HONDA fórum
2024. május 13. hétfő, 13:39,  Imola, Szervác Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Boozilla + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Online F1

kers leirás angolul
kers magyarul
#92 Type-R 0  2005. május 5. 17:20:19    ‹›  0 | rejt
na ez az én véleményem:

most vagy elkellett volna tiltaniuk őket teljesen, vagy felmenteni teljesen.
de ez a kétes, szürke zónás ítélet véleményem szerint tökéletesen rávilágít arra, hogy a fia-nak az ég világon semmilyen bizonyítéka nem volt, puszta feltételezésekre épült a vád.
nem is tudott semmit bizonyítani.
az pedig hogy a bíróság nem látta bizonyítottnak hogy bármilyen szabályszegés történt volna és ezek után hoz egy ilyen ítéletet, puszta feltevésekre, hát ez a szembeköpése az egész bírói rendszernek jelen esetben. ez volt a legrosszabb döntés amit hozhattak.
ez a fia kudarca, nem a bar-é.
nevetségessé vált mind a fia, mind maga a bíróság, ezen fog az összes motorsport rajongó ügyvéd röhögni, aki kicsit utánaolvas..
de most már azt tudjuk legalább hogy nem kell semmit bizonyítani bíróságon, elég a gyanú és feltételezés, hogy negatív ítélet szülessen..

#91 -Törölt felhasználó- 2005. május 5. 17:11:29 re: #89 (DomE 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Tavaj a BMW pontját vették el mert a fékhűtő lemez 2mm -el kiljebb volt hajlítva.
Egy hónap múlva már a kutyát sem fogja érdekelni a BAR Honda póttankja, szóval ennyit a "hírnév csorbulásáról.Az autó viszont elkezd összálni, jól megszorongatják majd a többi csapat tökeit, nesztek rejtett tank!

#90 ePtOn 0  2005. május 5. 17:05:52    ‹›  0 | rejt
En a Honda helyeben nem is jonnek vissza mar....hagynam a picsba ezt a szarrago bandat. GPWC...talan...tudomtudom az is szar. meg nem is lesz..

#89 DomE 0  2005. május 5. 17:00:14 re: #88 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
megmutatja az erejét, reklám, marketing stb. jó lenne az nekik, meg nekünk is a büszkeségünkhöz...:)

egyébként nem hiyszem hogy csaltak, az a yamvadt 6 kilóért szerintem nem válalták volna be ezt a kockázatot...ezek után mindenki ujjal mutogat rájuk, s ha neyernek is: "...höö, nyert a csíter csapat.." :/
2005. május 5. 17:11:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #91 

#88 Öreg Kergyu +  2005. május 5. 16:53:13 re: #87 (DomE 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Döme!

És mondd,mit ér a futamgyőzelemmel???? /ketelkedik/dunno.gif
Hajunkra kenhetjük!

Olvastam,hogy már a V8-as motorjukat tesztelgetik,hát koncentráljanak arra,meg a jövö évi chassis-ra rendesen,akkor majd ott lesz esélyünk.Van már rá idő úgy látom....
2005. május 5. 17:00:14: megválaszolva DomE 0  által, → #89 

#87 DomE 0  2005. május 5. 16:47:48 re: #83 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát most szerintem örül is mivel 1 millió dollár üti a markát, ennyiért lehet én is spicliskedtem volna...:)

amugy nem olyan vészes ez a két futamos eltiltás, lehetett volna rosszabb is, s igy még elérheti kitűzött célját a B.A.R, miszerint futamgyőzelmet akarnak....viszont a hirneve, hát finoman fogalmazva csorbult...:/
2005. május 5. 18:32:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #96 
2005. május 5. 16:53:13: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #88 

#86 Öreg Kergyu +  2005. május 5. 16:47:22 re: #85 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Valami két kirúgott mérnökre gyanakodnak,állítólag.

#85 -Törölt felhasználó- 2005. május 5. 16:45:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennek szezonnak meszeltek.
Gondolom ez volt a kedves feljelentő célja is.
2005. május 5. 16:47:22: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #86 

#84 Öreg Kergyu +  2005. május 5. 16:44:02 re: #83 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tűnik olyan brutálisnak a két futamos eltiltás,de:
-mivel a nagy nehezen most megszerzett pontokat is törölték(konstruktőri+egyéni) az az eredménye,hogy ebben az évadban nekünk reszeltek.......:( :( :(

Talán holtversenyezhetünk a végére a RedBull-al,ennyi...:(

#83 -Törölt felhasználó- 2005. május 5. 16:40:32 re: #76 (jordan6 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most örülhet az a köcsög vamzer aki feldobta őket.
Kívánom a faszjankónak, hazafelé tekeredjen a fára.
2005. május 5. 16:47:48: megválaszolva DomE 0  által, → #87 
2005. május 5. 16:44:02: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #84 

#82 Taki 0  2005. május 5. 16:28:04 re: #81 (ePtOn 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Legalább, aki Pécsen lesz, nem marad le semmiről. :)

#81 ePtOn 0  2005. május 5. 16:25:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
jah, szep
2005. május 5. 16:28:04: megválaszolva Taki 0  által, → #82 

#80 Bodec 0  2005. május 5. 15:12:12    ‹›  0 | rejt
Ez gáz...

#79 Taki 0  2005. május 5. 15:12:04    ‹›  0 | rejt
A BAR csalt 2 futamra eltiltották!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#78 Tonx +  2005. május 5. 14:31:09    ‹›  +1 | rejt
Na kimaradt. Szóval nyom egy kis lét a FIA-nak igy azok kizárják a BAR-t a versenyből aztán a surmóhernek eggyel kevesebb konkurenciája lesz és nagyobb lesz az esélye hogy nyerjen.

#77 Tonx +  2005. május 5. 14:29:18    ‹›  +1 | rejt
Börni szerintem nyom egy kis lovettát a fia-nak és majd a kedvence megint világbajnok lesz és akkor megfoghattya a kedvence pöcsét megint:) És majd megint lefényképezzük jól:)

#76 jordan6 +  2005. május 5. 12:39:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bernie Ecclestone, a Formula-1 nagyfőnöke úgy gondolja, hogy az FIA fellebbviteli bírósága vétkesnek talája majd a BAR-Hondát
2005. május 5. 16:40:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #83 

#75 ePtOn 0  2005. május 5. 11:35:12    ‹›  0 | rejt
Nah vegre, A5on leirtak, mar ertem mi bajuk ezzel a rejtett tankkal:
"...hivatalos indoklás szerint a benzinpumpa zavartalan üzemeltetéséhez, de ha a Fellebbviteli Bíróság az FIA-hez hasonlóan mozgatható ballasztként értelmezi az extra üzemanyagot (amit a Technikai Szabályzat explicite tilt)..."

#74 ePtOn 0  2005. május 5. 11:14:07 re: #73 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Fassag az egesz....Alonso viszont beszolt legalabb:)
Mondjuk o is csalasnak minosito...

#73 -Törölt felhasználó- 2005. május 5. 11:02:16 re: #72 (ePtOn 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor minek versenyezni?
Teszteljenek egy autót, ami jövőre nem homolog?
2005. május 5. 11:14:07: megválaszolva ePtOn 0  által, → #74 

#72 ePtOn 0  2005. május 5. 10:56:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ecclestone szerint a BAR pert fog veszteni "Ha nem is zárják ki őket, nem szerezhetnek már pontokat idén"

uhh.
2005. május 5. 11:02:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #73 

#71 DZSÓ 0  2005. május 5. 10:09:40 re: #67 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt

Ez sztem is az! Mert megérteném, hogy vizsgálódnának, ha legalább mi vezetnénk egyéniben- és konstruktőriben is.
De mivel most először vakartunk össze egy harmadik helyezést, nem látom értelmét.

#70 grego +  2005. május 5. 09:38:16 re: #69 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
:D :D :D :D

#69 tschokker +  2005. május 5. 09:18:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
És mi van az izzadtsággal meg a pisivel amit esetleg az autóban hagyott a versenyző? Mérlegelés előtt ki kéne szárítani az ülést is!
2005. május 5. 09:38:16: megválaszolva grego +  által, → #70 

#68 Type-R 0  2005. május 5. 08:00:52 re: #67 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
tulajdonképpen az.
olyan érzésem van, mintha az lett volna az alap szitu, hogy valaki érdekből, vagy bosszúból megpróbálta besározni őket. a fia természetesen ugrott rá, nagy elánnal és nagy pofával jött látott és fejet akart levágni, de közben rájöttek, hogy hoppá, végülis a bar csak élt a lehetőséggel ami a fia által nem elég pontosan meghatározott szabályok adtak.
most pedig már valamit tenni kell hogy nehogy ők álljanak ott a végén saját magukat jól megszopatva, mert ugye ez mégiscsak hogy néz már ki....

#67 -Törölt felhasználó- 2005. május 5. 07:00:40 re: #65 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Boszorkányüldözés, semmi más!
2005. május 5. 10:09:40: megválaszolva DZSÓ 0  által, → #71 
2005. május 5. 08:00:52: megválaszolva Type-R 0  által, → #68 

#66 Tonx +  2005. május 5. 06:51:13    ‹›  +1 | rejt
Itt az a bajuk hogy volt egy kisebb tank a főtankban??? Most az miért gond hogyha két darabból van az a tartály???

Hehehe:) az alján van egy érdekes rész. Hivatalosan nincs pontosan megszabva hogy hogyan kell benzin nélkül megmérni az autót. Egy szóbeli megállapodás van csak életben már kb 10 éve. És akkor még nem volt BAR-Honda a forma-1-ben:)

#65 Öreg Kergyu +  2005. május 4. 22:10:19 re: #64 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na,mostmár menjenek a p*csába!!!
Ez akkor lenne igaz,ha rendszeresen 5l alatti üzemanyaggal közlekedne a kocsi,több versenykörön keresztűl!
Nevetséges...
2005. május 5. 07:00:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #67 

#64 Type-R 0  2005. május 4. 22:02:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Jo Bauer, az FIA technikai bizottságának delegáltja a meghallgatáson elárulta, hogy a szövetség a Malajziai GP óta tudott a brackleyiek második tankjáról. "Akkor volt egy vizsgálat, amelyen az összes csapat üzemanyagtartályát ellenőriztük, s megtaláltuk a BAR második tankját is." Ezt egyébként nem is tiltják a szabályok, a csapatot azért zárnák ki, mert a feltételezések szerint rendszeresen súlyhatár alatti autókkal versenyzett."

FELTÉTELEZÉSEK SZERINT??????
feltételezéseket akarnak tényként beállítani és ez alapján kizárni? nevetséges
2005. május 4. 22:10:19: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #65 

#63 DomE 0  2005. május 4. 17:51:26 re: #62 (Morpheus 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
két csapat idít egy-egy harmadik autót melyek nem pontszerzőek és megvan a 20 :/

#62 Morpheus 0  2005. május 4. 16:10:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
eleve 20 autó kell egy futam indulásához, igy szerintem már eldölt minden ;)
2005. május 4. 17:51:26: megválaszolva DomE 0  által, → #63 

#61 Type-R 0  2005. május 4. 16:08:05    ‹›  0 | rejt
Beim zusätzlichen Tank handle es sich nach seiner Darstellung um eine völlig legale Zusatzkammer, die angeblich notwendig ist, um die Benzinpumpe auch bei fast leerem Tank zu versorgen, weil dafür ein gewisser Benzindruck Voraussetzung sei. Laut Willis wird dieser Druck ab mindestens sechs Kilogramm Benzin im Tank erreicht. In Imola waren vor der entscheidenden zweiten Wägung noch neun Kilogramm Benzin in Buttons 007.

vagyis:
amit a fia csaló tanknak nevez, az a bar szerint egy teljesen legális konstrukció, amelyre azért van szükség, hogy a benzinpumpa szinte teljesen üres tanknál is tökéletesen működjön, mert ehhez egy bizonyos üzemanyag nyomásra van szükség. willis állítása szerint ez a nyomás minimum 6kg kell legyen. az imolai második mérlegelésnél button verdájában pedig még 9 kg üzemanyag volt...

#60 Taki 0  2005. május 4. 16:02:43 re: #59 (Type-R 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez esetleg valami emberibb nyelven? :)

#59 Type-R 0  2005. május 4. 16:01:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez eddig a legkorrektebb és leginformatívabb összefoglaló amit találtam:

BAR-Honda muss sich auf das Schlimmste gefasst machen
von Christian Nimmervoll
04. Mai 2005 - 15:43 Uhr

Zuversichtlich, die Unschuld des Teams beweisen zu können, war BAR-Honda mit zehn Zeugen nach Barcelona gekommen - doch nach der heutigen Anhörung in Paris stehen die Vorzeichen für den britisch-japanischen Rennstall mit Sitz in Brackley schlecht: Offenbar fordert die FIA sogar den Ausschluss aus der laufenden Weltmeisterschaft.

Bereits vor Saisonbeginn hatte FIA-Präsident Max Mosley klar gemacht, dass vorsätzlicher Betrug mit kompromisslosen Strafen sanktioniert wird, was sich nun als wahr erweisen könnte. Aufgrund des Regelverstoßes in Imola - Buttons Auto war bei der zweiten Wägung nach dem Rennen ohne Benzin um mehr als fünf Kilogramm zu leicht - würde der Automobilweltverband ein rigoroses Urteil der vier Richter des Berufungsgerichts in Paris begrüßen.

FIA ist für einen WM-Ausschluss von BAR-Honda

"Die FIA hat das Gericht darum gebeten, BAR-Honda von der Weltmeisterschaft 2005 auszuschließen und eine Geldstrafe in der Höhe von einer Million Euro zu verhängen", hieß es heute Morgen in einer offiziellen Stellungnahme. "Das Team hat sich vorsätzlich einen illegalen und unfairen Vorteil gegenüber seinen Mitbewerbern verschafft, was im krassen Gegensatz zu den Interessen des Wettbewerbs und des Motorsports insgesamt steht."

David Pannick, britischer Staranwalt von BAR-Honda, konterte, dass eine solche Maßnahme "unverhältnismäßig" sei, und stellte klar, dass eine Suspendierung seiner Mandanten von künftigen Grands Prix aus seiner Sicht nicht in Frage komme. Seitens BAR und Honda betonte man außerdem, dass man es sich gar nicht leisten könnte, vorsätzlich zu betrügen, weil man sich der Verantwortung zweier Weltunternehmen wie British American Tobacco und Honda bewusst sei.

Behandelt wurde heute unter anderem die angebliche Falschaussage von Geoff Willis, dem Technischen Direktor des Teams, in Imola, als er behauptet haben soll, dass sich kein Benzin mehr im Auto befände, obwohl anschließend per Endoskopuntersuchung ein zusätzlicher Tank in der Hauptbenzinzelle entdeckt worden ist: "Ich bin mir nicht bewusst, die FIA von irgendeiner Inspektion des Autos abgehalten zu haben", sagte der Brite aus.

Zusatztank: Legale Zusatzkammer oder illegales Reservoir?

Beim zusätzlichen Tank handle es sich nach seiner Darstellung um eine völlig legale Zusatzkammer, die angeblich notwendig ist, um die Benzinpumpe auch bei fast leerem Tank zu versorgen, weil dafür ein gewisser Benzindruck Voraussetzung sei. Laut Willis wird dieser Druck ab mindestens sechs Kilogramm Benzin im Tank erreicht. In Imola waren vor der entscheidenden zweiten Wägung noch neun Kilogramm Benzin in Buttons 007.

Erwartungsgemäß baute die Verteidigung auf die Integrität von BAR-Honda, nicht gegen die Regeln verstoßen zu wollen. Willis bestätigte dies: "In unserem Team existiert eine Kultur der Fairness. Ich bin sicher, dass keiner unserer Mitarbeiter nicht denselben Geist, die Regeln der Formel 1 einhalten zu wollen, in sich trägt", teilte er mit. Man habe das zusätzliche Benzin aber sehr wohl für die Mindestgewichtsberechnungen herangezogen, ohne jedoch während des Rennens je das vorgeschriebene Mindestgewicht von 600 Kilogramm unterschritten zu haben.

Es handle sich bei dem Zusatztank also um einen so genannten "Catch-Tank", erklärte Willis weiter - ein in der Formel 1 durchaus übliches Element der Autos. Die FIA ist diesbezüglich jedoch anderer Ansicht. Bei der Anhörung versuchte BAR-Honda klarzumachen, dass man sich ungeachtet der Verwendung dieses "Catch-Tanks" nie unter dem Mindestgewicht bewegt habe.

FIA weiß seit Malaysia von BAR-Hondas Zusatztank

Die FIA weiß übrigens schon länger über den Zusatztank Bescheid: "Beim Grand Prix von Malaysia haben wir die Benzinzellen aller Teams untersucht", so FIA-Inspektor Jo Bauer, "weil die Technische Arbeitsgruppe diese Untersuchung angeordnet hat, um die verwendeten Materialien zu überprüfen. Wir haben auch die Extremitäten der Tanks erhoben und sie mit dem Reglement verglichen. Unser Gedanke war damals, die Tanks mit ausgelassenem Benzin nochmals zu inspizieren, um überprüfen zu können, ob sich auch in den 'Catch-Tanks' noch Benzin befindet oder nicht."

Ungeachtet aller negativen Meldungen des heutigen Tages zeigte sich BAR-Honda-Teamchef Nick Fry im Anschluss an die Anhörung recht zufrieden: "Ich bin stolz darauf, wie sich die Teammitglieder verhalten haben. Sie haben sich großartig präsentiert und bewundernswerte Integrität an den Tag gelegt. Dass wir unter 600 Kilogramm gelegen sein sollen, wurde nicht einmal behauptet, was ich als gutes Zeichen sehe, denn wir waren es natürlich auch nicht", sagte er.

Fry bestreitet, dass BAR-Honda absichtlich in die Irre geführt hat

"Noch wichtiger als das ist aber der Punkt der Irreführung. Ich glaube, dass wir endgültig beweisen konnten, dass wir niemanden vorsätzlich in die Irre geführt haben. Zumindest ein FIA-Offizieller scheint diese unsere Darstellung auch zu akzeptieren. Insgesamt glaube ich, dass wir sehr gute Argumente vorgelegt haben, über die die Richter über Nacht hoffentlich sorgfältig nachdenken werden", gab Fry gegenüber Journalisten zu Protokoll.

Darüber hinaus bat der 48-Jährige um eine Klarstellung der derzeitigen Regeln, was die Wägung ohne Benzin angeht - offenbar gibt es diesbezüglich im Reglement keine klar vorgeschriebenen Bestimmungen, sondern lediglich eine mündliche Übereinkunft aller Formel-1-Teams. Diese Übereinkunft sei jedoch bereits vor fast einem Jahrzehnt getroffen worden, als BAR-Honda noch nicht einmal im Grand-Prix-Sport am Start gewesen ist.

Man müsse nach diesem Fall das Reglement genau umschreiben und klarstellen, dass Benzin eben nicht als Ballastgewicht verwendet werden kann, forderte Fry auf: "Wenn man diese Regel eindeutiger formulieren könnte, würden wir applaudieren, denn in vielen anderen Kategorien ist dieser Punkt besser verständlich als in der Formel 1. Ich sehe darin eine gewisse Ironie, denn schließlich soll die Formel 1 die Königsklasse des Motorsports sein."

Grundsatzfrage: Benzin als Ballast erlaubt oder nicht?

Prinzipiell geht es also darum, ob jene neun Kilogramm an Benzin, die sich bei der ersten Wägung von Buttons Auto noch im Tank befunden haben, als Ballast angesehen werden dürfen oder nicht. Sollten die Richter der Meinung sein, dass das Auto auch ohne Benzin mindestens 600 Kilogramm wiegen muss, so würde das Urteil sicher negativ für BAR-Honda ausfallen. Der Vorwurf, dass Button in Imola tatsächlich untergewichtig gefahren ist, scheint sich jedenfalls nicht erhärtet zu haben.#42#

BAR-Hondas Anwalt appellierte in seinem Plädoyer aber an die Richter: "Sollten Sie gegen uns sein, so wäre mein Vorschlag, dass eine Strafe ausreicht, denn wir haben Daten vorgelegt, die beweisen, dass das Auto ohne dieses zusätzliche Benzin gar nicht fahren könnte. Daher glaube ich, dass unter diesen Umständen eine moderate Strafe angebracht wäre", beugte Pannick gleich einmal einem möglicherweise negativen Urteil vor.

Alonso und Ralf Schumacher über mögliche Betrügereien

Während heute in Paris die Anhörung vor dem Berufungsgericht stattfand, äußerte sich WM-Leader Fernando Alonso gegenüber der Tageszeitung 'Marca' zum Thema. Seiner Meinung nach habe BAR-Honda eindeutig geschummelt, "wie man ja in Imola gesehen hat", während er auch Ferrari für das Verstoßen gegen die freiwillige Testbeschränkung der anderen neun Teams heftig kritisierte. Für eine klare Stellungnahme zu diesem Thema sei er jedoch zu wenig mit der Materie vertraut, meinte der Renault-Pilot.

Ralf Schumacher wollte sich ebenso wenig äußern: "Was soll ich sagen, ich habe ja noch nie mit BAR und Honda zusammengearbeitet", wird er vom 'Express' zitiert. "Bei uns in Köln, also bei Toyota, wäre ein vorsätzlicher Betrug undenkbar. Und das gleiche behaupte ich auch für meinen früheren Arbeitgeber BMW. Bei beiden wäre es unvorstellbar, dass man so platt betrügen würde, wie es BAR vorgeworfen wird. Und auch bei denen wird es sicher eine Erklärung geben."

"Im Rallyesport gab es ja schon so platte Betrügereien", fuhr der 29-jährige Deutsche allerdings fort. "Und viele Teams auch in der Formel 1 bewegen sich in Grauzonen. Es ist nun mal ein Sport am Limit, auch bei den Regeln. Aber, wenn es Regelprobleme gibt, dann in Bereichen, wo es um Auslegungen und Interpretationen geht. Tricks könnte ich mir also schon vorstellen, aber nicht so platte Betrügereien."
2005. május 4. 16:02:43: megválaszolva Taki 0  által, → #60 

#58 batka 0  2005. május 4. 15:40:08 re: #56 (ePtOn 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Dobd már fel légyszives ma!!! Péntekre ideér akkor! Talán...

és akkor már élvezkedhetek!!! :D

Vagy marad az asszony!!! :)

köszi előre!!!! :) :o

Batka

#57 Type-R 0  2005. május 4. 15:22:32 re: #53 (ePtOn 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
jogos! :)

Fry 'Very Happy' after Hearing
By Jonathan Noble, from Paris Wednesday, 04 May 2005 12:39

BAR boss Nick Fry has said he is satisfied with how his team defended themselves over the legality of Jenson Button's BAR at the San Marino Grand Prix, but drawn short of declaring himself confident that the court will completely exonerate his team over the matter.

After a two-and-a-half hour FIA Appeal Court hearing at their headquarters in Paris, Fry said that he had no complaints with how the proceedings went - and crucially believed that his legal team had successfully defended themselves against accusations of deliberate cheating.

''Generally I am very happy with the proceedings,'' he said. ''I am very, very proud of what all the team members did. I think they presented themselves absolutely superbly and with huge professionalism and integrity.

''It was never challenged that the car was below the minimum weight limit - that wasn't even raised and I think that is a good point to start with that we were above the 600kg - which of course we have always maintained.

''Even more important than that is the point about deception. I think it was conclusively proved by ourselves that there was no case of deception of bad faith and on top of that it appeared to be accepted by at least one of the FIA officials that that appeared to be the case.

''Overall I think we presented a very strong case and I hope overnight the judges consider that carefully.''

The FIA have asked the appeal court to throw BAR out of this year's World Championship and be fined a minimum of one million Euro over the matter, although the team have strongly denied any suggestions of deliberate cheating.

#56 ePtOn 0  2005. május 4. 15:15:44 re: #55 (batka 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:)
itt van mellettem becsomagolva:) Ma vagy holnap postazom!
2005. május 4. 15:40:08: megválaszolva batka 0  által, → #58 

#55 batka 0  2005. május 4. 14:50:25 re: #54 (ePtOn 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali!!

Sikerült feladni a kormányt? :)

batka
2005. május 4. 15:15:44: megválaszolva ePtOn 0  által, → #56 

#54 ePtOn 0  2005. május 4. 14:23:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jah, meg egy másik érdekes hir:)
A Honda az elmúlt héten kipróbálta V8-as motorját
2005. május 4. 14:50:25: megválaszolva batka 0  által, → #55 

#53 ePtOn 0  2005. május 4. 14:21:19 re: #52 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Type-R,
Hat ha jol ertem a FIA ki is akarja zarni a BAR-t. De a birosag fog ezugyben donteni...
2005. május 4. 15:22:32: megválaszolva Type-R 0  által, → #57 

#52 Type-R 0  2005. május 4. 13:37:15 re: #51 (ePtOn 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
tartok tőle hogy a fia már rég meghozta a saját ítéletét.
szerintem arról van szó, hogy a bar egyszerűen talált valami kiskaput a szabályokban és megcsinálta, mint tenné azt minden más csapat.
az már magában elgondolkodtató, hogy "titkos" tipp, egy besúgó miatt ilyet csinálnak.
a telemetriai adatok adottak, azokat meghamisítani nem lehet, max a fia pont leszarja és nem fogadja el.
ha kizárják, akkor gyanítom pont ez fog történni. vagyis a legkevésbé sem veszik a tényeket figyelembe, hogy az autó mindig 600 kg felett volt.
2005. május 4. 14:21:19: megválaszolva ePtOn 0  által, → #53 

#51 ePtOn 0  2005. május 4. 12:52:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A FIA a Bar istálló kizárását kérte!
Delutánra talán okosabbak leszünk már. Ha kizárják, akkor asszem bekaphassak, es nem azert mert hondam van...
2005. május 4. 13:37:15: megválaszolva Type-R 0  által, → #52 

#50 ePtOn 0  2005. április 29. 19:25:07 re: #49 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Hat igen, ha meg akarjak megbuntetik, ha nem nem...

Visszaterve Type-R kollegahoz...
A teszt tilalom lehet hulyeseg, de itt nem errol van szo. Arrol, hogy az f1 csapatok 90% csatlakozott ehhez, mig az egyetlen, es MINDIG az egyetlen a ferrari az, aki meg ennyit sem hajlando megtenni. Lehetett volna az is az egyesseg, hogy a boxban minden no pucer legyen, akkor sem egyezett volna bele a ferrari. ebben az a sajnalatos, hogy a ferrari mindenkire szarik.

#49 -Törölt felhasználó- 2005. április 29. 19:13:01    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Szoval azt irtak a barhondaf1.com-on hogy mar verseny utan beszoltak nekik, akkor leengedtek a benzint meg mindent es ugye kevesebb volt mint 600kg (605kg kell kvalifikaciohoz es 600kg versenyhez). Nomarmost a BAR meg bemutatta computeresen hogy verseny alatt mindvegig 600 kg felett volt a kocsi es ezzel vege is volt... meglepeteskent erte oket hogy masnap megis feljelentes lett...

Atolvastam tegnap a szabalyzatot (FIA.com) es ott azt irjak hogy 600kg a minimum VERSENY IDOTARTAMA ALATT! Tehat verseny utan lehet 1kg is a kocsi a verseny KOZBEN kell mindvegig 600kg felett lennie ez meg megvooot a BAR szerint... szerdan targyaljak hat majd aze' szoritsunk :)

Udv,
Tom
2005. április 29. 19:25:07: megválaszolva ePtOn 0  által, → #50 

#48 Type-R 0  2005. április 29. 10:51:51    ‹›  0 | rejt


#47 Type-R 0  2005. április 29. 09:34:15 re: #46 (ePtOn 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
a bridgestone szerintem ott rontotta el a dolgokat, hogy olyan szerződést kötött anno a ferrarival, hogy csak a ferrari kapja meg a leglegleg cuccot, annak ellenére, hogy az összes többi csapat teszteredményeit és adatait is felhasználták.
ezek után jogos hogy gumibabára váltottak a többiek.
de nem a tesztelésekre megy szerintem a legtöbb pénz.
szerintem jóval több pénzt füstölnek el a gyáraikban, zárt ajtók mögött, amiről senki sem tud semmit, ez csak kozmetikázás a népnek.
ezért nem látom értelmét az egésznek.

#46 ePtOn 0  2005. április 29. 09:29:58 re: #38 (Type-R 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A bridgestone maganak koszonheto hogy nincs eleg tesztautoja, egyaltalan nem sajnalom. ha ilyen ostobak, akkor megerdemlik.
a tesztkorlatozas, es barmi mas kozos megallapodas szerintem nem hulyeseg, hisz ok talaltak ki, azaz ezzel magukon akarnak segiteni. az a pofatlansag, hogy ezt is, mint mindig mindetn a ferrari rug fel.
2005. április 29. 09:34:15: megválaszolva Type-R 0  által, → #47 

#45 Boozilla +  2005. április 29. 08:52:19 re: #11 (mano + )  ←  ‹›  0 | rejt
Fogadd mély hódolatom, és naon naon szípen köszönöm /meghajol/bowdown.gif /meghajol/bowdown2.gif /meghajol/bowdown.gif /meghajol/bowdown2.gif

#44 Type-R 0  2005. április 29. 08:51:51 re: #42 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
ezen én is jót kuncogtam, nemtom kik készítik ezeket a rajzokat, de nagyon jók :)
amúgy egyre inkább az az érzésem ezzel az egész súlyhistóriával kapcsolatban, hogy a bar talált valami kiskaput a szabályban..

#43 Boozilla +  2005. április 29. 08:51:08 re: #15 (Lazy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
bizony bizony, szvsz -t se kellene már ebből a Francia csodából....

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.38, 0.41, 0.6
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.235 mp, 9 query