HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 12:48,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Boozilla + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 858 | 857 | 856 | 855 | 854 | 853 | 852 | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | vége >> 

Téma információk
Online F1

kers leirás angolul
kers magyarul
#42711 KawaBazsy 0  2023. március 3. 12:35:49 re: #42709 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
[SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

#42710 Kázmér +  2023. március 3. 12:14:03 re: #42709 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Hátha előjön... [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2023. március 3. 14:35:11: megválaszolva Mykee +  által, → #42714 
2023. március 3. 14:06:34: megválaszolva danithebig +  által, → #42713 
2023. március 3. 12:41:42: megválaszolva Dontwalk +  által, → #42712 

#42709 Dontwalk +  2023. március 3. 12:12:39 re: #42708 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Az utolsó mondatod ilyen Szabb-csalogatóan hangzik.... [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] Ezt lehet nem hagyja szó nélkül
2023. március 3. 12:35:49: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42711 
2023. március 3. 12:14:03: megválaszolva Kázmér +  által, → #42710 

#42708 Kázmér +  2023. március 3. 12:09:01 re: #42703 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ha nem az öreg börni mondaná, még meg is lehetne fontolni. Csakhogy az öreg már évek óta teljesen kotta agyilag, teszi a hülyébbnél hülyébb nyilatkozatokat, saját magának mond ellent állandóan, egy szavában sem lehet már biztos az ember, h igaz vagy hamis. Kicsit maggajdult szegény.....
De ha ez így fog menni a jövőben, akkor minden idény összes futamát újra kellene vizsgálni, újra kellene pontozni, és úgy hozni döntést. Úgy, h rengeteg tényt és adatot már fel sem lehet mérni, az autókat meg sem lehet már vizsgálni.
Szóval egy nagyon csúnya lavinát lehetne elindítani.......
Mondjuk akkor Ham is csak talán háromszoros VB lenne.... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]


Közben látom rooby linkelt egy hasonló gondolatmenetet.....
2023. március 3. 12:12:39: megválaszolva Dontwalk +  által, → #42709 


2023. március 3. 12:11: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#42707 integra_type_r 0  2023. március 2. 21:49:00    ‹›  +1 | rejt


#42706 Dontwalk +  2023. március 2. 19:22:52 re: #42705 (rooby + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Jöjjön...
Massát nagyon sajnáltam anno. Ha ez igaz legalább Ő élje át azt ,hogy ha nem is akkor mert azt a pillanatot elvették tőle de utólag legyen világbajnok!

#42705 rooby +  2023. március 2. 17:11:59 re: #42703 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ha ez a dominó eldől, jönni fog a többi ...
2023. március 2. 19:22:52: megválaszolva Dontwalk +  által, → #42706 

#42704 Sprint-R +  2023. március 2. 10:49:47 re: #42702 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Helyes. Inkabb Honda logo legyen az auton ami ropira veri a mezonyt, mint barmi mas, de foleg Mercedes :D

#42703 Dontwalk +  2023. március 2. 10:08:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
„Nyilvánvalóan az apám a 1981-es világbajnok” – 42 év után támadnák meg a Forma-1-es szezon végeredményét



Carlos Reutemann 1973-ban.
2023. március 3. 12:09:01: megválaszolva Kázmér +  által, → #42708 
2023. március 2. 17:11:59: megválaszolva rooby +  által, → #42705 

#42702 integra_type_r 0  2023. február 27. 18:42:31    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

Mercedes believe Red Bull RB19 is running ten millimetres lower than everyone else...

"Such is the might of the Adrian Newey designed Red Bull RB19, it can allegedly run “ten millimetres lower” than the rest of the grid, with reports saying the car is up to six-tenths faster than the Mercedes W14...."


2023. március 2. 10:49:47: megválaszolva Sprint-R +  által, → #42704 

#42701 integra_type_r 0  2023. február 27. 15:35:23    ‹›  +1 | rejt

The Honda RBPTH001...
Ready to fire up for the #BahrainGP with Oracle Red Bull Racing and Scuderia AlphaTauri...



#42700 integra_type_r 0  2023. február 26. 21:07:40    ‹›  0 | rejt
Dani Nagy #99

"Kedd, 18:00 BOXKIÁLLÁS - TESZTELEMZÉS! Addig is "felületesen" összeszedtem nektek gondolataimat az eddig látottak alapján

Szinte minden téren a Red Bull a referencia, ebben semmi meglepő nincs, hiszen a tavalyi domináns autót fejlesztették tovább. Kvázi az első installációs köröktől kezdve stabilan mozgott az autó... Inkább az a kérdés, hogy kik lehetnek a kihívók?

A legnagyobb meglepetést egyértelműen az Aston Martin okozta. Alonsoék autója rengeteget javult aero-hatékonyság terén, gyors az egyenesben és stabil a féktávokon. Ez persze nem azt jelenti, hogy behúzzák majd az első futamokat, de érzésem szerint simán a best of the rest lehetnek a kezdésnél.

A Ferrari erősnek tűnik, a valós nyers tempót nem villantották meg ők sem. Jelenleg Leclercéké a legnagyobb végsebsség, de a gyors kanyarokban nem jeleskedtek. Egyesek pánikolnak a durva gumikopás és a nem mindig erős versenyszimulációk miatt, de szterintem feleslegesen. Az olaszok drasztikus setupvariánsokat próbálgattak folyamatosan (pl kis hátsószárny, ami tavaly nem működött) az autó alkalmazkodóképességét fejlesztve és tesztelve ezzel.

Gyengélkedők tábora:

Mercedes? - A delfinezés immáron nem téma, helyette viszont van más nehézség. Nem tudták működésre bírni a hátsó tengelyt (főleg az első 2 napon) rengeteget csúszkáltak Hamiltonék a keményebb gumikkal. Egykörön persze a lágy gumi kihúzza őket a bajból... Kíváncsi leszek, a Mercedes sosem mutatja valós tempóját a tesztek alatt...

McLaren - előre megmondták, hogy gyengék lesznek, de egyelőre a minimális elvárásokat is alulteljesítették

Alpine - nagyon ideges, kemény autó, ami kifejezetten nehezen vezethetőnek tűnik. Nem lesznek sereghajtók, de nem is tartanak ott ahol a tavalyi év alapján tippeltem volna

Alfa Romeo - Bottas 3. leggyorsabb köre nem teljesen releváns, de erősnek tűnnek

Williams - úgy tűnik van előlrelépés, de még van mit csiszolni

Haas - most nem érzem a tavalyihoz hasonló erős szezonkezdést

Alpha Tauri - megbízható, de nincs benne a középmezőnyből való kiugrás"

#42699 rooby +  2023. február 26. 18:49:20 re: #42698 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az időmérő új gumi szabályaira kíváncsi leszek. [SMIL:/ketelkedik/nagyotnez.gif]

#42698 Kázmér +  2023. február 26. 16:43:14    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egyedi időmérő két nagydíjon:

Ha már eltérő lebonyolítás, idén az F1 újabb kísérletbe kezd. Két – egyelőre meg nem nevezett – versenyhétvégén a megszokottól eltérő időmérő edzést fognak lebonyolítani. Tesztjelleggel teszik próbára, hogyan működik a kvalifikáció, ha annak Q1-es, Q2-es és Q3-as felvonásait eltérő gumikeverékeken (kemény, közepes és lágy lesz a sorrend) kell teljesítenie a mezőnynek.
E hétvégéken a megszokott 13 helyett 11 gumiszett áll majd a versenyzők rendelkezésére, és a megszokottnál jobban fog számítani, melyik autó és versenyző képes a legjobban bánni mindegyik gumitípussal.

Technikai változások:

A leglényegesebb technikai változást a padlólemezek és a diffúzor földtől számított magasságának növelése jelenti. 15 milliméterrel kellett emelni. Az intézkedést az autók delfinezésre való hajlamának csökkentése indokolta az FIA szerint. Emellett szigorítják a padlólemezek rugalmasságát és kopását vizsgáló teszteket, követelményeket is. Mindez önmagában nagyjából fél másodperces lassulást eredményezhet, ám a csapatok jelezték, a tél folyamán sikerült visszahozniuk ezt a veszteséget.

További technikai újdonság, hogy az új autóknak az eddiginél nagyobb a visszapillantó tükre. A cél: javítani a kilátást. A versenyzők 2022-ben (is) sokat panaszkodtak, hogy bizonyos balesetekben szerepet játszott az úgynevezett holt látótér: bizonyos szögekből egyszerűen nem látszanak a hátul haladó autók a tükörben.

A gumik terén is lesz változás. A kerékmelegítő paplanok használati idejét 3-ról 2 órára fogják csökkenteni a gumik előkészítésekor. Emellett az eddigi 5 helyett már 6 különböző gumikeverék áll rendelkezésre. A Pirelli az eddigi legkeményebb (C1) és a C2-es típus közé iktatott egy újabb típust. A gyártó emellett módosított az első gumikon, hogy csökkentse az alulkormányzásra való hajlamot. A versenyzők szerint az intézkedés a korai tesztek alapján hatásosnak mutatkozott.

Motorfronton már tavaly befagyasztották a fejlesztést, ám egy lényeges változás itt is lesz. Míg tavaly 5 lehetőségük volt a gyártóknak az év során használt szoftverek módosítására, idén csak egy, vagyis tovább szűkülnek a teljesítményjavítás lehetőségei.
2023. február 26. 18:49:20: megválaszolva rooby +  által, → #42699 

#42697 Kázmér +  2023. február 26. 16:29:36    ‹›  0 | rejt
Elismerte a McLaren ügyvezetője, hogy célt tévesztettek az új autójuk fejlesztésével, és lesz honnan felzárkózniuk.


Nem jól kezdődik.....

#42696 rooby +  2023. február 26. 10:44:11    ‹›  +1 | rejt
Alpha Tauri -> Andretti Honda ? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]

#42695 integra_type_r 0  2023. február 25. 18:39:42    ‹›  +1 | rejt

The g-g diagram is back!
The RB can reach impressive lateral accelerations in the fast right corner in the III sector... between 5 and 6g for over a second!
The Ferrari brakes well despite the lower-df rear wing...
The Merc has similar grip to Ferrari, but less top speed...



#42694 integra_type_r 0  2023. február 25. 18:36:43    ‹›  0 | rejt
Testing is done!
Laptime change (‘23 day3 vs ‘22 quali) + Tyre

C3
-McLaren +0.1s

C4
-RB -0.3s
-Ferrari +0.5s
-Haas -0.1s
-Aston -1.3s
-AT -0.4s

C5
-Mercedes -0.3s
-Alfa -0.7s

??
-Alpine +1.1s
-Williams +0.1s

Aston gained the most (-1.3s), Alpine lost the most...

Considering the compounds used, the performance of the McLaren was not so bad: one of the few teams not gaining, but they used the C3 tyre...

Mercedes was able to improve over the (slow) W13 at the end, but they used the very soft C5 tyre...

Ferrari's laptimes are not so impressive...

#42693 integra_type_r 0  2023. február 25. 18:33:12    ‹›  +1 | rejt

I used ALL the laps from the second day of tests to estimate the DRS effectiveness for each team

When opening the DRS, the drag reduction was:
-17% for Ferrari(due to the small upper plane)
-17.5% for Merc (despite the draggy rear wing!)
-20.6% for RB: a big advantage!







#42692 Kázmér +  2023. február 24. 16:13:11 re: #42691 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Rendesen szénné elemzik ezeket az autókat. Gondolom a konkurencia is milliméter szinten boncolgatja a másik csapatok autóit. [SMIL:/smile2.gif]

#42691 integra_type_r 0  2023. február 24. 14:10:02    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

Beautiful detail of the floor edge from the #RB19. New floor edge wings improve the suction from the airflow coming from the forward floor/Venturi inlets (that is outwashed also beneath floor, arrow). Different design from the RB18 but same goal.
#F1Testing | #F1 | #TechF1


2023. február 24. 16:13:11: megválaszolva Kázmér +  által, → #42692 

#42690 integra_type_r 0  2023. február 24. 14:09:24    ‹›  +2 | rejt

Amazing picture from #AMuS showing how the mouse hole works. Inflow from the mouse hole fills the diffuser volume helping to clean up some of the edge losses in the diffuser width.



#42689 integra_type_r 0  2023. február 24. 14:08:42    ‹›  +1 | rejt

Under the skin of the Red Bull. The coolers in the sidepods look quite short. Note the stay placed quite forward (arrow). Even if packaging is tight, there is still some space, bodywork volumes are there for aero and internal ducting.
#F1Testing | #F1 | #TechF1 | #RB19 |



#42688 integra_type_r 0  2023. február 24. 14:08:05    ‹›  +1 | rejt

Lateral acceleration analysis - #F1Testing

The RB, Aston and Ferrari had similar cornering grip: the Aston was inferior to the RB overall, though VER had the highest lateral accelerations up to 170km/h: better mechanical grip or just a different driving style?



#42687 integra_type_r 0  2023. február 24. 14:07:25    ‹›  +1 | rejt

Stepped floor on the #RB19. The curved sections around the boat tail (red arrows, see the carbon fiber) also bring energy to the underfloor flow.
#F1Testing | #F1 | #TechF1



#42686 integra_type_r 0  2023. február 24. 14:06:55 re: #42685 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
ez a belépő szint...
1:5-ben még komolyabb árak vannak...
ez pedig a legdrágább...

#42685 Yakumo +  2023. február 23. 22:10:41 re: #42684 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Betegek a részletek, de az ára is sajnos. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2023. február 24. 14:06:55: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #42686 

#42684 integra_type_r 0  2023. február 23. 21:23:49    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

Amalgam Collection...

RED BULL RACING HONDA RB16B - 2021 TURKISH GRAND PRIX | MAX VERSTAPPEN
1:8 SCALE

$11,810

Limited to just 33 Verstappen and 11 Pérez pieces
As raced by Max Verstappen and Sergio Pérez at the Formula 1 Rolex Turkish Grand Prix 2021
Each model hand-built and assembled by a small team of craftsmen
1:8 scale model, over 69 cms/27 inches long
Made using the finest quality materials
Over 2500 hours to develop the model
Over 250 hours to build each model
Thousands of precisely engineered parts: castings, photo-etchings and CNC machined metal components
Built using original CAD designs and paint codes supplied by Red Bull Racing Honda


2023. április 15. 19:08:06: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #42843 
2023. február 23. 22:10:41: megválaszolva Yakumo +  által, → #42685 

#42683 integra_type_r 0  2023. február 23. 12:24:08    ‹›  +1 | rejt

Hamilton and Bottas have a quick inspection of the Red Bull Racing RB19... [SMIL:/nevet/smoker.gif]



#42682 integra_type_r 0  2023. február 23. 09:02:04    ‹›  +1 | rejt

The undercut tunnel on the Red Bull sidepods is the biggest of the grid.
#F1Testing












#42681 integra_type_r 0  2023. február 22. 19:07:02    ‹›  +3 | rejt

While not 100% confirmed with pictures.
The #SF23 sidepod S-duct is used to clean the airflow through the sidepod undercut.
Its skims off the boundary that's built up along the chassis side. Then vents over the sidepod.
This can be legal if the inlet is in the right location





#42680 integra_type_r 0  2023. február 22. 13:18:09    ‹›  +3 | rejt

Sky: 3 ok, amiért a Red Bull fog dominálni idén...



#42679 integra_type_r 0  2023. február 22. 08:44:57    ‹›  +3 | rejt

DÖNTÖTT AZ FIA: JÖHETNEK AZ ÚJ ESŐGUMIK



#42678 maudelux +  2023. február 21. 10:10:30 re: #42677 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
"Oh no! This title currently isn’t available to watch in your country."

#42677 integra_type_r 0  2023. február 21. 08:24:09    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

Netflix - Senna documentary...


2023. február 21. 10:10:30: megválaszolva maudelux +  által, → #42678 

#42676 integra_type_r 0  2023. február 20. 20:55:23    ‹›  0 | rejt

#42675 integra_type_r 0  2023. február 20. 16:12:06    ‹›  +2 | rejt

Több F1-es csapat is megkereste a visszatérését tervező Hondát...



#42674 integra_type_r 0  2023. február 18. 19:04:02    ‹›  +1 | rejt


#42673 integra_type_r 0  2023. február 18. 18:59:17    ‹›  0 | rejt


#42672 Kázmér +  2023. február 17. 17:04:42    ‹›  0 | rejt







#42671 integra_type_r 0  2023. február 16. 16:53:20    ‹›  0 | rejt


#42670 pIeTRo 0  2023. február 16. 10:52:27 re: #42661 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gyönyörű ez a Merci. Nekem az idei szezon legszebbje. Legalábbis képek alapján.

#42669 integra_type_r 0  2023. február 16. 10:50:24    ‹›  0 | rejt






#42668 integra_type_r 0  2023. február 16. 10:49:48    ‹›  0 | rejt






#42667 integra_type_r 0  2023. február 16. 10:45:28    ‹›  0 | rejt






#42666 integra_type_r 0  2023. február 16. 10:43:53    ‹›  0 | rejt






#42665 Kázmér +  2023. február 15. 15:55:18 re: #42662 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Remélem... [SMIL:/smile2.gif]
Bár Russel sanszos.... [SMIL:/szetvert.gif]

#42664 Kázmér +  2023. február 15. 15:54:52 re: #42663 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem a merci az tényleg az "ezüst nyilat" jelenti, és úgy szép.
Eddig talán az alfa tetszik a legjobban, de majd ha kigurulnak élőben, akkor látszik majd az igazi szín, nem ezeken a műtermi fotókon.

#42663 [TypeV] +  2023. február 15. 15:35:23 re: #42661 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mondjuk igen jól néz ki ez az autó, azt el kell ismerni.
2023. február 15. 15:54:52: megválaszolva Kázmér +  által, → #42664 

#42662 KawaBazsy 0  2023. február 15. 15:32:45 re: #42661 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minek? Nyerni úgyse fog.. [SMIL:/szetvert.gif]
2023. február 15. 15:55:18: megválaszolva Kázmér +  által, → #42665 

 << eleje | 858 | 857 | 856 | 855 | 854 | 853 | 852 | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.15, 0.26, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.087 mp, 10 query