Fantastic image of the detail around the leading edge of the floor, chassis and sidepod interface. RB clearly has done a lot of work in this area, which is more complex than anyone else. The stability of the sidepod undercut vortex is likely dependent on this....
Nekem amúgy furcsa, hogy Rus így nyíltan kóstolgatja (már nem először) Ham-t. Mégse olyan nagy a csapategység, vagy csak nem akarja hagyni, hogy elnyomott Ham csicskának tűnjön.
Ayrton Senna Signed Helmet Visor 1991 Final Championship Year Tribute Autographed Full Scale 1:1 AS-02474
This high end display F1 helmet was signed by Ayrton Senna in 1991.
SIGNED by Ayrton Senna
VERY RARE: Final Championship Year 1991
"91" inscription by Ayrton Senna
Autographed visor mounted a PROMO collector helmet
McLaren tribute helmet
Green inside
Honda visor
1:1 Full scale
COA by ASA (Armori Steele Authentics)
Tamper proof hologram
DISPLAY Replica helmet: CANNOT BE WORN TO RACE AT ANY TIME
"A később nyilvánosságra hozott rádióbeszélgetésekből aztán kiderült, hogy a Red Bull mindkét versenyzőjének lényegében ugyanazt és ugyanúgy kommunikálta, a verseny utolsó köreiben pedig mindketten szabadjára voltak engedve.
Helmut Marko, a Red Bull sportfőnöke kicsit zokon is vette Perez vádaskodását, egy interjúban tiszta vizet öntött a pohárba. “Többé-kevésbé mindketten azt csinálták, amit kértünk tőlük. Öt körrel a vége előtt azt mondtuk nekik, hogy szabadon nyomhatják” – fogalmazott Marko.
“Perez barátunk is remek taktikus azért: Maxhoz hasonlóan az utolsó körben ő is próbálta megfutni a leggyorsabb kört, csakhogy az első szektorban hibázott, így már nem volt esélye javítani.”
Bizony, hamilton 10 éve toltja ezt, csak hozzá nem szállni kell hanem térdepelve közelíteni.... megszólítani tilos, mert rasszista vagy, ránézni tilos mert rasszista vagy, amikor csal akkor is igaza van mert nem lehet megbüntetni mert rasszista vagy akkor. Pereznek szurkolunk ettől függetlenül és szerelőknek sok sikert
A merci élén Toto "úrral" beleköt mindenbe, ahelyett, hogy nagy bánatukban ütőképes kocsit hoztak volna össze!
Lásd az Astont, merci motorral és váltóval, ha Alonsó mellett lenne egy ütőképes pilótájuk, nem a tulaj fia, második stabil erő lennének 2023-ban.
A merci meg azt mondta, h van ilyen megállapodás, és el kellett volna venni a 3. helyet. Szóval mindenki értelmez össze-vissza, úgyhogy megint jönni fog egy szabály pontosítás.
Arról több helyen is lehetett olvasni, hogy nagyon keményen bánt vele az apja. Semmi nem volt elég jó, állítólag terrorban volt tartva, sőt, egyes nyelvek szerint verte is sokat, ha nem teljesített. Szóval nem kell csodálkozni, hogy ilyen lett. Az eredmény látszik, a módszert meg mindenki eldönti maga. Részemről ilyen áron a gyerekeimből ne legyen sikeres ember.
Persze, világos, hogy valamibe mindig lehet kapaszkodni.
Inkább ez az érdekes:
"...a felügyelők emlékeztették arra a csapatot, hogy a sporttanácsadó bizottság (Sporting Advisory Committee) ülésein az a megállapodás született..."
"...Az Aston Martin viszont vitatta ezt, és újranézési kérelmet nyújtott be, amelyben azt állította, hogy az állítólagos megegyezés az FIA és a csapatok között nem létezik (ehhez bizonyítékokat nyújtottak be a legutóbbi ülésről)..."
Különben szinte tényleg lehetetlen olyan pontosan megfogalmazni bármilyen szabályt, h valaki ne tudna belekötni. Mindig találnak egy-két betűt, amibe bele tudnak kötni, ki tudnak bújni alóla, és ilyenkor jön egy újabb pontosítás, amibe megint csak bele fog kötni valamelyik csapat.
Mikor beküldték a SC-t én sem igazán értettem miért nem volt elég mondjuk egy dupla sárga zászló, vagy max egy VSC?! Kiderült: "... sokan eleve nem értik, egyáltalán miért volt szükség a biztonsági autós fázisra. Az FIA egyik szóvivője a helyszínen tartózkodó újságíróknak kifejtette a döntés okát: a versenyirányításnál egész egyszerűen nem állt rendelkezésre elegendő kamerafelvétel ahhoz, hogy meggyőződjenek róla, Stroll biztonságos helyen parkolt le."