HONDA fórum
2024. május 13. hétfő, 07:50,  Imola, Szervác Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Boozilla + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | vége >> 

Téma információk
Online F1

kers leirás angolul
kers magyarul
#454 khamil 0  2005. június 20. 21:43:05    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Figyelitek az apai szigort?

/pislog/eyepop.gif
2005. június 21. 06:29:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #472 

#453 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:32:19 re: #452 (Kergyu 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ne kötözködj.... /harcol/lazer.gif /harcol/gangster.gif /harcol/fuck-you.gif /nevet/morisqueta.gif
Én úgy tudom volt róla szó,de elvetették,mert a kevlar éghető!!!

#452 Kergyu 0  2005. június 20. 21:28:06 re: #450 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem acél, kevlár.
2005. június 20. 21:32:19: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #453 

#451 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:27:07 re: #449 (Kergyu 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem acél....

#450 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:26:19 re: #448 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Francot!!!!!

Nézz utánna.A kormányrudat szidták,hogy eltört,és azért nem tudta irányitani a kocsit.A halálát khamill álltal leírt ,általam pontosított alkatrész okozta,mely behatolt a sisak egyetlen (milyen balszerencse!!) lehetséges pontján. A baleset oka a mai napig nem tisztázott pontosan,az viszont biztos,hogy a kormányrúd az ütközésnél törött el,mert az utolsó pillanatig próbált korrigálni a telemetria szerint.
A legvalószínübb magyarázatot a Discovery csatornán adták,halála után 3 évvel,mely szerint,mivel lassu köröket mentek a felvezető autó mögött,a gumijai kihűltek,így a nyomás csökkent,tele volt tankolva a kocsi,a kasztni fenéklemeze túl közel került az aszfalthoz,nem tudott kialakulni a korrekt leszorítóerőt termelő alsó légáramlás,a kocsi egyszerüen elrepült.......:( :( :(

Kiminél nem a fékcső fogta meg a kereket ( nem tudja, elszakad,mint a bugyigumi),hanem a kötelezően minden autóra felszerelt acélszál.
Ezt Senna balesete után tette kötelezővé a FIA ! ( egyetlen normális döntése )
2005. június 20. 22:05:20: megválaszolva DomE 0  által, → #460 
2005. június 20. 21:28:06: megválaszolva Kergyu 0  által, → #452 

#449 Kergyu 0  2005. június 20. 21:19:09 re: #448 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem a fékcső, hanem az idei évre erősebbre és vastagabbra font, felfüggesztésbe integrált kevlár kötél.
2005. június 20. 21:27:07: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #451 

#448 barko 0  2005. június 20. 21:15:02 re: #447 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sennánál a kormányrúd volt, nem?
Kiminél meg a fékcső fogta a kereket...
2005. június 21. 06:27:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #471 
2005. június 20. 21:26:19: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #450 
2005. június 20. 21:19:09: megválaszolva Kergyu 0  által, → #449 

#447 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:11:46 re: #445 (khamil 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez sajnos pontosan így történt!:(
Kiszakadt a kerék lengőkarostól,és a lengőkar hatolt be.
Azóta,ha jól megfigyelitek a kerékagy egy megfelelő hosszuságu acélszállal a kasztnihoz van rögzítve ( jól látszott pl. Kimi baleseténél),így nem tud hátracsapódni a vezető testéig/fejéig.
2005. június 20. 21:15:02: megválaszolva barko 0  által, → #448 

#446 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:11:32 re: #445 (khamil 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez sajnos pontosan így történt!:(
Kiszakadt a kerék lengőkarostól,és a lengőkar hatolt be.
Azóta,ha jól megfigyelitek a kerékagy egy megfelelő hosszuságu acélszállal a kasztnihoz van rögzítve ( jól látszott pl. Kimi baleseténél),így nem tud hátracsapódni a vezető testéig6fejéig.

#445 khamil 0  2005. június 20. 20:38:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sajna az igazi pech az volt, hogy a sisakváz és a plexi alsó széle találkozásánál ment be. Ha két-három centi vel odébb megy, bármilyen irányban, valszeg könnyebb fejsérüléssel megússza :o(
2005. június 20. 21:11:46: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #447 
2005. június 20. 21:11:32: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #446 

#444 -Törölt felhasználó- 2005. június 20. 19:14:40 re: #442 (barko 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
De de.Átszúrta a fejét egy olyan alkatrész ,aminek csak hajolni lett volna szabad.

#443 -Törölt felhasználó- 2005. június 20. 19:13:08    ‹›  0 | rejt
Minél több cikket olvasok el, annál inkább billen a mérleg negatív nyelve a FIA ra.
A Bridgestones csapatokat előre engedték volna a rajtrácson és lemondtak volna az esetleges megszerzett pontokról egy lassítót ha már körmük szakadtáig ragaszkodnak a gumiszabályokhoz (bár az lett volna a legegyszerűbb ha engedélyezik a gumicserét).Érdekes, mindenre van büntetés kitalálva, boxutcából indulás, utolsó rajtrács, büntető másodpercek, itt még sem talált ez faszorrú banda semmi kompromisszumot.Amikor a 2003-as szezonban kitolták a sóderből Sumibát, mindjárt volt apróbetüs szabály , hogy a favorit eredménnyel végezzen!Az egész bandát karóba kéne húzni , vagy menjenek az öregek otthonába sakkozni!Egyáltalán átgondolták , hogy a kompromisszumkészségük hiánya, milyen sötét foltként vonul be a sporttörténelembe?Bele gondoltak, hogy a legnézettebb autsport esemény nézőinek millióinak okoznak csalódást?Nem volt elég a botrányokból az idei versenysorozatra
?KIK EZEK?ISTENEK? /smile8.gif /szetvert.gif

#442 barko 0  2005. június 20. 19:09:03 re: #441 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Senna nem az általa kért, utólag behegesztett (közel távol sem szabályos) kormánytoldat miatt halt meg?
2005. június 20. 19:14:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #444 

#441 -Törölt felhasználó- 2005. június 20. 18:51:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Emlékeztek, 1994. május 1.-n amikor Senna meghalt, az egész világ és az autósport felkapta a fejét. Az akkor még fiatal M. Schumacher, meg Barichello is vitte a MESTER koporsóját. Akkor rengeteg dolgon változtattak. Előtérbe került a pilóta. A pilóta biztonsága. Most 11 év után megint valakinek meg kell halnia ahoz, hogy beismerje Max, meg Bernie hogy ez idei szabályok szarok? Vajon most Schumacheren a sor? Vagy valamelyik fiatalon?
2005. június 20. 19:09:03: megválaszolva barko 0  által, → #442 

#440 Type-R 0  2005. június 20. 16:58:29    ‹›  0 | rejt
POD RACING-ET A NÉPNEK!!!!!! :) :D

#439 Type-R 0  2005. június 20. 16:50:15 re: #437 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
mondjuk azért ez nagyon bulvárnak hangzik :)
de csak remélni tudom hogy ezzel az egész hétvégével meghalt az f1 és végre gpwc-nek út nyílik

#438 Type-R 0  2005. június 20. 16:45:24 re: #435 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
sajnos a pénz itt is nagyon benne van, de szerencsére a két kerék adta előnyök sokkal vadabbá teszik a dolgot. én már évek óta a két kerekű versenyek rabja vagyok, motogp, ssp, sbk, ama sbk, mindegy csak két kerék legyen.... :)

#437 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 16:43:59 re: #436 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is!:)
Csaltak a genyák tavaly is!:)
Illetve egy nem korrekt szabályt használtak ki.
2005. június 20. 16:50:15: megválaszolva Type-R 0  által, → #439 

#436 Type-R 0  2005. június 20. 16:41:54 re: #434 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pffffffffffffffff, MUHAHA :D :D :)
simán eltuom képzelni....
2005. június 20. 16:43:59: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #437 

#435 -Törölt felhasználó- 2005. június 20. 16:29:06 re: #433 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igy van!!!!

Ott is a pénz a lényeg, de érdekes módon ott nem megy a verseny rovására. Mindig látványos és szoros a futam.
Jó szabályok, kigyenlitett küzdelem.
2005. június 20. 16:45:24: megválaszolva Type-R 0  által, → #438 

#434 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 16:29:06 re: #433 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lassan lehet,hogy ez marad!

Más:
Hallottam egy meg nem erősített hírt fél füllel,ma:

A misleny gumijai (az ezelőtti versenyig) nem igazán feleltek meg a szabályoknak,állítólag lényegesen több kevlar szövetet tartalmaztak,mint a megengedett.Néhány csapat (köztük persze a Ferrari-az örök mumus) nehezményezte ezt. Szintén csak persze állítólag a Bridgestone mérnökei állapitották meg,a pályáról összegyűjtött gumidarabkákat elemezve.Szép csöndben " szóltak" a mislenynek,hogy talán ezt nem kéne.....
Így erre a versenyre teljesen más szövetszerkezetü gumikkal készültek.
Lehet,hogy nem igaz,de jól hangzik!:)
2005. június 20. 16:41:54: megválaszolva Type-R 0  által, → #436 

#433 Type-R 0  2005. június 20. 16:19:25 re: #432 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szombat reggel motogp, assen live, angol eurosport.
azért itt még javában vagy igazi gyilkolás :)
2005. június 20. 16:29:06: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #434 
2005. június 20. 16:29:06: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #435 

#432 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 16:17:55 re: #431 (Taki 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hihhiii.:)

Tök mindegy,csak szenzáció legyen!
Töprengek azon,hogy valami olyan sportközvetítést kéne lassan néznem,ami nem az üzletről szól,de egyre inkább úgy tűnik,ez sajnos reménytelen!:(
2005. június 20. 16:19:25: megválaszolva Type-R 0  által, → #433 

#431 Taki 0  2005. június 20. 15:51:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Reklám az egész.
Nézettségi eredmény
Így sokkal többen nézték és valszeg a következő versenyt is többen fogják a tévében megnézni, hátha lesz egy kis botrány :(
2005. június 20. 16:17:55: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #432 

#430 Vinci +  2005. június 20. 15:49:13 re: #418 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Hát ennél a résznél én is szomorú voltam.Magyarország ennyit tud.Menjetek Indiába...Ja,persze..
Gondolkozzatok egy kicsit:
a világon minden,de minden!!! a pénzről szól.A FIA és a F1 jelenlegi teljhatalmú vezetői azt csinálnak,amit akarnak.Ez mindenkinek b@ssza a csőrét.Egy ilyen akcióval próbáltak elkezdeni vmit.Az, hogy a vacak mislen gumira rátudták fogni az egészet,az egy dolog.Nem újkeletű ez a próbálkozás.A mai F1 vezetői már nem valók a helyükre.
Azt én sem értem,mi a bánatért megy a Honda a csigazabálók fos gumijaival.Kíváncsi vagyok,mi lesz a folytatás és a következő futammal....

#429 Chris +  2005. június 20. 15:36:00 re: #424 (khamil 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt berakod háttérképnek a telcsidbe, és kvittek vagyunk !!!! :D :D



#428 Chris +  2005. június 20. 15:32:15    ‹›  0 | rejt
" a futam alatt gyorsan kimentek "

Bocsi

#427 Chris +  2005. június 20. 15:30:32 re: #418 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Na ezen Én is fetrengtem a nevetéstől. Mire gondolt? Hogy a szurkolók - látván a történteket - a futam gyorsan kimentek, és csináltattak ilyen pólókat, amin elküldenek valakit Indiába? :D

#426 Jk 0  2005. június 20. 15:28:40 re: #422 (khamil 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
/merges/evilteeth.gif /merges/nono.gif /merges/motz_4.gif /okoska.gif /nevet/patan.gif

inkább egy FTC - Sopron... és azt hiszik tényleg amerikai focit látnak...... /smile9.gif /smile9.gif /szetvert.gif

#425 Chris +  2005. június 20. 15:21:33 re: #424 (khamil 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
No problemo! /smile10.gif

#424 khamil 0  2005. június 20. 15:20:11 re: #423 (Chris + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocsi!

2005. június 20. 15:36:00: megválaszolva Chris +  által, → #429 
2005. június 20. 15:21:33: megválaszolva Chris +  által, → #425 

#423 Chris +  2005. június 20. 15:13:58 re: #422 (khamil 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem félsz? A cívisvárosi Lokista Hondások meglincselnek ám rövidúton !!! /harcol/bangin.gif /szetvert.gif
2005. június 20. 15:20:11: megválaszolva khamil 0  által, → #424 

#422 khamil 0  2005. június 20. 15:04:32 re: #420 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még egy Debrecen-MTK bemutató mérkőzés kellene nekik, hogy végképp elmenjen a kedvük Európától...
Nem hinnének a szemüknek...

/smile3.gif
2005. június 20. 15:28:40: megválaszolva Jk 0  által, → #426 
2005. június 20. 15:13:58: megválaszolva Chris +  által, → #423 

#421 Vincent +  2005. június 20. 15:03:06 re: #420 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja, mivel egy baseball meccset sem bírtam végignézni, meg nem is értem, meg különben is, nincs benne motor, úgyhogy sux. :D

#420 -Törölt felhasználó- 2005. június 20. 14:58:03 re: #419 (Vincent + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért valljuk be!Még ez is izgalmasabb volt, mint egy baseball mérkőzés! /smile2.gif
2005. június 20. 15:04:32: megválaszolva khamil 0  által, → #422 
2005. június 20. 15:03:06: megválaszolva Vincent +  által, → #421 

#419 Vincent +  2005. június 20. 14:53:14 re: #418 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jaja, egyik emlékezetes pillanata volt a futamnak, meg az is, ahogy a nézők a parkolót hagyják el, hosszú konvojban a futam közben. :D
2005. június 20. 14:58:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #420 

#418 -Törölt felhasználó- 2005. június 20. 14:46:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát szomorú volt végignézni, kár hogy ez lett az F1-ből.
De a közvetités alatt mégis volt egy pillanat(hála ami drága Palik Lacinknak), amikor fetrengtem a röhögéstől. Aki látta biztosan emlékszik. A szurkolók egymás mellett, póloikból kirakták a: GO INDIA fliratot. Hogy forditotta le ezt a mi iqfighter Laci barátunk: "Menjetek Indiába!"
A hülye tulok.
KB itt tart ma az F1
Szomorú
2005. június 20. 15:49:13: megválaszolva Vinci +  által, → #430 
2005. június 20. 15:30:32: megválaszolva Chris +  által, → #427 
2005. június 20. 14:53:14: megválaszolva Vincent +  által, → #419 

#417 -Törölt felhasználó- 2005. június 20. 14:26:13 re: #410 (Hondadoc 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Sztem Ralfi kézifékkel akarja beforgatni a verdát a kanyarba. /smile2.gif

#416 -Törölt felhasználó- 2005. június 20. 14:24:21 re: #404 (ePtOn 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez a bojkot inkább a FIA eszetlen szabályai ellen demonstrált, csak ebbe a "gumibuliba" csomagolták.
Nekünk F1 rajongóknak tele a tökünk velük, képzeljétek a csapatokat!Évek óta felröppenek a pletykák, hogy kiszálnak a buliból és új "cirkuszt" alakítanak.

#415 khamil 0  2005. június 20. 14:10:50    ‹›  0 | rejt
Kicsit ugyan hosszú, de megéri végigszaladni rajta.
Hogy mi is a fontos nekik



2005 UNITED STATES GRAND PRIX - RACE RESULTS

Below please find press release issued on Sunday 19th June 2005 in the press room at the Indianapolis Motor Speedway. The press release issued in the press room was signed by the respective Team Principals.

JOINT PRESS RELEASE FROM THE MICHELIN TEAMS


2005 UNITED STATES GRAND PRIX

The Michelin teams deeply regret the position that they have been put in today and would like to apologise to all the spectators, TV viewers, Formula One fans and sponsors for not being able to take part in today’s USA Grand Prix.

Following Ralf Schumacher’s accident on Friday morning, we were advised by Michelin that none of the tyres that were available to the teams could be used unless the vehicle speed in turn 13 was reduced. Without this Michelin did not consider the tyre to be safe to be used for the race.

All the teams are confident in Michelin and trust their advice as we know they are competent and responsible and their written instruction to us not to race unless changes to the circuit were made was accepted.

After final data from Michelin became available at 06.30 on Sunday morning it became clear that Michelin were not able to guarantee the safety of the drivers. Numerous discussions and meetings took place to find a safe solution to the problem. Every possibility for the race to go ahead in a safe manner was explored. The only practical solution was for a chicane to be installed prior to Turn 13 and nine of the teams were prepared to run under these conditions even forgoing championship points or by allowing non-Michelin teams to take top positions on the grid.

Unfortunately all proposals were rejected by the FIA.

Safety is always the first concern of any team and the FIA. Regrettably the teams were obliged to follow Michelin’s requirements not to race.

We are totally aware that the USA is an important market for Formula One and there is an obligation for Formula One to promote itself in a positive and professional manner. It is sad that we couldn’t showcase Formula One in the manner we would have liked today.
/smile9.gif

#414 khamil 0  2005. június 20. 14:07:30    ‹›  0 | rejt
Egyszer azt mondta nekem egy tapasztalt ember:

Aki ..vának szegődik, ne sírjon, ha b...ák!

Már bocsánat.

Illett volna kimenni versenyezni, akkor is, ha lemaradnak.
És a vén hülyéket (Max, Bernie, Charlie Whiting) már rég kiebrudalni.

Az amcsi csaj most örülhet, hogy nem adta a nevét ehhez a bohózathoz.

Amúgy meg az amerikai piac ugrott (sztem hosszú időre ez volt az utolsó F1 náluk), de ott a kínai, a török, a bahreini... dől a lé, és sajnos ez a lényeg.

Azért Ron Dennist meghallgatnám, megyek is a mclaren honlapjára...

#413 -Törölt felhasználó- 2005. június 20. 14:01:57    ‹›  0 | rejt
lene egy kerdésem hivatalosan a honda bridge gumival jon ki a gyárbol de a f1 be fraci aszaral megyunk ez hogy van nem ertem??????????
de lehet hogy roszat kérdezek????????? /smile3.gif

#412 Champ +  2005. június 20. 14:01:55 re: #410 (Hondadoc 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, ott is a gumi volt a ludas. Éppen ezért nagyon is jól tudták, hogy milyen terhelés fogja érni a gumijaikat. De ettől függetlenül nem egy michelines versenyző fejete be sikeresen a futamot úgy, hogy nem 7körönként cserélték a kerekeket.
Egyébként meg elég érdekes hogy "otthon" már készen álltak a bevetésre a megerősitett abroncsok...miért nem azzal jöttek ? Nemhiszem hogy pénteken rájöttek, hogy szar, és szombat reggelre már készen is volt az uj gumma.
Lehet hogy azt gondolták, mindenképpen ki tudják cseréltetni a gumákat a futamra, és ezért az időmérőre hoztak egy hagyományos időmérő gumit ?

#411 khamil 0  2005. június 20. 13:59:25 re: #396 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Rájt!

#410 Hondadoc 0  2005. június 20. 13:56:34 re: #409 (Champ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tavaly hogy is volt az a Ralf féle elszállás? Az tán nem Mich. volt?
Már akkor is szart hoztak, csak nem volt téma...
Ott is a bal hátsó szállt el, nem?
2005. június 20. 14:26:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #417 
2005. június 20. 14:01:55: megválaszolva Champ +  által, → #412 

#409 Champ +  2005. június 20. 13:51:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Siralmas verseny volt. De ez sport. A sportnak pedig csak úgy van értelme, ha szabályok is vannak, amiket be kell tartani. Igazán csak egyetlen kérdőjel merül fel bennem: a michelin mégis mire számított ? Én totális hülyeségnek tarton az a bizonyos sikánt, még abban az esetben is, ha cserébe lemondanak a pontjaikról. Mi van akkor ha a verseny folyamán, (ahol ugye a michelin-es autók csak azért indulnak hogy "ott legyenek") a francia gumis egyik autoja összeütközik egy bridgestone abroncsokkal futó versenyzővel ? Ez szvsz egy elevel halálra ítélt ötlet volt.
Azt meg egyenesen szánalmasnak tartom, hogy sokan ebben a helyzetben is a ferrarit hozzák ki bűnbaknak. Eddig egész évben a gumik miatt szenvedtek, mégsem kértek semmiféle modosítást, hogy versenyképesek legyenek. (bele sem merek gondolni, hogy ezért ők mit kaptak volna)
A michelin-nek nagyon is jól kellett ismernie ezt a pályát, és ez a 7körös rágógumi csak vicc lehetett..
Tavaj is tudtak hozni olyan gumit ami elbirt 30-40 kört, erre most idén az új szabályok bevezetés után hoznak egy hétkörös gumit ?
Szerintem az összes felelősség a michelint terheli, ez nem játék ahol a szabályokat ugy formálják hogy mindenkinek jó legyen.

Jah, és mégvalami. Ahogy a cikkekből kiveszem: ha a michelin kap +0,2bart a gumikba akkor biztonságos a futam végéig. Akkor ezt miért nem tették meg ? Nehogy már a pályát szabjuk a gumik élettartamára..
2005. június 20. 13:56:34: megválaszolva Hondadoc 0  által, → #410 

#408 Hondadoc 0  2005. június 20. 13:36:28    ‹›  0 | rejt
Le vannak magasról .....!:)

Én szeretni Bridge, Yokohama...nem komálni nagyarcú franciarémes, dájcs überguma. PD arca még most is mekkora...hogy így a M. úgy a M.

Európában és a világ nagy részén ugyanolyan felfújt a franciák orcája, aminek ez a történet azért ad egy 'kis' fricskát. Még a hazai TV riporter urak is állandóan a Bridge-et sajnálják le és emelik piedesztálra a francúzokat. Most csak dadogtak és hallgattak kínjukban.... /egyeb/disapprove.gif /egyeb/gasp.gif /egyeb/icon_freak.gif

#407 -Törölt felhasználó- 2005. június 20. 13:16:08    ‹›  0 | rejt
Szerintem ebből a legnagyobbat az ujságok, azon belűl is a sportujságok profitáltak. Elvégre ma reggel, noha végignéztem a futamot, azért megvettem életem első Nemzeti Sportját /smile10.gif
Tiszta haszon nem?

#406 Taki 0  2005. június 20. 13:15:34 re: #405 (Type-R 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Esik a Bridgestone is, szóval ez sokat nem jelent.

#405 Type-R 0  2005. június 20. 13:06:09 re: #403 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ebben is nagy igazság van, természetesen a szabály úgy rossz ahogy van, de ezt úgyse fogják beismerni...

most olvasom, hogy a micselin részvények árfolyama folyamatosan csökken..
usa-ban még akár piacot is veszthetnek, akkora az imidzsrontás
2005. június 20. 13:15:34: megválaszolva Taki 0  által, → #406 

 << eleje | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.39, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.14 mp, 8 query