A mislen megtiltotta a csapatoknak hogy versenyzzenek??? Ez mondjuk erdekes, mert szerintem a csapat donti el hogy mi legyen, nem egy beszallito...neked is apukad mondja azt hogy ne fussal, nem pedig a cipogyartod....legalabbis nekem ez igy logikus...
2005. június 20. 14:24:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #416
Túl drasztikus volt ez gumiszabály mindenfajta átmenet nélkül.
Tesztelni nem tesztelhetsz, de hirtelen állj elő a következő szezonra olyan gumikeverékkel ami kibír egy időmérőt, egy versenyt, kellő tapadást biztosít, biztonságos.Az autókat nem sikerült tökéletesre fejleszteni az idei szezonra, pedig ott kellő segítséget ad egy szélcsatorna is.
"-Figyeljetek már Mislenyék!Csináljatok már egy faszányos gumát, de jó legyen ám minden csapatnak ,minden pilótának a különböző aerodinamika,leszorító erő, vezetési stílus ellenére!Teszt?majd gyüjtitek a tapasztalatokat év közben!Az nem elég?"
Néha a negatív reklám a legjobb reklám!!! Ezt még nem hallotátok??? Ilyet még senki sem látott... végül is azért vannak a szabályok, h betartsák őket.... legyen miről beszélni az embereknek... meg a sajtónak... a fanatikusok úgy sem fognak elpártolni.... az hótziher .... Amerika, Amerika... hagyjuk inkább őket... akik mikrohullámű sütőben szárítják a macskát.....ugyan hagyjuk már... had pereskedjenek...
hát igen itt meg sokk minden lehet amirol mi nem tudunk es lehet hogy csak egy része lett publikus a vége mindig ugyan az szar van a palacsintába.
én elalutam a végere de ez nem jo enek a sportnak mert ha a fanatikusoknak se tec .é amit csinálnak akkor gáz van vagy nem????
röviden a lényeg:
a pályát újraaszfaltozták. mondták a gyártók, hogy szar lett. erre valahogy hosszirányban újramarták, de még mindig szar, ezen az aszfalton mentek most hétvégén.
a micselin ezt hónapokkal ezelőtt már tudta!!! (ha meg nem tudta, ezt inkább nem is folytatom)
ennek ellenére nem teszteltek hanem hoztak valamit, kb 19-re húztak lapot.
nem a csapatok döntöttek, hanem a mislen megtiltotta a csapatoknak hogy ezekkel a gumikkal menjenek. amit a csapatfőnökök elfogadtak. ezt mondta is a haug azonnal a német rtl-en, mikor kijött a megbeszélésről, hogy a felvezető körből azonnal kiállnak.
melyik jobb?
1. ez a minimum hogy elismerik, így legalább a világrengető blamázs ordenáré nagy blamázsra "redukálódik". végülis csak egy világ röhög rajtuk. és nem is igazán azért mert rossz lett a gumijuk, hanem a tények tudatában, hogy már régesrég tudták hogy más az aszfalt és nem csináltak semmit, hanem kvázi házárdoztak egyet.
2. mindegyik pilóta indulni akart, amilyen nyomás van már a pilótákon, kérdés nem fűződhet ahhoz, hogy a sok forrófejű tökig nyomja kerül amibe kerül
ami a sikán megépítéséhez kapcsolódik. még szép, hogy nem lett sikán. teljesen jogosan utasította el ezt a marhaságot a fia.
és hogy miben jobb a bridgstone? az, hogy szívtak és nem rinyáltak, hanem dolgoztak és dolgoznak. tudták hogy szarok a gumik, mégse kértek sikánt egyik pályára se...
ha valami nem tetszik, a francia kimegy sztrájkolni meg útlezárni, a japán meg megy és háromszor olyan keményen dolgozik. mentalitás, ez van.
2005. június 20. 12:52:40: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #404 2005. június 20. 11:31:33: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #400
A Michelin nem azt mondta hogy nem biztonságos a gumi,hanem,hogy ezen a guminyomáson nem az!Fel kellet volna emelni 0,2 BAR-ral és teljesen biztonságos lett volna
Ezt ugye Te sem hiszed el, hogy ez ennyire egyszerű?
A Michelin nem azt mondta hogy nem biztonságos a gumi,hanem,hogy ezen a guminyomáson nem az!Fel kellet volna emelni 0,2 BAR-ral és teljesen biztonságos lett volna!Ja,hogy akkor már kevésbé versenyképesek a többiek és nem indulnak?9 futamon keresztül szoptak a Bridgestone gumival a Ferrari-nál,mégsem szóltak egy szót sem,versenyeztek gyalázatos helyen is( az a csapat amelyik zsinórban nyert 5 vb címet).Szóval leszophat az összes többi csapat,mert ahhoz szarok voltak,hogy kicsit lassabban,de felvegyék a versenyt.Pedig a Ferrari pont ezt tette az elmúlt 9 futamon!
Félre ne értsetek nem a Ferrari seggét nyalom,mert én is a Hondának és a Toyotának szurkolok.És nem is a versenyzők tehetnek róla,mert azért kiváncsi lettem volna ha Trulli-t megkérdezed,hogy akar-e indulni vagy sem,hogy mit mond.Naná hogy indulni akart volna,pláne pole-ból.A csapat döntött így.Ez a szomorú!
Egyebkent mikor eldontottek het elejen, hogy melyik specifikaciot hozzak (michelin), akkor mit gondoltak? Nem tudtak a dontott kanyarrol? Kijottek helyszinre es azt mondtak: jeeeee! Vazzegg! De brutal! ???
A legjobb az lett volna ha versenyzesre alakalmas gumival jelennek meg, nem ultravekony kottonnal ami olyan erzetet kelt mintha nem is lenne, hiszen durranas utan mar nincs is
Egyebkent nemtom mit vitaztok, ezt a versenyt terv szerint teljesitette a csapatunk! Ennek orulni kene, hogy vegre valami ugy alakul ahogy elterveztek! Sikerult 1 safety car lap-et teljesiteni - motor sem robbant fel, gumik is maradtak, boxkiallas is sikerult, stb..!
En ertem, hogy azert szidod a mislent mert francia.
de oszinten mivel jobb a bridgestone? azert mert egy autora fejleszt? az aztan marhara versenykepes valasztas a tobbi csapatnak!
mindenki hibazhat, es igazabol most barmit csinalt volna a mislen, rajta csattan az ostor. ha azt mondja jok a gumik, es a futamon 10 auto falnak megy 300al, akkor felkotik oket, most hogy azt mondta a csapatoknak, ne induljanak (hozzateszem, szerintem a CSAPATOK DONTOTTEK - es talan pont politikai okobol), akkor meg azert geci. Persze valaki azt mondja szep dolog, mert ovja a pilotak epseget, de szerintem csupan a saja boret menti, mert ez kevesbe egobb, es igy erkolcsileg jobban johet ki a szarbol...
melyik jobb?
1. elismerni hogy hibaztal, es a pilotak epsegere hivatkozol hogy nem indulsz?
2. elindulsz ugy hogy tudod szar a gumi, es minden masodik mislenes falba csapodik?
ahogy olvastam a mislenesek lemondtak volna a pontokrol is a sikan megepitese utan....mondjuk az nem ugyana, mintha a helyezesukrol mondananak le mert igy ha elindultak volna, akkor a ferrari joval kevesebb pontot zsebelhetett volna be....
2005. június 20. 11:29:58: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #399 2005. június 20. 10:57:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #392
remélem jövőre visszatérnek bridzsre....
hónapokkal előtte tudták hogy tudják hogy új aszfalt van és szar gumikat hoztak el?
na ilyen a francia autó is, ezért nem lesz soha!!!!
A futam 1-2 mometumtól eltekintve felejthető volt. A kommentárok, illetve azok hiánya azonban beszédesen felejthetetlen. Mikor a sok felkészült kommentátor több mint 1 percig nem tudott megszólalni, mert nem volt témájuk. Szomorú volt.
Még jó , h Jacko' ügyében megszületett a per..... ez után beindul a persekedési dömping... lehet Jacko' még 2010-ben is az itéletre várna (kopaszon és akkora orral , mint a bazilika kilincs... ) Sajnos nem láttam a futamot.. kissé fáradt voltam... de majd valahogy bepótlom...
2005. június 20. 10:11:50: megválaszolva Chris + által,
→ #386
Tudjátok, ha néző lettem volna, s kirepülök innen, megveszem a horrror áru jegyet, fizetem a kinti szállásom, kajálásom, utiköltségem, és nem sorolom tovább, akkor még egy Tokaji hordót is LEGURITOTTAD volna a torkodon, hogy ott lehettél minden idők legemlékezetesebb F1 futamán!!!
Mert erre mindenki emlékezni fog!!!!
2005. június 20. 09:57:54: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #384
Mindig azzal példálóznak, hogy ezt a sok ökör szabályt azért vezették be, hogy a biztoság nagyobb legyen a Forma 1 -ben..... Nesze neked biztonság..... Ez így egy nagy kalap xar ! Tudjátok, ha néző lettem volna, s kirepülök innen, megveszem a horrror áru jegyet, fizetem a kinti szállásom, kajálásom, utiköltségem, és nem sorolom tovább, akkor még egy Tokaji hordót is kigurítottam volna a pályára, ha találok ott egyet hirtelen ! Remélem a nézők agyba főbe fognak perelni, hisz ez AMERIKA !
2005. június 20. 10:09:05: megválaszolva Jk 0 által,
→ #385 2005. június 20. 09:52:24: megválaszolva laspring + által,
→ #382
Mi értelme van egyáltalán az állandó lassító szabályoknak? Így is, úgy is a határon autóznak a pilóták, akármilyen technikába rakják őket. Úgyis ők tudják, hogy mennyi az elég, ha gyors, ha lassú. Régen is voltak balesetek, most is vannak és mindig is lesznek, lassítás ide-oda.
A konformizálásra, meg ott van a Forma 3000, ott egyforma autók vannak, különböző adottságú pilótákkal. Ki nézi? Hát nem sokan, mert nincs verseny értéke. Nem engedik a gyártók közti versenyt, akkor a motorgyártók szépen kivonulnak.
Szerintem...
Akkor mégsem volt ezek szerint teljesen nagy őrűltség amit írtam a multkor a Japán gumihoz Japán gyári csapatot címmel, nem ezen kellene talán változtatni???
Szerintem Paul Stodartnak maximálisan igaza van. A FIA szarik az egészre. Zsebeli be a dohányt a közvetítésekből, ahol tulajdonképpen a csapatok szerepelnek, ők lógatják a töküket a csalánba. (Balesetek, fejlesztési rizikók, stb). A legnagyobb bűnös meg Max Mosley szerintem. Szintén Stodart mondta, hogy kénye kedve szerint csűri csavarja a szabályokat.
2006-tól kuplungot akar, kézi váltót, még kevesebb szárnyakat. Ezzel a gumival is csak elkúrta az egészet, mert nem volt még olyan év (a "lassító" szándékú intézkedések ellenére) hogy ne javultak volna a köridők. Elég ha csak a turbó motorok betiltására gondoltok.
Szóval szerintem azt a vén faszt kellene végre kibaszni. Vénségére meghülyült szerencsétlen.
A vége az egesznek az hogy nem volt verseny de énse se mentem volna ha tudom hogy szetdura az a szar és ez mindent elárul a dologrol ha sumi gumia nem jo akkor ő sem indult volna szerintem.
Eddig egy futamot sem néztem végig ebben az évben. Sőt. Mondhatom, hogy mióta nincs szegény Senna, nem nézek forma-1-et. Barátnőm rendszeres nézője a futamoknak. Gondoltam hogy a rajtot megvárom vele, aztán a dolgom után megyek. De mikor a felvezető kör után sorban jöttek ki a gépek, úgy döntöttem, hogy kivárom a végkifejletet.
Mit mondjak? Mindenkinek volt igaza, de ez a megoldás nem tett túl jót a forma-1-nek. A közönség dühe érthető volt, de nem így kellett volna kifejezni a dühüket. Pont azokat büntették, akik rajthoz álltak. Elég életveszélyes dolgok történtek a pályán ebből kifolyólag.
"A vita az utolsó stádiumában valójában már nem az Amerikai futamról szólt, hanem politikai kérdéssé fajult. A 2008-tól érvénybe lépő Konkord-szerződést ugyanis eddig csak a Ferrari írta alá, és a kilencek hónapok óta vonakodnak megegyezni Ecclestone-nal. Az F1 bevételeinek elosztása, de leginkább az nem tetszik nekik, hogy Max Mosley, az FIA főnöke önkényesen írja, illetve írja át a szabályokat.
A vasárnapi helyzet így tökéletes alkalommá vált arra, hogy eldőljön, milyen erős a Ferrari és milyen erős a kilenc másik gárda, valamint, hogy kiderüljön, létezik-e F1 egyik vagy másik nélkül. Ennek eredménye volt az Amerikai Nagydíj, melyből kiderült, a Ferrari egyedül nem jelenti a Forma-1-et."
ÖK,
En a versenyt fikazom, hisz ők VERSENYEZTEK nem? vagy megsem? akkor meg alljanak ki a boxba ők is.
A nezoket meg lehet erteni szerintem, ez tipikusan az, amikor azon tudod csak levezetni a duhod, aki elerheto tavolsagban van! Pl ha bajod van a telefonoddal, akkor az ugyfelszolgalaton baszogatot a szerencsetlent, aki nem is tehet rola, dehat ugya a fonokevel sosem talalkozol....az mas kerdes, hogy ezt a sportban amig sportnak hivjuk, addig nem kene. vegulis ez cirkusz...
A mislen elbaszta, de sz a csapatok hoztak meg a dontest. viszont ok szepen osszetartottak.
igazabol a legjobb az 1 vagy a kettonel tobb gumibeszallito lenne jo megoldas meg...mindegyiknek lenne elonye...
Szimpátiám nem éppen a
FIA-é,
a Michelin-é,
Bernié és a
Ferrarié (bár most nem ők a hunyók),
és sajnálom az
F1-et,
a jó helyszínt a jövőben,
a nézőket (elsősorban a helyszínen de a TV-k előtt is -beleértve magunkat)!!!
Végre egy futam ami a BAR-Hondanak terv szerint alakul. Ilyen utoljara tavaly volt
A palyara uvegbedobalast nem erzem jogosnak, mivel azokkal baxxtak volna ki akik nem tehetnek a helyzetrol. Inkabb rohamoztak volna meg Max Mosley es bandaja irodajat, akik elbaxtak az F1et az idiota szabalyaikkal, valamint a Michelin embereit akik pancserkodasa miatt a vasarnap estenk bekrepalt!
Szerintem is köcsög a Michelin, engem majd az ideg vetett szét, mikor megláttam a felvezető utáni rajtfelállást...
Ez a verseny csak valaminek a kezdete volt, az is tuti...
És sajna a nézők JOGOS reakciói miatt szerintem búcsút is mondhatunk a F1 egyik legjobb legizgalmasabb pályájának...