Vettel pl. mindig azt mondta, h ez a trófea kimagaslik a többi közül, a tradíció része, és neki mindig kiemelt célja, h ezt a herendi porcelánt hazavihesse. Unalmasak a síma kupák, egész életükben olyanok sorát kapták.
az szinte biztos, hogy a redbull-nál marad....
és törötten fogják kiállítani, mert annak így már média történeti jelentősége lett...
meg az az "igazi", ami a dobogón volt...
persze csinálnak másikat, de annak inkább pr jelentősége lesz a herendi részéről...
lesz egy aktus aminek keretében átadják és ennek klassz média értéke lesz, mert sokan lehozzák majd...
nagyságrendekkel több mint amibe nekik kerül egy újat csinálni...
úgyhogy összességében a herendinek ez nagyon jól jött...
percek alatt iszonyatos márka ismertsége lett...(az meg hogy kinek tetszik a trófea meg kinek nem, az most mellékes is..)
megköszönhetik Lando-nak...
"Norris aligha van tisztában vele, hogy a Herendi Porcelánmanufaktúra nagyjából fél éves munkája van a különleges, 18 karátos aranyfestéssel futtatott alkotása mögött, melynek eszmei értéke 15 millió forint…"
Létrehoztam egy google kérdőívet a rajt utáni eseményekről. Lehet szavazni. Nem gyűjt semmilyen adatot, és elvileg be se kell jelentkezni. Csak kattintani kell.
Ráadásul nekem mindig is szimpatikus versenyző volt. De sajna nem igazi bajnok típus. Sajnálom, de el fogja kúrni a jövőjét, pedig hatalmas lehetőséget kapott a RB-tól.
Amióta félrequrt, azóta szét van esve. Próbálkozik, de már nem az igazi, fejben a családi balhék leterhelik, gyerekek, asszony, a hátországa szétesőben. Kár érte, mert nem sokan kapnak ilyen lehetőséget..
Perez mintha szándékosan mutogatná a padlólemez fejlesztéseket ... Ha a második edzés előtt kirúgják Perezt és beültetik Ric-t kb mindenki értette volna.
Btw ha Ric itt és köv 7végén Belgiumban helytáll, akkor Perez nem hiszem, hogy rajthoz állhat a Holland GPn.
Red Bull management held talks with Charles Leclerc in May
Formu1aUno reports that Red Bull are looking for a dream team lineup for 2025 or 2026, having made contact with Leclerc and Lando Norris.
Liberty Media also pushed for competitive teams to have two top drivers
- Decision to sack De Vries done earlier than expected after sim data comparisons between Daniel, Yuki and Nyck...
- Nyck did not hit sim benchmarks set by Yuki...
- Nyck was given a few more rounds to try and hit those benchmarks on the track...
- Sponsors saw Daniel more profitable, and seen as key to AT's rebranding...
- Liam is still part of Red Bull's future...
- Liam's success in SF exeeded expectations...
- Helmut does not want Liam's development interupted mid season, combined with how poor the AT04 is...
- Depending on Daniel's performance post Hungary, Liam will be given the AT seat in 2024, or found another seat a la Albon...
- If none of these occur, he is 100% secured the future AT brand seat in 2025...
- RB is very sure that Honda wants to take Yuki with them to Aston Martin, hence why he is seemingly not part of Red Bull seat plans...
- Also why Helmut has honestly mentioned, they do not have a replacement for Checo...
- So far, Checo is still safe until the end of his contract...
2022. október 7.
„Nagyon jó képességekkel rendelkező versenyző, aki minden kategóriában nyert, ahol elindult, futamokat és bajnoki címeket is. A legutóbbi nagy sikere a Formula E világbajnoki címének megszerzése volt és ez is egy jól bizonyítja, hogy roppant versenyképes és megérdemli a helyet az F1-ben. Már nagyon várom, hogy lássam az autónkban és biztos vagyok benne, hogy Yuki és Nyck jó párost alkotnak majd 2023-ban” – fogalmazott Franz Tost, az AlphaTauri csapatfőnöke
Egy szó mint száz: Szánalmas amit a RB művel a pilótáival!
Nade az itt most az izgalmas kérdés, hogy ki lesz RB tesztpilóta Ric helyett?! MSC junior?
A büntetések után az Osztrák Nagydíj pontszerzőinek hivatalos sorrendje:
1.Verstappen
2.Leclerc
3.Perez
4.Norris (1 helyet előrelépett)
5.Alonso (1 helyet előrelépett)
6.Sainz (2 helyet hátracsúszott)
7.Russell (1 helyet előrelépett)
8.Hamilton (1 helyet hátracsúszott)
9.Stroll (1 helyet előrelépett)
10.Gasly (1 helyet hátracsúszott)
Szerencsétlen Sainzot még az ág is húzza...Nem elég, h nem engedték megelőzze Leclerc-t, a box taktikával is leszívatták, még a pályaelhagyás is plusz büntit hozott. Sztem már olyan idegben vezetett a végén, h mindenre figyelt, csak a vonalra nem.....
Aston Martin azonnali hatállyal kirúgta Lance Strollt és egy németjuhászra cserélte, mert a szimulációk azt mutatták, hogy erre a teljesítményre, amit Lance mutat Alonsóval szembe, még Fifi a kutya is alkalmas, mindezt autó nélkül..
Ha már így reggel van, ébresszünk gondolatot. Nektek feltűnt, hogy mintha változna valami Hamilton és Verstappen között? Egy-két évvel ezelőtt még ki sem bírta mondani a nevét, az utóbbi időben pedig már mosolyogva fognak kezet. Persze sokan próbálták tagadni, de óriási a különbség a két versenyző akkori és mostani kapcsolata között.
Nem érdemes ráhúzni a vizeslepedőt Hamiltonra, amiért a hideg is kirázta Verstappentől, mert egy hétszeres világbajnokról van szó, aki elhitte, hogy a lábai előtt hever, ha nem is a fél világ, de az egész biztosan. Aztán jött az óriási pofon 2021 végén...
Sőt, jött az év közben is, de pár tockossal még helyre tudta tenni a kis „taknyost”. Például a silverstone-i falazással, meg még néhány jól irányzott manőverrel. Hamilton nem nagyon akarta elhinni, hogy valaki felérhet hozzá. Azt meg pláne nem, hogy egy talán kicsit gyengébb autóval is pariban lehet vele.
És ez óriási pofon egy legyőzhetetlennek hitt ember számára. Pláne, ha még úgy is érzi, hogy küldetéstudattal bír, hogy megmutassa a világnak: változás szükséges.
Az utolsó ütés, olyan volt majdnem, mint a Rockyban Ivan Drago ütése, amit Apollo Creed arcán helyezett el. Hamilton is meg volt ütve, és kellett jó pár verseny, hogy magához térjen. És még néhány, hogy elfogadja, hogy az autója nem engedi meg számára, hogy megsorozza a kis gaz trónvadászt.
Az elfogadás pedig mostanra egy kicsit más Hamilton-képet fest. A megállíthatatlan bálványból emberré fejlődött és most ott pózol a trónvadásszal. Kell hozzá egy óriási emberi fejlődés, amelyen jó esetben minden „megállíthatatlan” bajnok keresztülmegy adott szakaszban.
Hozzá kell tenni, hogy Verstappen a média róla kialakítani kívánt képpel ellentétben nem egy kiálhatatlan alak. Elsőként lép oda legyőzöttet vigasztalni (Leclerc-nél látványos volt) és elsők között gratulál legyőzőnek is. Ha megnézitek a kapcsolódó felvételeket, általában az elsők között kezdeményez beszélgetést az ellenefelekkel. Nála nagyobbakat kevés versenyző tud nevetni...
Csakhát kegyetlenül őszinte. Ez ellenszenvessé teszi sokak számára! Nem mindenki bírja, ha egy versenyző azt mondja, amit gondol. Mert nevethet óriásiakat, de olykor az ember mérges. A holland arcára és szájára ez az érzelem is gyorsvonatként érkezik és tarol. Van, aki ezt szereti, van, aki ki nem állhatja.
De, ami ennél sokkal fontosabb: jó látni Hamiltont felszabadultabban létezni az F1-es közegben. Korábban fülhallgatóval a fején kiült, messze a többiektől, most meg ugyanúgy ott haverkodik a versenyzőtársakkal, mint mindenki más.
Andrea Stella
„Nagyon érdekes volt. Ez megmutatja, mennyire összetett és milyen minőségű a fejlesztésük. Őszintén szólva amikor megláttam, azt mondtam: le a kalappal a Red Bull előtt! Most már értem, miért nyújtanak ilyen teljesítményt.”
Frédéric Vasseur
„Szerintem mindannyiunknak sok képünk van a többi autóról. Mindenesetre elég nehéz, szinte lehetetlen csak úgy lemásolni valamit, mivel az általános koncepció a lényeg, nem egy konkrét valami. Az autó egyetlen részét nem másolhatod csak úgy le”
Andrew Shovlin
„Mindenképpen meríthetsz ötleteket abból, amire törekszenek az áramlási struktúrájukkal, és arról is, hogy milyen fejlesztési irányba haladnak. Ha megnézzük a tavalyi évet és az ideit, kicsit megérthetjük, hogy mit csinálnak”
„Ugyanakkor a valóság az, hogy ezek a képek adhatnak egy kis ihletet vagy ötletet, de nem olyan egyszerű ez, hogy lemásolod, felteszed az autódra, és az máris ugyanolyan gyors lesz, mint az övék. Nekünk az energiánkat emellett a saját autónk megértésére és fejlesztésére kell fordítanunk. Szóval inspirációnak jó, de ennél többre nem”
Nico Rosberg eközben a brit Sky Sportsnak elárulta, nemrég beszélt két csapat egy-egy aerodinamikai szakemberével, akik elárulták neki, hogy a Monaco óta eltelt napokban sok időt szenteltek a Red Bull-padlólemez tanulmányozására, és már foglalkoznak a képek digitalizálásával, valamint a lemez lemodellezésével, hogy szimulációk segítségével érthessék meg, hogyan működik a padlólemez aerodinamikailag.