bővebben: ilyen alapon kiszállhatna a ferka, a williams is, tavaly meg kiszállhatott volna a mclaren,toyota meg még páran nem? és akkor jővőre mit nézünk?
Bullett,
mi baj ezzel az eredmennyel, szerintem nem is szallnak ki a Hondaek, mert gyakorlatilag ez az eredmeny tokeletesen tukrozi a jelenlegi "sportos" vonalukat a szemelygepkocsik piacan....plane Europaban
Na BAR megint tarola a pénteki szabadedzésen. 11. és 19. hely. Cool. A Red Bull is csúcsmagasan előtte van. Ezért ez már égő. Abba kéne hagyni az egészet. Gyakorlatilag a Minardi és a Jordan van mögöttük. Szar az egész......
2005. július 9. 22:43:09: megválaszolva DomE 0 által,
→ #690 2005. július 9. 09:13:59: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #687
személyszerint én kultiválom Culthárdot! lehet hogy nem egy gusztusos arca van,de versenyben azé otthon van! lehet hogy nem fiatal,de ha jol emlékszem az utobbi pár évben ő volt az egyetlen aki merő kibaszásbol nekivitte az autoját valamelyik pilotának,hogy ne szerezhessen pontot. valami sumáher szindroma féle volt,akit a csapat előrehozott,hogy ö legyen a pontszerző.ezt nem tolerálva kocka belehajtott véletlen az autojába! tudom hogy ez nem kimondottan sportszerü,de az az igazság hogy én minden futamon azon drukkolok,hogy sumák ne érjen célba. igy azt se bánnám ha valaki,mondjuk szátó véletlen belecsuszna. mégegyszer hangsulyozom,nem ennek vagyok a hive,de a látvány és a tudat,bármivel felér!
üdv
2005. július 7. 14:46:12: megválaszolva Champ + által,
→ #684
A F1 Racing Magazin aktuális szám, részben Button-ről szól ill. BAR Hondáról.
Ha valakit érdekel a téma, keresse az újságárusoknál.
Ez nagyon reklámszogenes lett!
FIA tervek 2008 ra.
-csak FIA álltal szállított egységes fékek (hoszabb féktávok)
-csak FIA álltal szállított motorellenörző elektronika (kémgenyó, csak próbáljanak meg többet tesztelni itt buknak)
-Mechanikus kapcsolású váltó
-lábbal működő tengelykapcsoló
-ellenörzött slick gumik a mintás helyett
stb.stb.stb...
Hát csak abban nem értek egyet, hogy a Sumi meg tudja csinálni mégegyszer. Nincs annyi a Brigestone-ban most, és késő lesz felébredni.
Alonsonak jobb autót csinálnak szerintem, meg ott van valami csalás, úgy mint ahogy a Hondánál is volt, csak még nem derült ki...
AthoszCRX,
Lehet hogy Sato gyorsabb, mint bari, vagy davidson, de teljes versenytavot ha nem tudja normalisan abszolvalni, akkor ez nem csak hatrany. Idomeron villant, aztan sullyeszto. Ezert jobb Button, sokkal kiegyensulyozottabb, ra lehet szamitani. Ha elindul a versenyen, akkor azon nagy valoszinuseggel vegig is megy, es normalis tempoban....
Lehet a Hondanak nincs akkora tapasztalata f1 auto epiteseben, mint a BARnak, es nagyon sokba kerulne, ha abbol szeretne pontokat latni....
watt,
Alonso nem a mostani szereplesevel bizonyitott. En altalaban a csapattarsaihoz hasonlitom a pilotakat, mert ott lehet latni valamennyire az igazi kulonbsegeket. Alonso eddig minden csapattarsat verte, kimi is, sumi is. Button kikapott ugy emlexem mar, de akkor kezdte az f1-et...mar nem is tudom ki volt a csapattarsa a bmwnel....
jah, es jo a rotyo, a meklaren es a ferrari is es figyeld meg, sumi lesz a vilagbajnok iden is
2005. július 4. 10:20:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #663
Szerintem az élcsapatok közül most nem a pilóták tudása dönt, hanem a gumi és az autó. Alonso jó, de túlságosan el van szálva magától. A Rötyó most jól összeállt ennyi. Sumi is Rötyóval nyert annó.
És viszatérve a gumikhoz. Elérték a balfaszok, hogy gumicsere nélkül ugyanolyan gyorsan mennek a gépek, csak sokkal nagyobb rizikóval, mint tavaj. Ők a biztonság miatt vezették volna be ezt a változtatást(hogy majd lassabban mennek), aztán mit értek el!?
Ugyanez lesz a motorokkal is. Hiába lesznek 8 hengeresek, alig lesz különbség. Méghogy olcsóbbá akarják tenni az F1-et? Normálisak ezek? A 8 hengeresek fejlesztésére több pénzt költöttek, mint pár évig a 10-esek továbbfejlesztgetésére költöttek volna! Úgy látom mindenhol vannak idióták, és semmi esetre sem az ésszerűség dominál, hanem inkább más dolgok. Hogy mik azt nem tudom, talán a pénz..... ?
2005. július 4. 10:21:49: megválaszolva Jk 0 által,
→ #664
Hidd el, hogy jövőre sem lesz ez másként, ha mondjuk Barrichello és Davidson ül a volán mögött... Szerintem maga az autó nem versenyképes... De tudod mi lenne szerintem a tökéletes megoldás? Az, amit a Renault a Ferrari a BMW és a Toyota csinál... Felvásárolni az egész csapatot, és Hondát csinálni a BAR-Honda helyett... Akkor a japán mérnökök egy ütőképes autót raknának a pályára... szerintem
Ja, és egyébként nem bírom a Palikot
AthoszCRX,
ertem en hogy Neked ez tetszik, gondolom akkor palik is bejon mert az olyan aranyos es vicces. de ez kb olyan, mint a magyar foci valogatott. tok jol el lehet rajtuk rohogni ahogy jatszanak, es ok a hosok, ha legyozik afrika 34. tagallamat. DE NEM EZ A FOCI, es igazabol kozuk nincs hozza. bohocok ennyi.
Button meg kozel sem a legjobb pilotak egyike szerintem. de ez csak az en velemenyem. Neki az az erossege, hogy vegig megy nagyobb hibak nelkul a versenyen ugy, hogy kozben viszonylag jo tempot megy. preciz...de nem egy kimi, vagy sumi, vagy alonso szint...es meg a mezonyben vannak azert paran, akik sz jobbak nala...de mindenkepp gyorsabb pilotaknak tartom.
2005. július 4. 08:43:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #660
A look left,look right feliratok angliában vannak felfestve a betonra, hogy tud merre kell nézni amikor lelépsz a járdáról.
Gondolom a kontinentális vendégek kedvéért festették fel, különben elég sok gyalogos gázolás lenne. Én is elég sokszor bután bámultam a megszokott irányba amikor át akartam menni az úton és én lepődtem meg a legjobban, amikor jobbról jött az autó
Kiváncsi lettem volna hol végez Alonso , ha Kimi a 3ik helyről rajtol...
Amúgy kezd a tököm tele lenni az "osszuk be a technikát" versenyekkel."Spórolunk a motorral meg a gumival", mi meg nézzük a nagy semmit.
Bár attól függetlenül, hogy a jó eredmény elérése a számomra is a cél a BAR-nál, nálam a favorit Sato.
Méghozzá azért, mert nekem tetszik a kamikaze hozzáállás, mert látványos. Ha be tud fordulni, akkor ő lenne a nap hőse, így meg milyen meggondolatlan volt. Hát igen, valóban sokat hibázik, de legalább már annyit fejlődött, hogy nem főzi szét a motort verseny alatt... Látom sokaknak örömet okozna, ha nem lenne a csapatnál, de én kicsit rossz szájízzel fogadtam azt, hogy tegnap említették, hogy kifelé áll a zászlója. Majd jövőre a Davidson, Barrichello kettős bizonyíthat a mostani kettős helyett, mert nagyon úgy tűnik, hogy se Button nem marad, és lehet, hogy Sato sem.
De addig, amíg Button nem tudja behozni a Hondát az elő helyre, addig mit várunk? Mert Button az egyik legjobb pilóta az F-1-ben. Szóval jelen esetben a Honda nem elég erős ahhoz, hogy felvegye a versenyt a többiekkel, és addig Sato legalább színt visz a versenyekbe ezzel a hozzáállással. Arról nem is beszélve, hogy japánt tekintve marketing szempontból hatalmas nyereség ez a Hondának, és ez inkább akkor is üzlet, és nem sport. Mert most, hogy a Renault jól megy, egyszerre megérkeztek a Forma-1 erős beütésével rendelkező vásároljon sportos rönót reklámok... De most tényleg... nem így van?
Namost jól megvédtem Satot
2005. július 4. 08:21:43: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #659