Utángyártott Polcar, Szakal Metaltól van, ha jól emlékszem kedvezmény nélkül valami 90 pénz a párja. (ne haragudj a késői reagálásért, küldöldön voltam és nem volt netem!)
én voltam megnézni 2 hete, akkor még csak kívülről volt baj: első, hátsó lökősök csúnyák, csomiajtó is jobb oldali ajtó is... viszont 12 éve egy tulaj, nekem azt mondta 2 évente elvitte szervizbe és amit cseréltek azt fizette... akkor 550volt, jött a 3dik gyerek el kell adni, sürgős stb... meg is vették tőle, egy vidéki srác, hazafele menet gondolom picit odarúgott neki oszt a gépezet bedobta a türcsit...eladó részéről korrektség h szó nélkül visszaadta a vételárat és eltépték az adásvételit.. most úgy áll, hogy ha így elviszik akkor vigyék, ha nem, akkor megcsináltatja és újra 600 körül lesz az ára. eltűnt a hirdetés szóval vagy elvitték vagy épp túlóráznak rajta. lényeg a lényeg, 350ért megcsinált motorral még meg is érné
Nem ér ennyit sem!
A motorja csapágyas, meg még kitudja mi baja van mert csak alul van megbontva. Kellene rá egy lakatolás meg egy telifény, ezenkívül a szélvédője is repedt. A váltóba meg a futóműbe nem láttam bele, de sanszos, hogy ott is vannak bibik. Első fék kuka...
Lehet, hogy annyit sem ér..
Igénytelen az autó, a jobb hátulja volt törve, és valami minősíthetetlen módon van megcsinálva, a motorja csupa olaj, kérdeztem az eladót, mikor volt utoljára szervizben, a válasz, ő csak akkor megy, ha baja van a kocsinak, no comment.
Jelenleg Atahonda autója, felújítás alatt. Amit cserélni kellett rajta : belső visszapillantó tükör le volt törve, cserélve lett, első felső lengőkar gömbfejek, kormány gumiharang, jobb oldali féltengely szimering cserélve lettek. Hátsó alsó csonkálvány gömbfejek cserélve lettek. Két első lámpa a foncsolozása rozsdásodott és párásodtak a lámpák,újakat kapott. Vissza van még a kormány bőrözése.
20-25 éves kocsi tartogat meglepetést. ennél legalább számítasz rá
tudod, hogy szar lesz a motor ( de kapsz hozzá egy 2.0-at, amit simán papírozni is lehet )
látod, hogy picit elhanyagolták ( bár a belseje mást mutat számomra )
szóval, ez kevésbé zsákbamacska, mit az, amire azt mondja a tulaj, hogy uj a fényezés ( de nem tudod mi van alatta.... és télen már rojtos )
vagy uj a vezérlés, de messziről jött ember azt mond amit akar..
DE! nem azt mondom, hogy ez az év biznisze, csak egy ilyenben szerintem kevesebb az átbaszás mint egy "csillivilli"-nek látszó másikban, mert ott tényleg nemtudod mire számíthatsz
Első ránézésre a 2 elem az 3 és gyanús hogy telibe más fénye van mint a kaszninak.
Illetve a 3 az 4 mert az első lökösnek is más az árnyalata és picit furin áll........
A motortér még tartogathat meglepit.
Túl sok a "ha" a gondolatmenetben erre nagy unszolás kéne, hogy elinduljak egyáltalán megnézni.
Kíváncsi lennék mikorra talál rá madarat az ember.
Illetve a képek alapján nehéz lenne hozzáképzelni, hogy szerető gondos gazdája van jelenleg.....
bár élőben nem láttam az autót, de ha csak 2 elemet kell fújni rajta és kell neki egy teli polír, akkor akár kurvaszép autó is lehet.... és vannak itt hasonlóan drága ludak. 80-ból megvan a kasztni MAX
a belseje szerintem rendben van és ad hozzá egy csomó alkatrészt, ami valljuk be, kell egy ilyen idős kocsihoz.. ( nem hátrány ha van )
ha így nézem, akkor nem drága. de ha úgy nézem, hogy egyik 4gen prelude sem ér ennyit, akkor bizony az
Részletesebb magyarázatot tudnál adni esetleg erről a szívósor átkötés dologról, ezt nem igazán értem, hogy pontosan mit és hova?
Annyi világos, hogy adott egy 2.3-as komplett szívósor, amit átteszünk az F20-ra, és utána pontosan mit kell átkötni és hova?
Szájbarágósan ha kérhetem, mert nem vagyok szaki, elnézést
30 LE-t azért nem ad egy ilyen konfig. legyen inkább 20, de azért az is bőven jó 20 ezer forintér... valljuk be
a szívósor komplett kell legyen igen. és kell picit elektronikázni is, mert a vákumszelepet át kell kötnöd a toronynál levőhöz.
mert a rezódoboznál ugye van egy az f20-ban és az ( most nem akarok baromságot mondani, de úgy rémlik ) 4500-nál kapcsol ( nyit ) és ezzel a szívósorban is tudod nyittatni a pillangósort. ezt meg kell csinálni, így lesz teljes a dolog
Tehát akkor így elsőre azt mondod minden egyéb módosítás nélkül elég lehet egy komplett szívósort átpakolni a 2.3-aséról? (leömlő már van rajta)
De gondolom az teljes kell h legyen, tehát vákumszelep, injektor etc.. minden komplett?
Igazából az a Prelü így is nagyon jól megy, nem sokkal ment jobban az ex 1.6 VTi-m, és egy srác mondta itt a fórumon, hogy az ő írott ECu-s Prelüje sem tudta elhagyni az 1.6 VTi-t, ezért olyan borzasztó nagy teljesítménynövekedésre nem számítok én sem, viszont az az állítólagos +30 le azért rengeteg pluszt kellene h adjon
lehet, hogy most ez szarul hangzik majd amit írok, de leírom.
az én preludé-men is ki volt cserélve a szívósor és a leömlő 2.3-ra. nem programoztattam.... én lehúztam a lambda szondát, de igazából felesleges, mert a szonda fog valamennyit korrigálni. sokkal jobban jársz, ha hagyod a gyári ecu-t és hagyod a szondát dolgozni. úgy is erősebb lesz "jóval" és nem csinálsz kárt !!!
én ezt a megoldást javaslom... a mai napig hiba mentesen üzemel az autó szávaigery-nél.
én mentem ugyan ilyen progizott prelude ellen és mondhatom nem volt különbség.
havolt is, csak minimális.
jelenleg az accordomban egy f20 vezérműtengely van, az 1.8-as motorban. szintén nincs progizva. érezhetően erősebb és műszakin tökéletes CO és lambda értékem volt. az ECU simán eldolgozza ( illetve a lambda ) .
Haverom gondolkozik gőzerővel a H23 ECU-n, mert nem kellene programozni, meg maga az ecu is olcsóbb lenne. Én is mondtam neki h nem hiába kitaposott út, amiről már régóta beszélnek és sokan megcsinálták, és azt nem a H23 ecu-val érték el.
Mivel a legapróbb módosítás is bazi nagy változást jelent egy motornak (ha nem is minden fordulaton egy egy megadotton tutira) emiatt a h23 ecu egyáltalán nem lesz optimális.
Gondold végig fordítva: Nem az F20as motor hasonlít most nagyon a h23-ra, hanem a H23-at alakítod át úgy, hogy más lesz a furat/löket, kompresszió és a térfogat. Ezt nem nevezném kis átalakításnak, márpedig a gyári ECU ezt már nem tudja "követni" így tutira dadogni puffogni fog és erőtlen lesz.
Nincs valakinek egy bontott 4gen kasznija? A két első hibátlan toronytető érdekelne csak. Odamegyek, kivágom sk, csak ha valaki tud valakit akinek áll az udvarban egy első fél vagy egy fél orr vagy bármilyen hasonló 4g bódé akkor értesítsen lécci lécci lécci!!!
Nagyon köszönöm!!!
Meglepően szépen hozták össze a faragást az elején, szóval biztos igényes építés...de az a rengeteg csicsa meg üvegszál minek?! tudom ízlések és pofonok, de egy tiszta gyári formánál szerintem nincs szebb!
Köszi, hogy leírtad a sztorit, megpróbáltam elintézni én is de sajnos az enyémben még 2002-ben már érvényesítették a cserét ~50.000 km-nél... úgy néz ki hogy 150.000-bírt a cserélt betét, úgyhogy lerendeltem egy vadi újat, ennyit megér hogy nyugodtan járjak a kocsival!
az tök jó lenne, mert kezdek kifogyni az ötletekből Az első árnyalatában ezer képet találtam, ez a második ami tetszik ilyen különleges egyedibb. Én abszolút nem értek a fotózáshoz, csak a másodikat jóval élénkebbnek látom, szinte mintha lila is lenne benne.
De ha nem lesz jobb ötlet, akkor marad a supermarine, pár napon belül most már dönteni kell.
Fényezés előtt állok, és nagy problémám a pontos szín. Sokáig az 5 gen gyári Supermarine Blue B-84P volt a nyerő, de ez mégse tökéletes -legalábbis fotókon.
A tökéletes ez a szín lenne, szerintem ez eltér a Supermarine-től. Valakinek esetleg van ötlete, hogy vajon ez valamelyik Honda gyári szín vagy sem, illetve egy tuti színkódja?
Már megvan a lakatos meg a fényező is, de ha végleg elakadok nem lesz sose kész
Ma voltam Honda Ercsi-nél és ki lett cserélve az a fránya betét.
Aki nem lenne képben, annak vázolom a szitut. Az autó néha teljesen random módom menet közben leállt immo villogás kíséretében. Ha csak egy kicsit is megmozgattam a kulcsot a gyújtáskapcsolóban, felvillantak a lámpák újra, mint amikor gyújtásra teszed, lehetett indítani és go tovább.
Él egy visszahívási akció a Prelude-ökre 5 genre tuti, de asszem 4 genre is. Amit én csináltam, hogy írtam a fehérvári Hondába, amire Ercsiből jött a válasz egy óra múlva, itt néztem egy nagyot, aztán kiderült, hogy egy cég a kettő. Meg kellett adnom az alvázszámot, rendszámot km állást és rögzítették a rendszerükbe a gari igényt. Ígéretet kaptam, hogy beszerzik a cseredarabot és jelentkeznek. 2, azaz KETTŐ nap múlva jött is a válasz, hogy itt az alkatrész, egyeztessünk időpontot és mehet a csere. Ma elmentem a megbeszélt időpontra, 45 perc alatt készen is volt a dolog. Megjegyzem, hogy az előtt soha nem jártam náluk még, a 15 éves autómat először vittem oda, ráadásul garancia miatt. Kedvesek voltak, megkínáltak kávéval, foglaljak helyet, stb...
Le a kalappal a kiszolgálás előtt, de tényleg. Minden olyan volt, mint a mesében. Aláírtam a 0 forintos munkalapot/számlát, pacsiztunk és eljöttem.