HONDA fórum
2024. április 20. szombat, 07:10,  Tivadar, Töhötöm Legújabb regisztráltunk: mmzperx 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:
 

| 2699 | 2698 | 2697 | 2696 | 2695 | 2694 | 2693 | 2692 | 2691 | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#139890 glPopMatrix +  2024. április 5. 11:00:46 re: #139889 (Gergice + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ízlések és pofonok, értem mit mondasz, hogy gyáriasabb a te megoldásod. Nekem meg pont azért tetszett a Junsun, mert egy kicsit modernizálja az amúgy mára elavult belsőt. Egyébként teljesen jól illeszkedik, sikerült igényesen beszerelnem. Viszont én szereltem már be Carplay modult gyári kijelzőbe is, ami ennél sokkal "nehezebb" volt meg az autó értéke is kb. 10-szerese az Accordénak, úgyhogy én nem fizetnék ilyenért. Szerintem ennyi idő alatt amit itt leírtál, ha rosszat rendelsz , küldtek volna másikat. EU raktárból jött az enyém egyébként, 5 nap alatt érkezett meg. A carplay modult FedEx-el küldték. A nem teljesen noname gyártóknak jó a support csapatuk.

#139889 Gergice +  2024. április 3. 12:35:49 re: #139888 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én eleve ilyen fizikai gombos megoldást szerettem volna. Visszanéztem, amit Te ajánlottál, az pont az a típus, ami nekem nem tetszik, nekem nem illik az Accordba. Amit nekem raktak be a kocsiba, az azért tetszett, mert az jobban passzol az Accord belsejébe.
Azon kívül, akkor is írtam, én egyszerűen nem akarok nekiállni beszerelni, mert tartok tőle, hogy nagyobb kárt okozok, mint amit spórolok. Vannak olyan emberek, akiknek nincs érzékük az ilyenhez. Én ilyen vagyok. Nem szeretnék a saját kocsimon kísérletezni (másén meg pláne nem!).
Egyébként szerintem az enyém elvileg ugyanaz volt, csak más volt a háza. Gyanítom, hogy az egy hibás darab volt, csak a beszerelő csávó ezt nem nagyon akarta beismerni, illetve amikor beismerte, már nem akart vele foglalkozni.
Ha rendesen működött volna, nem bosszantott volna, hogy ennyit fizettem érte, de ez egy használhatatlan szar volt! Bőven megkerestem volna az árát...

Arról nem beszélve, hogyha én rendelem, honnan tudom milyet kapok? Egy hirdetés alapján nem tudom eldönteni, hogy az majd megfelelő lesz-e. Így is megszívtam, hogy nekik volt kapcsolatuk, meg rutinjuk, mi lett volna, ha én teljesen önállóan, tapasztalat nélkül kezdek el szórakozni vele. Csak még jobban felbosszantott volna, hogy nem tudom beüzemelni, és hasonló helyzetben itt állnék egy használhatatlan cuccal. Így legalább visszakaptam a pénzem, még ha meg is kellett szenvednem érte...
2024. április 5. 11:00:46: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #139890 

#139888 glPopMatrix +  2024. április 2. 23:02:12 re: #139887 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amikor felhoztad a témát akkor ajánlottam egy jól működőt. Eleve érintőgombos, modernebb, mint amit neked szereltek. Junsun márka, FixGab is használt anno ilyet, nekem meg bent van már szerintem 3 éve. 4gb rammal, mai napig gyors, jól kezelhető, viszonylag kompromisszummentes a UI. A mikrofon halk nekem is, de használható. Nagyban függ a firmware-től is, mert ezeket saját fejlesztő csapat csinálja adott eszközre.. A tied egy régebbi konstrukciónak tűnik. A tekerőgombok még az enyémen is gagyik, de szerintem ez javult már, ahogy néztem utoljára, már fejlesztettek 3 év alatt.Rém egyszerű beszerelni, akkor is mondtam, kb feléből lett volna egy jól használható cuccod, ebbe belenyúltál.
2024. április 3. 12:35:49: megválaszolva Gergice +  által, → #139889 

#139887 Gergice +  2024. április 2. 22:33:20    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem tudom van-e valaki aki gondolkodik Android egység beszerelésén/beszereltetésén. 7. gen Accord kapcsán hadd osszam meg ezzel kapcsolatban a tapasztalataimat.

Én nem a sokak által használt verziót szerettem volna, hanem a képen látható variációt. A képen nem az enyém van, de kívülről ugyanilyen. Állítólag az enyém egy jobb hardware-rel rendelkező változat.


Röviden: rengeteg gond adódott vele!
Nem tudom, hogy az én példányom volt hibás, vagy az egész széria ilyen, de talán hasznos lehet valakinek a tapasztalatom, ha ilyenben gondolkodik. Nem biztos, hogy minden általam tapasztalt negatívum megjelenik az összes példánynál, de biztos van több olyan gond, ami általánosan igaz. ezt nem tudom megítélni. Ettől független 6 hónap alatt az alábbiak a tapasztalataim.

Hosszabban a hátrányok, hibák:

- Beszerelés után nem jelent meg a kijelzőn a klíma visszajelző panel. Ezt hosszas próbálkozás után sikerült megoldani. Addig vakon kellett állítani a fűtést/hűtést/klímát.
- Engem nagyon zavart, hogy csak addig jelent meg a klíma visszajelzője, amíg állítottam valamit, és akkor is csak nagyon rövid időre. Ha érdekelt a beállított hőfok pl. át kellett állítanom valamit, hogy megjelenjen.
- A fizikai gombok közül a be/kikapcsoló/hangerőszabályozó gombok, és az oldalsó gombok nem működtek. Ezt egyáltalán nem sikerült orvosolni.
- Nagyon lassú volt, lassan töltötte be az applikációkat, egy kínszenvedés volt gépelni vele, mert másodpercek múlva jelentek meg a karakterek.
- A Google applikációk egy-két használat után behaltak, indítás után rendszerint lefagytak, vagy egyszerűen kiléptek a programból. A Play áruház sem működött, tehát az újratelepítésben sem tudtam gondolkodni. Innentől csak az először letöltött Waze-t tudtam használni rajta!
- A gombok visszajelző LED-jei csak sötétben látszódtak, világosban semmit nem lehetett látni belőlük, innentől nem lehetett pl. nappal tudni, hogy be van-e kapcsolva a belső keringtetés (csak akkor, ha épp állítottam valamit, és megjelent a kijelzőn rövid időre).
- A klíma és a hangerő gomb nagyon gagyi, először azt hittem valami joystick (mint a 8. genben), de nem, egyszerűen ekkora kotyogása volt.
- A kihangosítón semmit nem hallottak belőlem, ezen egy kiegészítő mikrofon sem sokat segített utólag.
- A navigáció hangutasítása nagyon halk a rádióhoz vagy a zenelejátszóhoz képest. A rádiónál valamit sikerült állítani a menüben, de akkor is halkabb maradt. Kisebb hangerőn semmit nem lehetett hallani a hangutasításokból.
- A tolató kamerán rendszerint beragadt az ívet jelző vonal, akkor is fordulóívet mutatott, ha egyenesen mentem (lásd a képen).


- A telefontükrözés nem működött, valami kódot kért, amit nem sikerült kinyomozni.
- A klíma szabályozása szerintem eltér a gyári egységtől. Teljesen máshogy vezérelt. Volt, hogy 21 fokon nem történt semmi, 22 fokon meg a legnagyobb fokozaton kapcsolta be a ventillátort. A gyári fejjel beállítottam automatán egy adott hőfokra, és szinte nem is kellett hozzányúlni, az Androidos egységen folyamatosan állítgatni kellett, az automata funkció nem működött rendesen.
- A pendrive-ról való zenelejátszás sem volt tökéletes: valamikor egy file-t sem ismert fel, valamikor csak egy mappányit, máskor betöltötte az összes zenét. Külön rá kellett nyomni a keresés gombra, hogy betöltse az összes file-t.
- A rádión sokszor elment az adott sugárzás, sokkal gyengébb, mint a gyári.
- A tolatókamera talpa néhány hónap után tiszta rozsda volt (lásd a képet).


- A menü magyar fordítása gyakorlatilag használhatatlan, gondolom google fordítóval csinálták. Az angol egy fokkal jobb.

Előnye:
- Hasonlít a gyári rádióra, jobban mutat szerintem, mint a gyakrabban beszerelt nagyobb kijelzős változat.

Más előny nem jut eszembe. A navigáció, a kihangosító, az mp3 lejátszó nagyon jól jött volna, de egyik se működött rendesen, úgyhogy ezt nem mondanám előnynek!

Mivel nem vagyok nagy barkács ember, nem akartam én neki állni a beszerelésnek, mert jellemzően több kárt okozok, mint amit spórolok a szerelési költségen. Azon kívül nem akartam én magam berendelni külföldről, mert ha bármi gond van vele, nagyon macerás az ügyintézés.

Ezért olyanhoz fordultam, aki állítólag nagyon jártas ilyen cuccok beszerelésében, sőt sokáig kimondottan Accord-okra specializálódott. Mondjuk a beszereléskor kiderült, hogy ezzel a típusú Android egységgel nincs tapasztalatuk. Szerintem sokan tudják kiről van szó… De nem szeretném pontosan megnevezni egy nyilvános fórumon.
Tele van a közösségi média a munkájukkal, sokan el vannak ájulva tőlük. Én nem osztom ezt. A beszerelést követően kb. 6 hónapig szenvedtünk. Legtöbbször telefonon nem volt elérhető, sokszor vissza sem hívott. Üzeneteket volt, hogy napokig nem olvasta. Ígérgetéseket kaptam többször, hogy megoldják, működni fog, próbálkoztak is vele, de a fenti hibákat nem sikerült orvosolni (kivéve, hogy a klíma visszajelzés megjelenjen a kijelzőn). kb. 5 hónap elteltével kicserélte egy másikra, ami állítólag be sem kapcsolt, így feladta. Azt ígérte visszaszerelik a gyárit, és visszakapom a pénzem. A visszaszerelésre újabb egy hónapot kellett várnom, majd a pénzemet végül 2,5 hét alatt utalta vissza 3 részletben.

Mostanra lezárult az ügy, végülis anyagilag nem buktam rajta, de rengeteg bosszúsággal járt. Gyakorlatilag egy percet nem működött normálisan. Ha valaki gondolkodik hasonlóban, nem árt ha ezt az oldalát is ismeri. Nagyon jól jönne egy ilyen Androidos cucc, de ezek után nem biztos, hogy erőltetni fogom.
2024. április 2. 23:02:12: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #139888 

#139886 Joczika12 0  2024. március 20. 01:10:01    ‹›  0 | rejt
Köszönöm a válaszokat. Valóban elgondolkodtató az a része, hogy miért árulja hibásan. És még az esetleges rejtett hibákról nem is beszélve.

#139885 Kázmér +  2024. március 19. 17:54:57 re: #139884 (Joczika12 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Azért ennyi km-nél én belekalkulálnám az árba a kuplung költségeit. Ha ez nem is az lenne, akkor is hamar eljön a csere ideje. Ráadásul ki tudja valójában mennyi is az a km. Azért az nem olcsó dolog. Lehet nem véletlen nem akarja ő eladás előtt megcsináltatni. Én minden eladás előtt leszervizelem az autóim.

#139884 Joczika12 0  2024. március 18. 23:13:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehetséges, de a tulajdonos telefonon csak ennyit tudott elmondani. Engem nyilván abból érdekelne, hogy milyen plusz költséggel kellene számolnom, illetve nem szeretnék rákölteni egy vagyont, amennyiben esetleg a kuplung szerkezettel lenne baj. Elmondás alapján még nem cseréltek benne sem szerkezetet, sem kéttömegűt. Most 180000 km van benne,
2024. március 19. 17:54:57: megválaszolva Kázmér +  által, → #139885 

#139883 Kázmér +  2024. március 18. 22:41:48 re: #139882 (Joczika12 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem a tartó konzol repedt el, és azért akad?

#139882 Joczika12 0  2024. március 17. 22:37:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? 8 gen diesel Accord kuplung pedál felengedést követően akad. Egyébként állítólag így is működik. Mi lehet a hiba oka?
Vásárlás előtt álló kocsi produkálja, telefonon történő elmondás alapján.
Köszi a segítséget előre is.
2024. március 18. 22:41:48: megválaszolva Kázmér +  által, → #139883 

#139881 Tom Boy 0  2024. március 5. 21:05:31 re: #139880 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm, így már emlékszem rá, csak elfelejtettem elmenteni könyvjelzőbe.

#139880 grego +  2024. március 5. 20:36:51 re: #139879 (Tom Boy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Itt meg tudod keresni

https://www.parts-honda.uk/honda-cars
2024. március 5. 21:05:31: megválaszolva Tom Boy 0  által, → #139881 

#139879 Tom Boy 0  2024. március 5. 20:02:01    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,
Tudja esetleg valaki a 2005-ös 7gen tourer (2.2), féltengely szimeringek cikkszámát, vagy vele azonosat?!
Válaszokat előre is köszönöm!!! [SMIL:/meghajol/bowdown.gif]
2024. március 5. 20:36:51: megválaszolva grego +  által, → #139880 


2024. március 5. 20:02: Szerkesztve Tom Boy 0  által, megtekintés

#139878 lpi42h 0  2024. március 1. 00:03:00    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!
Egész véletlenül nem árul valaki MK7 benzines Tourer-t? :)
Köszönöm!

#139877 JohnyFirpo +  2024. február 10. 20:08:19 re: #139876 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja. Csak nem akartam teljesen off lenni. :)

#139876 Kázmér +  2024. február 10. 20:05:23 re: #139874 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De az a gyári méret volt.
2024. február 10. 20:08:19: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139877 

#139875 Yakumo +  2024. február 10. 19:51:10 re: #139874 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
De neked ugye 2.4-es volt, az simán lekezeli a 225-öt, (ha szekér, ha nem, legalább tudsz kanyarodni) nekem csak a 2 literes. Nem mondom, hogy élhetetlen volt, közlekedni simán lehetett azzal is, de ahhoz már én is hiányoltam némi kraftot.

#139874 JohnyFirpo +  2024. február 10. 19:41:43 re: #139873 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Teljes mértékben egyetértek... :)
(Ezt is leszarod, de azzal is egyetértek! [SMIL:/szetvert.gif] )

Nekem 225/45 r17 volt, nem igazán volt rá panaszom. Tény, hogy szekeresebb érzés volt! :)
2024. február 10. 20:05:23: megválaszolva Kázmér +  által, → #139876 
2024. február 10. 19:51:10: megválaszolva Yakumo +  által, → #139875 


2024. február 10. 19:45: Szerkesztve JohnyFirpo +  által, megtekintés

#139873 Yakumo +  2024. február 10. 19:02:56 re: #139871 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Tudomásul vettem, csak leszarom. [SMIL:/nevet/laugh6.gif]
(persze a mérték nem mindegy, de az általam eddig használt eltérések nem az ördögtől valók, ezért formálom csak meg a jogot magamnak)
2024. február 10. 19:41:43: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139874 

#139872 grego +  2024. február 10. 18:46:05 re: #139870 (Yakumo + )  ←  ‹›  +2 | rejt
EP3-ra 10-ből 9 ember a gyári 205 helyett 215-öt vagy 225-öt tett fel, mert azok sokkal olcsóbbak voltak mint a 205 :D ....szóval ja.

2024. február 10. 18:46: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#139871 JohnyFirpo +  2024. február 10. 18:43:18 re: #139870 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kutyaütő vagy, vedd tudomásul! Csak a gyári méret, illetve annak váltóméretei az elfogadottak! [SMIL:/szetvert.gif]
2024. február 10. 19:02:56: megválaszolva Yakumo +  által, → #139873 

#139870 Yakumo +  2024. február 10. 18:19:45 re: #139869 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Bocs a nyegle reakcióm miatt, de már múltkor is megtalált valaki ezzel, amikor leírtam milyen gumi volt az Accord-omon és már a makkom ki van tőle. [SMIL:/smile2.gif] Pont nem én vagyok az, aki egy adott gumiválasztását ne gondolná át alaposan.

Elmagyarázom: Amikor elhoztam az Accord-ot, akkor 18-as felni volt rajta és ha jól emlékszem 225/40-es gumikkal. (akkor megnéztem pontosan, de már csak emlékezetből írom most)
A lényeg, hogy akkor megnéztem, hogy ennek a pontos váltója a 215/50R17.

Mivel a 18-asok nem értek bele sehol, teljesen jók voltak, stb., így ez a méret került fel.
De nem csak ezért. Azért is, mert 205-öst kevésnek gondoltam az autóra, (télre persze jó a 205/55R16) a 225-öt meg soknak. Ezért 215 lett. Ennél viszont a tököm se akart /45-öt, mert jópár éves tapasztalatom szerint, ami /50 alatt van, az biza pattog, számomra kezd erősen kényelmetlen lenni. Ezért IS lett a /50-es.

Akkor amúgy megnéztem és igen, a km óra ilyenkor csal, de 100-nál kb. 3km/h-t. Na ez engem tényleg nem tud zavarni, sem érdekelni, hogy őszinte legyek.


A balesetes dolgot meg értem, de ez alapján az utakon közlekedő autósok kb. 30-40%-át börtönbe zárhatnád. Nem mondom, hogy nem történhet meg adott esetben, de ez szimpla faszhegyezés, amire szarok.

Az autó viselkedése meg: A gyári 205/55R16-hoz képest kb. ezerszer stabilabb volt az autó (fékezésnél nem kérdés) és kanyarban is az én képességeimmel és bátorsági szintemmel egyszerűen nem tudtam kicsúsztatni a seggét, de az eleje se lett nagyon alulkormányozott sosem, pedig egy "wagon" volt, mert ugye nekem Tourer-em volt.



Ja igen, és utólag szólok, a 7gen Civic-emen is 205/50R17 szett volt (ami nem gyári, mert maximum a 205/45R17 lenne az, de az is csak a Type-R-re került fel) és olyan stabil volt az autó tőle mint a beton.

Pátkai Zsoltitól (aki nem egy kutyaütő gyerek) vásárolt CW 7gen CTR-en is 215/45R17 szett volt és rohadt jó volt tőle az autó. Persze ejnye-bejnye, mert nem gyári méret, az csak a 205/45R17 lehetett volna. Botrány, dobjuk tűzbe őt is. [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/nevet/rofl3.gif]

Előre pedig arról is szólnék, hogy az 5gen-emre is 195/50R16 gumik kerülnek majd, (kint 205/50R16-ot is tesznek rá simán) ami szintén nem gyári méret és szintén botrány lesz. De azt már tuti nem írom majd akkor be, nehogy én legyek a közellenség. ;)
2024. február 10. 18:46:05: megválaszolva grego +  által, → #139872 
2024. február 10. 18:43:18: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139871 


2024. február 10. 18:20: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#139869 Dontwalk +  2024. február 10. 09:54:23 re: #139862 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha téged nem zavar, hogy csal a km számláló és sebességmérő és az sem ,hogy nem feltétlenül úgy fog viselkedni az úton az autó ahogy azt megtervezték vagy hivatott akkor "oszt". Ilyen kő egyszerűen

Ja és még valami. Ha egyszer ne adj isten belekeveredsz egy balesetbe akkor egy igazságügyi szakértő kiszúrja, hogy nem gyári mérettel rendelkezel még a bokádat is megütöd. Oszt
2024. február 10. 18:19:45: megválaszolva Yakumo +  által, → #139870 


2024. február 10. 09:55: Szerkesztve Dontwalk +  által, megtekintés
2024. február 10. 09:54: Szerkesztve Dontwalk +  által, megtekintés

#139868 KawaBazsy 0  2024. február 10. 09:23:49 re: #139867 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ne irigykedj.. :-)

#139867 JohnyFirpo +  2024. február 10. 09:16:54 re: #139855 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg aztán lovaskocsi.
2024. február 10. 09:23:49: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139868 

#139866 KawaBazsy 0  2024. február 10. 08:19:53 re: #139865 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vazz, így rosszul alszom.. [SMIL:/szetvert.gif]

#139865 JohnyFirpo +  2024. február 10. 07:26:24 re: #139864 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ennyire számít a plusz???
Tudod mit? Nem! Már csak azért sem! :D
2024. február 10. 08:19:53: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139866 

#139864 KawaBazsy 0  2024. február 10. 07:07:25 re: #139863 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az ATS képemre nem plusz? Már nagyon Kiás vagy.. [SMIL:/szetvert.gif]
2024. február 10. 07:26:24: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139865 

#139863 JohnyFirpo +  2024. február 10. 06:15:41 re: #139862 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/szetvert.gif]
2024. február 10. 07:07:25: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139864 

#139862 Yakumo +  2024. február 9. 16:46:18 re: #139861 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Oszt?
2024. február 10. 09:54:23: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139869 
2024. február 10. 06:15:41: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139863 

#139861 Dontwalk +  2024. február 9. 16:13:01 re: #139860 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
215/50 az nem váltóméret és nem is gyári méret
2024. február 9. 16:46:18: megválaszolva Yakumo +  által, → #139862 

#139860 Yakumo +  2024. február 9. 16:05:59 re: #139859 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én az enyémet akkoriban 18-assal hoztam el és tény, hogy marha jól nézett ki.

De nem vagyok már 20 éves és nekem nem volt túl kényelmes, másodsorban pedig, nekem 2literes volt, amihez meg szerintem sok is volt. Mind súlyban, mind szélességben, mert ahhoz azért illik 225-ös gumit használni és az sok volt neki szerintem.

17-esre váltottam 215-ös (/50) gumival és mindjárt minden a helyére került. Könnyebben mozgott az autó, nem nyomvályúzott és persze nem pattogott, pont jó lett. Én se raknék 17-nél nagyobbat, még akkor sem, ha 2.4-esem lenne.
2024. február 9. 16:13:01: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139861 

#139859 Kázmér +  2024. február 9. 14:02:22 re: #139857 (Tom Boy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Szerintem az accordosok 95%-a a 17-est választaná a 18-assal szemben. [SMIL:/smile5.gif]
2024. február 9. 16:05:59: megválaszolva Yakumo +  által, → #139860 

#139858 KawaBazsy 0  2024. február 9. 12:40:18 re: #139857 (Tom Boy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az volt gyáriban? Mer az elején 16-os volt a max, a 17-es csak utána lett kínálatban..

#139857 Tom Boy 0  2024. február 9. 11:50:35 re: #139855 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyárra a 18-as még jobb [SMIL:/smile5.gif] . Peresebb gumival.
2024. február 9. 14:02:22: megválaszolva Kázmér +  által, → #139859 
2024. február 9. 12:40:18: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139858 


2024. február 9. 11:52: Szerkesztve Tom Boy 0  által, megtekintés

#139856 integra_type_r 0  2024. február 8. 17:18:29 re: #139854 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
az igazából a karosszéria és a lámpa között tömít...
plusz rezgéscsillapító szerepe van illetve, hogy a menetes tüskét ne tudd azonnal kitépni ha meghúzod, hanem lesz egy csillapítása...
(de a lámpatesten belülre csak az izzó foglalat tömítése, meg körbe ragasztás probléma miatt megy be pára...)

sűtőbe berakod, hogy a műanyag sehol ne érjen le (ne túl melegre, 60-80 fok) és szépen szét lehet szedni, szélvédő ragasztóval összerak, az izzó foglalatra meg egy o gyűrű és örök élet meg egy nap...





#139855 KawaBazsy 0  2024. február 8. 15:55:38    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Átugrottam Gergicéhez, rádobtam a 17"-es felnijeit az Accordra, s mentem egy kört. Eléggé érezhető a változás, direktebb lett, s keményebb. Nem lett olyan közvetlen így se, mint az MX-5-é, kb a kettő közé tenném. Utána a nyári 16"-osokat tettem vissza, az kényelmesebb, puhább. Kanyarban is.. Sz'al nyárra 17, télre 16 hibátlan kombó.




2024. február 10. 09:16:54: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139867 
2024. február 9. 11:50:35: megválaszolva Tom Boy 0  által, → #139857 

#139854 grego +  2024. február 8. 14:55:01 re: #139853 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem a lámpa mögötti tömítést kell megnézni és kicserélni. A lámpát meg ki kell szárítani és újra jó lesz.
Civic-eknél meg a CRX nél ez volt a megoldás.
2024. február 8. 17:18:29: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #139856 

#139853 Gergice +  2024. február 8. 13:40:33 re: #139852 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi, de ennek én biztosan nem állok neki. Akkor keresnem kell valami szakembert, aki ezt megcsinálja nekem, vagy cserélem...
2024. február 8. 14:55:01: megválaszolva grego +  által, → #139854 

#139852 integra_type_r 0  2024. február 8. 13:10:23 re: #139851 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kb. ezt...


2024. február 8. 13:40:33: megválaszolva Gergice +  által, → #139853 

#139851 Gergice +  2024. február 8. 12:49:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Párásodik az egyik hátsó lámpám:


Mit lehet ezzel kezdeni?
2024. február 8. 13:10:23: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #139852 

#139850 Dontwalk +  2024. február 5. 09:49:38 re: #139848 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kisimul az.
Egyébként nem lesz rosszabb a fogyasztás ha netán ettől tartanál....sőt


#139849 LINSZTER +  2024. február 5. 08:06:37 re: #139848 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mindenki ezt mondja, amíg ki nem próbál egy módosítottat. Csak VTEC váltás lejjebb rakásától nem simul ki. Ahhoz kell a többi dolog is.

#139848 KawaBazsy 0  2024. február 5. 08:04:08 re: #139847 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem a motor gyári karakterisztikája teljesen megfelel mind menetteljesítmény, mind fogyasztás ügyileg. Csak arra voltam kíváncsi, hogy ha lejjebb jön a vtec váltás, akkor kisimul e a nyomaték beesés 5000-6000 fordulat közt, ami az általam berakott görbén látszik (139661 hsz).
2024. február 5. 09:49:38: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139850 
2024. február 5. 08:06:37: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139849 

#139847 LINSZTER +  2024. február 5. 06:46:51 re: #139842 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Visszatérve a témára. Én sima reflash-t nem nagyon csinálok már, csak full programozást most már saját padon. Egy Accordnál nem annyi a programozás, hogy lejjebb van hozva a VTEC. Az eleve úgy van változtatva, hogy csak nagy terhelésnél/kigyorsításnál vált a VTEC sokkal lejjebb, kis terhelésnél minimálisan kerül lejjebb, hogy lehessen pályán VTEC nélkül közlekedni. Fordulatszám tiltás feljebb kerül és gyorsabb lesz, gázreakció jobb lesz, optimálisabb üzemanyag és lehet full closed loop, VTC fokolás erőteljesebb nagy terhelésen. Igény esetén alapjárat emelés, hibakód kikapcsolás, "pops and bang" meg rajtprogram (mindkettőnek 0 értelme). Lehet változtatni mikor lépjen "WOT (Wide Open Throttle)"-ba az autó, mikor hogyan és meddig legyen motorfék, speed limiter kiszedve ...stb ..stb. Szóval azért ez egy picit komplikáltabb dolog, hogy legyen is értelme nem csak lejjebb hozzuk a VTEC-et. Azért a K-s motorokban van bőven tartalék.

2024. február 5. 08:04:08: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139848 

#139846 LINSZTER +  2024. február 4. 19:47:11 re: #139844 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az összes ilyen jellegű mérés fent van az oldalamon a Blog szekcióban.

#139845 KawaBazsy 0  2024. február 4. 19:44:46 re: #139657 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jut eszembe, a VFR-nél úgy tudom Vtec felett 4 szelepes, alatta meg csak 2, nem a szelepnyitás mértéke változik..

#139844 KawaBazsy 0  2024. február 4. 19:41:04 re: #139843 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Öö ok.. akkor gondolom olyan van, ahol refash ÉS vtec lejjebb hozás van..
2024. február 4. 19:47:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139846 

#139843 LINSZTER +  2024. február 4. 19:27:03 re: #139842 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs mert annyi változtatás nem elég.
2024. február 4. 19:41:04: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139844 

#139842 KawaBazsy 0  2024. február 4. 19:24:43 re: #139662 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg olyan nyomatékgörbéd van a K24A3 motorhoz, ahol csak egyetlen változtatás van a gyárihoz képest, hogy lejjebb jött a Vtec váltás 6000 fordulatról (4500-5000-re monnyuk)?
2024. február 5. 06:46:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139847 
2024. február 4. 19:27:03: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139843 

#139839 KawaBazsy 0  2024. január 31. 17:29:45 re: #139836 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi, sikerült kikapni. A váltóét is le kellett pattintani, de tkp nem volt nehéz, csak ugye vigyázni kellett, nehogy törjön. Egy kis fémdarab esett ki, ami a pohártartó fedelét megakasztotta, de ott volt alatta, szal csak vissza kellett tenni. Eddig ez volt az egyetlen szerelés, amit a kocsin végeznem kellett. :-)

| 2699 | 2698 | 2697 | 2696 | 2695 | 2694 | 2693 | 2692 | 2691 | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | vége >> 

 




Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.57, 0.43, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.27 mp, 10 query