mint egy éve, de vmi kőkemény, azt utálom a legjobban. Ahhoz képest nem is olyan rossz ár. Mennyire tudnád lefaragni? Mondjuk nem most kéne hanem pár hónap múlva csak...
És neked bvállt az opelben? Kényelmesebb lett?
ZEMA!
Tőled is megkérdezem.
KÉNYELMES lengéscsilapítót általános felhasználásra asszony kocsijába... mit javasolsz? Ami most van a kocsiban az olyan kemény hogy elharapjuk a nyelvünk, elegünk van belőle.. Vmi komfortosabb kéne, de azért nagyon libegnie sem kéne...
2005. október 13. 23:00:53: megválaszolva ZEMA + által,
→ #685
tud róla vki vmit? amúgy itt van a városban ahol lakom...
ennek a tulaja ennyire el van szállva, hogy 3 millát kér érte, mi ebbe a 3 milla?
kb mennyi lenne a reális ára? 1.8milla?
amúgy ez miylen verzió, mert úgytudom 4.gen lude-ből nincs vti csak ... meg 2 lufi, meg speckó bőr! és hogyan a 220 paci? amúgy gyönyörű ez a járgány...
Ha sikerül eladni, akkor vmi európai dieselt veszek helyette. Biztos sokszor vissza fogom sírni a Hondát, meg a Prelu feelinget, de idővel úgyis váltani kell.
2005. október 13. 11:26:00: megválaszolva DZSÓ 0 által,
→ #678
Lehet tényleg 2 literes. De akkor meg csak 133 LE gyárilag. Úgy látom itt csak a tulaj adhatja meg a pontos információt. Meg 2.2-est csak 93-tól gyártottak most így utánanézve. De szépnek szép.
A barátom autóját kipróbáltam közúton, nem éreztem különbséget, majd a padon megpróbáltunk valami mérhető erdményt kimérni a különböző verziók közt de nem tudtunk se teljesítményt se kipufogógázt. Mindig azonos volt az erdmény, és félreértések elkerülése végett megjegyzem hogy ezeket a tesztméréseket egy fix gázpedálállásnál részterhelésen mértük.
Tehát kapcsolható is meg sport is de én inkább nem tenném be, ennyit ér egy type-R matrica is teljesítménynövelés szempontjából.
köszi srácok!! k.b én is arra gondoltam, hogy kamandusz az egész.Létezik egyáltalán valamilyen elektronikus manipulátor ( chip tuning? ) ami előre lépést jelent teljestmény terén?
Ez mind megtévesztő kamu szöveg amit írnak róla, mivel nem igazak a megállapítások.
A legnagyobb teljesítményt és nyomatékot meg gyorsulást padlógázon szokták az autók produkálni, és ott a lambdaszonda jele nincs figyelembe véve (csak részterhelésen).
Tehát ha az előző mondatomat valaki érti akkor rájön hogy a 6-8% és a 15-20% többlet az a vevők megtévesztése.
Az egyik barátom beruházott egy ilyenre egyébként, de utólag rájött hogy fölös volt, illetve majd kiderül meddig működik (mivel neki is cserélni kellett valamire). Ennyiért inkább mást vennék.
2005. október 11. 16:54:24: megválaszolva Taki 0 által,
→ #665
Az volna a kérdésem, hogy valaki használ e sport lamda szondát., mert úgy néz ki az én gyárim cserére szorúl és ha tudnám, hogy jó akkor ilyen sportra cserélném. Egyébként a magnum tuningosok hirdetik.
Volt neked egy 4 gen preludeod anno, volt rajta egy gyonyoru spoiler szett, olyat szeretnek venni, ha tudnal segiteni honnan lehet beszerezni, megkoszonnem
thx
Ar2R
2005. október 9. 17:02:30: megválaszolva ZEMA + által,
→ #662
olyankor is szokot ABS hiba kodott jelezni ha menetközben véletlen a kézifék behuzva marad akár 1 kattanásig csak ( esetleg a kapcsoloja rossz csak )...vagy hát ha a jeladód a keréknél meg hal akkor is.....
Megnéztem a folyadékszinteket, mindegyik maximumon, a fékbetéteken pedig még rengeteg van. Úgyhogy egyelőre a rejtély rejtély marad...
Hibakódot hol jelez ki?
Egy kicsit hülye kérdés: Mennyire szabad csapatni a Lúde-ot? Nagyon megviseli az érzékeny 4WS szisztemet a "keresztbe csúszkálás"?? (Persze egyik kocsinak sem tesz jót.) Najó, nem mintha most szét akarnám hajtani a gépet (ahoz túlságosan is féltem az én kis drágaszágomat ), csak érdekel a dolog.
Van valakinek valamilyen tapasztalata?
Ilyenkor elvileg valamilyen hiba miatt ABS rendszer "lekapcsol" és nem működik. Nézd meg villog-e valamilyen hibakódot az ABS kámpjútör. Ja, és hogy működik-e az ABS (erős fékezés - fékpedál - visszarúg-e).
Egy igen meredek utcán megyek lefelé , az alján, amikor fékezek elkezd világítani az ABS kontrollámpa, és nem alszik ki. Ezután egy gyors leállítás-beindítás után ismét helyreáll a rend.
olyan nekem is jo lenne! szolj ha kaptál valami infot!én olyat tudok amit át kell teljesen alakitani mert nem honda!meg lehet hogy nem fér el!de majd megnézem!
2005. október 6. 23:50:58: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #657