Hátha visszajön Kard-dal együtt március elején Bár nekem nem hiányzik ez a "falnak beszélek" meg "úgy csűröm csavarom, hogy azért ne válaszoljak arra amit mondasz, de legalább féligazság legyen abban, amit mondok valami tök másról" hozzáállás.
Egy biztos: Ha jó lesz a merci, akkor rögtön itt fognak lihegni, hogy "na ki a király?!"
Ha valaki lemaradt de érdekli bithu-n fent van
Szerintem egész jó volt, bár a 2000-es évektől kicsit el lett sietve, de ez talán azért volt, mert abból az időből lehet még nem igazán teregethetett ki.
Pedig egy újabb bizonyítéka lett volna a riválisok felé, hogy kivételes tehetség, és kimagaslik a mai autósport pilótái közül (nem mintha szüksége lenne rá). Érdekes Ham nem mer elindulni még egy gálaest szerű RoC-on se.
Amúgy csodálkozom, hogy sem a merci, sem a renault nem állt be melléjük. Végülis már mindegy, azóta rendezte a honda a helyzetet, aláírt a ferrari is ... Nincs itt semmi látnivaló, csak a szokásos uborkaszezon.
The 2022 International Racing Car of the Year...
Winning a staggering 17 out of 22 races, the RB18 led the team to its first Constructors’ Championship since 2013...
Despite their problems, Ferrari made an incredible improvement over '21, which was already miles better than their terrible '20
Will their internal turmoil prevent further progress in '23?
Mercedes lost less than 100 points compared to '21! (Less than McLaren and AT!!)
1. Max Verstappen - $40 million salary, $20 million bonus
2. Lewis Hamilton - $55 million salary
3. Fernando Alonso - $30 million salary
4. Sergio Perez - $10 million salary, $16 million bonus
5. Charles Leclerc - $12 million salary, $11 million bonus
6. Sebastian Vettel - $15 million salary, $2 million bonus
7. Daniel Ricciardo - $15 million salary, $2 million bonus
8. Carlos Sainz - $8 million salary, $7 million bonus
9. Lando Norris - $5 million salary, $6 million bonus
10. George Russell - $3 million salary, $7 million bonus
"Az a bizonyos első etap Abu Dhabiban, ami Leclerc számára később a siker kulcsának bizonyult. Az első 5 kört szándékosan óvatosan kezdte Perez mögött, majd fokozatosan kért egyre többet a gumiktól, a kiállása előtti utolsó 3 körben már Verstappennél is valamivel gyorsabban autózva.
Perez tempója hozzájuk képest már a 8-9. körtől bezuhant, számára így nem is lehetett opció az egykiállásos stratégia - habár láttuk, nem sokon múlt a dolog kettővel sem."