Egyértelmű, itt meglátta Norbi annak a lehetőségét hogy épségben revansot vehessen, a saját autón minimális kárral vagy anélkül megússza, miközben a buzi kocsija rendesen amortizálásra kerülhet. Nem volt itt egy felesleges kormánymozdulat sem, simán kiterelte úgy ahogy már vagy 3szor meg kellett volna tennie eddig is.
Na itt súgtam volna Müller fülébe: "ezzel nincs vége, ha még egyszer kocogtatsz végleg felkenlek a falra!"
Engedett a nyomásnak Norbi, megcsinálta akkor mikor semmi vesztenivalója sem volt. Most azért megkérdezném tőle: Na Jobb?! Állítólag Müller idegállapotba vót Maunika.
2018. május 20. 18:30:59: megválaszolva Tonx + által,
→ #8682
"Mikel Azcona nyerte a TCR Európa-kupa első zandvoorti versenyét a Cuprával, aki egy óriási rajtbaleset után végig vezetett.
Remek hír, hogy Tassi Attila zárt a második helyen a Hondával, bár az utolsó körökben vért kellett izzadnia az új BoP által segített Audit vezető Jaap Van Lagen ellen, aki a pályát is kiválóan ismeri.
Ami a másik két magyart illeti, a BoP-vel agyoncsapott M1RA Hyundai-t Nagy Dani behozta a 7. helyre, Jedlóczky Márk pedig 12. lett."
Mi értelme van így fejleszteni és milliókat beleölni az autókba a gyártóknak? Mi értelme milliókért versenyzőket szerződtetni? Ha valamilyen okból jobbak, akkor úgyis annyira megbüntetik őket, h a végére kerülnek. Ezt egy kicsit rosszabb autóval is, meg rosszabb pilótával is tudják hozni, legfeljebb nem az első hétvégén győznek, hanem majd a következőn, hisz aki jobb náluk, azt minden szinten visszavágják, így úgyis megcserélődnek a helyek.
Miért nem lehet esetleg úgy izgalmassá tenni a versenyt, h akinek túl jó az autója a számított szisztéma szerint, azt hátrébb sorolják a rajtnál? akkor megmaradna az autó szerepe is, a pilóta szerepe is, és sokkal több előzést láthatnánk. Hisz most a teljesen visszabutított autóval az is alig lehetséges...........
Addig trükköznek a BOP-al, amíg sikerül elérni a céljukat, illetve a szériát ledegradálják egy Suzuki, vagy anno egy Opel márkakupa szintjére.
Aztán csodálkoznak majd, hogy a gyártók kivonulnak, érdektelenségbe fullad a sorozat, drasztikusan csökken a nézettség.
Lehet, hogy a mostani hétvégi verseny amit még megnézek, soha sem gondoltam volna ezt!!!
"Ez a wtcr úgy néz ki, hogy azt hoznak ki év végén győztesnek, akit csak akarnak.Bármikor bármit módosíthatnak, a súlytól a motorerőn ár a hasmagasságon keresztül a futóműig. Én ezt már röhejesnek tartom. Ha pl. az audi a "legfontosabb" nekik, akkor addig módosítják a többi autót, míg a végén ők lesznek a nyertesek????? "
Most is ki kellett volna b@sznia a picsába Müllert, de neki fontosabb volt 2-4 apró pontocska ami így sem lett meg, ezáltal meg sok tízpontokat fog még veszteni, mégpedig azért mert senki sem tiszteli és így nem is fogja.
Amikor jött tavaly a szlogen, hogy Drive Hard or Go Home (vagy valami hasonló), akkor azt vártam hogy megint lesz egy kis túraautós csihipuhi, azt amikor megkaptuk (Norbi kárára ugye), akkor jött a jajgatás, meg sírás, de Norbi nem nőtt fel ehhez, az szép volt mikor Müllert keresztbe tolta maga előtt, de nem kellett volna fékeznie, hanem kitolni a picsába és menni tovább...
A nagy Lóph@xt!
A cikkeben: nézzük ehhez, nézzük ahhoz....
Nos egy olyan versenyzőhöz aki esélyes a bajnoki címre nem 20 másik versenyzőben keresik a magyarázatot a miért is nem sikerültre, hanem hozzá viszonyítják a mezőnyt.
A pontok itt nem csak szerencséből meg mások balszerencséjéből jönnek, bár abból is, de szezonokat nem lehet erre fogni.
Az a kurva nagy helyzet hogy igen meg lehet magyarázni sok mindent, de a mezőnyben bárki tudja hogy Norbi kilincsén elfordulhat, így hagyhat rövid féktávot,szarabb ívet, mert nem ő fogja a rövidebbet húzni.
Félreértették egymást?! WTF?! Itt nincs ilyen!
Addig amíg nem tudatosítja az ellenfelekben hogy igen is, ha kell kibaszlak a pályáról ha köcsög vagy,addig ütni-vágni fogják, sőt előnyükre kihasználni. Vannak versenyzők akikkel a mezőny egyik fele még keménykedni sem mer, hiába van "lőtávon belül", a másik keményebb fele belemegy a csatába mindent feltéve arra a lapra. Norbi nem vállal kockázatot sem támadásban, sem védekezésben. Egy bajnok pedig nem ilyen.
Neki fontosak az apró pontocskák, egy bajnoknak viszont a sok pont a fontos és az hogy a többiek tudják azt hogy nem feltartott kézzel megy a pályára.
Csak "tiszta" előzésekkel soha senki sem lett még bajnok.
Bizony! Norbi egy nagyon szerethető, nagyon jó versenyző, de ennyi és semmivel sem több!
Nem látod rosszul! Miért kellene róla mindig udvariassággal beszélni? Nem lesz bajnok sosem, nem abból az anyagból van!
Ettől még jó ember, szerethető, jó versenyző, de hiányzik belőle a plussz, ami a nyeréshez kell! Ennyi....
tegnap írt egy szép cikket erről a hosszabitas.hu... hogy a Norbi megtett mindent. Én azt mondom kicsit agilisebb lenne jó lenne De ki tudja, lehet rosszul látom
2018. május 16. 20:26:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #8657
pontosan, Norbi olyan a turaautozasban, mint Cseh Laci az uszasban. Ott van - ott van, rengeteget letett mar az asztalra, de amikor igazan szamitott akkor nem tudta azt a teljesitmenyt produkalni, amivel bajnok lehetett volna. Noh mindegy, turaautozni azert meg lehet majdhogynem akarmeddig (korban ertve), hatha felno a feladathoz (nah meg lesz ujra vilagbajnoksag, mert ez csak igy vilagkupa az meg fele annyit sem er)
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de Norbi versenyzése nem a régi., vagy csak ennyire peches. Mint ha ott sem lenne sokszor úgy mennek el mellette, vagy ha odaáll is, akkor is eltiporják.
Muller most még sztem azon a határon belül volt ami még elmegy. Bár kétségtelen hogy tróger módon Norbi hunyadiján fordult , azon támaszkodott meg terelte kifelé.
Guerieri büntije jogos sztem, Norbié nem annyira. Mondjuk fura volt, hogy kissé középen volt az esetnél, az előtte levő sokkal közelebb fordult a rázókőhöz, de Huff mit erőlködik egy hibás autóval a pálya leggyorsabb része előtt? Esélye sem lett volna pontot szerezni..
Kiterelte Müller, de ez most csak bosszantó volt, szabálytalan nem. Most Norbi helyében tuti visszaadtam volna Müllernek a tartozást, abban a pillanatban, ahogy felismeri a helyzetet, hogy ebből nagy visszaesés lesz, na akkor kellett volna Yvan-on lökni egy nagyobbat, hogy még pontszerző helyre se tudjon kerülni.
2018. május 12. 14:31:06: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #8648
Szerintem ott Norbi nem hagyott helyet neki. Messze volt a belső ívtől... nem is értem miért.
Viszont Müller megint jól kitette Norbit az elején... és persze ezért megint semmi.
Björk mintha más ligában versenyzett volna. Pedig elméletileg a Norbiéké a gyári támogatott autó, nekik lenne több esélyük. De valamit ma nagyon eltalálhattak a beállításokkal a "cyános" csapatnál.