Olyan futófelület kellene, hogy fölül barázdált réteg, Majd egybefüggő réteg, ami a verseny végére lekpna és lenne egy újabb barázdás rész. Az ugye kell a végén.
Ezt mindenki tudja, hogy a spórolás nevében történő változtatások csak arról szólnak, hogy minél több bevétel legyen. Áttértek az egy versenyt kibíró gumikra, ez ugye több teszteléssel jár, tehát nagyonn költség, azonban több múlik pl. a szerencsén, íyg izgalmasabb a futam, nagyobb a nézetség...
Most majd azt akarják bevezetni, hogy ha egy gumit veszélyesnek nyilvánítanak egy autón, azt a versenyigazgatóság kiintheti a boxba. Újabb lehetőség a csalásra, hiszen kit nem fognak kiinteni... akinek be lehetett 2 éve tolni az autóját a pájára vagy akit nem büntettek meg a boxból való kihajtáskor a sárga vonal átlépése miatt, stb. és egy csapatról egy emberről beszélünk... cirkusz
Mindezt részben a gazdaságosság jegyében.
Jövőre majd kimondják , hágy liter üzemanyaggal kell lefutni a futamot!
Évről-évre felreppen a hír, hogy kiszállnak a csapatok és új cirkuszt alakítanak.Nem csodálkoznék ha ez eccer valóra vállna.
A szabálykönyvben olyan is van sajna, hogy a nullára kopott gumi csak akkor nem von kizárást maga után ha ezzel a pilóta nem tud jobb köridőket menni...
2005. június 10. 14:56:35: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #205 2005. június 9. 15:31:36: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #200
Ez innentől baromi egyszerű. Hajtanak végig mint az állat mindig a maximumon. Nos a gumi ugye kopik és amikor már nagyon a végét járja véletlenül kockásra fékezni Aztán irány a box hogy csere Vagy esetleg a barázdákat lekoptatni 0-ra és akkor megvan a slick gumi Csak ehhez a gumikat kellene ugy gyártani hogy a futófelület olyan legyen hogy gyorsan kopjon addig amíg slick nem lesz.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) reagált a Forma-1-es pilóták és csapatfőnökök új gumiszabályt bíráló szavaira. Igaz, nem olyan formában, ahogy azok szerették volna...
Ha leviszi Kimi fejét a saját kereke, kíváncsi lennék miként magyarázzák meg , hogy a gumicsere tiltása a versenyzők biztonságát szolgálja.Azt sem fogtam fel , hogy a magasabbra emelt vezetőszárny a kissebb leszorítóerő (lassabb kanyarsebesség) miként szolgálja a F1 biztonságát.
Holnap felteszek valami jó kemény gumit, lecserélem a lengéscsillapítókat valami lágy , komfortos jellegüre, a kocsi orrán meg emelek 10cm-t.Így lassabban kell bevennem a kanyarokat , ha meg nem sikerül megyek az árokba.
húúúú fiatalok, nemtom néztétek e a német rtl-en a futamot, de rögtön a futam végén meginterjúvolták az adriant, hát amilyen idegbeteg volt.....
megkérdezték a véleményét a gumiszabályról, amire csak annyit mondott, hogy tanultam a múltból és inkább megtartom magamnak...
ugye tudjuk hogy newwy-nak is tele van már mózlival meg az agymenéseivel a f@sza...
kíváncsi vagyok hogy ez a szararc kis pöcs mivel fogja hárítani a felelősséget magáról...
ami a bárt illeti:
nézzük a pozitív oldalát, mindkét autó célba ért, nehezek voltak, de nem tudták kihasználni hogy tovább voltak kint. sato meg jól meg is szopta a webber és kissurmó ügyeskedését rajtnál...
ÖK: én azt olvastam interjúban, hogy a legújabb aerokit majd csak most lesz felszerelve
Ezt kellene csinálni verseny közben,ha már nagyon rossza gumi! (F1)
Sunyin egy kanyar előtt leírni a gumit,aztán a jelenlegi szabályok szerint cserélhető!
Max M. meg bekaphatná!!!
Remélem azonban ezen a szabályon változtatnak az évad folyamán,mert a végén tényleg csúnyán összetöri magát valaki!
Amúgy kockára fékezni nem is olyan nehéz a gumikat . Tavaly nekem is sikerült egy Bp-Eger oda-vissza padlógáz alkalmával. Nem sokkal utaná bemegyek a gumishoz, hogy picit dobál az eleje fékezésnél. Gumis megnézi az egyik első kerekem: "hát bizony ez a gumi már nem szabályos kör alakú". Szerencsére már szeptemberben volt így nemsokára le is került...
Én hülye abban reménykedtem hogy 1 tankoláson vannak
A gumiszabály átlépte a hülyeség szintjét, szerintem már balesetveszély kategória, amivel nem kéne játszani...Attól függetlenül nem lesz olyan xar a Honda, xar volt a pálya az időmérőn, nulla tapadással ők takarítottak, onnan nehéz előrelépni. Én csak azt nem értem hogy a Fisichella végig a Button mögött kullogva 3 körel később jött kereket cserélni mint ő, és a 6. helyre állt vissza....
Ez csak símán katasztrófa számunkra.
Nem is érdemes már magyarázkodni,hogy miért is végeztünk az utolsó harmadba.Sajnos a jelenlegi erőviszonyok alapján ott is a helyünk!!!!!
Hát pont ennek nem feleltek meg...mármint a 600 kilónak. Szerintem használják a régi tankot csak betettek pluszba egy x kb súlyt a tankot meg fullra használják és nem szivattyúzzák át a dugi részbe a benzint...
Amúgy a Max Mosley bekaphatja a kibaszott gumiszabályával. Addig fog ez menni amíg valaki meg nem hal a pályán a buzi szabálya miatt...
UGYAN AZZAL AZ ÜZEMANYAG ELLÁTÓ RENDSZERREL MENNEK A MAI FUTAMON AMIVEL MEGBÜNTETTÉK ŐKET!!!A LÉNYEK, HOGY 600 KG TÖMEG A VERSENY VÉGÉN LEGYEN!HISZEN ENNEK AZ ELVÁRÁSNAK IDÁIG IS MEGFELELTEK!
2005. május 29. 16:04:42: megválaszolva Kard 0 által,
→ #178
Hát én ebben mostanában nem hiszek. A ferrari azért is szív ennyire, mert az új gumi szabályok(egy gumi egy futam) a michelinnek kedveznek. Én úgy tudom, hogy a michelin alsóbb osztályokban is szerepel, ahol bevezették már ezt a szabályt, míg a bridgestonnak ilyen irányú tapasztalatai nem voltak és ezért is olyan szarok amilyenek...
Üdv Kard.
2005. május 29. 10:33:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #175
ha reálisan nézem, akkor az 5 hetes motor és kasztni ennyit tud.
ami azt jelenti hogy drámai a fejlődés üteme.
csak a következő futamon lesz új motor és az új aerokit feldobálva.
2.5 sec nickhez képest, ez döbbenet
A legérdekesebb az volt számomra, hogy közölték, a BAR lebukása után mindenki tankot cserélt.
Valszeg mindegyik csapat azzal autózott, de a kollektív felelőségrevonás hülyén jött volna ki.
2005. május 28. 22:08:12: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #168
nagyon nem...
de a remény hal meg utoljára, úgyhogy én aszondom, jó nehezek!!!! D
hallottam a német rtl-en tegnap, hogy a motorokban kulccsal forgatták rendszeresen a főtengelyt, hogy nehogy valahol beragadjon a sok állástól.
így legyen..
Megváltoztatják az időmérő lebonyolítását?! Azt rebesgetik, hogy ez a változtatás jól fog jönni a ferrarinak! hmm.... lefogadom, hogy ezzel a rendszerrel sokkal jobban fognak szerepelni. Gusztustalan ami az F1-ben van. Valahogy mindig olyan szabályokat hoznak amik a Sumiékat segítik! De arra szerintem senki nem tud példát felhozni, hogy mikor büntették meg őket(akár csak egy pontra is).
Elszomorító Rossz nézni, hogy teszik szép lassan tönkre ezt a sportágat
Talán a BAR azért okoz majd még néhány kellemes pillanatot Nekünk!
Üdv mindenkinek
2005. május 29. 08:30:37: megválaszolva Kard 0 által,
→ #174 2005. május 27. 12:04:46: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #159 2005. május 25. 11:36:59: megválaszolva DomE 0 által,
→ #158
Lehetosege lett volna, de Webber elozese sem volt tiszta! Heidfeld csinalta szepen, ugy kell masnak is. az, hogy ugy elozol, hogy a masik kanyarodni se tudjon, nem epp nevezheto tiszta elozesnek...szerintem
Bari nem tom elengedte-e nem mutattak. de eleg szanalmas volt amit sumak muvelt....barcsak egy kimi vagy alonso ulne bari helyen. foldbe szarna sumakert.