HONDA fórum
2024. május 12. vasárnap, 18:23,  Pongrác, Zsanett Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Boozilla + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | vége >> 

Téma információk
Online F1

kers leirás angolul
kers magyarul
#504 Taki 0  2005. június 22. 12:06:08 re: #503 (ePtOn 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
:D

#503 ePtOn 0  2005. június 22. 11:55:36 re: #498 (Avium 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
marmint melyik ket kep kozott mi a kulonbseg? amit te linkeltel meg amit tegnap (par kommentel lentebb) type-r kollega?:D
2005. június 22. 12:06:08: megválaszolva Taki 0  által, → #504 

#502 Chris +  2005. június 22. 11:12:54 re: #499 (Chris + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A helyes választ beküldők között megkímélt állalpotú Misleny gumigarnitúrákat sorsolunk ki!! :D
2005. június 22. 12:12:17: megválaszolva Vinci +  által, → #505 

#501 Avium 0  2005. június 22. 11:11:47 re: #500 (Vinci + )  ←  ‹›  0 | rejt
nem.. a jordan-ek elol vannak :D

#500 Vinci +  2005. június 22. 11:09:38 re: #498 (Avium 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A pályabíró????? /nevet/morisqueta.gif
2005. június 22. 11:11:47: megválaszolva Avium 0  által, → #501 

#499 Chris +  2005. június 22. 11:08:06 re: #498 (Avium 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
/smile2.gif /nevet/patan.gif /nevet/rofl2.gif /nevet/rotfl.gif /nevet/rofl4.gif
2005. június 22. 11:12:54: megválaszolva Chris +  által, → #502 

#498 Avium 0  2005. június 22. 10:50:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt

sorolj fel 14 apro elterest a ket kep kozott :)
2005. június 22. 11:55:36: megválaszolva ePtOn 0  által, → #503 
2005. június 22. 11:09:38: megválaszolva Vinci +  által, → #500 
2005. június 22. 11:08:06: megválaszolva Chris +  által, → #499 

#497 ePtOn 0  2005. június 22. 09:55:59 re: #496 (jimhun 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
jaja, kimi most a legjobb minden szempontbol:) mondjuk mar regota:)

#496 jimhun 0  2005. június 22. 09:49:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem jobban járnak ha "kiszállnak", mert legalább nem égetik tovább a Honda nevet. Azért ez elég gáz hogy a legutolsók és még a Minardi is veri őket.
Én maradok továbbra is Kimi szurkoló. Az egyetlen ember aki nem nagyképüsködik ott állandóan, hanem csak megnyeri a futamokat.
2005. június 22. 09:55:59: megválaszolva ePtOn 0  által, → #497 

#495 ePtOn 0  2005. június 22. 09:40:39 re: #489 (Vinci + )  ←  ‹›  0 | rejt
sokat nem veszitenek, most is 0 pontjuk van:D

#494 Vincent +  2005. június 22. 08:27:20 re: #489 (Vinci + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt én se. Ha nem lenne a Toyota, ezek után már le se ülnék a Forma 1-es közvetítések elé. Sőt a Honda helyében hagynám az egész sz@rrakást a francba, ha ez megtörténik, és hátat fordítanék a Forma 1-nek. Aztán ezzel a kiszállással ki tudja milyen lavinát indítana el, mert ugye a Ferrari is ki akar lépni mostanában, meg a kis csapatok is csak szenvednek évről évre.

#493 Öreg Kergyu +  2005. június 22. 07:51:08 re: #486 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi,már itt van,de még nem vehettem át!:(

Az kell nekünk,Zsótika!!!!!
Ha,ez a zseni megjelenik a csapatnál,tényleg már a bányászbéka segge alá kerül a csapat!!!!:( :( :(

#492 Öreg Kergyu +  2005. június 22. 07:48:06 re: #489 (Vinci + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tudod,én már komolyan nem is bánnám!
Fölöslegesen erőlködnek ebben az évben,csak égetik a márka hírnevét!!!:(

#491 Öreg Kergyu +  2005. június 22. 07:45:37 re: #490 (Vinci + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vinci!

Dehogy vitatkozunk!
Az utód pont bennt dolgozott Pécsen,símán csak dumáltunk.:D De le x-eltük a témát,ugyanis a biztosító szál anyaga nincs meghatározva..... /nevet/laugh5.gif

Gyuri nem iszik alkoholt nekem kell a sört pusztítanom helyette! /iszik/beer.gif /iszik/cheers.gif

#490 Vinci +  2005. június 22. 00:29:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Merkuj írta,hogy a buzi rönósok lehetnek az egész ügy mögött.Erre csak azt mondom,hogy eddig életemben sok fhanciával találkoztam,sokat ismertem meg és a véleményem az,hogy ők mindenre képesek.Gondoljatok csak bele,a történelem folyamán mennyi disznóságot csináltak a csigazabálók.Mit nem adnának egy F1-es VB 1.helyért...Az autóeladások tekintetében kell gondolkodni....
Más:
ÖK!
Tényleg az elszabadult kerék okozta halálos baleset óta van az a biztósító szál a keréknél.
Azért nem semmi,hogy tényleg itt vitatkoztok a leszármazottaddal,ahelyett,hogy innátok egy-nyolc sört...Én már legurítottam,meleg volt,nem akarok kiszáradni...elég hülyén néznék akkor ki.... /egyeb/sun.gif /egyeb/crazy5.gif /iszik/ivopajtik.gif
2005. június 22. 07:45:37: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #491 

#489 Vinci +  2005. június 22. 00:18:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt azért már nem hiszem el....
2005. június 22. 09:40:39: megválaszolva ePtOn 0  által, → #495 
2005. június 22. 08:27:20: megválaszolva Vincent +  által, → #494 
2005. június 22. 07:48:06: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #492 

#488 ePtOn 0  2005. június 21. 20:16:50 re: #487 (ePtOn 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
sato es zsotika mijen utos paros lenne mar:) egyik mindig vegigmenne (igaz utolsonak), a masik meg mindig csotra tori az autot. gyonyoru!

#487 ePtOn 0  2005. június 21. 20:16:14 re: #486 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kesz....remelem a BAR mogul akkor mar a honda kivonul....
2005. június 21. 20:16:50: megválaszolva ePtOn 0  által, → #488 

#486 -Törölt felhasználó- 2005. június 21. 19:48:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezer éve nem fórumoztam!
Közben ÖK biztosan nyúzza már az RSX-ét, úgyhogy ezúton gratulálok és kívánok neki sok balesetmentes kilométert.

A BAR-ról meg annyit, hogy a Zsótikánk majdnem biztos, hogy tesztpilóta lesz....... /smile3.gif
Ezt sajnos nem a netről szedtem.
Végülis a Honda javarészt úgyis szar kocsikat csinál már, miért ne járathatná le magát az F1-ben....
2005. június 22. 16:38:04: megválaszolva Type-R 0  által, → #520 
2005. június 22. 07:51:08: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #493 
2005. június 21. 20:16:14: megválaszolva ePtOn 0  által, → #487 

#485 Kergyu 0  2005. június 21. 18:59:03 re: #483 (Type-R 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez az!! Ebből is látszik, hogy amikor van tehetség nem kellenek a 100 milliók!!!!

#484 ePtOn 0  2005. június 21. 17:32:11 re: #483 (Type-R 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
hat ez nem zsotika, nem is palik! :D gratula neki!

#483 Type-R 0  2005. június 21. 16:49:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Fantasztikus ez a fiú”:

Makai György egy lépéssel közelebb az amerikai NASCAR-hoz
A fiatal pilóta rekordja az első amerikai tesztelésen
Sajtóközlemény
2005. június 20.

Makai György, a húszéves magyar autóversenyző, aki itthon a Shell V-Power Racing Renault Clio kupában idén az első helyen áll, nagy sikerrel mutatkozott be az Amerikai Egyesült Államokban, a NASCAR egyik csapatának tesztvezetésén.

Makait a NASCAR Crafstman Truck sorozat idei bajnokságában szereplő Green Light Racing csapat hívta meg, hogy potenciális versenyzőként értékeljék teljesítményét. A csapat főnöke, Bobby Dotter korábban maga is versenyzett a NASCAR-on.
A fiatal magyar pilóta június 11-én érkezett meg az Egyesült Államok Észak-Karolina államába, Asheboroba. Első két napját a csapat műhelyében az autó előkészítésével töltötte, majd az asheboro-i Caraway pályán, a NASCAR csapatok kedvelt felkészülési helyszínén került sor a tesztelésre. A 800 méteres ovális tesztpályán Makai összesen 180 kört tett meg – legjobb idejével, 17,25 másodperccel csapatrekordot állítva fel Asheboroban.
„Nagyon elégedett vagyok Makaival. Úgy érkezett Amerikába, hogy még soha nem ült hasonló autóban. Olyan kiemelkedő teljesítményt nyújtott, amilyet soha nem tapasztaltam még tesztpilótáknál – fantasztikus ez a fiú.” – értékelt a csapatfőnök, Bobby Dotter. „Nagyon izgatott voltam, hiszen nehéz volt elképzelni, hogy rögtön ráérzek a helyes vezetésre. Néhány kör után azonban száz százalékosan uraltam az autót. Nagyon élveztem az erőt, ami ott dübörgött alattam. Alig várom, hogy ezzel a kocsival egy versenyen is kipróbálhassam magam.” – lelkendezett Makai György.
A következő teszt jűliusban lesz, amikor Makai egy másik versenyautót próbálhat ki, immár a NASCAR hivatalos megfigyelőinek jelenlétében. Ezután – a tervek szerint – már ősszel rajthoz állhat egy-két versenyen.
Makai amerikai meghívása akár egy mai mese is lehetne. A Sony Playstation egyik versenyét nyerte meg és ez a nyeremény juttatta őt a hazai Renault Clio Kupa egyik autójába: jutalmul végigvezethetett egy versenyt. Nagy meglepetésre kitűnően szerepelt és erre figyelt fel a NASCAR egyik menedzsere. Hónapokon át figyelte Makai stílusát, versenyzői magatartását, majd egy olyan ajánlattal állt elő, amit magyar versenyző még soha nem kapott. Makai György kipróbálhatja magát a NASCAR hivatalos tesztelésén, és ha ott is úgy szerepel, mint a Renault magyar bajnokságán, rajtengedélyt kaphat. A hódmezővásárhelyi fiú sokáig nem hitte el, hogy ez valóság és nem álom. Aztán hamarosan megkapta hivatalos meghívóját, amerikai vízumát és június 11-én már Észak-Karolinában volt. Amennyiben a második teszt is úgy sikerül, mint az első, lesz magyar sportoló Amerika legnépszerűbb autó-motor sportjában. Gondoljuk végig, hogy ez mit jelent. Elegendő emlékeztetni egy másik magyar versenyző Forma-1-es idényére, ahol százmilliók voltak a beugrók. Makai Györgynek a meghívás, az amerikai út, a teszt nem került pénzébe, őt a tehetsége viszi a nagy lehetőség kapujába.
Makai György szponzorációs hátterét a Danubius Rádió, a Sony Playstation és a Red Bull biztosítja. A támogatók körének még bővülnie kell, hogy a sikeres tesztek után majd valóban az első magyar NASCAR-pilóta sikereinek örülhessünk.


A NASCAR Craftsman szériában elsősorban amerikai gyártmányú Chevroletek, Dodge-ok, Fordok és Toyoták versenyeznek ovális-, illetve körpályákon, s a sorozat rendkívül népszerű a nagyteljesítményű, erőteljes autók fanatikusai körében.
2005. június 21. 18:59:03: megválaszolva Kergyu 0  által, → #485 
2005. június 21. 17:32:11: megválaszolva ePtOn 0  által, → #484 

#482 Type-R 0  2005. június 21. 16:49:31    ‹›  0 | rejt
mér?
az off mercédesz on is csinált felborulós autót... :)

#481 EarwLine 0  2005. június 21. 16:48:20 re: #480 (Type-R 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Azért én azt elég nehezen tudom elképzelni, hogy egy gumigyártó cég úgy melléfog, hogy a 72 kör helyett 7-et bírnak ki a gumijai :)

#480 Type-R 0  2005. június 21. 16:37:57 re: #478 (EarwLine 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szerintem az alapszitu az most is hogy a micselin szar gumikat hozott.
aztán, hogy ezt ki, hogyan használta fel a saját javára, illetve az ellenfeli károsítására, ez már egy új sztori :)
2005. június 21. 16:48:20: megválaszolva EarwLine 0  által, → #481 

#479 Type-R 0  2005. június 21. 16:36:20    ‹›  0 | rejt


#478 EarwLine 0  2005. június 21. 16:33:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha őszinte akarok lenni, szvsz itt teljesen más az ok a színfalak mögött mint amit bárki is sejt. Soha nem fogjuk megtudni mi volt ennek az egész cirkusznak az igazi oka. Az biztos, hogy nem arról van szó, hogy a Michelin hibázott (vagyis szándékosan lehet). Kizárt, hogy egy ekkora gumigyártó cég úgy alulméretezi a gumit, hogy annak az élettartama a tizede az elvártnak. Szvsz ezt senki nem gondolhatja komolyan :)
2005. június 21. 16:37:57: megválaszolva Type-R 0  által, → #480 

#477 Type-R 0  2005. június 21. 16:32:49 re: #476 (Bullett + )  ←  ‹›  0 | rejt
igen, meg köszi!
megvolt mindegyik kép :)

#476 Bullett +  2005. június 21. 16:30:55 re: #475 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Type-R megkaptad a levelet a CRX-ekről?
Volt benne valami újdonság? /pislog/blink.gif
2005. június 21. 16:32:49: megválaszolva Type-R 0  által, → #477 

#475 Type-R 0  2005. június 21. 16:21:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
NSO-n a nap képe:)

a szöveg meg:
Mi a különbség? Soroljon fel 14 apró eltérést a két kép között! Megfejtését az NS-Online szerkesztőségébe várjuk, de elküldheti Bernie Ecclestone-nak is.


2005. június 21. 16:30:55: megválaszolva Bullett +  által, → #476 

#474 -Törölt felhasználó- 2005. június 21. 10:10:58 re: #473 (Merkuj 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Meg akarmi is lehet! 2003-ban is feltavnal dobtak be, hogy csal a Michelin es csinalhattak uj gumikat, amikkel ki is kaptak rendesen. Ferrari meg allitolag ket kulonbozo keverekkel ment elso es hatso tengelyen Monzaban /smile10.gif

Innen nehez meglatni mi a palya, de a Michelin helyeben ha Renault gyozelmet akarnek (marpedig azt akarnek), akkor apro pici kis defektekkel zavarnak meg az ellenfeleket, merthat az a biztos! /smile2.gif

#473 Merkuj 0  2005. június 21. 07:46:08 re: #470 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát ha más keveréket kapnának az igen könnyen kideríthető lenne. Ezt tuti nem vállalnák fel. De úgy tűnik a kollektív szarságot igen.
Mellesleg állítólag nem először most is szabályellenesek voltak a Michelin gumik azért nem hoztak olyat ami ide megfelelő lett volna, és csak mostanra készültek el. A megerősített verziójú gumijuk túl sok kevlart tartalmazott ami tilos.
Szezon eleje óta a Renault mindíg csak fura dolgok árán nyer meg csonka futamokon, meg úgy hogy a gyorsabb kocsikat nem engedik előzni még az életük árán sem. Meglátjuk mi lesz az év másik felében, de én nem fogok csodálkozni.
2005. június 21. 10:10:58: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #474 

#472 -Törölt felhasználó- 2005. június 21. 06:29:12 re: #454 (khamil 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ott ülnek egymás mellet és nem , hogy megbeszélnék,itt vitatkoznak! /smile2.gif

#471 -Törölt felhasználó- 2005. június 21. 06:27:12 re: #448 (barko 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az nem fékcső, hanem egy acélsodrony.

#470 -Törölt felhasználó- 2005. június 21. 00:45:13 re: #469 (Merkuj 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolkodasmodod helytallo, azonban jelen esetben szerintem tulkombinaltad. Ha Renaultnak akarnak atjaccani a cimet akkor nem lenne mas dolguk, minthogy a McLarennek szar gumikat szallitananak. Pl. amelyik defektes lesz, valami lassu palyan ahol nem serul meg a bukasban a versenyzo. Ilyet eleg lenne 2 nagydijon es behozhatatlan elonyre tenne szert Alfonzo. A masik, hogy nincs szukseg defektre, eleg ha mas kevereket, pl. kemenyebbet kapna a tobbi csapat vagy az oldalfala merevebb lenne irrealisan a tobbiekenek. Ekkora botrany teljesen felesleges, raadasul valoszinuleg be is fogjak ezt cumizni, tehat ezt egyszeruen elcsesztek vagy arra szamitottak, hogy engedelyt kapnak gumicserere igy a Bridgestone-hoz hasonloan a futam vegeeig birtak volna a friss gumik. Lehet a Ferrari csapat VB cimet szerettek volna kivedeni ilyen modon, csakhogy kozbejott az apro bokkeno, hogy nincs guma csere.
2005. június 21. 07:46:08: megválaszolva Merkuj 0  által, → #473 

#469 Merkuj 0  2005. június 20. 23:07:14 re: #468 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezek a tények sajnos... De tessék cáfolni. Legalább nyugodtabban alszom ha sikerül.
2005. június 21. 00:45:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #470 

#468 laspring +  2005. június 20. 23:05:08 re: #464 (Merkuj 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
húúúú micsoda frankó kis összesküvés elmélet /egyeb/crazy5.gif /smile2.gif
2005. június 20. 23:07:14: megválaszolva Merkuj 0  által, → #469 

#467 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 22:58:23 re: #466 (Merkuj 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én nagyon utálom őket,így nem tudok elfogulatlanúl nyilatkozni!:(
Egyenlőre szurkolok Kiminek,nagyon megérdemelné a győzelmet az a fiu!!!
Nekünk a BAR-al erre az évre reszeltek,az tuti,jobban járnánk,ha csapatunk már a jövő évi modellt tesztelgetné....

#466 Merkuj 0  2005. június 20. 22:33:21 re: #465 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Legyen igazad, csak nehogy a Rönósok közben még feljelentgessék a fél mezőnyt mint a BAR-t ugyebár... Ott is persze ki merte egyedül lenyilatkozni hogy tuti csalt a honda? Persze hogy nyálasszájú homár Alfonzó. Csak nem tuti infói voltak? Csak nem ők dobták fel a Hondát?

Szal hidd el nekem ha az egész szabályrendszer Rönópárti nehogy sok felé elérjen még a kezük...
2005. június 20. 22:58:23: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #467 

#465 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 22:28:42 re: #464 (Merkuj 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sok megközelítés lehetséges.....
Mondjuk ,most Kimire feljött Sumi,elképzelhető,hogy egymással lesznek kicsit elfoglalva,bár nem tartom olyan jónak a ferrarit.
Nem hinném,hogy a behugyozós idegbeteg bohóc Alfonso nyerné meg ezt az idényt,hisz a rönyó előnye egyre fogy a McLarenhez képest,ez az egy verseny kiesése nem jelenthet gondot Kiminek,kivéve,ha a lovacska feltámad,mert akkor bizony Sumi nyomulni fog 1000-el.
2005. június 20. 22:33:21: megválaszolva Merkuj 0  által, → #466 

#464 Merkuj 0  2005. június 20. 22:23:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom ez csak nekem tűnt fel, de nektek nem gyanús ez a gumi sztory egy másik oldalról?

Milyen érdekes hogy a Michelin egy francia gumigyár és ennek a balhénak csak egy nyertese van az a Renault (ami szintén francia).
És hogy miért? Mert egy versennyel kevesebb van hogy beérjék az Alonsót az esélyesek és most itt nem Schumiról van szól. Arról nem is beszélve hogy ez a pálya nem fekszik Rönónak és tuti erős bukás lett volna ez nekik.
És ami csak erősítí a gyanúmat az az hogy megint a Rönó volt az egyetlen csapat aki már bátran kategórikusan kijelentette hogy bojkott lesz.
Vajon miért? Mert be voltak avatva?

Át vagyunk mi baszva kéremszépen mindenki a FIA-ról meg a Ferrariról beszél, meg a Michelinről.
Pedig ez csak egy nagy elterelés volt hogy a nép ne lásson át a szitán.

Pedig bizony a Rönó megvette ezt az idényt...
2005. június 20. 23:05:08: megválaszolva laspring +  által, → #468 
2005. június 20. 22:28:42: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #465 

#463 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 22:23:05 re: #460 (DomE 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet...
Gyuri is 1999-es szabályt copyzott be!

#462 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 22:09:26 re: #460 (DomE 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
??
Nem tudom,én Senna utánra emléxem,de attól még ez is lehet.

#461 DomE 0  2005. június 20. 22:08:38    ‹›  0 | rejt
Te Mano!
biztos, hogy a "sikám" a közvéleménykutatásodban az "sikám"? nem inkább: sikán? :) /smile7.gif /szetvert.gif

#460 DomE 0  2005. június 20. 22:05:20 re: #450 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a kereket biztosító acélszál nemhiszem hogy senna után lett volna kötelező. én ugytudom csak pár éve van miután Vili a BAR-ral elszált és egy lerepülő kereke kinyírt egy pányamunkást.
2005. június 20. 22:23:05: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #463 
2005. június 20. 22:09:26: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #462 

#459 Kergyu 0  2005. június 20. 21:56:38 re: #457 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én meg konkrétan tudom, hogy a McLarennél az. :)
(Mármint kevlár)

#458 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:50:51 re: #456 (Kergyu 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Így van!:)

#457 Öreg Kergyu +  2005. június 20. 21:49:55 re: #455 (Kergyu 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ettől nem kevlar....
Valamelyik újságban olvastam,anno,hogy elvetették,mert,ha a fékkel gond van,és az agy felízzik,komoly probléma lehet a kevlar,mert ez az utolsó védelmi vonal a felfüggesztés után.(ami persze kevlar)
2005. június 20. 21:56:38: megválaszolva Kergyu 0  által, → #459 

#456 Kergyu 0  2005. június 20. 21:47:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs meghatározva az anyaga! Bármiből lehet, csak meg kell felelnie ezeknek a paramétereknek: Each cable must have its own separate attachment which:
- is able to withstand a tensile force of 70kN;
- is able to accommodate a cable end fitting with a minimum inside diameter of 15mm. However, this will not apply when fitted to a car utilising a survival cell, transmission casing or uprights the type of which were used at an Event during the 2004 Championship season.
Each wheel may be fitted with one or two cables, dependent upon their performance when tested under FIA Test Procedure 03/05. If one cable is fitted it must exceed the requirements of 3.1.1 of Test Procedure 03/05 and if two are fitted each must exceed the requirements of 3.1.2.
Each cable must exceed 450mm in length and must utilise end fittings which result in a tether bend radius greater than 7.5mm. However, the latter will not apply when fitted to a car utilising a survival cell, transmission casing or uprights the type of which were used at an Event during the 2004 Championship season.
Akár mindkettőnknek igaza lehet. :)
2005. június 20. 21:50:51: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #458 

#455 Kergyu 0  2005. június 20. 21:43:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyenlőre csak ennyit találtam:( 1999) A cable must tether each wheel to the chassis to prevent it flying off or contacting the driver's head, in case of accident. Each wheel must be tethered to the body of the car by one or two cables, each with its own attachment. The cables must meet specific tensile strength requirements and are designed to stop the wheels coming loose from the car in the event of an accident or suspension failure.
2005. június 20. 21:49:55: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #457 

 << eleje | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.18, 0.31, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.245 mp, 8 query