HONDA fórum
2024. május 13. hétfő, 06:42,  Imola, Szervác Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Boozilla + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Online F1

kers leirás angolul
kers magyarul
#304 -Törölt felhasználó- 2005. június 17. 08:09:31 re: #296 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez mekkora ötlet!

#303 Hondadoc 0  2005. június 16. 15:08:00 re: #302 (Type-R 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
"Tökös" csaj:)

#302 Type-R 0  2005. június 16. 12:00:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A hétvégi Amerikai Nagydíjon kipróbálhatta volna a BAR-Honda Forma-1-es autóját Danica Patrick, ám úgy tűnik, visszautasította a lehetőséget.

Csak azért kell, mert nem férfi

A hét elején angol és német szaklapok is biztosra vették, hogy a 23 éves versenyzőnő, aki negyedik lett a májusi Indy 500-on, bemutatkozhat az F1-es gépben, de a Times szerint nem él a lehetőséggel: úgy gondolja, csak azért akarják az autóba ültetni, mert nő, nem pedig tudása miatt.

"Patrick úgy gondolja, ez csak közönségcsalogató reklám lenne, mert a motorsportban ritkaság, hogy nő vezesse a kocsit" - írja a Times.

Növelte volna a nézőszámot

Az Indycarban szereplő tehetség csapata, a Rahal Racing és a BAR is Honda motorokat használ, ráadásul az istállók vezetői is támogatták az ötletet. "Dolgozunk rajta, hogy tesztelhessen nálunk" - nyilatkozta kedden Gil de Ferran, a BAR sportigazgatója.

A terv az volt, hogy csütörtökön menjen először a Forma-1-es géppel, majd szombaton, az időmérő napján - amikor sosincs telt ház - bemutatkozzon közönség előtt is, és nem mellékesen növelje a nézőszámot.


wow, kezd szimpatikus lenne a leányzó!!!
2005. június 17. 08:17:45: megválaszolva Vincent +  által, → #305 
2005. június 16. 15:08:00: megválaszolva Hondadoc 0  által, → #303 

#301 Type-R 0  2005. június 15. 17:16:21 re: #300 (Bullett + )  ←  ‹›  0 | rejt
majd a tojota izomból megoldja, mi az nekik.....
úgyis világuralomra akarnak törni :)

#300 Bullett +  2005. június 15. 16:36:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kiváncsi vagyok ezek után Button hova akar majd szerződni a BAR-tól. Lehet hogy a Sauberhez, de oda meg nincs opciója. Mindenestre ez most nagyon érdekes kör lesz Buttonnak.

Williams küzd a motorkért
2005. június 15. 17:16:21: megválaszolva Type-R 0  által, → #301 

#299 Hondadoc 0  2005. június 15. 12:42:57 re: #298 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
/nevet/morisqueta.gif /nevet/rofl3.gif /nevet/rofl2.gif /nevet/rocker.gif

#298 -Törölt felhasználó- 2005. június 15. 12:38:03 re: #296 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mert manapsag nincs nagy jelentosege a motoreronek, inkabb a gumik es az aerodinamika dont! Elmult mar 1967 amikor ha jo volt a motor akkor gyors volt az auto es kampo!
2005. június 15. 12:42:57: megválaszolva Hondadoc 0  által, → #299 

#297 -Törölt felhasználó- 2005. június 15. 12:35:27 re: #290 (Type-R 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ranezesre jo gyors! Meg a hajat is a szel alakitotta ki aerodinamikusan!

#296 Koczeka +  2005. június 15. 11:53:01    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Ha futamgyőzelem az idei cél, akkor miért nem vetnek be egy7végés brutál motort?
Kit érdekel akkor az a +10 hely a következő versenyen...
2005. június 17. 08:09:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #304 
2005. június 15. 12:38:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #298 

#295 Morpheus 0  2005. június 15. 06:05:01    ‹›  0 | rejt
Nocsak-nocsak

#294 Béci 0  2005. június 14. 19:16:57    ‹›  0 | rejt
"Üzleti szempontból is érdekes, amelynek egyik oka természetesen, hogy nő, ráadásul vonzó is" - nyilatkozta Montrealban Gilles de Ferran, a BAR sportigazgatója.

Sajnos már a F1 is csak az üzletről szól /ketelkedik/humph2.gif

#293 Taki 0  2005. június 14. 18:55:37 re: #292 (Type-R 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen. Én egy Sato-Davidson cserét szeretnék.
Williamsnek több a pénze mint a Saubernek. Ahogy Öreg mondta, a BMW motor se az igazi mostanában. Ha ez a két csapat összeáll, abból szerintem lehet valami.
A Saubernek se volt rossz motorja egy pár éve, mégse értek el semmit vele.

#292 Type-R 0  2005. június 14. 18:52:54 re: #291 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen, de azt mondják már a bar-nál is, hogy davidson letett annyit az asztalra hogy egész éves szerződést kapjon futamra, vagyis lehet hogy jövőre más tesztpilóta kell majd
williams-szel kapcsolatban egyet értünk, de szkeptikus vagyok akkor is, tényleg, szerinted ha honda lenne, akkor frank tata meg a head azt mondaná, hogy ok, gyertek srácok tietek a pálya?
a bömbi pont azért megy, mert nem engedték hogy az autó fejlesztésébe beszálljanak. most 220 millio euróért megveszik a saubert és nem csinálnak szvsz rossz üzletet
2005. június 14. 18:55:37: megválaszolva Taki 0  által, → #293 

#291 Taki 0  2005. június 14. 18:48:58 re: #290 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem a Davidson nagyon jó tesztpilóta. Hagyni kellene egy kicsit érvényesülni.
Én sokkal jobban bízok a Williams-ben, mint a BAR-ban. Azért Ők már letettek valamit az asztalra. Még a Hondával is közösen!
2005. június 14. 18:52:54: megválaszolva Type-R 0  által, → #292 

#290 Type-R 0  2005. június 14. 18:21:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
egyébként pedig jövőre a lehetséges tesztpilóta az adam carroll

22 éves, északír srác
2005. június 15. 12:35:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #297 
2005. június 14. 18:48:58: megválaszolva Taki 0  által, → #291 

#289 Type-R 0  2005. június 14. 18:18:02 re: #281 (Taki 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nem fogják berakni egész éves szerződéssel pilótának, ez sicher
de azért kíváncsi vagyok milyen kört fog futni, reklámnak viszont ideális a csaj

#288 Type-R 0  2005. június 14. 18:16:47 re: #282 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
a bmw nem véletlenül hagyta ott a fagolyókat....
ugyan miért ne ütközne a honda ugyanazokba a falakba mint a bömös?
williams tata holnap pálfordulni fog?! :(

#287 -Törölt felhasználó- 2005. június 14. 18:04:34 re: #281 (Taki 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hatalmas reklámfogás!

És jön a szokásos marketingrecept.
Cimlapfotó az FHM be, heti egy bulvárhír a legjelentéktelenebb dolgairól, ránctalnítókrém,joghurt és intimbetét reklám.

#286 Bullett +  2005. június 14. 17:49:52    ‹›  0 | rejt
Na újra beveztik a 105%-os szabályt! :-)))

#285 Tonx +  2005. június 14. 17:37:31 re: #284 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Naja április végén elkezdi tolni oszt szept-ben meg egyszerre minden:) Na lesz ott vérengzés.

#284 Hondahuszár 0  2005. június 14. 17:35:24 re: #283 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ugyanmá, ez a 21. század! Tablettával oda tolod a időben vérzést, ahová akarod...
2005. június 14. 17:37:31: megválaszolva Tonx +  által, → #285 

#283 Tonx +  2005. június 14. 17:30:32 re: #281 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Aztán meg épp minden versenyen görcsös menstruációs problémái lennének??? Háát nem tudom. Meg kellene probálni lehet talán a surmóhert leverné annyival megelégednék:)
2005. június 14. 17:35:24: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #284 

#282 laspring +  2005. június 14. 15:45:27 re: #281 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nézettségnövelő marketingfogás.
Emiatt érdekli Eclestonet.
Egyébként meg tényleg érdekes lenne, bár hogy a BAR-ban kezdjen azért én se lennék oda...
De lehet hogy jövőre már a Williams-nak fogunk szurkolni mint arról repkednek már a hírek...
2005. június 14. 18:16:47: megválaszolva Type-R 0  által, → #288 

#281 Taki 0  2005. június 14. 15:09:21    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Versenyzőnő tart az F1-be
Ráadásul a BAR-Hondába. Na pont ez kell nekünk :(
2005. június 14. 18:18:02: megválaszolva Type-R 0  által, → #289 
2005. június 14. 18:04:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #287 
2005. június 14. 17:30:32: megválaszolva Tonx +  által, → #283 
2005. június 14. 15:45:27: megválaszolva laspring +  által, → #282 

#280 Vincent +  2005. június 14. 12:09:36    ‹›  0 | rejt
Ha még mindig igaz, akkor azért lehet mondjuk a Toyotánál fékgond, mert ők az egyetlen csapat, akik minden alkatrészt maguk készítenek, nem úgy mint a többi, hogy a Brembo-tól veszik a cuccot.
Apropó fék, nekem is elég gyenge. Ha 150-160-ról fékezek, akkor olyan 70-80 környékén vészesen elkezd elfogyni a fékerő.

#279 -Törölt felhasználó- 2005. június 14. 11:50:45 re: #278 (Jk 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez mondjuk a tobbiekre is igaz, Renyonal is Halrudacska szokott kihullani, Ferrarinal Barrichello az aki alatt inkabb hullik az auto. Magam is gondolkoztam ezen miert nem tudnak 2 egyforma autot produkalni?

#278 Jk 0  2005. június 14. 11:14:37    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja még a kanadai nagydíjjal kapcsolatban (és a fékekekkel) ... itt a forumon is írták, h ''köztudottan gyengék a Honda fékei'' (civil autókra értve.....) ..... milyen érdekes a versenytechnikában is, h a japánok nem tudták megoldani a fékkérdést a nagy igénybevételű pályán... (Honda, Toyota)

..bár hozzátartozik, h Szatócs.. nem tudom , milyen vezetéstechnikával bír, mert az ő autójával mindig van vmi technikai bug.. hol lefőzi a motort.. hol lenyírja a féket...
2005. június 14. 11:50:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #279 

#277 -Törölt felhasználó- 2005. június 14. 07:50:13 re: #276 (barko 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Röntgenrajzra gondolsz?
Mert olyat, legfeljebb 10 éves F1 autóról találsz, mivel teljes hadititok.

#276 barko 0  2005. június 13. 20:17:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kellene nekem egy Forma 1-es auto (lehetőleg BAR) vonalrajza (hálórajz, vagy a franc tudja minek nevezik) nagyon-nagyon...

Tud valaki ilyet?

Szóval nem színes kép, hanem fekete fehér grafika...

Help Please!!!!
2005. június 14. 07:50:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #277 

#275 DZSÓ 0  2005. június 13. 18:46:02    ‹›  0 | rejt

bootype-r!

Az itteni címedre küldtem egy e-mail-t.

DZSÓ

#274 Lazy 0  2005. június 13. 18:15:26 re: #272 (Boozilla + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bemutatkozáshoz bé tettem!

#273 ePtOn 0  2005. június 13. 16:10:31 re: #269 (Boozilla + )  ←  ‹›  0 | rejt
GTR-t en nem nyomom, az egy hulladek szerintem, szoval abba nem tudok mit mondani:)
GPL demoval sem jaccottam, de azt bizton allithatom, hogy azota rengeteget javultak az idoeredmenyek. Es Gabor igazabol sosem a leggyorsabb volt, hanem a legkiegyensulyozottabb....legalabbis szerintem....

A veressel kapcsolatosan sem tudok mit mondani:) annyira jol nem ismerem...

#272 Boozilla +  2005. június 13. 16:00:06 re: #271 (Lazy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
aggyá telefonszámot wazze:D :D
2005. június 13. 18:15:26: megválaszolva Lazy 0  által, → #274 

#271 Lazy 0  2005. június 13. 15:46:22 re: #270 (Boozilla + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Yeeee! :)
2005. június 13. 16:00:06: megválaszolva Boozilla +  által, → #272 

#270 Boozilla +  2005. június 13. 15:41:13 re: #267 (Lazy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rendben. Best motoring?
2005. június 13. 15:46:22: megválaszolva Lazy 0  által, → #271 

#269 Boozilla +  2005. június 13. 15:40:10 re: #266 (ePtOn 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még anno a demo versióval nyomtam a Gpl-t, tehát nem onlány vót. az időket is csak egy barátom közreműködésével tudtam mert ő volt evvel a majommal kapcsolatba, a GTR-t is csak a demóval azt viszont tudom , mert nem régen történt valami 2. 16 valamennyit mentem saját beállítással.
2005. június 13. 16:10:31: megválaszolva ePtOn 0  által, → #273 

#268 Type-R 0  2005. június 13. 15:32:02 re: #264 (ePtOn 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nem hittem volna hogy valaha még drukkolok sumáknak, de amióta ez a féreg hisztis picsa alonso a színen van, azóta mindenkinek drukkolok, csak nehogy vb legyen a taknyos szarházi.....

#267 Lazy 0  2005. június 13. 15:28:54 re: #265 (Boozilla + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
/nevet/laugh.gif

DVD project? Augusztusban Abádszalók? :)
Üdv!
2005. június 13. 15:41:13: megválaszolva Boozilla +  által, → #270 

#266 ePtOn 0  2005. június 13. 15:24:08 re: #265 (Boozilla + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
bootype-r,
akkor biztos rankon is fenn vagy. milyen neven? telleg erdekel! en egy GPL versenyen nem lattalak szerintem (nem tom milyen neven nyomtad), meg talalkozon, persze ez nem jelenti azt, hogy nem vagy gyorsabb nala:)
Melyik palyakon mentel 3 tizedekkel jobbakat?

Igen, lehet a boxtaktikat nem talalta ki, de ez kb olyan mint a toton nyerni...
A piros lampasra nem tok mit mondani:) jol megy a geped:D
2005. június 13. 15:40:10: megválaszolva Boozilla +  által, → #269 

#265 Boozilla +  2005. június 13. 15:01:54 re: #254 (ePtOn 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
na halika...

Mentem nem is olyan időket mint ő, hanem 3 tizedekkel jobbakat, sőt a mostani GTR-rel is jobb időket megyek.....mint ő.
Én már 20 éve játszom ilyen és ehhez hasonló típusú játékokkal, úgyhogy nekem ne gyere evvel a kis majom apukakedvence Renault= Hernyó figurával aki a nőket is veri....(hidd el biztos a forrásom)

Másodszor pedig:

Még 1x sem sikerült eltalálnia a boxtaktikát, még ha a shelltől is kapja azt a nyamvadt szponzorpénzt..
Meg a múltkori piroslámpánál való próbálkozását sem nyelem le neki a kis turbohernyóval, és még oda sem figyeltem. MUHAHA...
2005. június 13. 15:28:54: megválaszolva Lazy 0  által, → #267 
2005. június 13. 15:24:08: megválaszolva ePtOn 0  által, → #266 

#264 ePtOn 0  2005. június 13. 14:58:25 re: #263 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:D 180e-ert akkor mar komplett varos lebombazasat lehet vegrehajtani:)

Hat egy futam alapjan ne mondjuk azt hogy sokat javult a BAR...Azert meg boven van eselye arra hogy nehany pontot osszeszedjen...szerintem ev vegen, olyan 50-60 korul lesz talan....
A sumak meg meg siman lehet bajnok:(
2005. június 13. 15:32:02: megválaszolva Type-R 0  által, → #268 

#263 Type-R 0  2005. június 13. 14:35:47 re: #260 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
40ezer dolcsi az oroszoknál egy kör...
2005. június 13. 14:58:25: megválaszolva ePtOn 0  által, → #264 

#262 jordan6 +  2005. június 13. 14:23:35 re: #255 (DomE 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
180 cm alatt??? csak gyerekek mehetnek? :)

#261 Type-R 0  2005. június 13. 14:16:56 re: #248 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
pontosítsunk picit:)
a látottak alapján a honda most már végre megy mint a meszes, az autó maga fos továbbra is.
legalábbis a köridők alapján azért nagyon előre léptek!
és ha figyelembe veszem hogy sumaher is ugyanazt a taktikát mente mint button, akkor alakul a kép.

hogy a rönők rajtautomatikájával mit lehet csinálni passzolom...

mindenesetre az se lenne jó ha a williamshez mennének.
nem véletlenül megy a bmw onnan, herótjuk van már az észosztóktól ott..

#260 -Törölt felhasználó- 2005. június 13. 13:06:06 re: #259 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy a negyedéért bérelsz egy kupás clio-t, vagy aszmát és szétaprítod 40 kör alatt!:)
Ezért a pénzért sztem már MIG-29 -el is visznek pár kört!:)
2005. június 13. 14:35:47: megválaszolva Type-R 0  által, → #263 

#259 Tonx +  2005. június 13. 13:02:18 re: #258 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én fele ennyiért is körbeviszem akár az egész családot:)
2005. június 13. 13:06:06: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #260 

#258 -Törölt felhasználó- 2005. június 13. 13:00:12 re: #257 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Önnek kedvezett a szerencse, hogy kipróbálhassa utasként a kétüléses Minardit"
2005. június 13. 13:02:18: megválaszolva Tonx +  által, → #259 

#257 Tonx +  2005. június 13. 12:58:30 re: #255 (DomE 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szinte ingyéé van. És mi van akkor ha lezuzom a legutolsó kanyar végén??? Amugy meg 1500euro az kb csak 370e huf.
2005. június 13. 13:00:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #258 

#256 -Törölt felhasználó- 2005. június 13. 12:56:57 re: #255 (DomE 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És még legyek is 180 cm!
Na kapják be!:) :)

#255 DomE 0  2005. június 13. 12:52:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jelentkeztem Minardiba, ez az ajánlatuk: :)

" Tisztelt Hölgyem / Uram!

Köszönjük érdeklődését a kétüléses Minardi élményszerző autózás iránt, melyet az alábbiak szerint foglalnánk össze:

Időpont: 2005. június 25 szombat, és 26 vasárnap
Helyszín: Hungaroring
Ár: 1.500 EURO + 25 % ÁFA / kör, azaz 380.000 Ft + 25 % ÁFA / kör
Feltételek: egészségi alkalmasság, maximum 180 cm magasság, és 80 kg
Fizetés: személyesen a Hungaroringen, a Racing System Kft. irodájában, előzetesen megbeszélt időpontban.

Amennyiben szeretne jelentkezni az eseményre, kérem hívjon a 06/28 444 474-es telefonszámon időpont egyeztetés végett.

Ha most nem Önnek kedvezett a szerencse, hogy kipróbálhassa utasként a kétüléses Minardit, ne keseredjen el, ugyanis egész évben (márciustól - novemberig) lehetősége van a Hungaroringen versenyző mellé beülni BMW M3-as vagy Opel Astra versenyautóba, és saját bőrén tapasztalhatja, milyen igazi versenytempóban száguldani a Hungaroringen. Részletek a Racing System Kft. internetes oldalán, a www.racingsystem.hu honlapon.

Szeretettel várjuk a Hungaroringen!

Tisztelettel

Walter Csaba
ügyvezető igazgató
Racing System Kft. "

baráti nem?:)
2005. június 13. 14:23:35: megválaszolva jordan6 +  által, → #262 
2005. június 13. 12:58:30: megválaszolva Tonx +  által, → #257 
2005. június 13. 12:56:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #256 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.34, 0.32, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.208 mp, 8 query