Vége. Mindennek.
Én mindig megvédem a Hondát, de ez a Honda JAS kooperáció, hogy évek alatt nem állt össze h vb címet nyerjenek úgy sem h kiszállt a kategória legjobbja gyári szintén, az szégyen sztem.
A Honda büszkeségét néha félre tehette volna a cél érdekében.
(Pl h nem játszanak a fordított polera, erőltetnek hazai versenyzőt aki láthatóan nem tudja ezt a tempòt, ez is csak arra volt jó, hogy legyen egy hazai versenyző, de egy olyan sorozatban ahol ilyen kiélezett a harc ez egy luxus. Konkrétan 2 Honda versenyzett 3 Volvo ellen egész évben.)
A sok szabálytalanság ami vagy jogos vagy nem bebukták.
Bár tény, és korábban is kiakadtam párszor az FIA hozzáállásán de ha nem kellett volna ilyenekkel trükközni, hanem csináltak volna egy önerőből erős autòt akkor minden más lett.
Ilyen szinten elég nehéz elhinni hogy egy Mugen ne tudjon évek alatt legalább egy olyan erős vagy erősebb és megbízhatòbb motort mint egy polestar pl fele idő alatt.
Égés számomra a Honda motorsportos szereplése (F1 is ugye)
Sajnálom Norbit megérdemelte volna a vb címet!
Ha anno nem veszik el, csak a csapat pontjait (az egyénit nem), akkor meglenne a VB... Amúgy is nagyon Honda ellenes az egész WTCC. Vagy inkább Volvo párti. Hondát rögtön büntették bármiért, Volvósok meg roncsderbiztek, aztán csak becsukták a szemüket a bírák.
Helyesbítek, a közvetítésre hallgattam akik csíkot vízionáltak, Norbi félkemény esett, folyamatosan fogò fékre gyanakodik, de nem tudja még pontosan ő sem.
Egy poros, köves, büdi közelkeleti országban sétálgatva láttam meg egy boltban egy TV-t a Katari időmérővel...
Pont ahogy Norbi hajtott be a boxba és szállti ki a kocsiból.
Most is beülhetnek Tárkány Gabi bácsi. Ő megoldaná müllert ha kell kamikaze akcióval is. Micsibicsi a közelében sem lesz, így az ő segítségére nem lehet számítani. Csak abban reménykedem, hogy a sors a tavalyi elvett 3. helyet most így adja vissza Norbinak.
Ez a része nem fog hiányozni a WTCC-nek...remélem az átmeneti 2 évben a versenyirányítás nem az épp, az aktuális piaci érdekeltségű gyártók kívánságait,csúsztatásait fogja szem előtt tartani...szimpatikusabb az ügyfél alapú versenyeztetés és nem mellesleg a BoP is sokkal jobban kiegyenlíti az esélyeket...ha jó vagy,akkor ebben is jó vagy...lásd M1RA-J.A.S.- Tassi...
Ezt meg Norbi behúzza,no para...
Ja...és Wéber Gabinak van igaza ismét...Fakk Honda...A Volvo megteszi,hogy Mullerrel megy inkább,ellenben a Honda kocsikáztatta egész évben a kis Micsi...Mitsu...Micsigumit...már rég zsebben lenne a VB cím,ha év elejétől megy az argentin gyerök...
Japán után min csodálkozunk? Minden volvó kilökött egy Hondát!
Kell az a VB cím a Kínaiaknak nagyon. Azzal, hogy Björköt nem büntették tulajdonképpen megmutatták nem szólnak bele a VB címbe.
Nem baj jobbnak kell lenni aztán Hajrá. Pole, főfutam győzelem, a kicsin meg csak kirakja valaki Björköt
F.szfej Müller is a pályán lesz katarban. Úgy tűnik. Volvo mindent megtesz a címért. Attól tartok ezt a gyökeret azért nevezték hogy kilokje Norbit az első adandó alkalommal. Ahogy már többször megtette.
"Csak az összehasonlítás kedvéért, a csapatversenyben rivális Leopard Racing a belga W Racing Team álneve, 2009 óta működnek, komoly belga túraautós, és óriási GT-autós tapasztalatuk van, a 2015-ös éves költségvetésük minden ágazatot nézve 10 millió euró fölött volt. Az angol-hongkongi Craft-Bamboo ugyancsak 2009 óta létezik, volt WTCC-csapatuk, a 2013-as privát bajnok James Nash velük érte el ezt az eredmény. Emellett ott vannak az ázsiai GT-sorozatban, ahogy Le Mans-i prototípuskocsikkal is indulnak Ázsiában. Vagyis sokéves tapaszalattal bírnak, ráadásul ők egész szezonban végig három autóval indultak, mégsem tudták megverni a tíz hétvégéból heten csak két autót kiállító M1RA-t."