HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 01:43,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2659 | 2658 | 2657 | 2656 | 2655 | 2654 | 2653 | 2652 | 2651 | 2650 | 2649 | 2648 | 2647 | 2646 | 2645 | 2644 | 2643 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#137267 Mitya 0  2019. április 23. 17:10:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szevasztok!

Ma kaptam egy levelet a kozlek nyilvantartotol, h vigyem az Accordot szervizbe mert visszahivas van ..

2012-es 8 gen, FL.

Milyen visszahivas ez ? Tud valaki rola valamit ?
2019. április 23. 21:04:12: megválaszolva Yakumo +  által, → #137275 
2019. április 23. 18:39:36: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #137269 
2019. április 23. 17:14:22: megválaszolva Mitya 0  által, → #137268 

#137266 Gergice +  2019. április 23. 13:48:02 re: #137265 (Gergice + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Bocs, egy dolog kimaradt: járó motor mellett kell telepíteni

#137265 Gergice +  2019. április 23. 13:26:51 re: #137225 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Jelentem működik.



Ha valakit érdekel:
- ncore-on elérhető a 2017-2018-as verzió, le kell tölteni
- kell venni 2db Verbatim DVD+R DL lemezt (dupla rétegű írható DVD)


Én innen rendeltem: Árumánia
- IMGBurn program segítségével ki kell írni a lehető leglassabb sebességgel (én 3x sebességgel tudtam kiírni)
- be kell tenni a lemezt, és automatikusan elindul (ha nem indulna, elvileg kézzel is el lehet indítani)

Lehet el lehet térni a fenti instrukcióktól, de én betartottam, amiket megadtak, és azzal gond nélkül ment.
Még nekem is ment, tehát szerintem bárki meg tudja oldani.

Nem csak Accordhoz jó egyébként:
Legend 2006 - 2010
Accord 2006 - 2015
CR-V 2007 - 2013
Civic 2006 - 2011
CR-Z 2010 - 2012
Insight 2009 - 2015
2019. április 23. 13:48:02: megválaszolva Gergice +  által, → #137266 

#137264 White +  2019. április 22. 22:08:17 re: #137263 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, fém-műanyagon.
De nem műanyag-műanyagon. Vagy ott is? :D

#137263 integra_type_r 0  2019. április 22. 21:22:16 re: #137261 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mind az... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
gyárilag is van színeltérés...0km-esen is...
2019. április 22. 22:08:17: megválaszolva White +  által, → #137264 

#137262 admin +  2019. április 22. 17:49:56 re: #137261 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Képen lehet te úgy látod, élőben én semmi eltérést nem láttam. Amúgy gyári fényezett volt, szalonból lett rendelve.

#137261 White +  2019. április 22. 17:35:02 re: #137260 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt pont nem találták el a toldat színeket, nem? Sárgák...
2019. április 22. 21:22:16: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #137263 
2019. április 22. 17:49:56: megválaszolva admin +  által, → #137262 

#137260 admin +  2019. április 22. 15:57:36 re: #137259 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt

2019. április 22. 17:35:02: megválaszolva White +  által, → #137261 

#137259 Gergice +  2019. április 22. 15:53:16 re: #137258 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi, de pont a hátsó lökhárító nem látszik.
De közben láttam egy képet, szerintem passzol hozzá, így hátsó lökhárítót nem hiszem, hogy cserélek.
2019. április 22. 15:57:36: megválaszolva admin +  által, → #137260 

#137258 admin +  2019. április 22. 15:49:15 re: #137257 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Leezi-ék Accordja ilyen volt:




2019. április 22. 15:53:16: megválaszolva Gergice +  által, → #137259 

#137257 Gergice +  2019. április 22. 13:57:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van itt olyan 8. gen. Accord tulaj, aki utólag tett fel Type-S toldatokat, de a hátsó lökhárítót nem cserélte le? Hogy néz ki ebben az összeállításban? Tud esetleg valaki képet mutatni róla?
2019. április 22. 15:49:15: megválaszolva admin +  által, → #137258 

#137256 Szabb +  2019. április 20. 08:50:20 re: #137242 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem hát!
Kibír 10-15 évet akkor miért lenne gyárilag szar??

Ha pár éves autóban eldurranna (tömegesen) akkor ok. gyárilag fos.

Azt kell látni, hogy ha veszel egy gyárit akkor megint le van a gond 10+ évre.

Persze lehet kísérletezgetni utángyártottal, meg felújítani, aztán vagy sikerül vagy nem... ha nem akkor tönkre vághatja a szervószivattyút ami egyenes út lehet a kormánymű cseréhez/felújításhoz sajnos.

Amúgy az a baj, hogy sokan rámondják, hogy persze, felújítjuk, csináltunk már ennél komolyabbakat is, aztán ott kezdődik, hogy a spirálcsövet vissza sem teszik és persze szar lesz. Tisztelet a kivételnek persze. Mert van 1-2 cég aki megtudja csinálni, de a nagy többség sajnos nem...

#137255 integra_type_r 0  2019. április 18. 20:13:38 re: #137229 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›  0 | rejt
az n22b1 nagyon jó motor, nem kell tőle félni...
mielőtt megveszed a dpf-et olvastasd ki a szervízben...koromszint, regenerálás óta megtett km, stb...
így látod milyen állapotban van...
ha határeset bele tudod alkudni az újat az árába...és kész...


#137254 fonta +  2019. április 18. 13:28:51 re: #137220 (harombetus + )  ←  ‹›  0 | rejt
Próbáld meg az Alis-t ;)
Én is most azt ttetem fel, igaz kicsit kellett masszirozni', hogy felmenjen, de eddig tökéletesnek tűnik.
Ha még se válna be, akkor kb 8...9eFt nem volt nagy veszteség.

#137253 Kázmér +  2019. április 17. 19:00:47 re: #137236 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem 7 gen van, az öcsémnek 8 gen.Vezetem eleget mindkettőt. Nekem egy pillanatra sem jut eszembe, h pont a beltér van minőségibb anyagból a 8-nál. éppen ezt mondtam az öcsémnek, hogy hogy a picsába tudták elrontani az előző szériájét . Nem mondom rossznak, de sztem visszalépés.

#137252 accordcsabi 0  2019. április 17. 18:41:35 re: #137230 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Te egy nagyon okos gyerek vagy,hogy ebből az egy hozzászólásból megállapítottad,hogy minden szart beleteszek a kocsimba,/ami már meg sincs..vettem egy swiftet [SMIL:/smile6.gif] ./Ha esetleg vissza olvasol akkor megtalálod hogy 400x ezerért cseréltettem GYÁRI vezérlést,mert arról mindenhol azt írták,hogy nem lesz jó semmi más alternatíva...akkor legyen az,de ha mindenki szidja a GYÁRI szervócsövet akkor minek tegyek bele olyat,annyiért...

Ennyi hozzáfűzni valóm van..

#137251 grego +  2019. április 17. 17:25:29 re: #137250 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Meg a K20 CTR-ek 2001-től 2011-ig :D

#137250 KawaBazsy 0  2019. április 17. 16:51:34 re: #137248 (Mitya 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A Civic az alsó középkategória, az Accord a középkategóriás.
A 3800-as fordulat 150-nél sztem oké, az ilyen 1.4-1.6 motorok 4000-et szoktak forogni 130-nál..
2019. április 17. 17:25:29: megválaszolva grego +  által, → #137251 

#137249 Dontwalk +  2019. április 17. 16:25:33 re: #137244 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt

-kormány
-váltógomb ugyanez
-szétkopó ülések
-az tök új volt, hogy hondatalin a 8genek lámpái szépen sárgultak mint a kukorica

#137248 Mitya 0  2019. április 17. 16:14:59 re: #137246 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Erdekes mindket tema, hagy mondjam el a velemenyem en is

1) Gyari alkatresz vs nem gyari alkatresz
En teljesen mas teruleten dolgozok, nem ertek az autoszereleshez, fogalmam sincs, h mitol megy egy auto. En felhasznalo vagyok, csak menni tudok veluk es kesz. Menni viszont imadok veluk :)

Fiatal koromban volt egy Opel Astra GSI-m, fiatal korom alom autoja. Sok gyujtes utan tudtam megvenni egy szep peldanyt svajcbol, 2001-ben 65k km-rel.
Atom volt, olyan volt mintha uj lenne, rottam vele a km-eket minden szuper volt. Mindenhol padlogazzal jartam, allandoan nyikorogtak a gumik minden kanyarban :) Nagyon kapott szegeny kocsi :)

Aztan ahogy korosodott az auto (200k km folott), ugy romlott el benne ez+az, vittem a sima falubeli szerelohoz, aki ugye ra volt allva arra, hogy mindent olcsoba' kell megoldani es vettuk bele a faxabbnal faxabb utangyarotott alkatreszeket...

Feltekgelyek, ilyen csuklo, olyan csuklo, ilyen csapagy, olyan csapagy, flexicso a kipufogohoz ...Idovel azt vettem eszre, hogy az egesz auto egy nagy rakas xar, itt log, ott log, megint feltengelyt kell cseelni 50k km utan, stb...

Az elet ugy hozta, hogy az egyik legjobb baratomtol vettem egy Ford Focus-t, 2 literes benzinest, 10k km-rel, 5 evesen. Az autoba vegig csak gyari alkatreszek kerultek (a pollenszurot kiveve). A mai nap 220k km van benne es teljesen vallalhato az auto. Nemhinnem, h ez azert van, mert a Ford ennyivel jobb minosegu volna.

Szoval szerintem megeri gyari alkatreszt tenni bele. Legalabbis NEKEM. Nekem, aki nem ert hozza. Leszarom, h milyen cso kell hozza, az a fontos, h menjen sokaig es ne xarjon be minden kirandulaskor.

(Ertem egyebkent a masik oldalt is. Van az autoszerelo, aki tokeletesen tudja, h hova szabad utangyartott alkatreszt es hova nem. De lehet, h oda is azt teszi ahova nem kene, mert ha 50k km utan beszarik az utangyartott, akkor megint kicsereli 10p alatt maganak es megy tovabb... Nekem viszont megint kiesett a kocsi 2 napra, mar masodszor fizetem ki a szerelo dijat, stb...)

Aztan ahogy idosodom ez az erzes egyre erosebb lett bennem, valahogy egyre inkabb eloterbe kerult a megbizhatosag, ugyhogy akkor vettem az Accord-ot. 8 gen, FL, 2.4 benzin automata. Eletem legjobb dontesenek tartom a mai napig. 110k km-rel vettem, most van benne 190k es meg mindig tok olyan mintha uj lenne szerintem. Ez elobb emlitettem, h a Fordban 220k van. Hat ahhoz kepest az Accord fenyevekkel jobban birja a strapat, soha semmi baja nem volt, a mai napig gyonyoru hangja van, es szerintem ugyanugy megy mint uj koraban, nem eszi az olajat es meg szinte vilagosbarna amikor lecsereljuk 10k km utan.


2) Aztan itt kanyarodnek at a Civic vs Accord temara

A fatereknal az autojuk lassan kidol a sorbol, ugyhogy a Ford-ot nekik adom, nekunk meg kell ugye egy 2. kocsi amivel az asszony hurcolja a gyerekeket ide-oda ... Szoval 2 hete vettunk egy 9 gen (FK2) Civic-et, 1.8 benzin. A hetvegen fel is avattuk, mentunk vele gyorbe csaladostul. Raalltam 150-re a palyan ahogy szoktam es rajottunk, h HANGOS :) . Nagyon porog a motorja (3800 rpm @ 150km/h ).

Pocsekul szol benne a hifi, nem jegyzi meg az ulespoziciot , olyan nyers a motor hangja is es szerintem kicsit jobban leszigetelhettek volna... :)

Ezek jutottak az eszembe...

Mondom: mieeeezzzzzz ?????

Aztan rajottem a lenyegre: az Accord nagyon elkenyeztetett :)

Cserebe viszont kuuurvajoo a kanyarokban, konnyebb, feszesebb a futomu, atom a valtoja, megint ott tartok mint fiatal koromban, h ejjel amikor mindenki elmegy aludni kimegyek nyomni vele egy par durva kort a kornyeken :) Szoval lassan meghaverkodtunk 2 het alatt. Tudom, h hol a helye, tudom, h mit varhatok tole, tudom mire valo, tudom, h mi miert van ugy, ahogy ..

Szoval tok mas kocsi a ketto. Erzodik, h az Accord joval magasabb szintet kepvisel szerintem. A civic meg kozepkategorias kocsi. Nemetorszagba tovabbra is az Accorddal fogunk menni :)

No, szoval ez volt az en velemenyem a 2 temaban, nemtudom, h ezt osztjatok-e vagy sem :)

2019. április 17. 16:51:34: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #137250 

#137247 White +  2019. április 17. 16:07:04 re: #137242 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én végigjártam a 'szervó utat'. A kocsi Non FL ats.
Először jött az ugy cső, ami ránézésre nagyon sexy volt. Beszerelték, és a végpontok felé sírt, mint a barom. :D
Azt mondták a hondában, hogy nem a cső miatt sír, hanem kopottak a lamellák, stb... Aha, mondom jó. Gyárival kuss volt. :D Ez a móka ára: 30e Ft a cső, 10e körül az olaj, meg a munkadíj.

Akkor jöjjön a gyári: 130.000 Ft volt a cső, olaj és munkadíj. És lám, tökéletes lett.

Szóval aki nem akar 2x fizetni, mint én, az menjen biztosra. Akkor még nem voltak olcsón csövek, 100e Ft körül, mint most, hanem csak ez a talán 133e Ft-os cső.

#137246 White +  2019. április 17. 15:52:58 re: #137240 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem volt a felsoroltak közül mindegyik. (kivéve a 8gen accord) [SMIL:/szetvert.gif]
Teljesen más autó az fn2, és a 8gen accord.

2 x 25km-en én biztos, hogy az FN2-őt választanám a helyedben.
(Én egy dolgot nem szeretek az FN-be, hogy nagyon rövidek a fokozatok. Ha napi 100km-t kellene mennem, akkor biztosan nem azt választanám.)

A 8gen accord motorja nagyon is szereti zabálni az olajat. Sokaknak már új kora óta eszi. Facebook-os csoportokba ha belenézel, nem egy 8gen 2.4 tulaj számol be 2-3e km-enként 1 liter olaj fogyasztásról. Pár ilyen leírást le is mentettem magamnak. :) Én emiatt fázok a 8gen accord 2.4 vásárlásától.
Több ismerősömnek van 2.4 8gen accord, a fogyasztása városban stabilan 12-13 liter.
2019. április 17. 16:14:59: megválaszolva Mitya 0  által, → #137248 

#137245 Gergice +  2019. április 17. 15:44:33 re: #137239 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›  0 | rejt
7,5 - 12 liter
Attól függ, hogy hol és hogy használod

#137244 glPopMatrix +  2019. április 17. 15:44:23 re: #137243 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A motorról nem beszélt senki, a belső anyaghasználatról volt szó. Egy dolgot hoztál fel ami rosszabb, az pedig a kormány minősége, ami valóban helytálló. Ezen kívül véleményem szerint előrelépés volt anyaghasználatban, a habosított műanyag is előrelépés szerintem, nem visszalépés.
2019. április 17. 16:25:33: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137249 

#137243 Dontwalk +  2019. április 17. 14:46:34 re: #137236 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ebben nem fogunk egyet érteni. A Honda texturális mélyrepülése a 7 gen accordok után kezdődött el. Nekem is puha műanyag a műszerfal. Nem a klasszik habosított de puha. Bár ha pont kopogna azt is lefosnám mert nem kopogtatom sosem.
Nekem nem zörög a kesztyűtartóm a tipikus lógását meg meg lehet oldani.
Ugyanakkor a 2.4-es motoron meg nem értem miért keleltt egy elbaszó változtatást csinálni. A K24A szériának semmi baja...
2019. április 17. 15:44:23: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #137244 

#137242 Dontwalk +  2019. április 17. 14:43:31 re: #137241 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem szarok gyárilag. Szerintem ez is stílustól függ mennyire "kínzod" meg. Pl. totálisan kitekert kormány...
Amúgy nekem miért nincs baja? Szabbénak? VAgy sok más embernek? [SMIL:/smile3.gif] Enyém bírja 14 éve doszt ilyet vennék ha eldurranna... 14 éves és szar [SMIL:/smile2.gif]
2019. április 20. 08:50:20: megválaszolva Szabb +  által, → #137256 
2019. április 17. 16:07:04: megválaszolva White +  által, → #137247 

#137241 Kázmér +  2019. április 17. 14:38:14 re: #137230 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egy szóval nem írta különben, h telerakja az autóját utángyártott alkatrészekkel, bár lehet. Nekem a féken kívül egyetlen ugy alkatrész sincs a kocsimban, de a gyári fék nekem egy kalap szar volt, mint ahogy már ezt kibeszéltük sokszor. (majd kipróbálom az ate-t , azt mondják, az jó)
De akárhogy ragozod, a gyári szervocsövek GYÁRILAG szarok, mindenkinek elromlik szinte. Akkor mi értelme ugyanolyan szart venni megint?????? És ez sem utángyártott, hisz minden gyári rajta, csak a gumi rész van kicserélve. Engem nem kell győzködnöd a gyári alkatrészről, de ebben semmi tapasztalatod , nekem meg van, és nincs baj vele. A szervo szivattyú sem örök életű, egyszer el fog romlani, hisz 14. évét húzza már a gép. De nem a cső miatt, hisz az elmúlt évek alatt már rég kinyírta volna.
2019. április 17. 14:43:31: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137242 

#137240 WhiteDevil_VTi +  2019. április 17. 14:18:13 re: #137237 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A legnagyobb baj, hogy nehezen engedem a VTi feeling-et... Az első ötletem egy FN2 volt, de azt valószínűleg utálnám hosszú távon a 3 ajtó miatt.
Mivel mindenképpen Honda, így jött az Accord mint ötlet, mondjuk a TypeS-hez nem feltétlenül ragaszkodom, nekem az Exe is megfelelne 2.4-el, vagy a jövőbeni igényekhez igazodva a dízel, csak a 8gen dízel DPF-es, +1 nyűg...
Egy Accord-tól nem feltétlenül várok érces motorhangot és 8sec-es gyorsulást, csak egy kellő rugalmasságot 100km/h felett is.
Meglátjuk...
2019. április 17. 15:52:58: megválaszolva White +  által, → #137246 

#137239 WhiteDevil_VTi +  2019. április 17. 14:11:37 re: #137233 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A fogyasztása milyen az automatának?
2019. április 17. 15:44:33: megválaszolva Gergice +  által, → #137245 

#137238 WhiteDevil_VTi +  2019. április 17. 14:10:43 re: #137234 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akárhogy is gondolkodom, ha már 8gen, abból a 2.0 a legjózanabb választás manuális váltóval, amivel talán a legkevesebb gond lenne. De feltételezem, hogy a VTi-hez képest lomha, ezért nézegetek 2.4-et. Nem is feltétlenül a gyorsulás a lényeg, inkább a rugalmasság, hogy ha kell, 100km/h felett is meginduljon szépen. Aztán ott a távolság amit írtam, 2x50km-hez már lehet, hogy jobb lenne a dízel (A DPF miatt inkább akkor 7gen.), amitől alapvetően rettegek... (Mert még sohasem volt dízel autóm.)
Hát nehéz szülés lesz...

#137237 zolynet +  2019. április 17. 13:14:46 re: #137229 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Civic Vti-ből ültem át 7gen 2.4 ats-be, jobban mondva 2évig mindkét autóm megvolt.
Azt kell mondjam, hogy az accord a kis "pöckölés" után (reflash, cai, sportkat) jobban ment mint a vti. Biztos a nagy köbcenti is belejátszott, de azt éreztem hogy simán odavágja a reszelt civicemet. Bő 8hónapja nincs meg a vti és nem hiányzik, mondjuk a feszessége és a hangja néha igen, de nincs még az a jajjminekadtamel érzés.
Borzasztóan tartják az árukat az accord type s-ek, ami nekem illetve akinek van annak jó aki most akar venni az meg néz hogy miért kerül még mindig 3millába egy FL Type S.
Egyik ismerősöm is keres, kevés kilóméterest hosszú távra, nézzük az europai kínálatot, ritka a FL.
Nem félnék egy 8gen ats-től sem, nem volt annyi drasztikus eset h rá lehessen mondani hogy egy olajzabáló.
Viszont 2x50km-re már nem biztos hogy benzintest vennék, csak ha fizetik az utiköltséget.
2019. április 17. 14:18:13: megválaszolva WhiteDevil_VTi +  által, → #137240 

#137236 glPopMatrix +  2019. április 17. 12:34:35 re: #137235 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kormány valóban jobban kopik. Normál használat mellett is 100.000 körül már kopik, a 7gen meg 200-nál kezd el...
A stb. az mit takar?
A 7 genben meg zörög és lóg a kesztyűtartó.
Ki lehet ragadni dolgokat, de akkor is összességében jobb az anyaghasználat a 8 -ban.
Az egész középkonzol, a gombok, a kijelző igényesebb a műszerfal puha műanyag.
2019. április 17. 19:00:47: megválaszolva Kázmér +  által, → #137253 
2019. április 17. 14:46:34: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137243 

#137235 Dontwalk +  2019. április 17. 11:59:25 re: #137234 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ehhez képest nem a 7 gen kormánya kopik stb.
2019. április 17. 12:34:35: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #137236 

#137234 glPopMatrix +  2019. április 17. 11:09:39 re: #137232 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 8 gen belseje szerintem jól el van találva, jó minőségű anyagból van (jobb, mint a 7gen), a mai napig megállja a helyét. Fogyasztásról csak a 2.0-ról tudok nyilatkozni, az R20 motor inkább a jó fogyira van kihegyezve, mint a teljesítményre. 7-essel is tud kezdőni az átlagfogyi, ami több, mint jó szerintem egy 2 literes szívó motornál. Használattól függ persze, hogy mennyit eszik, de nagy átlag 8.3 -8.5 -el lehet közlekedni. Országúton 8 alá bemegy, pályán 8.5 inkább. Ettől a motortól csodát nem lehet várni, mivel nehéz az autó és a fogyira van optimalizálva.
A 2.4 az biztos, hogy jobban megy, de attól se várd a VTI -t. 8 gen-ből szerintem még nehezebb manuális 2.4-et kifogni itthon, mint 7-ből. Egyébként, ha cseréltek benne olajat időben és az előírt 0w-20-at rakták bele kezdetektől, akkor nem hiszem, hogy lenne olajfogyasztás, de ugye ahhoz ismerni kell az előéletet.
Szóval kompromisszum, hogy egyik sem fogja hozni menetteljesítményben a vti-t, viszont egy kényelmes, jó minőségű utazó autót fogsz kapni. A Vti után talán egy 1.5T Civic lenne hasonló teljesítményben és közelebb állna a vti feelinghez, de gondolom az még ára miatt nem játszik. 8 gen Accord más világ lesz, az biztos.
2019. április 17. 14:10:43: megválaszolva WhiteDevil_VTi +  által, → #137238 
2019. április 17. 11:59:25: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137235 

#137233 Gergice +  2019. április 17. 10:56:15 re: #137229 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem 8. gen. 2.4 van. Nem eszi az olajat, minimális fogyás van 15e km-n kb. fél liter. Ha rendesen szervizelve volt, normális olajat kapott, nincs baj az olajfogyasztással. A 20e km-es szerviz hülyeség annál sűrűbben kell cserélni és 0w20-as kell bele (esetleg egyéb Honda által javasolt típus). Szerencsés, ha ismert az előélete.
Vti-t még nem vezettem, de biztos más. Nyugis, nagy utazóautó, főleg automatával. Tudtommal a vti nem ilyen...
2019. április 17. 14:11:37: megválaszolva WhiteDevil_VTi +  által, → #137239 

#137232 WhiteDevil_VTi +  2019. április 17. 10:16:16 re: #137231 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mire gondolsz kompromisszum alatt 8.gen esetében? Teljesímény? Fogyasztás?
Alapvetően egy, a Civic-nél nagyobb, kényelmes utazó autót keresek, ami ha kell, megy úgy (kb.) mint a VTi.
Nekem is amúgy a 7gen 2.4 tűnik a favoritnak, de az ugye korban 10+ és elég drága. Tudom, nem véletlenül... Ezért jött szóba a 8.gen, az már kicsit fiatalabb, küllemre nemek modernebb, ültem mindkettőben, nekem picit kényelmesebb is. Csak félek az olajfogyasztástól...
2019. április 17. 11:09:39: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #137234 

#137231 glPopMatrix +  2019. április 17. 09:45:50 re: #137229 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
8gen, az inkább egy kényelmes utazó, csendes, premium érzetű autó.
A VTI után a 7gen 2.4 tudná azt a menetteljesítményt amit keresel, esetleg reflash -el még lehet játszani.
A 8 gennél kompromisszumot kell hoznod a 2.0 és a 2.4-nél is, kérdés mi a prioritás.
(Egyébként van egy eladó 2.0 8 genünk, Autóvásárlás Topicban)
2019. április 17. 10:16:16: megválaszolva WhiteDevil_VTi +  által, → #137232 


2019. április 17. 09:48: Szerkesztve glPopMatrix +  által, megtekintés

#137230 Dontwalk +  2019. április 17. 09:08:15 re: #137227 (accordcsabi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én előbb arra reagálnék amire azt írtam, hogy tévedés. Azt állítod X éves autóba Y értékű alkatrészt már ne mert nem ér annyit az autó. Szóval ahogy idősödik egy autó alattad szépen telerakosgatod minőségi utángyártott Uni..-szos szarokkal aztán csodálkozol ,hogy a Honda sem a régi. Miután pár év alatt Opel Astrát csinálsz belőle.
Nekem egy utángyártott alkatrész sincs az autómban, biztos most jön a szöveg, hogy persze aki megteheti de a saját autómra igényes vagyok. 1 héttel a Lacházi tali elött volt a műszaki vizsgám. Kijöttek a kocsi alól az emberkék miután mindent megnéztek és azt mondták elképesztő az hogy egyben van és minden patent. Mosolyogtam. Jó hogy az hiszen az én autóm. Ősz óta hallani lehet, hogy törögetnek ki a nagy gömbfejek az Accordokban elöl alul. Decemberben kicseréltettem két zsír új gyárira 30 eFt + szerelés. És? Az enyém nem fog kitörni és patent lesz. Ha kellett cserélni ha nem. De nem vagyunk egyformák úgy látszik. Nekem megér annyit a gyári cucc, hogy utána tudom, hogy a büdös életben nem kell már cserélnem a cuccot és nem a Horvát tengerparton fogja szétfingani magát a gép.

Aztán. Erre a szervócső okosságra reagáljak. Mindenki azt csinál amit akar. Én azt tudom amit a szervíz elmondott nekem erről, hogy lehet ideig-óráig sőt évekig is működhet egy legyártott valami de ha nem jó az újabb hibát szülhet pl. szétbassza a szervót. Nyilván Kázmér kollégánknál sikerült a gyárihoz majdnem megfelelőt gyártani azért húzza de tuti lesz még vele baja.
Most azt látom, hogy 10-ből 9 szervócső fészliftes míg a maradék 1 a nonfészliftes Accordokat érinti. Nyilván rájöttek Hondáék ,hogy feleslegesen tartós vagy jó minőségű a szervócső ezért a fészliftben már spórólnak. Hiszen a fészlift nem csak azt jelenti, hogy jobb és javított hanem azt is megnézi a gyár, hogy mi az amit túltervezett és egy újabb kiadással mit spórolhat aztán meg. Így történhet az meg, hogy a fészlift verzió nem feltétlen a jobbat jelenti.
Nekem jönne egy szervócső problem menne be a gyári. Tavaly kellett bal hátsó kerékcsapágyat cserélnem nem az utángyártott szart tettem bele 18 ezerért hanem a gyárit 56-ért. És? Az én autóm úgy néz ki Honda marad.

Egyébként aki meg nem érti miért kell X éves autóba Y értékú alkatrészt tenni mert felesleges az miért nem vesz egy 1995-ös Suzuki Swiftet amit fillérekből fenn lehet tartani? [SMIL:/smile3.gif] Új korában ez az autó 8 millió Ft volt. Várható, hogy nem filléres alkatrészekből áll össze. Bár ügye nem tudom mi a sok... nézz meg egy BMW fenntartási költségeit + alkatrészárait no az már sok(k)...
2019. április 17. 18:41:35: megválaszolva accordcsabi 0  által, → #137252 
2019. április 17. 14:38:14: megválaszolva Kázmér +  által, → #137241 

#137229 WhiteDevil_VTi +  2019. április 17. 09:07:09    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Lassan eljön az autócsere ideje, szeretnék valami nagyobbat és kényelmesebbet a Civic-nél. VTi-ből ülnék át, tehát szeretnék hasonló menetteljesítményt.
Alapvetően 8gen Accord-ba gondolkodom (esetleg 7gen, de a széria vége 07'), feltételezem, hogy a 2.0 nagy visszalépés lenne teljesítményben, viszont a K24-ről nem olvastam túl sok jót olajfogyasztás terén. Valaki meg tudja ezt erősíteni, vagy megcáfolni? - Esetleg a 2.2 i-DTEC is szóba jöhet, de ott meg DPF problémákról olvastam több helyen... Mennyire kell félni ezektől a motoroktól? Jelenleg napi 2x25km-t használom az autót, de a jövőben valószínűleg minimum duplázódni fog a táv.


Üdv,
Bálint
2019. április 18. 20:13:38: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #137255 
2019. április 17. 13:14:46: megválaszolva zolynet +  által, → #137237 
2019. április 17. 10:56:15: megválaszolva Gergice +  által, → #137233 
2019. április 17. 09:45:50: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #137231 

#137228 Kázmér +  2019. április 16. 23:11:06 re: #137227 (accordcsabi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tudod meggyőzni, erre rá van kattanva. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
Az enyém is vagy 100 ekm óta működik, miközben a gyári csövek potyognak szét.Mi a francnak vennék ismét egy olyan alkatrészt, ami szériahibás, és szinte mindenkinek bekrepál? [SMIL:/smile2.gif]

#137227 accordcsabi 0  2019. április 16. 20:45:06 re: #137226 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem akarok ebből vitát kirobbantani,de mivel is jobb a gyári 130 ezerért,mint a 100 e kmen tesztelt legyártott,amivel ennyi km en keresztül semmi hiba nem volt?és már ezek után gondolom nem is lesz?mivel ér 13x többet? [SMIL:/smile3.gif]
2019. április 17. 09:08:15: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137230 
2019. április 16. 23:11:06: megválaszolva Kázmér +  által, → #137228 

#137226 Dontwalk +  2019. április 16. 14:16:04 re: #137224 (accordcsabi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ez tévedés.
2019. április 16. 20:45:06: megválaszolva accordcsabi 0  által, → #137227 

#137225 Gergice +  2019. április 16. 13:03:46    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Megpróbálom a navit házilag frissíteni a 8. gen Accordban. Ha esetleg valakinek van tapasztalata köszönettel veszem.

ncore-n megtaláltam a térképet, van leírás is, hogyan kell eljárni. Rendeltem 2 db Verbatin dupla rétegű lemezt (ezt javasolják hozzá). Azt olvastam IMGBurn programmal 4x sebességgel írjam. Remélem működni fog.
Ha esetleg érdekel valakit, majd megosztom a tapasztalatokat.
2019. április 23. 13:26:51: megválaszolva Gergice +  által, → #137265 

#137224 accordcsabi 0  2019. április 15. 19:26:29 re: #137220 (harombetus + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Én meg az ellenkezőt vallom...ÉN egy tizesért csináltattam hidraulika boltba,5évig használtam,kb 100e kmen keresztül,semmi baja nem volt...pici hangja volt,de nekem nem volt zavaró...ez csak az Én véleményem hogy 15-éves autóra szervócsőre ne öljünk már 100xezer ft-ot,ha van más megoldás is. [SMIL:/smile5.gif]
2019. április 16. 14:16:04: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137226 

#137223 White +  2019. április 15. 15:21:05 re: #137220 (harombetus + )  ←  ‹›  +1 | rejt
(4) A tökéletes megoldás: gyári.



2019. április 15. 15:21: Szerkesztve White +  által, megtekintés
2019. április 15. 15:21: Szerkesztve White +  által, megtekintés

#137221 Szabb +  2019. április 15. 13:43:23 re: #137220 (harombetus + )  ←  ‹›  +1 | rejt
ha biztosra akarsz menni akkor gyári. nem olcsó, de jó és le van a gond kb. 10 évre. :)
az utángyártott tud morogni akárcsak a legyártatott. van ezekben egy szűkítő spirál, ha az kimarad akkor hamarosan megnyekken a szervo is ami hazavághatja a kormányművet...

szal könnyen csöcsre lehet futni.

#137220 harombetus +  2019. április 15. 12:36:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
7.gen non-fl kormányszervó csövet honnan érdemes beszerezni? Még nincs nagy baj de már könnyezik egy ideje.

Amit eddig találtam:
(1) aliexpressről párezer forint, sok jó visszajelzés van ahogy nézem. Ez mennyire lehet jó?
(2) Valami érdi hidraulika gyártást ajánlottak nekem - ez mekkora macera? Régit a fémrészek miatt oda kell adni hozzá vagy már tudják mi kell és csak odamegyek a legyártott cuccért? Ott ki-be szerelik vagy nekem kell kiszerelve vinni a csövet? Kell-e cserekor vmi új tömítés is?
(3) új gyárin kívül más értelmes megoldás?

Köszi!
2019. április 18. 13:28:51: megválaszolva fonta +  által, → #137254 
2019. április 15. 19:26:29: megválaszolva accordcsabi 0  által, → #137224 
2019. április 15. 15:21:05: megválaszolva White +  által, → #137223 
2019. április 15. 13:43:23: megválaszolva Szabb +  által, → #137221 

#137219 ZEMA +  2019. április 15. 11:44:07 re: #137214 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Tourer .. 7db hangszóró



#137218 ZEMA +  2019. április 15. 11:36:22 re: #137214 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
sedan kéznél van most ...viszont ha Tourer akkor abban tér el hogy a hátsó 2 ovál hangszóró mély kimenete helyett (2x2 vezetek) ..csak 1x 2 vezeték jön ki)..nagyon nem értem hogy szeretnél egy végfokos 4 csatornás fejegyeseget rákötni egy gyári erősítős kisjelszintű erősítőre...átalakítóval és nemi szaktudással lehetséges...de a végfok felesleges a fejegységbe, hiszen nem lesz használva



#137217 ZEMA +  2019. április 15. 11:15:14 re: #137211 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Premium Audio-s ?... és ha 8gen Accord Center és sub sugárzókkal akkor felejtős, nem lehet meghajtani a gyári erősítőt sehogy... 7genben még úgy ahogy megoldható... bár az erősítő nyesi a frekvenciákat ott is hangszórónként.

 << eleje | 2659 | 2658 | 2657 | 2656 | 2655 | 2654 | 2653 | 2652 | 2651 | 2650 | 2649 | 2648 | 2647 | 2646 | 2645 | 2644 | 2643 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.091 mp, 9 query