HONDA fórum
2024. május 10. péntek, 23:58,  Ármin, Pálma Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Boozilla + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | 839 | 838 | 837 | 836 | 835 | vége >> 

Téma információk
Online F1

kers leirás angolul
kers magyarul
#42318 Koffein4live +  2022. szeptember 1. 14:06:49    ‹›  +1 | rejt
Akkor mostantól Officer Max Verstappennek lehet hívni [SMIL:/smile3.gif] pár év és Sir Officer Max Verstappenné válik [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]




#42317 integra_type_r 0  2022. augusztus 30. 21:46:48    ‹›  +2 | rejt
Wéber Gábor

"Oldalgyorsulás térkép Spából, az időmérőről; Verstappen, a Sainz és Ocon legjobb köreinek összevetése.

- a pillanatnyi csúcsterhelés 6;5G a Pouhonban!

- az Alpine alacsony tempójú kanyarodásnál nagyon jó tapadással rendelkezik, a sebesség növekedésével viszont fokozatosan egyre többet veszít a másik kettőhöz képest,

- a Red Bull a 150-250 közti tartományú kanyarokban tarol, alacsony tempónál pedig csalóka a kép, mert magasabb minimum tempók mellett fordulnak a másik kettőnél, mégha az oldalterhelésben nincs is eltérés,

- a Ferrari a nagyobb leszorítóerős csomagját csak a Pouhonban tudta kihasználni, a 280 km/ó alatti tartományban egyértelműen alulmaradtak a Red Bullal szemben, 150 alatt pedig az Alpine-nál is rosszabbak voltak valamivel. Az erősségük továbbra is a hosszirányú mozgásokban rejlik, idén a fékezés/kigyorsítás az ő terepük, egyenes vonalban, vagy minimális oldalterhels mellett."



#42316 danithebig +  2022. augusztus 30. 21:34:40    ‹›  0 | rejt
Kis Schuminak lőttek, év végén kirakja a haas. Szerintem nem is kap máshol ülést. Mondjuk nem is nagyon kár érte.

#42315 tomchy +  2022. augusztus 30. 10:49:49    ‹›  +2 | rejt
A Honda maradna az F1-ben, de mi lesz a Porschével?

#42314 [TypeV] +  2022. augusztus 29. 22:38:26 re: #42303 (Mykee + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Lehet ez ilyen spéci FFP3 maskara, készül a tizenötödik hullámra.

#42313 [TypeV] +  2022. augusztus 29. 22:36:56 re: #42303 (Mykee + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Aztleborultkurvahécccázát. :D :D :D

Mi ez, csillámpóni, vagy mi a fasz ? :D :D :D

#42312 Kázmér +  2022. augusztus 29. 21:45:35 re: #42306 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ráadásul azt írják, h a könnyített kasztnit még be sem vetették. [SMIL:/mosoly.gif]

#42311 Koffein4live +  2022. augusztus 29. 21:00:51 re: #42305 (danithebig + )  ←  ‹›  0 | rejt
"Jövőre legyen egy jó csata, az utolsó versenyig, de győzzön Max."

Nem lesz nagy csata, ahogy kinéz, most újra RB dominancia jön. A fejlesztésekkel egyre jobban elhúz a RB, ha nem tudnak felnőni a többiek, akkor marad ez a felállás. Ne legyen igazam, kb 2025ig érzem, hogy bebetonozák a helyzetüket. A Porsche érkezéséig Maxnak meglesz az 5 vb cím, utána újratervezés.

#42310 Koffein4live +  2022. augusztus 29. 20:52:06 re: #42303 (Mykee + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szerintem Te titkon Hamilton fan vagy. Aki a netet bújja, hogy valami megdöbbentő Hamilton ruhás képet előkerítsen, hogy itt reklámozza, az csakis Hami fan lehet [SMIL:/szetvert.gif]

#42309 ePtOn 0  2022. augusztus 29. 20:13:54 re: #42305 (danithebig + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az autó iszonyat sokat számít. Ha most azt megnéznénk, hogy hány azonos "istálló" autója szerepelt az évek végén az első két helyen, akkor az sok esetben azt mutatja - szerintem -, hogy azt a vb-t az autó nyerte, nem a pilóta.
Volt persze kivétel, amikor két nagyon jó pilóta volt egy csapatban - Senna / Prost, Alonso / Hamilton, de ebből elég kevés van és itt meg ritkán van azonos bánásmód a csapaton belül.

Szóval szerintem nem egyszerű eldönteni, hogy ki mennyire jó pilóta, de szerintem nagyrészt önmagában nem a pilótán múlnak legtöbb esetben az egyéni VB címek - egy bizonyos szint felett.
Persze ez is összetett. Mert itt most magára a nyers vezetési képességére gondolok. De emellett pl olyan pluszokat adhat a csapat számára morálban, lendületben, ami miatt más tekintetben többet ad, mint a nyers tempóval az egész csomaghoz.

#42308 rooby +  2022. augusztus 29. 20:08:24 re: #42303 (Mykee + )  ←  ‹›  +3 | rejt
ezt vidéken meg se merném mutatni ... az öregasszonyok nem győznék hányni a keresztet magukra, apjuk meg pálesz helyett szenteltvizet kérne a "könyvtárban" ... [SMIL:/szetvert.gif]

(amúgy azt mondják, Zhou is van legalább ennyire extrém [SMIL:/szemforgat/lookbackforth.gif] )

#42307 rooby +  2022. augusztus 29. 20:04:02 re: #42304 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Kiégett - kiöregedett ... Wéberék sztoriztak arról, hogy Raikönnen mondta, ha régebben észrevett egy kis rést, oda egyből betette a kocsit. Ma már észre se veszi, hogy volt ott egy lehetőség! Kiszállt inkább.

#42306 integra_type_r 0  2022. augusztus 29. 19:49:12 re: #42300 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
részben...
de korábban linkeltem, hogy a komplett fejlesztési stratégiája is jobb a redbull-nak...
a sok apróság kezd összeadódni és egy brutálisan ütőképes csomaggá összeállni ami úgy tűnik minden körülmények között versenyképes...
plusz maga a csapat is nagyon a toppon van...

Hungary | P10 ⇢ P1
Belgium | P14 ⇢ P1
2022. augusztus 29. 21:45:35: megválaszolva Kázmér +  által, → #42312 

#42305 danithebig +  2022. augusztus 29. 19:21:07 re: #42304 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Érdemtelennek nem érdemtelen, hiszen körbe kellett érnie. Inkább a címek értékét csökkenti nagyon nagyon. Ahogy Suminak se kellett vért izzadnia néhánynál. Idén meg Max eddig jót küzdött, de ha marad ez a fölény, akkor a második fele a szezonnak csak autókázás lesz. Ami őszintén, nekem megfelel, mert nagyon kellett már ez, hogy ne a szürke/fekete autók menjenek az élen, aztán ham vigyorogva húzza be élete legnehezebb versenyeit, a legjobb közönségei előtt. Idén legyen alázás, földig tiprás, hogy elhallgassanak a "csak masi miatt nyert" meg "érdemtelenül vb győztes" egysejtűek. De ha ezek után azt mondja bármelyik ham fan, hogy csak az autó miatt nyer, meg annak köszönheti a vb címét idén, akkor az akkora öngól, hogy a holdról is látszik :D Meg totókutyust is jó látni, hogy leesett arccal a magas lóról. Mert ugye senkinek nincs megtiltva, hogy gyors és jó autót építsen :D

Amúgy ennyire látványos nem volt a különbség Ham VS Bot közt, mint az elmúlt időszakban Ver VS bárki közt csapaton belül. Aki nem vak, látja, hogy mekkora bődületes tehetség Ver. És a RB csomaggal meg más liga teljesen.

Button meg egy mákerbajnok. Félig-meddig csalással lett az, mert az FIA akkor is töketlen volt. Amúgy nekem ham-ra hajaz. Egy erős, mindig stabli eredményeket hozni képes sofőr, aki nem kimagasló, de cserében konstans. Nyilván a toronymagasan legjobb autóval ez jó párosítás.

Jövőre legyen egy jó csata, az utolsó versenyig, de győzzön Max. Már anno mondtam a családnomnak (mindneki nagy F1 fan, és mindenki másnak szurkol :D ), amikor átkerült a RB-ba, és az első futamán nyert, hogy ez a csávó nagyon jó lesz. Előtte billegtem vele kapcsolatban, mert sok ember versenyét tönkretette forrófejűségből. De aztán felnőtt... Akkor vált igazán értékes, gondolkodó pilótává a szememben, amikor a csapat kérte, hogy ham mögött maradjon le, és spóroljon a gumikkal. Erre azt mondta fennhangon, hogy "micsoda? óvjam a gumikat, amikor végre egyszer esélyem van elkapni őket? Felejtsétek el." Na mondom végre egy srác, aki menni akar, és győzni. Az óta ő a favorit (amúgy Hakkinen, Raikkönen, A ferrari óta Alonso (voltak) a nagy kedvencek)

2022. augusztus 29. 21:00:51: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42311 
2022. augusztus 29. 20:13:54: megválaszolva ePtOn 0  által, → #42309 

#42304 Öreg Kergyu +  2022. augusztus 29. 18:45:13 re: #42302 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Kiégett a fickó! Erőből akarja megoldani a szitulációkat, aztán ez nem megy , így nem is fog. Mást nem írok, mert egyből rasszista leszek... :)
Igen, kicsit emlékeztet Buttonra ( bár őt szerettem, mert szerethető és korrekt volt) annó ő is egy mindent verő autóval lett VB., különben soha sem lett volna. Ennek az úrnak éveken keresztül olyan autó volt a segge alatt, amivel könnyedén körbe autózhatta a mezőnyt. Nem azt mondom, hogy nem tud vezetni, vagy érdemtelenül lett 7x VB, de a tények kemény dolgok.
Most meg, amikor a kocsit kellene fejleszteni, jó és korrekt visszajelzéseket adni a mérnököknek, na, az nem megy, csak a sírás. Mondjuk ebben Toto is frankó partnere.
Russel meg szépen leiskolázza, mondjuk én Russel visszajelzései alapján, és rá fejleszteném az idei kocsit, amennyiben a Merci még hajlandó valamennyit befektetni.
2022. augusztus 29. 20:04:02: megválaszolva rooby +  által, → #42307 
2022. augusztus 29. 19:21:07: megválaszolva danithebig +  által, → #42305 

#42303 Mykee +  2022. augusztus 29. 17:43:33 re: #42299 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
Azért még mindig van baj a toronyban :)
Ezt figyeld:



Nincs ezzel gond hogy például Szabb azonosulni tud ezzel, Ő más...
2022. augusztus 29. 22:38:26: megválaszolva [TypeV] +  által, → #42314 
2022. augusztus 29. 22:36:56: megválaszolva [TypeV] +  által, → #42313 
2022. augusztus 29. 20:52:06: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42310 
2022. augusztus 29. 20:08:24: megválaszolva rooby +  által, → #42308 

#42302 Mykee +  2022. augusztus 29. 17:11:57 re: #42298 (Koffein4live + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Hát jah, ahogy nem egy csúcsszuper autóban van, egyből lelépne... itt is látszik hogy ahol a vezető kvalitásnak kellene kijönnie, ott egyből hátrányban van. Russel is elveri, Alonso faszra fűzi, bárki átlép rajta, még egy rosszabb autóval is.
2022. augusztus 29. 18:45:13: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #42304 

#42301 JohnyFirpo +  2022. augusztus 28. 22:02:57 re: #42299 (Kázmér + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Azt is nyilatkozta, hogy nem volt szándèkos...hát...akárhogy nèzem, nekem nagyon sántít ez a nem szándèkosság...

#42300 Kázmér +  2022. augusztus 28. 21:03:49 re: #42293 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgy néz ki, h bevált.... [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile10.gif]
2022. augusztus 29. 19:49:12: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #42306 

#42299 Kázmér +  2022. augusztus 28. 21:02:39 re: #42298 (Koffein4live + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Remélem! [SMIL:/szetvert.gif]

De azért piros nagybetűkkel beírtam a naptárba, h Luíz életében először elismerte, h ő hibázott!!!!! [SMIL:/smile3.gif] [SMIL:/okoska.gif] [SMIL:/egyeb/jawdrop.gif] [SMIL:/egyeb/jawdrop.gif] [SMIL:/egyeb/jawdrop.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

Nem a másikat, nem az autót, nem a gumikat, nem a csapatot, nem a mérnököt, nem az időjárást, nem Verstappent [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif] ,nem a nem térdeplőket, nem a nap-éj egyenlőséget, nem mást hibáztatott, hanem beismerte a saját hibáját!!!! [SMIL:/egyeb/jawdrop.gif] [SMIL:/egyeb/jawdrop.gif] [SMIL:/egyeb/jawdrop.gif] [SMIL:/egyeb/jawdrop.gif] [SMIL:/egyeb/shocked.gif] [SMIL:/egyeb/shocking.gif] [SMIL:/egyeb/hypnotized.gif] [SMIL:/egyeb/yikes.gif]
2022. augusztus 29. 17:43:33: megválaszolva Mykee +  által, → #42303 
2022. augusztus 28. 22:02:57: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #42301 

#42298 Koffein4live +  2022. augusztus 28. 19:22:33    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
[SMIL:/szetvert.gif]


2022. augusztus 29. 17:11:57: megválaszolva Mykee +  által, → #42302 
2022. augusztus 28. 21:02:39: megválaszolva Kázmér +  által, → #42299 

#42297 KawaBazsy 0  2022. augusztus 28. 17:35:51 re: #42296 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Beírni úgyse mer.. max álnéven. :-)

#42296 JohnyFirpo +  2022. augusztus 28. 17:06:38 re: #42295 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szerintem olvassa.
De így, meló közben, igen nagyon felröhögtem, mikor kipenderítettèk az őserdő hősèt! :D
2022. augusztus 28. 17:35:51: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42297 

#42295 KawaBazsy 0  2022. augusztus 28. 16:54:07 re: #42294 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs itt cici.. így Szabb se jön vissza.. :-)
2022. augusztus 28. 17:06:38: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #42296 

#42294 JohnyFirpo +  2022. augusztus 28. 15:37:10    ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Szegèny lèvisz hemilton.... :D
2022. augusztus 28. 16:54:07: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42295 

#42293 integra_type_r 0  2022. augusztus 22. 11:02:54    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

Wéber Gábor

"Az AMuS információ szerint a Red Bull új, könnyített monocoque-ot épit, hogy le tudjanak jönni a 798 kilós súlyhatárra. Az új utascellával természetesen el kell végezni az FIA töréstesztjét, csak akkor kaphat zöld utat, ha annak megfelelt. A könnyítés egyúttal olyan egyéb módosításokat is hozhat, amit már az eddigi tapasztalatok alapján optimalizálnak, de enélkül is 2-3 tizedmásodpercet javulást eredményezhet a fogyókúra körönként.

Mivel a módosítás nem csak drága (2 millió dollár körüli), de időigényes is, így a Red Bull már egy jó ideje elindíthatta ezt a projektet, ami akár már Spában is debütálhat, ha addig megkapja az FIA pecsétjét rá. Állítólag nem ők az egyetlenek, akik új kasztnit visznek töréstesztre, de a másik csapat kiléte egyelőre nem ismert, viszont a pénteki Show and Tell dokumentumokból utólag erre is fény derül majd."


2022. augusztus 28. 21:03:49: megválaszolva Kázmér +  által, → #42300 

#42292 integra_type_r 0  2022. augusztus 10. 14:32:56    ‹›  +4 | rejt


#42291 integra_type_r 0  2022. augusztus 7. 11:13:12    ‹›  +3 | rejt


#42290 integra_type_r 0  2022. augusztus 6. 16:45:52    ‹›  +2 | rejt



#42289 integra_type_r 0  2022. augusztus 6. 16:38:21    ‹›  +1 | rejt


#42288 Koffein4live +  2022. augusztus 5. 20:07:26    ‹›  +2 | rejt
Kíváncsi vagyok, hogy Piastri mit alkot a Mclarennél.

Ha Ricciardo visszamegy az Alpinehoz, tuti megköpködik csapat tagjai [SMIL:/szetvert.gif]

#42287 integra_type_r 0  2022. augusztus 5. 06:37:29    ‹›  +1 | rejt


#42286 grego +  2022. augusztus 4. 14:57:27 re: #42285 (Koffein4live + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Same in inglis

#42285 Koffein4live +  2022. augusztus 4. 14:48:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van azaz univerzum, ahol meglesz a nyolcadik VB cím [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]


2022. augusztus 4. 14:57:27: megválaszolva grego +  által, → #42286 

#42284 Mykee +  2022. augusztus 3. 00:37:48    ‹›  +5 | rejt


#42283 rooby +  2022. augusztus 2. 21:00:47    ‹›  +1 | rejt
Hatalmas balhé: Piastri bejelentette, hogy nem lesz az Alpine versenyzője!

Bár néhány órával ezelőtt az Alpine bejelentette, hogy Oscar Piastri náluk fog versenyezni jövőre, az ausztrál pilóta cáfolta a csapat sajtóközleményét. Áll a bál a francia csapat, Piastri, és Piastri menedzsere, Mark Webber között.

#42282 integra_type_r 0  2022. augusztus 2. 20:56:37    ‹›  0 | rejt


#42281 integra_type_r 0  2022. augusztus 2. 20:43:55    ‹›  +1 | rejt

Honda to Extend Power Unit Technical Support Agreement with Red Bull Power Trains to End of 2025...

August 2, 2022 Corporate

August 2, 2022 – Following discussions between Red Bull and Honda, it has been agreed by both parties that Honda Racing Corporation (HRC), the Honda subsidiary that runs its racing activities, will continue to provide technical support for Red Bull Powertrains (RBPT) relating to Formula 1 power units from 2023 to the end of 2025.

In 2022, HRC has been providing PU-related technical support in line with Red Bull’s request to Honda, with both Oracle Red Bull Racing and Scuderia AlphaTauri therefore using the PU from the support program.
The extension of the existing agreement for HRC to continue providing technical support from 2023 to 2025 has now been mutually agreed between Red Bull and Honda.

Honda officially ended its participation in Formula 1 at the end of 2021, with the resources allocated to PU development diverted to meet the company’s future carbon-neutral goals. The ongoing agreement between the two parties does not involve PU development, therefore HRC will be able to provide this service from within its current resources.

■ Dr. Helmut Marko, Motorsport Advisor, Oracle Red Bull Racing:
“We thank Honda for their positive response to working together. We are excited to continue our partnership in F1 until the end of 2025 with the PU supplied by Honda. We have had a successful relationship so far, winning the Drivers’ championship in 2021 and currently leading the Drivers’ and Teams’ classifications, with the aim of securing both 2022 titles.”

■ Christian Horner, Red Bull Powertrains CEO and Team Principal:
“Red Bull’s partnership with Honda has been an incredibly successful one and we are pleased that this will continue until the end of the current era of the FIA’s power unit regulations in 2025.”

■ Koji Watanabe, Head of Corporate Communications Supervisory Unit,
Honda Motor Co., Ltd. and President of Honda Racing Corporation:
“We have agreed to continue supporting Red Bull Power Trains in Formula 1 through HRC, following Red Bull’s request to extend our current agreement, which HRC can meet within its existing resources. Once again, we aim to use our involvement in the pinnacle of motorsport for the development of technologies and of our workforce.”



#42280 integra_type_r 0  2022. augusztus 2. 20:31:27    ‹›  +2 | rejt

Wéber Gábor

"Hibázott a Ferrari vasárnap?
Egyértelműen.
Lett volna tempójuk nyerni?
Abszolút.

Mi vezetett a Ferrari legújabb stratégiai bakijához, illetve mi lett volna ha? Az elméleti grafikon és a körtáblázat elmeséli a lényeget, én pedig vázlatpontokba szedve leírom:
- már pénteken egyértelmű volt, hogy a kemény keverék nem lesz jó versenygumi, mert nehezen melegszik fel és addig sokat csúszkál; a Pirelli szerint nem is volt értelme azon gondolkodni,

- a verseny előtt lógótt az eső lába és hűvös volt az aszfalt, így a közepesen kezdés tapadáshátrányt jelentett a rajtnál, de rugalmasabb stratégiát, ha később jön az eső,

- a Red Bull eredetileg keményen akart rajtolni, de a rajtrácsra menet mindkét versenyző ellenezte > a csapat azonnal váltott lágyakra,

- nem tudtak Russell elé kerülni a rajt után, így az ő tempóját autózva, jelentős időt veszítve haladtak mögötte az első kiállásig,

- Sainzcal gumijai lassulni kezdtek, így azonnal reagálni akartak a lassabb cserét végző Russellre a 17. kör végén, de 2 másodperccel voltak lassabbak a boxban > nem sikerült a mögévágás,

- jó döntés volt viszont Leclerc kint hagyása, akinek még rengeteg tempó tartaléka volt, így a 21. kör végéig elment, fontos köröket nyerve a második kiállásához, de megint közepeseket kapott, akárcsak Sainz és Hamilton,

- Leclerc hamar Russellre ért, de megelőzni pár körös csata után tudta > ezalatt Verstappen 2,3 mp-t hozott rajtuk,

- az előzés után Leclerc kezében volt az irányítás és 7 kör alatt nagyon erős tempót autózva 5,4 mp-re szakította le Russellt, akit ekkor már közvetlen közelről követett Sainz és Verstappen,

- a 38. kör végén Verstappen kiállt, 26 másodperces hátrányban térve vissza a pályára Leclrec-rel szemben, akik valamiért a páyán elfoglalt pozíció elvesztését nagyobb problémának érezték, mint a pénteki és versenynapi adatok alapján a kemény keverék bevetését,

- pedig a verseny elején keményre váltó Alpine-ok és Haasok körein is látszott, hogy a helyzet csak rosszabbodot péntek óta a C2-eseken,

- mindezt úgy, hogy a 21 körös első etapja után 24-26 kör helyett mindössze 18 kört ment Leclerc ezen a garnitúrán, a hátralévő 31 kör pedig sok lett volna a lágyaknak,

- Verstappen 6 másodperccel (!) gyorsabb kivezető kört produkált, mint Leclerc, így a 40. kör végére már ott volt a monacói nyakán, miközben az addigi leggyorsabb kört autózta,

- az előzés sima volt, de a kuplung probléma miatti megpörgés miatt újra le kellett meccselniük, de másodszorra sem volt ellenszere Leclerc-nek,

- akinek az átlagtempója a kemény keverékes etapjában lassabb volt (1:23.7), mint 30 kg-mal több üzemanyaggal a közepeseken (1:23.6), miközben Russellel is csatázott!

- Leclerc körönként majdnem 1 mp-t kapott Verstappentől az 54. körig, ezért ismét kereket cseréltek neki a 3. helyről, de az már nem osztott és nem szorzott, Sainz és Hamilton simán megelőzték volna, Perez tempója pedig nagy valószínűséggel szintén elég lett volna, hogy 16 kör alatt 16 másodpercet hozzon rajta,

- ekkor már Verstappen csak a távolságot tartotta az üldözőktől és tartalékolt a gumikkal, ami jól látszik az 56. körtől folyamatosan csökkenő távolságon közte és Perez, valamint Hamilton között,

- Leclerc tempója a lágyakon Hamilton tempója körül mozgott, de még így is átlagban 1,5 másodperccel volt gyorsabb, mint a keményeken - azaz ha M-M-S-S stratégiát alkalmaznak, akkor nagyjából 20 másodperccel hamarabb ér célba, vagyis simán a 2. helyen,

- ha pedig nem reagálnak Verstappenre, hanem Hamiltonhoz hasonló stratégiával feladják a vezető helyet, akkor - ahogy az a grafikonon látszik - vissza is érhetett volna a címvédőre, hogy megvívjanak az első helyért. Persze a hollandnak volt tartaléka, mint látszik, ezért az előzés nem lett volna biztos, de az esély megmaradt volna,

- pont úgy, ahogy tavaly a Red Bull kiengedte a kezéből a vezetést Franciaországban, hogy aztán másfél körrel a vége előtt vegyék vissza azt, mert az volt a járható út.

Van, amikor jobb üldözőnek lenni, de ennek a felismeréséhez a Ferrari boxfala és stratégiai részlege még túlságosan rozsdás és földhöz ragadt, így csúnya öngól lett a vége ennek az amúgy nyerhető futamnak."



#42279 Koffein4live +  2022. augusztus 2. 16:23:48    ‹›  +4 | rejt
[SMIL:/smile2.gif]



#42278 danithebig +  2022. augusztus 2. 08:26:48 re: #42277 (Koffein4live + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Szerintem kb. 3 oka van:

- Pénz (Strollnak van)
- Strollal nagyon jó kapcsolata van mind baráti, mind üzleti téren.
- Többéves szerződés, ami szerintem négyet jelent. Így bebiztosítja, hogy nehogy ülés nélkül maradjon, valamint így részt vesz a 2026-os fejlesztésben, valamint az új korszak első évében, ami látható, hogy okozhat kavarodást.

#42277 Koffein4live +  2022. augusztus 2. 08:19:48 re: #42276 (skillet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Oké, de miért megy el az Alpinetől? Itt még néha, nagy mákkal, akár tudna dobogóért is menni, de Aston? Utolsó előttiek, egy egy pontért küzdenek, vagy még azért sem.

Valószínűleg Piastrit akarják Ocon mellé beültetni, s ez lehet a távozás oka?
2022. augusztus 2. 08:26:48: megválaszolva danithebig +  által, → #42278 

#42276 skillet +  2022. augusztus 2. 00:27:15 re: #42274 (Koffein4live + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem. De melyik élcsapat tárgyalna vele szerinted?
Fiatalokat akarnak.
Minden évben szurkolok neki, mintha az változtatna a tényeken :D
Úgy megnézném az egyik top csapatnál... mondjuk a redbullnál, Perez helyén... Szerintem tudná! De ez nyilván csak álom marad...
2022. augusztus 2. 08:19:48: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42277 

#42275 danithebig +  2022. augusztus 1. 20:19:09 re: #42274 (Koffein4live + )  ←  ‹›  +4 | rejt
Persze! Mindig is jól tudott helyezkedni :D :D :D

#42274 Koffein4live +  2022. augusztus 1. 19:29:49 re: #42270 (Fireball + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
és ez jó neki???
2022. augusztus 2. 00:27:15: megválaszolva skillet +  által, → #42276 
2022. augusztus 1. 20:19:09: megválaszolva danithebig +  által, → #42275 

#42273 integra_type_r 0  2022. augusztus 1. 16:57:36    ‹›  +3 | rejt

"The truth: Of course, Max raced very well. But the lion's share belongs to Hannah Schmitz. He got 9.9 seconds (1.6s Ferrari pitstop slowness) by making 2 undercuts..."



#42272 KawaBazsy 0  2022. augusztus 1. 14:26:41    ‹›  +2 | rejt
https://index.hu/sport/forma1/2022/08/01/max-verstappen-karri
erje-talan-legnagyobb-gyozelmet-aratta-a-hungaroringen/

#42271 integra_type_r 0  2022. augusztus 1. 13:09:44    ‹›  +3 | rejt

Wéber Gábor:

"A tegnapi Magyar Nagydíj “alap” Monte Carlo-szimulációja még a verseny előttről. A péntek-szombati adatok alapján a Ferrarinak fél perc előnnyel kellett volna nyerni, Verstappen maximum a 4. helyig ért volna fel.

Az élet persze máshogy rendezte, és már készül is a részletes elemzés, hogy hol és hányszor siklott félre a Ferrari versenye. Tanulságos lesz."



#42270 Fireball +  2022. augusztus 1. 10:45:15    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hivatalos: Fernando Alonso az Aston Martinnál folytatja 2023-ban, Vettel helyén.
2022. augusztus 1. 19:29:49: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42274 

#42269 Koffein4live +  2022. július 31. 22:35:00 re: #42267 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ezt a rugalmasságot a Ferrari nem érti [SMIL:/okoska.gif]

Ha így folytatják, bedarálják Leclercet is...

 << eleje | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | 839 | 838 | 837 | 836 | 835 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.52, 0.39, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.225 mp, 8 query