HONDA fórum
2024. május 13. hétfő, 07:38,  Imola, Szervác Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Boozilla + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Online F1

kers leirás angolul
kers magyarul
#204 Bodec 0  2005. június 10. 12:57:46 re: #198 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Olyan futófelület kellene, hogy fölül barázdált réteg, Majd egybefüggő réteg, ami a verseny végére lekpna és lenne egy újabb barázdás rész. Az ugye kell a végén. :)

#203 ePtOn 0  2005. június 10. 12:54:50 re: #201 (EarwLine 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
szerintem 5 ev mulva szavazni lehet majd sms-ben, hogy ki legyen az elso, masodik, stb...vagy kiszavazni a pilotakat, es a vegen egy marad...

#202 EarwLine 0  2005. június 9. 15:46:38 re: #201 (EarwLine 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
szóval pályára :)

#201 EarwLine 0  2005. június 9. 15:45:39 re: #200 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt mindenki tudja, hogy a spórolás nevében történő változtatások csak arról szólnak, hogy minél több bevétel legyen. Áttértek az egy versenyt kibíró gumikra, ez ugye több teszteléssel jár, tehát nagyonn költség, azonban több múlik pl. a szerencsén, íyg izgalmasabb a futam, nagyobb a nézetség...
Most majd azt akarják bevezetni, hogy ha egy gumit veszélyesnek nyilvánítanak egy autón, azt a versenyigazgatóság kiintheti a boxba. Újabb lehetőség a csalásra, hiszen kit nem fognak kiinteni... akinek be lehetett 2 éve tolni az autóját a pájára vagy akit nem büntettek meg a boxból való kihajtáskor a sárga vonal átlépése miatt, stb. és egy csapatról egy emberről beszélünk... cirkusz :)
2005. június 10. 12:54:50: megválaszolva ePtOn 0  által, → #203 
2005. június 9. 15:46:38: megválaszolva EarwLine 0  által, → #202 

#200 -Törölt felhasználó- 2005. június 9. 15:31:36 re: #199 (EarwLine 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindezt részben a gazdaságosság jegyében.
Jövőre majd kimondják , hágy liter üzemanyaggal kell lefutni a futamot!
Évről-évre felreppen a hír, hogy kiszállnak a csapatok és új cirkuszt alakítanak.Nem csodálkoznék ha ez eccer valóra vállna.
2005. június 9. 15:45:39: megválaszolva EarwLine 0  által, → #201 

#199 EarwLine 0  2005. június 9. 15:06:10 re: #198 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A szabálykönyvben olyan is van sajna, hogy a nullára kopott gumi csak akkor nem von kizárást maga után ha ezzel a pilóta nem tud jobb köridőket menni...
2005. június 10. 14:56:35: megválaszolva Type-R 0  által, → #205 
2005. június 9. 15:31:36: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #200 

#198 Tonx +  2005. június 9. 14:19:20    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez innentől baromi egyszerű. Hajtanak végig mint az állat mindig a maximumon. Nos a gumi ugye kopik és amikor már nagyon a végét járja véletlenül kockásra fékezni:) Aztán irány a box hogy csere:) Vagy esetleg a barázdákat lekoptatni 0-ra és akkor megvan a slick gumi:) Csak ehhez a gumikat kellene ugy gyártani hogy a futófelület olyan legyen hogy gyorsan kopjon addig amíg slick nem lesz.:)
2005. június 10. 12:57:46: megválaszolva Bodec 0  által, → #204 
2005. június 9. 15:06:10: megválaszolva EarwLine 0  által, → #199 

#197 Taki 0  2005. június 8. 13:02:17    ‹›  0 | rejt
Újra Williams-Honda?

#196 Type-R 0  2005. június 3. 13:37:58 re: #195 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
ez müóli beteg.....
de milyen szánalmas hogy az ilyen kijelentést már leosztja valamelyik csicskásának...

#195 laspring +  2005. június 3. 13:27:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
bazzzeeee ezeket a FASZOKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

F1: kizárhatják a sérült gumival versenyzőket

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) reagált a Forma-1-es pilóták és csapatfőnökök új gumiszabályt bíráló szavaira. Igaz, nem olyan formában, ahogy azok szerették volna...
2005. június 3. 13:37:58: megválaszolva Type-R 0  által, → #196 

#194 Type-R 0  2005. június 2. 11:51:28 re: #193 (Taki 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
gyanítottam :(
akkor ezt nem fogom látni, mert a real media-t messziről kerülöm, jobb a békesség :)

#193 Taki 0  2005. június 2. 11:50:10 re: #192 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
RealPlayer.
Ha jól tudom, sose tölti le az egész file-t a gépedre, hanem stream-eli. De ez nem tuti.
2005. június 2. 11:51:28: megválaszolva Type-R 0  által, → #194 

#192 Type-R 0  2005. június 2. 11:48:45 re: #190 (DomE 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
milyen kiterjesztés ez a .ram?
2005. június 2. 11:50:10: megválaszolva Taki 0  által, → #193 

#191 Type-R 0  2005. június 2. 11:48:08    ‹›  0 | rejt


#190 DomE 0  2005. június 1. 18:29:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
a gyüjteményem
2005. június 2. 11:48:45: megválaszolva Type-R 0  által, → #192 

#189 Taki 0  2005. június 1. 16:52:01 re: #188 (DomE 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És 10:17-nél látszik is, hogy ÉN vezettem :D :D :D

#188 DomE 0  2005. június 1. 16:42:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
egy kis életszerű honda f1 garázs vagy mi....
...nagyon kemény a hangja:)
2005. június 1. 16:52:01: megválaszolva Taki 0  által, → #189 

#187 jordan6 +  2005. június 1. 09:03:54    ‹›  0 | rejt


#186 Boozilla +  2005. május 30. 10:47:43 re: #183 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
hát igen ezt a részét én sem igazán vágom....:(

meg azt a részét sem, hogy miért is kellett nekünk a japán technika mellé egy mislejntxart betenni...

az a "xar" bridgestone jó volt a ferrarinak 7 vb győzelemhez akkó a faxért kellett nekünk ez...

Persze az a qva lóvé az ami a lényeg én megértem, de akkor is bassza a csőrömet... /merges/banghead.gif /merges/biting.gif /merges/cussing.gif

#185 -Törölt felhasználó- 2005. május 29. 19:43:59 re: #180 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha leviszi Kimi fejét a saját kereke, kíváncsi lennék miként magyarázzák meg , hogy a gumicsere tiltása a versenyzők biztonságát szolgálja.Azt sem fogtam fel , hogy a magasabbra emelt vezetőszárny a kissebb leszorítóerő (lassabb kanyarsebesség) miként szolgálja a F1 biztonságát.
Holnap felteszek valami jó kemény gumit, lecserélem a lengéscsillapítókat valami lágy , komfortos jellegüre, a kocsi orrán meg emelek 10cm-t.Így lassabban kell bevennem a kanyarokat , ha meg nem sikerül megyek az árokba.

#184 Type-R 0  2005. május 29. 19:34:48    ‹›  0 | rejt
húúúú fiatalok, nemtom néztétek e a német rtl-en a futamot, de rögtön a futam végén meginterjúvolták az adriant, hát amilyen idegbeteg volt.....
megkérdezték a véleményét a gumiszabályról, amire csak annyit mondott, hogy tanultam a múltból és inkább megtartom magamnak...
ugye tudjuk hogy newwy-nak is tele van már mózlival meg az agymenéseivel a f@sza...
kíváncsi vagyok hogy ez a szararc kis pöcs mivel fogja hárítani a felelősséget magáról...

ami a bárt illeti:
nézzük a pozitív oldalát, mindkét autó célba ért, nehezek voltak, de nem tudták kihasználni hogy tovább voltak kint. sato meg jól meg is szopta a webber és kissurmó ügyeskedését rajtnál...

ÖK: én azt olvastam interjúban, hogy a legújabb aerokit majd csak most lesz felszerelve

#183 Öreg Kergyu +  2005. május 29. 17:31:55 re: #182 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt kellene csinálni verseny közben,ha már nagyon rossza gumi!:) (F1)
Sunyin egy kanyar előtt leírni a gumit,aztán a jelenlegi szabályok szerint cserélhető!:)
Max M. meg bekaphatná!!!
Remélem azonban ezen a szabályon változtatnak az évad folyamán,mert a végén tényleg csúnyán összetöri magát valaki!:(
2005. május 30. 10:47:43: megválaszolva Boozilla +  által, → #186 

#182 Kard 0  2005. május 29. 17:25:16 re: #180 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy kockára fékezni nem is olyan nehéz a gumikat :) . Tavaly nekem is sikerült egy Bp-Eger oda-vissza padlógáz alkalmával. Nem sokkal utaná bemegyek a gumishoz, hogy picit dobál az eleje fékezésnél. Gumis megnézi az egyik első kerekem: "hát bizony ez a gumi már nem szabályos kör alakú". Szerencsére már szeptemberben volt így nemsokára le is került...
2005. május 29. 17:31:55: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #183 

#181 AceCombine +  2005. május 29. 16:41:14    ‹›  0 | rejt
Én hülye abban reménykedtem hogy 1 tankoláson vannak:(
A gumiszabály átlépte a hülyeség szintjét, szerintem már balesetveszély kategória, amivel nem kéne játszani...Attól függetlenül nem lesz olyan xar a Honda, xar volt a pálya az időmérőn, nulla tapadással ők takarítottak, onnan nehéz előrelépni. Én csak azt nem értem hogy a Fisichella végig a Button mögött kullogva 3 körel később jött kereket cserélni mint ő, és a 6. helyre állt vissza....

#180 Öreg Kergyu +  2005. május 29. 16:07:33 re: #178 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyetértek!
Ez a gumiszabály a világ BAROMSÁGA!!!!!
Szegény Kimi!:(
2005. május 29. 19:43:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #185 
2005. május 29. 17:25:16: megválaszolva Kard 0  által, → #182 

#179 Öreg Kergyu +  2005. május 29. 16:06:22    ‹›  0 | rejt
Ez csak símán katasztrófa számunkra.:(
Nem is érdemes már magyarázkodni,hogy miért is végeztünk az utolsó harmadba.Sajnos a jelenlegi erőviszonyok alapján ott is a helyünk!!!!!

#178 Kard 0  2005. május 29. 16:04:42 re: #176 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát pont ennek nem feleltek meg...mármint a 600 kilónak. Szerintem használják a régi tankot csak betettek pluszba egy x kb súlyt a tankot meg fullra használják és nem szivattyúzzák át a dugi részbe a benzint...
Amúgy a Max Mosley bekaphatja a kibaszott gumiszabályával. Addig fog ez menni amíg valaki meg nem hal a pályán a buzi szabálya miatt...
2005. május 29. 16:07:33: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #180 

#177 Bally +  2005. május 29. 14:20:41    ‹›  0 | rejt
Szegény Button mellett hogy elmentek ketten is :(
B.

#176 -Törölt felhasználó- 2005. május 29. 13:50:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
NA EZT NEMÉRTEM!

UGYAN AZZAL AZ ÜZEMANYAG ELLÁTÓ RENDSZERREL MENNEK A MAI FUTAMON AMIVEL MEGBÜNTETTÉK ŐKET!!!A LÉNYEK, HOGY 600 KG TÖMEG A VERSENY VÉGÉN LEGYEN!HISZEN ENNEK AZ ELVÁRÁSNAK IDÁIG IS MEGFELELTEK!
2005. május 29. 16:04:42: megválaszolva Kard 0  által, → #178 

#175 -Törölt felhasználó- 2005. május 29. 10:33:48 re: #174 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A "szar" gumival mindenesetre Sumi megfutja versenyről versenyre a legjobb köridőket, szóval elgondolkodtató mennyi re is sz@r ez a gumi...

#174 Kard 0  2005. május 29. 08:30:37 re: #157 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát én ebben mostanában nem hiszek. A ferrari azért is szív ennyire, mert az új gumi szabályok(egy gumi egy futam) a michelinnek kedveznek. Én úgy tudom, hogy a michelin alsóbb osztályokban is szerepel, ahol bevezették már ezt a szabályt, míg a bridgestonnak ilyen irányú tapasztalatai nem voltak és ezért is olyan szarok amilyenek...
Üdv Kard.
2005. május 29. 10:33:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #175 

#173 Öreg Kergyu +  2005. május 28. 23:12:19 re: #170 (Type-R 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Álítólag az új aerokit fenn volt!:(

#172 Öreg Kergyu +  2005. május 28. 23:11:26 re: #171 (DomE 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Így legyen,ámen!:)

#171 DomE 0  2005. május 28. 22:25:30 re: #169 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szerintem szinte biztos, hogy teli vannak tankolva hisz tudták hogy eleve nem tudnának jó i9dőt menni elsőként a "poros" aszfalton
2005. május 28. 23:11:26: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #172 

#170 Type-R 0  2005. május 28. 22:19:01 re: #169 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ha reálisan nézem, akkor az 5 hetes motor és kasztni ennyit tud.
ami azt jelenti hogy drámai a fejlődés üteme.
csak a következő futamon lesz új motor és az új aerokit feldobálva.
2.5 sec nickhez képest, ez döbbenet :(
2005. május 28. 23:12:19: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #173 

#169 Öreg Kergyu +  2005. május 28. 22:15:22 re: #166 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is abban reménykedek,hogy dugig voltak/vannak tankolva,másba nem tudok ,a fene egye meg!
2005. május 28. 22:25:30: megválaszolva DomE 0  által, → #171 
2005. május 28. 22:19:01: megválaszolva Type-R 0  által, → #170 

#168 ePtOn 0  2005. május 28. 22:08:12 re: #167 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
pláne, ha a ferrari is benne lett volna:)

#167 -Törölt felhasználó- 2005. május 28. 19:29:17    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A legérdekesebb az volt számomra, hogy közölték, a BAR lebukása után mindenki tankot cserélt.
Valszeg mindegyik csapat azzal autózott, de a kollektív felelőségrevonás hülyén jött volna ki.
2005. május 28. 22:08:12: megválaszolva ePtOn 0  által, → #168 

#166 Type-R 0  2005. május 28. 19:23:27 re: #165 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nagyon nem...
de a remény hal meg utoljára, úgyhogy én aszondom, jó nehezek!!!! :D D
hallottam a német rtl-en tegnap, hogy a motorokban kulccsal forgatták rendszeresen a főtengelyt, hogy nehogy valahol beragadjon a sok állástól.
így legyen..
2005. május 28. 22:15:22: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #169 

#165 Taki 0  2005. május 28. 15:08:37    ‹›   →  ↑  0 | rejt
13. és 16. hely az időmérésen. Na ez se a mi versenyünk lesz :(
2005. május 28. 19:23:27: megválaszolva Type-R 0  által, → #166 

#164 ePtOn 0  2005. május 27. 13:37:12 re: #163 (Taki 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
oooo, nem tudom a pontos szabalyt, de gondolom jol jartak el:)

#163 Taki 0  2005. május 27. 13:29:22 re: #162 (ePtOn 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És mivel kell áthaladnia? A Ferrarinak a teljes autóval, a többieknek meg a gumi szele már elég?
2005. május 27. 13:37:12: megválaszolva ePtOn 0  által, → #164 

#162 ePtOn 0  2005. május 27. 13:27:29 re: #161 (ePtOn 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
most olvasom, hogy csak ha athalad a vonalon, akkor szamit szabalytalansagnak! :)
mondjuk azert kiirhattak volna, hogy vizsgaljak az esetet...
2005. május 27. 13:29:22: megválaszolva Taki 0  által, → #163 

#161 ePtOn 0  2005. május 27. 13:12:21 re: #160 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
na ez a pofatlansag teteje! kezdem ruhelni az f1-et.
2005. május 27. 13:27:29: megválaszolva ePtOn 0  által, → #162 

#160 Taki 0  2005. május 27. 13:07:54 re: #159 (ePtOn 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sumi ment rá a vonalra. Barit a sebességtúllépésért büntették meg...
2005. május 27. 13:12:21: megválaszolva ePtOn 0  által, → #161 

#159 ePtOn 0  2005. május 27. 12:04:46 re: #157 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
farky,
Akkor erre varjal gombot!

Dome,
nem tom, de barit megbuntettek valamiert...nem o ment a vonalra?
2005. május 27. 13:07:54: megválaszolva Taki 0  által, → #160 

#158 DomE 0  2005. május 25. 11:36:59 re: #157 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
a sárga voonalra hajtásért sem baszták meg őket /merges/motz_4.gif

#157 -Törölt felhasználó- 2005. május 25. 11:34:37    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megváltoztatják az időmérő lebonyolítását?! Azt rebesgetik, hogy ez a változtatás jól fog jönni a ferrarinak! hmm.... lefogadom, hogy ezzel a rendszerrel sokkal jobban fognak szerepelni. Gusztustalan ami az F1-ben van. Valahogy mindig olyan szabályokat hoznak amik a Sumiékat segítik! De arra szerintem senki nem tud példát felhozni, hogy mikor büntették meg őket(akár csak egy pontra is).
Elszomorító:( Rossz nézni, hogy teszik szép lassan tönkre ezt a sportágat
Talán a BAR azért okoz majd még néhány kellemes pillanatot Nekünk!

Üdv mindenkinek
2005. május 29. 08:30:37: megválaszolva Kard 0  által, → #174 
2005. május 27. 12:04:46: megválaszolva ePtOn 0  által, → #159 
2005. május 25. 11:36:59: megválaszolva DomE 0  által, → #158 

#156 ePtOn 0  2005. május 23. 13:46:36 re: #155 (Avium 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehetosege lett volna, de Webber elozese sem volt tiszta! Heidfeld csinalta szepen, ugy kell masnak is. az, hogy ugy elozol, hogy a masik kanyarodni se tudjon, nem epp nevezheto tiszta elozesnek...szerintem

Bari nem tom elengedte-e nem mutattak. de eleg szanalmas volt amit sumak muvelt....barcsak egy kimi vagy alonso ulne bari helyen. foldbe szarna sumakert.

#155 Avium 0  2005. május 23. 11:48:04 re: #153 (ePtOn 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szerintem az elso alkalommal is lett volna lehetosege elsunnyogni mogotte :(
2005. május 23. 13:46:36: megválaszolva ePtOn 0  által, → #156 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.61, 0.47, 0.4
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.189 mp, 8 query