tartok tőle hogy a fia már rég meghozta a saját ítéletét.
szerintem arról van szó, hogy a bar egyszerűen talált valami kiskaput a szabályokban és megcsinálta, mint tenné azt minden más csapat.
az már magában elgondolkodtató, hogy "titkos" tipp, egy besúgó miatt ilyet csinálnak.
a telemetriai adatok adottak, azokat meghamisítani nem lehet, max a fia pont leszarja és nem fogadja el.
ha kizárják, akkor gyanítom pont ez fog történni. vagyis a legkevésbé sem veszik a tényeket figyelembe, hogy az autó mindig 600 kg felett volt.
2005. május 4. 14:21:19: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #53
Hat igen, ha meg akarjak megbuntetik, ha nem nem...
Visszaterve Type-R kollegahoz...
A teszt tilalom lehet hulyeseg, de itt nem errol van szo. Arrol, hogy az f1 csapatok 90% csatlakozott ehhez, mig az egyetlen, es MINDIG az egyetlen a ferrari az, aki meg ennyit sem hajlando megtenni. Lehetett volna az is az egyesseg, hogy a boxban minden no pucer legyen, akkor sem egyezett volna bele a ferrari. ebben az a sajnalatos, hogy a ferrari mindenkire szarik.
Szoval azt irtak a barhondaf1.com-on hogy mar verseny utan beszoltak nekik, akkor leengedtek a benzint meg mindent es ugye kevesebb volt mint 600kg (605kg kell kvalifikaciohoz es 600kg versenyhez). Nomarmost a BAR meg bemutatta computeresen hogy verseny alatt mindvegig 600 kg felett volt a kocsi es ezzel vege is volt... meglepeteskent erte oket hogy masnap megis feljelentes lett...
Atolvastam tegnap a szabalyzatot (FIA.com) es ott azt irjak hogy 600kg a minimum VERSENY IDOTARTAMA ALATT! Tehat verseny utan lehet 1kg is a kocsi a verseny KOZBEN kell mindvegig 600kg felett lennie ez meg megvooot a BAR szerint... szerdan targyaljak hat majd aze' szoritsunk
Udv,
Tom
2005. április 29. 19:25:07: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #50
a bridgestone szerintem ott rontotta el a dolgokat, hogy olyan szerződést kötött anno a ferrarival, hogy csak a ferrari kapja meg a leglegleg cuccot, annak ellenére, hogy az összes többi csapat teszteredményeit és adatait is felhasználták.
ezek után jogos hogy gumibabára váltottak a többiek.
de nem a tesztelésekre megy szerintem a legtöbb pénz.
szerintem jóval több pénzt füstölnek el a gyáraikban, zárt ajtók mögött, amiről senki sem tud semmit, ez csak kozmetikázás a népnek.
ezért nem látom értelmét az egésznek.
A bridgestone maganak koszonheto hogy nincs eleg tesztautoja, egyaltalan nem sajnalom. ha ilyen ostobak, akkor megerdemlik.
a tesztkorlatozas, es barmi mas kozos megallapodas szerintem nem hulyeseg, hisz ok talaltak ki, azaz ezzel magukon akarnak segiteni. az a pofatlansag, hogy ezt is, mint mindig mindetn a ferrari rug fel.
2005. április 29. 09:34:15: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #47
ezen én is jót kuncogtam, nemtom kik készítik ezeket a rajzokat, de nagyon jók
amúgy egyre inkább az az érzésem ezzel az egész súlyhistóriával kapcsolatban, hogy a bar talált valami kiskaput a szabályban..
azért megértem a ferkót is, egyetlen bridgés cég, kell a tesztelés.
ugyanakkor ez a tesztkorlátozás egy nagy hülyeség.
már rég kiszálltam volna belőle, nem csodálom azt sem, hogy a többi csapat így morog.
idő kérdése és úgyis megszűnik a tesztkorlátozás.
tulajdonképpen elhasználják menetrend szerint a 30 napot, aztán azt mondják, hogy sry de tesztelni kell és kész, ennyit ért.
2005. április 29. 09:29:58: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #46
Na hát nekik lehet, nekik aztán mindent, Bernie bácsin is látszik, hogy mennyire szereti a kis kedvencét, meg ezáltal a csapatot, ezért aztán a FIA még csak célozni sem mer rá, hogy figyi, kilóg a lóláb, nem kék annyit tesztelni, jogosulatlan előnyszerzés a többivel szemben. Ha nem tartaná magát a maradék csapat ehez a korláthoz, akkor nem biztos, hogy az ágaskodó lovas csapat tudna a legtöbbet tesztelni. Vannak hasonló, vagy nagyobb költségvetésű istállók is uggyebár.
Az dobja az első követ a BAR Hondára, amelyik még nem próbált meg cheatelni egy kicsit sem, csak épp nem bukott le. Mutasson már a drágalátos FIA egy olyan istállót, amelyiknek nincs semmilyen sara, nem kimondottan erre az évre, de visszamenőleg pár évre. Vagy hány olyan csapat volt, amit kizártak az F1-ből? Emlékeim szerint egy sem és remélem ez olyan farkas kiáltás a FIA részéről, hogy versenyszezonból való kizárással fenyegetőzik, csak azért, hogy másnak eszébe se jusson hasonló csítelés.
2005. április 28. 09:02:37: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #29
Nemtom minek palástolják, hogy valaki vamzerkodott, süket duma ez a "sejtették, hogy a BAR könnyű autóval megy".
Legerősebb motor a mezőnyben, majd észlelik azt a 4-5 kg ot, na persze.Button még a beleit is átmosatja, hogy könnyebb legyen...
Háát én nem tudom. Azt irják hogy 2 részes tank. Ugyis csak egy csővőn lehet feltölteni nem? Másik meg hogy nincs megszabva hol legyen a tank és mekkora legyen vagy? Amúgy meg szerintem a többi csapatnál is le kellene engedni az üzemanyagot és akkor ott is lenne meglepetés.
bar szopatás téma:
számomra az a logikus gondolatmenet, hogy elég nagy valószínűséggel az próbálja meg a hondát besározni, aki ebből a legnagyobbat profitálhat. na ki ez?
2005. április 28. 07:57:18: megválaszolva Kergyu 0 által,
→ #24
Biztos,hogy a Sumák gumái voltak nagyon jók.Később melegedtek be,aztán meg sokkal nagyobb kanyarsebességet tudott elérni.Ha figyeltetek,tök jól lehetett látni,milyen rövid féktávokat tudott venni.Az egyenesekben elment tőle a fiatal spanyol.
Azert kivancsi lennek hogy ki mernek-e zarni a hondat. no es arra is kivancsi lennek, ha kizarjak, hogy ha ezt a ferrari csinalta volna, akkor azt is kizartak volna...volna...
kocsog fia.