Egyébként miért is büntetne a FIA ?
Végülis szabálysértés nem volt. Minden autó felált a rajtrácsra.
Arra meg nem tudok szabályt hogy "müszaki hiba" miatt ne lehetne feladni a versenyt.
Elvileg minden csapoatnak saját joga megitélni hogy az autoja alkalmas e tovább a versenyzésre.
ha nem igy lenne akkor a karambolban elálitodott futomüvel is kötelezhetnék öket hogy továbbmenjenek. Tehát a csapatokat semiféleképpen nem lehet megbüntetni szerintem.
itt aki egyedül szivhat az a Michellin, a FIA gondolom magát nem fogja megbüntetni egy rossz szabály miatt.
2005. június 24. 11:23:27: megválaszolva Champ + által,
→ #605
abból kell kiindulni hogy a fia-t semmilyen imidzs károsodás nem érheti, illetve ő semmiről sem tehet, csak mindenki más. az ítélet ennek tükrében fog megszületni, bármi is legyen az.
Hát én a pénzbünti, és a pontelvonás közötti büntetésre gondolok. Azt még én sem tudom mi lesz az
A pénzbüntivel az FIA végülis megadná magát, mert ugye azt leszarja mindenki. A pontelvonással meg újra a Ferrari cinkosává válna
Majd ők kitalálják
Ha engem kérdeznének, én úgy büntetném a mislenyt, hogy kötelezném őket hogy a gumma keverékben 1,5-2%-ban legyen jelen baracklekvár
2005. június 24. 13:07:52: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #607
Ha most minden "nemindulós" csapat büntit kap, akkor "minket" , azaz a BAR-t egész évre el fogják tiltani ???? Hisz ha jól tudom most jelen pillanatban "szabadlábon" vagyunk, s azt mondták még egy gigszer oszt vége az évre a verenygetésnek !!???!!!???!!!???!!!???
2005. június 24. 09:25:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #601
Jo ez igy nekem, van sajat klubbocskam igy nem kell titeket furnom Remelem megfeleloen kielegit majd, ha nem akkor nezzetek mindig az agyatok ala, ugyanis barmikor lehetseges, hogy furom a lukat alattatok!
Egyebkent egy szervezett tiltakozas nekem tetszene, pl. minden Hondaklub a vilagon irna egy nyilt levelet. A vilagsajtoban is megjelenhetne a velemenyunk! Akkor viszont romlana a FIA megitelese es a BAR-Honda dolgozoinak is jol esne, akiket ez meg kemenyebb munkara sarkallna! Lehet, hogy azt a 0.0001%-ot tenne hozza a csapathoz, ami jovore kell nekik plusszban a VB cimhez!
A vilagert sem mondanam, hogy nem szimpatizalok az elmeleteiddel, de en tovabbra sem gondolom, hogy a Renyo miatt ekkora balhet csapjanak, az a defekt sokkal egyszerubb, mint egy ekkora mubalhe..
Bar a helyzet mindenkeppen az, hogy a Renault hajoja jelenleg sullyed, mivel a McLaren megbizhatobb es gyorsabb is, tehat mindenkeppen nagy szukseguk van most idore, hogy beerjen valami fejlesztesuk (uj motorral keszulnek, meg aero csomaggal mostanaban).
Ha a Hondat kizarjak felkerem Schwillinger klub elnok Urat, hogy irjunk egy tiltakozo levelet. Ha nem irja meg (nem szokott tiltakozni O semmiert akkor szervezek egy tuntetest a cheater FIA ellen ahol kovetelem Max Mosley lemondasat!
Sosem volt gyors max a kocsija...
És éveken át lehúzta BAR-t és köpködött hogy szar az autó, érdekes ahogy eltakarodott azonnal meglettek az eremények...
Ha a rönós összesküvés elméletem megtámogatnám némi megalapozatlan találgatással talán még azt mondanám hogy kanadai-francia lévén szintén szándékosan csinálta... De nem mondom ezt. Meg kicsit ellentmond ezzel hogy pont miatta bukott e a rönó tavaly MUUUHAHAHA Köszi Villeneuve
Ja igen, maradván a FIA alonsó és a rönó faszát szopja vonalnál nem fogok beesni az iróasztalom alá ha a bünti az alábbi lesz:
- pont büntetés az összes micehelines csapatnak 1-2 futamra
Hogy még kevesebb verseny maradjon beérni idegbeteg alonsót a többieknek Kimi R. pl...
Meg ez se kizárt bosszúból:
- honda kizárva jó sok vagy az összes futamról
2005. június 23. 18:05:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #588 2005. június 23. 15:18:53: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #583
Gondolom mert nem ilyen egyszeru az egesz. Valszeg eddig a ferrari tokeletesen ossze tudta loni az autot. Nem volt a legerosebb a motorja, es lehet aerodinamikaban es gumiban sem o volt a legjobb, de osszessegeben a legjobb auto volt.
a minardi jorden meg erosebb motorral tolja mint mult evben, es talan nekik nem sikerult kiaknazniuk sosem a gumiban rejlo kepessegeket....
Igazából nem értem már az egész F1-et... Ha a gumik miatt a ferrari az abszolút élmezőnyből visszaesett a mezőny közepére, akkor ugyanezekkel a gumikkal futó Minardiknak miért nincs 3 kör alatt 1 kör hátránya? Vagy nagyon rosszul látom ezt a témát?
2005. június 23. 13:50:51: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #581
Tom, nálam a szabálykönyv részletes ismerete egy csapat részéről (a kisbetűs részeké is) nem vált ki ellenszenvet, sőt... az más kérdés, hogy más igen... pl. barichello füves partija után 3 mp-el volt lemaradva sumicska mögött, 2-3 kör után ez 0,5 mp-re csökkent, majd egy csapatrádiós beszélgetés után 1 kör alatt visszaesett 3,5 mp-re.. ez már inkább elszomorít, de hogy valaki kihasznál egy kiskaput az szvsz ok. Mit csinált a BAR az év elején? Kiálltak a futamról mindkét autóval, hogy új motorral induljanak a köv. futamon...
2005. június 23. 13:07:13: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #579
1,6 V8 biturbo = 240Le ? Hanyatt esve nem vagyok Tudunk ugye sima, soros 4hengeres 1,6-os szivo mocit is 180 pacival, az inkább elismerésre méltó
Egyébként mi értelme egy ilyen 1,6-os biturbonak ? Legalább annyit eszik mint egy 3.2-es legend, és az élettartam ?
2005. június 23. 16:29:41: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #584
Röhögni fox, de volt biturbo V8 motorja a Suzukinak, 4 vezérműtengellyel és egy 800Kg -os nyitott roadstert mozgatott a maga 240LE-jével.Idáig talán semmi meglepő nincs benne, de ez a motor 1,6-os...
2005. június 23. 11:54:00: megválaszolva Champ + által,
→ #577
Nincs igazad!
Ha az autó saját erejéből külső segítség nélkül ki tud jönni, folytathatja.Sumájer esetében azonnal találtak harmadik bekezdés, kisbetüs magyarázat alpontjának az alpontját, miszerint ha veszélyes helyen áll a kanyar bukóterében , de a kocsi orra a menetiránynak áll, akkor kitolhatják büntetlenül.
Én is attól tartok, hogy idény végén megy haza..
Szerencsétlen, kifogja mindig a szar autót, és mikor éppen kezd feljavulni, akkor küldik el..
Villeneuve-öt az ág is húzza mostanában.
Egyébként vezetői képességeiről mostanában már tényleg nemtudok mit gondolni..
Eddig jónak tartottam, de Massa nagyon durván odabasz neki.
Williams-nél Hill is leverte, aki szvsz nem volt jó pilóta, de én akkor ezt annak tudtam be, hogy kezdő.
Lehet hogy Villeneuve sosem volt gyors ?
Pontosan!
Arról meg nem is beszélve, hogy ha sikánt raknak be, akkor teljesen megváltozott volna a pálya karakterisztikája, ami kedvezett volna a mislenynek. A Bridgestone meg kemény massziv gumikat hozott, aminek igy teljesen elveszett volna az értelme.
Nem is értem, hogy kérhettek ilyet..
A saját bénaságuk miatt a Bridgestone-t büntetni ? Vicc!
Szerintem a sikán az halálos lett volna,jó döntés,hogy nem engedték!!
Elképzelni is rossz,hogy egy nem tesztelt és begyakorolt pályamódosítást közvetlen verseny előtt raknak be.
Megérkeznek a versenyzők kb.300-al a lassítóhoz,nincsenek bemért/begyakorolt féktávok,szinte garantált a tömegbaleset .Vagy ott a féktávon íródnak nullára a kiválló misleny gumik(is).
Szvsz ez volt aznap a FIA egyetlen értelmes döntése.
2005. június 23. 10:36:38: megválaszolva Champ + által,
→ #566
Tudom, én is olvastam már ezt is azt is, csak jelképesen írtam, hogy már szinte mindenki ki lett kiáltva bűnbaknak és mindenkinek van rá magyarázata, hogy miért cselekedett jól. Azt is olvastam, hogy a michelint azért nem büntetik, mert nem tudnak jó büntetést nekik max, hogy pénzbüntetést kapnak, így inkább a csapatokat büntetik. Persze szvsz őket is pénzbüntetésre fogják, hisz nem tilthatják el 2 versenyről mind a 7 csapatot. Érdekes helyzet ez a mostani....
Sumicskát én is utálom, de tehetségét elismerem! Közben hozzáteszem, hogy én úgy tudom amíg nem állt le a motor, addig visszatolhatják a versenybe ha kicsúszott, ezt használták ki akkor.
Szvsz aki az F1-et nézi és szereti és szurkol valakinek, nehéz elfogulatlan maradni bárminemű kérdésben.
Én úgy tudom, hogy végül az FIA engedélyezte az új gumikat, de utána arrol is kiderült, hogy nem birnák ki a futamot
Tehát a misleny futam elött már csak azért harcolt, hogy sikánt épitsenek a tiszteletükre..