Alonso csak masodszorra volt inkorrekt. Az elsonel az elozo baszta el, nem lehet oda melle igy beferni. A masodiknal viszont mar direkt vagta le, valszeg ha nem tudja megelozni egyenesben webber, akkor kapott is volna bunitit.
Sumi occse jol tolja! Nem hajol be. kar hogy szereztek a ferrarinal harom pontot. ha buzi vilnöv nem szoritja le sajat csapattarsat, es a ket honda is versenyben van, akkor 0 pontot kaptak volna, amit viszont megerdemelnek
2005. május 23. 11:48:04: megválaszolva Avium 0 által,
→ #155
A Toyotát megint szopatják.Most a gumi miatt kapott büntetést.Úgy látszik, valakinek nagyon útban vannak ők is.Kíváncsi vagyok Alonso kap-e büntetést a 2x-i kanyarlevágásért és a profil nélküli hátsó gumikér.
Eta köcsög pirosautost sosem büntetik meg semmiért????? Még lassítva is mutatták hogy szabálytalan volt... erre meg semmi, azám még ő pattog hogy az öccse nem engedi el. Ekkora barmot!
OK,Doc,sóher volt a DR piszokúl,valahol a Button story is űl!
Viszont nem hiszem igazán az egyszemélyi felelősségét a dologban,az viszont tény,hogy nagyon rossz időpillanatban menesztették.
Az is biztos,hogy idén már mint a konstruktőri,mint pedig az egyéni jó helyezésünknek reszeltek,sztem. hiu ábránd bármilyen szempontból is bekerülni az első háromba.
Remélem azért talán sikerűl végre egy hőn áhított futamgyőzelemmel megmutatnunk magunkat!
erről nem is tudtam..
miért nem akart fizetni? volt valami szerződésben foglalt minimum amit teljesítenie kellett volna és nem teljesítette?
tudsz még ricsárdz dolgairól valamit amiért nem csípték a hondánál?
Azért azt ne feledjétek, hogy miért küldték el DR-t! Skót volt a javából és az egész Button story onnan indult, hogy nem akart pontprémiumot fizetni az ángolnának...
A Honda sem nagyon csípte némely dolog miatt, pedig mondjuk összerakta a csapatot tényleg!
arról szól a sztori, hogy saját menedzsmentet akartak csinálni a bar-nak, megpróbálták önállóan.
nos, úgy tűnik tévedtek. de nézd a pozitívat benne: jobb későn, mint soha
na végre, megjött a bar esze, vagy akárkié is...
ricsárdz jön vissza főnöknek, monacoban lesz a bemutató.
felépítik a teljes bázist még ha nem is mehetnek az autók, a szponzorok és vip személyek miatt, és így legalább a ricsárdz bemutatásával azért valamennyire fénypontban maradnak.
Hoho Egy dolognak azert orulok, Jenson Button testtomege fixen 73.6kg. Milyen szerencse, hogy nem valami felfujos babot, lencset vagy hasonlot evett mert akar egy enyhe fingas utan mar lehet csak 73.5kg-ot nyomna
Egyebkent mint fanatikus szurkolonak nekem is kivan a pocsom Mosley es a fekete aktataskas bandajaval. Nezem a futamot es mar kozben azon izgulok, hiaba van jo pozicioban nehogy a vegen kizarjak.. Most a Toyo pontjait akarjak eppen elvenni mert nem volt nekik Imolaig szuperpapriuszuk.. Ez egy vicc! A megoldas qrva egyszeru: futam elott ellenorizzek le az okostojasok a verdakat es futam utan ne legyen csekkolas. Ha valami nem korrekt azt jelezzek elotte es ne a futam utan a zold asztal mellett allapitsak meg a vegeredmenyt!
Mar csak Frei Tamast varom, hogy bejelentse a FIA vezerkara aki a hatterbol iranyit dontoen magyar szarmazasu. Ebben az esetben mindent ertenek
2005. május 14. 16:13:57: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #128
Igyis ugyis kiadás akkor meg mitakar ezzel mondani.
Azt hogy a Ferrarinak milyen igaza van, hogy saját tesztpályája van, és ezért annyit tesztel amennyit akar...
„Személy szerint én inkább egy tesztpályát építenék, minthogy egy hatalmas főhadiszállásba fektessem a pénzem. Azonban ez csak az én szerény személyes véleményem.”
Igy viszont lehet sporólni mi???? Végül is nem mind1 hova megy a pénz szállásba vagy tesztpályába? Igyis ugyis kiadás akkor meg mitakar ezzel mondani. Áááááááááá hülyék
Komolyan mondom ez a forma1 mar olyan, mint a politika. Olyan nyilatkozatok vannak, hogy lefordulok a szekrol.
Mennyunk sorba.
Megallapodott x istallo, hogy nem tesztel y napnal tobbet. Persze ferrari ebbe nem ment bele, a tobbiek tartjak magukat ehhez.
Kerdes: ki a geci? Hat persze nem a ferrari, hanem a tobbiek a hulyek, mosley meg is magyarazza, hogy azert mert ezzel nem sporolnak, viszont ha nem epit fohadiszallast akkor igen.
konyorgom, nem errol volt szo! allapodjanak meg abban, hogy nem koltenek egy evben 10 misinel tobbet...
Masik kedvencem, ami ezzel osszefugg.
Ferrari azert tesztel sokat, mert a bridgestone-osok sokkal kevesebben vannak, ergo kevesebb kilometert mennek.
Hat erre csak azt tudom mondani, hogy meg is erdemlik. Ha az ostoba bridgestone nem csak a ferrarinak csinalna a gumikat, hanem az elejen kiszolgalta volna a tobbi partneret is, akkor most nem lenne szarban...megerdemlik.
Nameg ez a tankos dolog mar telleg vicc.
S2K jol mondta, mint a sportban. mindenki doppingol...vagyis csak az akit lefulelnek.
Hat ha korrekt akart volna lennei az ember, akkor a tank alkalmazasa elott a FIA-t kellett volna a BARnak megkerdeznie nem a Hondat DE ha belegeondolunk, ennek sincs sok ertelme. Szerintem amit igy a FIAnak elmond valaki, elso kezpben tuti a ferrari kapja meg...
AZ ATL nem azt ismerte el, hogy másnak is szállított ilyen tankot, hanem azt, hogy a Honda (BAR) megrendelése nem volt szokatlan. De ha más is kapott ugyanolyan tankot, az nem azt mutatja (szerintem), hogy ez nem csalás, hanem hogy más is használt nem-annyira-szabályos tankot. Attól, hogy többen is használják, még nem lesz legális. Pont mint a vadkender.
A FIA egyszerűen nem hajlandó elismerni a mocskos hibájukat.
Istenem... a Honda már csak ilyen... mindenhol megtalálják a kiskapukat. Azt hiszem nekünk mindannyiunknak azért is van Hondánk, mert más mint a többi...Egyszerűen egy lépéssel mindenki előtt...
Ezt miért kell büntetni? A cikkben is benne van , hogy nincs egyértelműen lefektetve az , hogy mik a pontos szabályok.
A kérdés feltétele után olvastam az A5 (szerintem is kitűnő) cikkét. Ettől kicsit másként látom a dolgokat, de a BAR-ban elég sok Honda-mérnök dolgozik és nem vétózták meg a "nem-annyira-szabályos" tank használatát. És ha a BAR-t a világ csalónak titulálja, az a Hondára is vonatkozik, mert a csapat hivatalos neve BAR Honda GP Ltd.
A dohánygyárosokat én is szívesen elfüstölném . Jobban örülnék, ha mondjuk a Sports Illustrated lenne a fő szponzor. A reklámok sokkal látványosabbak lehetnének
az hogy az ATL már régebben beismerte, hogy bizony nem csak a bar-nak szállított ilyen tankokat, rámutat, hogy a bar NEM csalt, hanem élt a nem 100%-ig pontosan megalkotott szabályok adta kiskapukkal.
és erre úgy tűnik a többiek is rájöttek.
itt már rég nem a bar-ról van szó, hanem a fia-ról, ami érzi hogy csúszik ki a lába alól a talaj...
a bar meghurcolása és megalázására tett próbálkozások pontosan ezt hivatottak elfedni.
itt csak a fia-ról van szó, hogy rohad belülről az egész.
2005. május 10. 11:21:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #120
a csaló Hondát
Na itt álljunk meg egy szóra! Nem a Honda csalt, hanem a BAR! Nem nekünk kell szégyenkezni, ha kell valakinek egyáltalán, hanem akkor inkább a BAT dohánygyárban dolgozóknak.
2005. május 10. 10:41:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #117 2005. május 10. 10:37:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #116
Nemrég Honda.lap-szerkesztőként kaptam egy levelet, amiben arra kér valaki, hogy mint jó Hondás, tűzzek fekete szalagot az autómra, amíg a BAR nem indulhat újra. Erre én visszaírtam, hogy inkább örüljünk, hogy nem egy egész évadra zárták ki a team-et és ne tűzzünk ki szalagot, mert a csapat elismerte, hogy csalt. Visszakaptam, hogy mindenki csal, csak nem mindenki bukik le.
Szerintetek kinek van igaza? Valóban "gyászolni" kellene, hogy a csaló Hondát kizárták két futamról?
2005. május 10. 10:32:27: megválaszolva DomE 0 által,
→ #114 2005. május 9. 23:40:54: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #113
Háát, remélem nem úgy nyilatkoznak, mint a magyar kormány a pénzügyminiszter cseréjéreől.... Nem nem lesz leváltva... , aztán puff, mégis. Nem csodálkoznék ha Button már az idény vége előtt lelépne. Akkor meg ott lesz az új és jó motor, de pilóta nista.
2005. május 9. 18:08:03: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #109
Az Observer című brit napilap értesülése szerint nemcsak a BAR-Honda gondolta úgy, hogy a második tank alkalmazásával szabályszerűen jár el. Az imolai turpisság felfedezését követően állítólag három, közelebbről meg nem nevezett istálló is átalakította tankjait, akikkel kapcsolatban szintén felmerül a kérdés, hogy vajon nem a megengedett súlyhatár alatt versenyeztek-e. Az Observer írása szerint a csapatok "biztosra akartak menni", s még csak esélyt sem kívántak teremteni arra, hogy úgy járjanak, mint a brackleyi gárda.
A kizárással kapcsolatban a Bildben is megjelent egy hír, amely szerint Jenson Button és Nick Heidfeld helyet cserélhetnek a Monacói Nagydíjat követően. Sir Frank Williams már a 2005-ös esztendőre is szerződtetni szerette volna az angolt, a szerződésfelügyelő-testület azonban megakadályozta a transzfert. Heidfeld menedzsere, Werner Heinz céfolta a hírt. "A Williams maximálisan elégedett Nick teljesítményével, aki pedig a csapattal van megelégedve. Szó sincs cseréről, ez merő kitaláció."
Két gyökér. De utálom őket, remélem éhenhalnak majd. remelem eltiltjek a bart, es soha a budosbe nem jon vissza az f1-be, es a tobbi csapat is leszarja majd ezt a ket ven faszt. a ferrari meg persze nyalhat nekik, talan legyozik a minardikat.