Egyértelmű, hogy a mislen a hunyó. De érdekes, hogy csak a 2 toyotában durrant el a gumi. Szerintem nem volta annyira xar az a keverék, csak valahogy ki kellett b@szni Ecclestone bácsival, hogy tisztázzák ki az úr a háznál...
A ferrari szvsz korrekt volt, ők nem tehetnek arról hogy a többiek gumija szar.
2005. június 19. 22:49:46: megválaszolva barko 0 által,
→ #355
Nem Bernie-t,FIA-t,Ferrarrit kell itt fikázni!!!
Hoztak erre az évre egy számomra is hülye gumiszabályt,de szabályt!
Azt pedig minden gumigyártónak illik betartani.
A Michelin ismerte ezt a pályát,terhelési viszonyokat,stb.Mi a ráknak nem küldött alapból megfelelő gumit?
Ma akart új készleteket külden??Épitsünk be az utólsó pillanatban lassítót???
Elmehetnek a sóhivatalba!!!
Remélem az összes versenyt otthagyó néző beperli őket,és ingüket,gatyájukat kifizethetik kártérítésre!
Megérdemlik!
Viszont az borzalom,hogy egyetlen 0 pontosként a sor végén kullogunk!
2005. június 20. 08:18:02: megválaszolva Bodec 0 által,
→ #373
Az a gaz, hogy igazabol senkinek sem lehetne igazat adni.
Ha most leintik a futamot, akkor a mislen nyer...
pedig nekik szar a gumijuk.
de ha ezzel a gumival mennek, akkor falnak mennek, baleset ezerrel, igy nem lehet versenyezni.
tudtok jobb megoldast?
vicc hogy minardinak tobb pontja lesz mint a BARnak
Jenson Button: (6) "Kellemes érzés, hogy a montreali pole pozíció után zsinórban másodszor is ilyen szép edzéseredményt értünk el, de ez a kör nem tartozott a legjobbak közé. Mindenképpen jobb formában vagyunk, mint tegnap, az autónk rengeteget javult, ami szép teljesítmény. A kör során azonban küszködtem a rossz tapadás és az alulkormányzottság miatt, ezért kicsit meglepõdtem az idõeredményen, mert nem tûnt könnyûnek a dolgom. Mindenesetre nagyszerû, hogy megszereztük a harmadik helyet, és mostantól gyorsak lehetünk. A stratégiánk hatékony, ezért már alig várom a holnapi versenyt."
Takuma Sato: (8) "Kissé nehéz dolgom volt, mert az idõmérõn más beállításokat használtam, mint a délelõtti szabadedzésen. A pénteki tréningek után még sokat kellett gyorsítanunk az autón, ezért reggel eltérõ utat választottunk a két autóval. Viszonylag jól sikerült a köröm, bár a végsebességem nem volt tökéletes. Remélem, holnap gyors lesz az autónk."
2005. június 19. 07:37:27: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #331
Button 3. a legnagyobb sebességgel a célegyenesben. Amikor rákérdeztek, ez hogy lehet, vigyorgott a kis fax egy nagyot. Azt nyilatkozta elbaxta a kört. Fény az éjszakában!!!!!!!!
ezzel így sikerül is a kőkorszakba visszaröpíteni az f1-et.
kétlem hogy ebből bármi is lesz, mert ebbe egyik gyártó sem fog belemenni a nagyok közül..
még hogy egy hondában valami szutykos másik cég váltója legyen, ja persze..
Naja, de ha valaki mondjuk olyan szinten azért tud versenyezni mint ő, akkor annak könnyen elhihető, hogy bassza a csőrét a dolog. Sőt általában ha valami technikai fiszfaszban jó egy csaj, azok utálják, ha azért "emelik" ki őket mert nők.
Nemtudom, nekem elsőre ez ugrott be, mert nem gondoltam utána, hogy nemi hovatartozásából valaki hátrányt kovácsoljon, mert jelen esetben most előny lett volna és szvsz könnyebben elfogadták volna, hogy azért ül F1-es autóban mert nő, minthogy visszautasítja a dolgot, mert nő.
Hát ellenben, akármerről is nézzük igaza van. Csak azért kell mert nő. Sztem jópofa, hogy nem dől első szólásra hanyatt. Igen, nehéz bekerülni az F1-be, sokan csak vágyakoznak utána (mint pl az első helyezett), ha nem akar kerülőúttal bekerülni én igazat adok neki.
Nemtom ebből miért az jön le, hogy istencsászárnak képzeli magát, épphogy az az üzenete, hogy nem elég jó beleülni egy ilyen autóba, csak azért meg ne ültessék bele, mert nő. Sztem.
2005. június 17. 12:27:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #311 2005. június 17. 12:24:57: megválaszolva Vincent + által,
→ #310
Whether it’s cars, motorbikes, furniture or clothes, current designers seem to be taking their influences from the past and “retro” is very now. It looks as though this trend will hit F1 in 2008 if proposals revealed in Indianapolis by the FIA are voted through.
The ideas were contained in a lengthy nine page document, but the juicy bits are as follows: traction control will be banned, all cars will use the same brakes and gearbox, and the gearchange must be mechanical and operated by hand. Drivers will have to work on strengthening their left feet again, as the clutch will have to be operated by a foot pedal. The cars will be wider and run on just one make of slick tyre. Spare cars are banned, but teams can buy parts or even complete cars from one another.
An amazing set of rules, but it seems they have forgotten the one about drivers not being allowed to use crash helmets and having to wear white silk scarves!
Right, ezzel leginkább csak saját magát járatta le, legalábbis a legtöbb ember szemében. Szerzett egy 4. helyet valahol és egyből istencsászárnak képzeli magát, vagy a menedzsmenteje. Még ő tenne szívességet a hangsúlyból ítélve, ha elmenne a BAR-hoz. Hát inkább ne. Csak sajnos ez így a meghívónak egy kicsit pofára esés.
Ki tudja ez a saját véleménye-e, vagy a menedzsmentje ilyen-olyan okból úgy döntött, ez kell, hogy legyen az állásfoglalása.Tegye össze két kezét a pina, hogy kipróbálhatja magát a "király" kategóriában, majd akkor nyilatkozzanak ilyeneket ha olyan eredményekkel büszkélkedhet mint Juta Kleinsmith.
Hülye emancipunci. "Csak azért mert nő vagyok, nem megyek, nyenyenye"
De most tényleg, mi baja van ezzel? Nemazért, de más bajnoki sorozat első helyezett férfi tagjai nem tudnak bekerülni, vagy ha felkérik őket, akkor örülnek, mint majom a farkának, ez meg leáll hisztizni. Az ilyen mentalitás nem is hiányzik az F1-be, ahelyett, hogy összetenné a két kezét, ilyen reklámlehetőséget kapva, mert ezzel nem csak a BAR-t, hanem saját magát is reklámozta volna.
2005. június 17. 08:38:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #306