Különben szinte tényleg lehetetlen olyan pontosan megfogalmazni bármilyen szabályt, h valaki ne tudna belekötni. Mindig találnak egy-két betűt, amibe bele tudnak kötni, ki tudnak bújni alóla, és ilyenkor jön egy újabb pontosítás, amibe megint csak bele fog kötni valamelyik csapat.
Mikor beküldték a SC-t én sem igazán értettem miért nem volt elég mondjuk egy dupla sárga zászló, vagy max egy VSC?! Kiderült: "... sokan eleve nem értik, egyáltalán miért volt szükség a biztonsági autós fázisra. Az FIA egyik szóvivője a helyszínen tartózkodó újságíróknak kifejtette a döntés okát: a versenyirányításnál egész egyszerűen nem állt rendelkezésre elegendő kamerafelvétel ahhoz, hogy meggyőződjenek róla, Stroll biztonságos helyen parkolt le."
Technikai hibákat kerülve, tiszta rajt után ez Perez és Alonso között dől el. Ver pontszerző lehet, de sztem a dobogó necces... De még ha fel is jönne Perez mögé, azt a RB-t már nem enné meg
Na ki fogad velem? Verstappen nyeri a futamot szerintem. És most végre meglátjuk a RB igazi erejét. Mert, hogy most Ver-nek lejön a köd az agyában, az biztos. Úgy se tudják visszafogni, amikor 20mp-cel vezet, nem még így. Amúgy a helyében a boxból rajtolnék, mert ott a sok újonc között ezen a pályán nagy az esély, hogy csatt lesz.
Egyet kérek: ha lehet, senkinek ne legyen technikai gondja, legyen egy jó verseny.
RedBull is on another level...
but Ferrari is 3rd fastest despite running a clearly detuned engine mode!
Will they be able to run the PU at 100% power, or will reliability hold them back?
On the other side, McLaren was the 5th fastest car in FP3 despite a terrible top speed...
Leclerc autójába pénteken beépítették a második V6-os motort, MGU-H-t és központi elektronikát.
Carlos Sainz gépébe eközben egy új belső égésű motor került, szintén az idei második.
Lando Norris új V6-ost, turbót, MGU-H-t, MGU-K-t kapott, valamint az autójára szerelték az idei második kipufogót is.
Pereznek egy új energiatárolót, váltót és vezérlő elektronikát kellett cserélnie.
Jah. Nem lenne ebből ekkora hír, ha nem tolná fullba a kretént, de hát istenem... nem bír a vérével na. Mentális egészsége gondolom a béka segge alá csúszhat. Kíváncsi vagyok hogy jön ki ebből.
Nem rég olvastam én is! Végre már, ez volt a ham hadművelet legaljasabb, legundorítóbb húzása, hogy nyomja az lmbtqwdtmgpk+-%-t, közben meg egy szőke fehér nőt csicskáztat. Cipeli a cuccát, rohan utána. Meg mikor a nyomi rollerrel száguldozott, ez a szerencsétlen csökevény meg szaladt utána 40 kilós táskával. Akkor kellett volna agyon ütni.
Kíváncsian várom, h az új vezetés idén mire jut.
Azért ne várja el senki egyetlen ember érkezésétől, h másnapra minden oké, és nyerjük sorban a VB-ket. Át kell azért a ferrarinál szervezni sok mindent.....
De addig is mi örülhetünk, mert HONDA szív dobog a VB autóban!
Pláne, hogy a ferrari saját maga ellensége évek óta. A pilótákkal meg nem is foglalkoznak. Volt bőven jó pilótájuk. Vettel és Alonso is mindent megtett, a ferrari meg kikukázta őket. Olyan érzésem van, hogy a ferrari a pilótáktól várja a megoldást, és nem hajlandóak beismerni, hogy nem elég jók egy jó autó építéséhez.
Ebben az egész sztoriban én is azon akadtam fel, h Lec megy az elnökhöz panaszkodni.
Azért egy Ferrari ne legyen már ráutalva egy pilótára, ha ennyire nem tetszik, el lehet menni.
Egy futam ment le. Ha ezt az előnyt hozzák mire ide érnek Európába és mindenki felteszi/belövi a legfrissebb fejlesztéseit, akkor lesz helye az efféle hangoknak. Addig meg szimplán sajnálom, h Dani is felül a clickbait vonatra.
Nyilván nem egyik napról a másikra fog egy új főnök rendet rakni. A "régi motorosok - Binottó emberei" meg vicces, hogy menekülőre fogják. Lehet, hogy számonkérés kezdődik szakmai kompetenciákról, amin lehet, nem mennének át? Sose tudjuk meg mi van a szinfalak mögött.
De hogy Lec minek megy Elkannhoz?! Azt nem is értem. Csodát vár??
Tetszett a futam, nem volt rossz. A redbull tényleg odab@sz. A merci és a Ferrari is fényévekre van tőlük. Igazából kb ott folytatódik a sztori, ahol tavaly véget ért... De az Aston nagyon zorall tényleg sok pénzt belelocsoltak. Nem titok, hogy Alonso a nagy kedvencem, sajnálom minden évben versenyről versenyre, hogy nem egy ütőképes csapatnál van, amit megérdemelne. Erre most tessék. És bízom benne, hogy ez nem egy tiszavirág életű sztori lesz. Sőt, remélem még fejlődni is fognak.
Pl mondjuk ha stroll nem torpedózza majd meg, akkor akár...
A remény hal meg utoljára. De ha összejöhet a dobogó legfelső foka is... Na az azért szép lenne. Várom ezt az évet. Remélem jó lesz.
Időmérőn nagyon tetszett az adok-kapok. Reméltem, hogy ez a futamon is vissza fog köszönni! Igaz, a teszteken azért részben körvonalózódni látszott, hogy versenytempó tekintetében mi várható.
Alonso vitte a showt, megérdemelte a dobogót, azért az interjú szobában az arca mindent elárult, amikor látta, hogy ki torpedózta meg.
Sajnálom Leclerc kiesésést, nagyon nem adja neki a Ferrari, amit megérdemelne. Jobban örültem volna egy SC fázisnak, ami összerázza az elejét és a végére is marad egy csata, de nem ez lett.
A Mercedes magára találhat idén, de van még mit dolgozni az autón.
Szerintem év közepe felé lesz egy pont, ahol kiegyenlítettebb lesz a mezőny és szorosabb csaták lesznek!
Race Start Analysis!
-LEC was quickest off the line: 0.1s less than anyone else to reach 200km/h
-PER started badly... but recovered with an excellent 100-200
-STR had a terrible 100-200 but compensated through excellent braking
(all times include a constant delay)
Great pace from the start... but the wear was half that of the rivals! No surprise they used two sets.
The pace was closer on the Hards, with higher wear for Ferrari than the others.
(All laptimes are fuel-corrected)
The Aston had the slowest pace at the beginning of the Soft stint but much less wear than the Mercedes. The Ferrari was similar to the Mercedes but faster.
Ferrari really struggled on the Hards! Instead, the Aston shined on that set. The RB was the fastest on every compound.
The Mercedes was the 3rd fastest on both the Softs (matching the Aston) and the Hards (Matching Ferrari)
Na jól van, tényleg unalmasak vagytok Akkor írok én:
Első futamból ugye sose vonunk le következtetést. Anno a Lotussal Kimi rögtön nyert, aztán többet soha. De azért most a futam képe az láttatta, hogy a RB mocskosnagy fölényben van mind tempóban, mind gumikezelésben. Mi lett volna, ha még nyomniuk is kellett volna?
Ferrari: A régi szárny visszatétele meg is pecsételte a sorsukat gumikezelés terén. HA (tudom, hogy nincs ilyen, de játszani lehet vele) nem áll meg LEC alatt a masina, akkor valószínűleg 4. hely járt volna, mert akkor adjuk be a másik HA-t is: ALO-t az a marha STR nem torpedózza meg, akkor nem bukik 2 helyet, meg valamennyi gumit, meg ki tudja mennyit sérült a kocsi.
Szóval az Aston itt most ényleg 2. erő volt.