Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 500 hozzászólást őrzi meg.
Ezen téma hozzászólásainak válaszait a(z) Vita és Cset topik témában keresd, a gyorsabb elérésük érdekében pedig használd a 'Válaszok rekurzív kifejtése' feliratú linket (felfelé mutató nyíl a 'válasz erre' link előtt).
Civic 1.6D hosszabb távon amiben van minden, autópálya (110-140 között tempomat) autóút (111 tempomat) főút (ahogy adja de azért sokat előzve 80-120) város (mérgesen dinamikusan gyorsítva) dugó (1 alapjárat 7km/h 5-10 percig) minden nap, így 9999.9km-re vetítve 4.5 a kocsi szerint. Lehetne kevesebb is.
Nálam van anyám Jazz-e, mer nyaral, nekem meg jól jön, el tudtam pl vinni vele a pickup kormányát Kecskemétre a bőröshöz. 1.2 i-vtec motoros.
Lenulláztam a fogyimérőt, s beállt kerek 5 literre, ebben autópálya, város, minden van. Ez azért elég karaj, bár nem fogom újra telitankolni, hogy lecsekkoljam, pontos e.. S sztem teljesen jól viszi ez a kis motor a kocsit, nincs olyan forgalmi szitu, h kevesellném.
Bocs, valahol már feltettem a kérdést de már nem tudom hova írtam :-D
Civic 8gen 1.6 ill. 1.8 UFO és sedan valós fogyasztásra lennék kíváncsi.
Nem alapjáraton és nem kitaposva a belét :-)
Köszönöm :-)
Tegnap toltunk egy kisebb túrát. Északi parton Zalaegerszeg - Csopak, majd vissza szintén északi parton Csopak - Tihany - Zalaegerszeg.
Kb. 240 km-t mentünk, 5.0 l/100 km lett az átlag. Klíma végig enyhén duruzsolt.
Majd figyeld, hogy mennyit fogy a benyád is közben, mert sokszor úgy állítják be a gázrendszert, h nagy terhelésnél automatikusan benzinre vált, majd utána vissza gázra. Programozás kérdése. Ha fogy a benzin is (ami az indításhoz szükségesen felül fogy persze), akkor ott is úgy van.
Ford F150 5.4 V8, első (gáz) tele tank.
Menet közben sípol, s átkapcsol benyára. Nézem, nem tom mi a baja, 352 km alatt még csak nem fogyott ki.. Kapcsolgatom, de mindig visszakapcsol. Vazz, aztán rájöttem, h ez mérföldben mér.. :-) Sz'al 19 liter gáz 100 km-re egy majd 2.5 tonnás 4 x 4 autótól, amivel hordtam a 1.4 tonnás raklap cementeket, részemről teljesen yo. :-)
2018 Hyundai Tucson 1.6 T-GDI
város: 9.5
vegyes 8.3
autopálya: 7.4 (120-180 km/h között, mostani nyaraláson mérve cca 1500km-en )
Ennél lehetne kevesebb is a fogyasztás de állandóan rohanok és nyomom neki
Amit a kocsi ír ki az a valóságban 3-4dl-el több. Nekem tojással a pedál alatt 1 személlyel klíma nélkül tudott már valós 5,9-et egyszer, 205-ös gumival, de nem mentem 60nál gyorsabban és csak városon kívül mentem. Valósan 6,3-6,5 ezzel a gumival a 225-sel minimum 3dl-el több.
Pályán így kengurúzva. fedélzeti szerint 7,5L, de legyen valósan 8!(3-4 dl-t csal az enyém,amit többször le ellenőriztem)
1.8 B
Legkisebb fogyi valami 4,7 volt vagy kevesebb,már linkeltem a képet róla így most még egyszer nem teszem.
Ford Fiesta 1.6 Tdci Sport Van
Bpesten tankolás után, a dugóban autózva 4.7 litert mutatott a műszer. Kiérve az országútra meg hazafelé beállt ez. Mínusz Áfa.. :-)
Honda Civic Coupe 2004 1.7 VTEC (D17A9)
Város: 7,7 -8. (télen 9-9,5)
Vegyes: 6,6-7
Kint az alja: 5,9 volt.
Autópálya: passz.
Természetesen nem kamu, mért adatok.
1540 km háztól, házig (kb. 300 km főút, belterület, a többi autópálya). Szlovénia, hegyes-völgyes kocsitelepakolós, klímázós, 130-150 autópályán, szóval javarészt betartottam a határokat. Nem pontos mérés, de ahogy számolgattam, durván 2 tank benzin (cca. 130 liter). Jó, néha rugdaltam neki, mert a helyzet úgy kívánta, amikor kirándultunk. 10 liter alatt, teljesen jó!
Szerintem teljesen jó az a fogyi ahhoz a nagy testhez és nagyobb motorhoz.
Mi a múlt héten voltunk a micuval egy kis nyaraláson, Auszrtria, Olaszország, közel 1.800 km összesen (abből vagy 1.500 km autópálya). Három személy, csomagtartó full tele, klíma végig ment. Waze szerint mindig a max. megengedett sebesség felett pár km/h-val. A megengedett sebességet lehetőleg mindig padlógázzal jól leforgatva elérni volt a cél, alagutakban lehetőleg ne legyen 6.000 1/perc alatt a fordulat. Hoztam a szokásos totál értelmetlen pénz pazarló vezetést. Megállókban csak úgy sercegett-pattogott az autó, dőlt alóla a forróság. Átlagfogyim "számolva" 7.3 liter/100km . Az ilyen motorleállítós start-stop dolog nálam nem játszik, azt induláskor mindig kikapcsolom.
Hazaindulás előtt:
Annyira szarrá volt forgatva szerencsétlen autó, hogy meglestem itthon az olajszintet valami történt-e. Szemmel nem látható olajfogyás.
Ősrégi divatjamúlt technika, kb. húsz évvel ezelőtti beltér, de azt kel mondjam ez egy kiba..ott jó autó.
Nekem a téli járgányom egy 138 lóerős 3 hengeres 1.5 ös turbos Mini Cooper. Nem is a kis kasznis 3 ajtós hanem a nagyobb 5 ajtós kivitel. Nyaron 5,6-6 liter kozott mutatja az átlagfogyit egy teli tankot mérve. Most télen 5,9-6,2 között mutatja. Szeintem az a 6,5 literes fogyasztás hihető. Ja és nem nagypapissan, de nem is versenyzőként járok vele hanem normálisan közlekedve.
Csak hogy még jobban érezd magad , itt az én hétfőim, Csorna-Budapest-Csorna, 5 személlyel, ahol tudtam jórészt 140-el (de volt benne Hegyalja út-Rákóczi út araszolás is bőven) Szóval valamit nagyon tud a Honda - ebben lekörözte a Toyotát, ez is az is 2,2-es motor. Az idáig megtett 6700 km átlaga 6,7 l / 100 km.
Tudom nem ésszerű az összehasonlítási alap, nem ugyanott, nem azonos feltételekkel mentünk, csak gondoltam megosztom. A spritmonitor is kihozza a kb. 1 literes előnyt a CN1-es Accordoknál.
Városi araszolás, néha padlózás mert idegbeteg vagyok: 10-11 között valahol
M0-ás és kevés dugózás: 9.5 körül
Autópálya konstans 150-el (ami 145 valós) kerek 9 liter (valós)
80-110 között finoman poroszkálás főúton: 6.7-7.6 között
Szerpentinezés: fogalmam sincs
Autóztam anyám Jazz-ével (2 gen, 1.2i), s computer 5.7-et mutatott átlag fogyinak. Az elég sárkány sztem, tekintve h rövidtávokra használja a legnagyobbrészt..