HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 08:38,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2699 | 2698 | 2697 | 2696 | 2695 | 2694 | 2693 | 2692 | 2691 | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#139685 KawaBazsy 0  2023. október 5. 09:51:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Néztem most egy 7 gen Accordos videót, s azt mondják benne, h hiba szokott lenni az alsó (első) támasztó gömbfej törése.. Van ennek vmi előjele, ha gyenge, vagy inkább kicseréli az ember 200K-nál?
2023. október 6. 11:54:43: megválaszolva johnny576 0  által, → #139687 
2023. október 5. 10:06:00: megválaszolva Gergice +  által, → #139686 

#139684 JohnyFirpo +  2023. szeptember 27. 21:31:50 re: #139683 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Majd ha belefingottam az elsőt. Akkor teljesen biztos. :)

#139683 KawaBazsy 0  2023. szeptember 27. 19:30:15 re: #139682 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nemsokára meglesz az utód

Vallj! :-)
2023. szeptember 27. 21:31:50: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139684 

#139682 JohnyFirpo +  2023. szeptember 27. 16:09:37 re: #139681 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem kell aggódni, apa tolja neki, bármilyen autóról legyen szó! :D
Nemsokára meglesz az utód, aztán majd azt is be kell repülni! :)
2023. szeptember 27. 19:30:15: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139683 

#139681 Kázmér +  2023. szeptember 27. 15:59:00 re: #139680 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Na látod ez nálad ez már csak múlt idő, meg az is lesz, ha ilyen sharanokat egyáltalán szóba hozol! [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]
Nálam ezt veszik természetesnek, és ha nem így megyek, elkezdenek aggódni, h valami bajom van. [SMIL:/smile2.gif]
2023. szeptember 27. 16:09:37: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139682 

#139680 JohnyFirpo +  2023. szeptember 27. 14:31:24 re: #139679 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nálunk is, amíg fiam volt csak, konkrétan követelte, hogy menjünk csapatni! :D
Fehértő felé, Kalocsáról Meszes felé, kettesben 3000-3500 fordulaton tartva, majd a táblát elhagyva, teletalp, ami a csövön kifért. :D
Gyerek sikongatott, nevetett, nagyon élvezte. :)
2023. szeptember 27. 15:59:00: megválaszolva Kázmér +  által, → #139681 

#139679 Kázmér +  2023. szeptember 26. 12:32:46 re: #186919 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Megértem a kölyköket..... [SMIL:/smile2.gif]



2023. szeptember 27. 14:31:24: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139680 

#139678 grego +  2023. szeptember 25. 12:50:36 re: #139677 (Yakumo + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nekem már a szemem se rebben...

#139677 Yakumo +  2023. szeptember 25. 12:31:04 re: #139675 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Arra mindenki szarik. [SMIL:/smile2.gif]

Hidd el nekem, ugyanígy csináltam én is, amikor ide felléptem még annak idején és ugyan tényleg csak tévedésből írtam, de Grego úgy lebaszott, hogy csak sunnyogtam vissza ahonnan jöttem kb. [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

Igyekszem továbbadni a tőle akkor kapott tudást. [SMIL:/nevet/rofl3.gif]
De vicc nélkül, most is csak már azért szóltam, mert 1 héten belül már kétszer írtad kakin és így már beremegett a szemem alja tőle. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2023. szeptember 25. 12:50:36: megválaszolva grego +  által, → #139678 

#139676 hrv2003 +  2023. szeptember 25. 12:27:48 re: #139670 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
régen nem írtam. ha 0w20 van előírva akkor az 5w30 bőven elég neki, szerintem.
Különben ez a performance üzemmódot nem értem, ha 1 óra autózás alatt 20x leforgatod tiltásig és minden leforgatás 3 másodpercet tart mert 20 lámpás gyorsulást tudtál le, akkor 1 percet volt a 60ból terhelve a többi 20% körüli terhelés, átlagban még annyi se.

Azért egy ilyen használatot nem nevezünk kemény használatnak, legalábbis a kenőolaj szepontjából nem hiszem.

#139675 KawaBazsy 0  2023. szeptember 25. 12:26:26 re: #139673 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én csak egy kötőjelet írtam bele még, s az nem az együttes neve úgy! [SMIL:/smile6.gif]
2023. szeptember 25. 12:31:04: megválaszolva Yakumo +  által, → #139677 

#139674 Yakumo +  2023. szeptember 25. 12:24:25 re: #139672 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A helyes lehetséges formák:

VTEC
Vtec
vtec

Az összes többi szar. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#139673 Kázmér +  2023. szeptember 25. 12:22:48 re: #139672 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az senkit sem érdekel, h az együttes nevét hogyan írod le, minket csak az érdekel a honda fórumon, h a VTEC az VTEC legyen, főleg ha már van is egy ilyen autód. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2023. szeptember 25. 12:26:26: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139675 


2023. szeptember 25. 12:23: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#139672 KawaBazsy 0  2023. szeptember 25. 12:21:02 re: #139671 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kötőjel miatt jön ki? Mert amúgy az is helytelen, mert az együttes nevében van "h" a végén, én meg nem írtam..
2023. szeptember 25. 12:24:25: megválaszolva Yakumo +  által, → #139674 
2023. szeptember 25. 12:22:48: megválaszolva Kázmér +  által, → #139673 

#139671 Yakumo +  2023. szeptember 25. 12:14:38 re: #139670 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az én véleményem az, hogy szeretünk, de légyszi írd már le azt a nyamvadt VTEC-et helyesen és akkor nem jön ki az a lame "smiley", amit ráadásul nem igaz, hogy nem látsz. Yo? [SMIL:/nevet/bucktooth.gif] ( ;) [SMIL:/smile2.gif] )
2023. szeptember 25. 12:21:02: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139672 

#139670 KawaBazsy 0  2023. szeptember 25. 11:58:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs sok km az Accord olajában, de lassan egyéves, úgyhogy sztem lecserélem. A használati igen széles sávot jelöl meg viszkozitás ügyileg, s nem látok semmi jóváhagyást, aminek meg kell felelnie (ha csak nem figyelmetlenül olvastam), ilyen utoljára a robogóm volt, h szinte mindegy, mit önt bele az ember.. Most 5w30 van benne, japó autóim általában ezt kaptak, de a performance V-tec miatt most az 5w40-en gondolkodom, ugye ha gyakrabban forgatja ki az ember 7300-ig, akkor jobb a magasabb melegoldali viszkozitás sztem.. Vélemény? :-)
2023. szeptember 25. 12:27:48: megválaszolva hrv2003 +  által, → #139676 
2023. szeptember 25. 12:14:38: megválaszolva Yakumo +  által, → #139671 

#139669 LINSZTER +  2023. szeptember 24. 11:55:17 re: #139667 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Sehova. Saját műszerem van. Igaz nem pad (még, de jövőre ez változik), de szöggyorsulás alapján mér és egész pontos ha a súly és egyéb adatok pontosak.


#139668 grego +  2023. szeptember 24. 10:47:31 re: #139667 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
"* A mérés kerékre szerelhető inercia / szöggyorsulás elven működő DynoPro műszerrel történik. Mivel a pontos súly nem minden esetben ismert, így a maximális teljesítmény és nyomaték adat eltérhet, a mérés során a programok közötti teljesítmény különbség a mérvadó. A fordulatszám értéket a műszer a kerék forgásából 3000-es fordulaton kalibrálva számolja, mivel programozás során az OBD csatlakozóra szükség van a többi paraméter logolására, így a fordulatszám tiltás elérésekor esetenként 1-2LE-s kiugrás látható a méréseken."

#139667 KawaBazsy 0  2023. szeptember 24. 10:39:18 re: #139662 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt hadd kérdezzem, hova viszed a kocsikat teljesítményt mérni, hol van yoképű pad a környékeden?
2023. szeptember 24. 11:55:17: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139669 
2023. szeptember 24. 10:47:31: megválaszolva grego +  által, → #139668 

#139666 KawaBazsy 0  2023. szeptember 23. 09:15:20 re: #139665 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
A pickup motorja 475 Nm-t tud 2500-as fordulaton, oszt ezek is elég sokat elmennek.. :-)

#139665 Dontwalk +  2023. szeptember 23. 09:11:31 re: #139663 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A nagy nyomaték öl. A motort öli meg. Így viszont elmegy több százezer km-t ,amerikában már millió mérföldes bontatlan k24-esek vannak. Vagy-vagy. Ha nyomaték kell majd veszel BMW-t ,aztán 150 ezrenként megnyúlt lánccsere meg csapágycsésze meg kutyafasza... [SMIL:/nevet/rofl2.gif] [SMIL:/nevet/rofl2.gif] [SMIL:/nevet/laugh9.gif] [SMIL:/nevet/laugh9.gif]
2023. szeptember 23. 09:15:20: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139666 

#139664 KawaBazsy 0  2023. szeptember 23. 08:47:39 re: #139663 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Elég az a 200 Nm, a Fiestám egész fickós volt ennyivel. Csak csodálkozom, h ennyire elmarad a gyári ígérettől.
Azt néztem, h a TC erőmérőben volt előző Type-R, 7 gen 2.0i meg 2.2 d is, csak 2.4 nem. Lehet, jelentkeznem kéne.. :-)

2023. szeptember 23. 08:48: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés

#139663 Szabb +  2023. szeptember 23. 08:12:33 re: #139661 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen ez valóban így van, már gyári állapotában is jobb az autó a magasabb oktánszámú benyával.
A nyomatékos témához annyit hogy anno mértük padon a flashelt, leömlős sport légszűrős typeS-t és a 200 nm. már 2000-es fordulattól megvan és kitart egész 7000-ig. Tudom nem sok ez a 200nm. (még a kis 1.6 dezsőm is 300 nyútont tud :) ) de azért ez a széles tartomány ahol használható a módosított Acc. elég jó ;)
2023. szeptember 23. 09:11:31: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139665 
2023. szeptember 23. 08:47:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139664 

#139662 LINSZTER +  2023. szeptember 22. 16:36:23 re: #139661 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen nagyjából így néz ki egy gyári Accord görbéje.
2024. február 4. 19:24:43: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139842 
2023. szeptember 24. 10:39:18: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139667 

#139661 KawaBazsy 0  2023. szeptember 22. 10:47:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Találtam egy érdekes cikket ugyanabban a 2003-as Autóteszt újságban, ahol az akkor új 7gen Accordot bemutatták. Kipróbálták 95-ös, ill. prémium benzinnel is, s mérhető a különbség, nem csak placebo hatás, nem véletlen, h csak 100-asat tolok bele. Ill. van még egy érdekesség, a nyomatékgörbén világosan látszik, amit használat közben érzek is, h 3000 és 5000 közt a legerősebb, itt is használom, ha dinamikusan akarok haladni. Tovább lehet pörgetni, 6000-nél látszik, h picit rátesz, de ez már végig a nyomatékcsúcs alatt van.. Ill. azon csodálkoztam, hogyhogy nem hozta a gyári nyomaték értéket. Linszter olvtársnak biztos van mérése szintén stock K24A3-ról, kivi vagyok, ott mit mutatott..








2023. szeptember 23. 08:12:33: megválaszolva Szabb +  által, → #139663 
2023. szeptember 22. 16:36:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139662 

#139660 Szabb +  2023. szeptember 17. 20:56:42 re: #139649 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen valóban brutál sok idő a progizás. Amit veled csináltunk millió logot meg ugyanennyi állítás és finomhangolás és mégis volt kopogás amiből én semmit nem érzékeltem de a flashpro-val laptopon láttam. Nem nagyon zavart, főleg amit beszéltünk is anno hogy hiába van faszán felprogizva az autó mondjuk omv100-as benyával ha vmiért kicsit más minőségű üzemanyagot tankolsz már is nem lesz olyan fasza.
A reflashbe valóban nem láttam bele, de Sergey igen mert ők írtàk meg anno illetve tud változtatni a paramétereken is volt is erre példa amikor egy ufo 1.8-nál alacsony volt az alapjárat megemelte a tulaj kérésére vagy volt olyan 8 gen. Accordos aki nem kért flasht de azt ugen hogy kapcsoljuk ki a 2-es lambda figyelést mert check engine van. Persze tudom nem ez a megoldás rá hanem szonda vagy kat csere de nem akart rá ennyit költeni a gazdája.
Szal Sergey-ben maximálisan megbízom ilyen téren nem hülye gyerek tudja hogy mit csinál.
Programozott egyébként nekem is logok alapján.

Nameg ott van usa-ban a hivatalos tsx reflash. Tudod az a 295$-os.
Itt se tudod hogy mit töltenek fel mégis fasza és működik. Persze azt a hondata csinálta de ők is csak rátöltik és nem egyedileg progizzák. Átlag usernek gyári autóra vagy minimális módosítással teljesen jó.
Akinek komolyabb változtatásai vannak annak nyilván kell az egyedi progi.

A kókler tuning cég közül sok az átverős ez tény és valóban nem tudod hogy mit kapsz.
És igen a jónak mondottak között is csöcsre lehet szaladni ez is tény.
Ilyen ez.

#139659 KawaBazsy 0  2023. szeptember 17. 19:15:17 re: #139655 (Csizi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nah pont ilyen volt a ZX-9R is, pedig az sornégy.. 4000 alatt csak rángatózott, meg rázta magát, mint egy versenymotor. 9000 felett viszont olyat ráhúzott, mintha ott is lenne nagytengely, s nyitott volna a V-tec . :-) Brutál jó kis csapatós motor volt, de túrázásra pont ezért macerásabb volt. Pedig annak még rendes, szélvédett idoma volt, meg kihajtható csomagrögzítő fülek a hátsó ülés alatt.

#139658 Csizi 0  2023. szeptember 17. 18:35:51 re: #139657 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja igen, el is felejtettem hogy valaha volt egy ilyen modell. :) Számomra az igazi VFR-ek fogaskerekes vezérlésűek. :)

#139657 Tonx +  2023. szeptember 17. 18:27:07 re: #139656 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Kivéve a vfr800, ott van vtec ami ugye low meg high cam
2024. február 4. 19:44:46: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139845 
2023. szeptember 17. 18:35:51: megválaszolva Csizi 0  által, → #139658 

#139656 Csizi 0  2023. szeptember 17. 18:23:47 re: #139651 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na igen, motorkerékpárnál nincsenek ilyen low cam meg hi cam cuccok, mivel fix a vezérlés.
2023. szeptember 17. 18:27:07: megválaszolva Tonx +  által, → #139657 

#139655 Csizi 0  2023. szeptember 17. 18:22:04 re: #139653 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt nem a teljesítménynövelés volt a lényeg, hanem a használhatóság. 4000RPM alatt halott volt az egész, olyan volt mintha egy nagy vibrátoron ülnél. A hatodikat 120-130 környékén lehetett csak kapcsolni, alatta csak remegett, rázkódott az egész. A PC beszerelése után egészen kisimult, 3000RPM-től már használható volt, hatodikban pedig százzal simán lehetett menni, és gázra szépen elkezdett húzni. Egy ilyen fordulatra kihegyezett V2 gyakorlatilag olyan mint egy hoki sor4 600ccm sportgép, amit folyamatosan fordulaton kell tartani hogy haladjon is. :)
2023. szeptember 17. 19:15:17: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139659 

#139654 LINSZTER +  2023. szeptember 17. 17:30:56 re: #139652 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nah az meg megint a másik véglet. Bár annak is van előnye és hátránya is.

#139653 KawaBazsy 0  2023. szeptember 17. 17:30:08 re: #139650 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nah, motort még sose jutott eszembe tunyingolni, a nagyobbak mind úgy mentek, hogy nem volt minek.. :-) Na jó, az egy foggal kisebb első lánckerék az játszott, de annyi.
2023. szeptember 17. 18:22:04: megválaszolva Csizi 0  által, → #139655 

#139652 grego +  2023. szeptember 17. 17:29:39 re: #139651 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bezzeg az FK2 Bosch ECU...
2023. szeptember 17. 17:30:56: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139654 

#139651 LINSZTER +  2023. szeptember 17. 17:25:51 re: #139650 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hát az én véleményem szerint az ilyen piggyback cuccoknál mint ez a PowerCommander még egy előre megírt program is jobb lehet. Programozás azért nem annyiból áll, hogy gyújtás meg benzin, főleg egy Hondánál.
Vegyünk egy Accord 2.4 ECU-t. Van 2db VTC tábla VTEC alatt (Low Cam) és VTEC felett (High Cam). Ezzel tudod szabályozni, hogy a szívó tengely adott fordulaton és vákuumon mekkorát fokoljon.
Van 5db Low Cam Fuel, 5db High Cam Fuel, 5db Low Cam Ignition, 5db High Cam Ignition, 5db Low Cam Knock Limit, 5db High Cam Knock Limit, 1-1db Knock Retard, 1-1db Knock Sensitivity, 3-3db WOT Enrichment tábla, és ezek csak az alap táblák amik az üzemanyagot és a gyújtást változtatják. Ezeken kívül van egy rakat gyújtás és üzemanyag korrekció motor hőmérsékletre, beszívott levegő hőmérsékletre, fordulat/gázpedál/sebesség kompenzálás, hengerenként külön gyújtás és üzemanyag korrekciók..stb. Táblák amivel szabályzod, hogy mikor legyen WOT és mikor ne, mikor váltson a VTEC és mikor ne, gázpedál/pillangó nyitás, befecskendezési szög...stb..stb. Ezeket egy piggyback-el nem fogod tudni soha felül írni, de egy előre megírt programmal tudod változtatni. Hiába állítod a benzint meg a gyújtást, ha a többit nem állítod akkor sokat nem érsz el vele. Ráadásul állíthatod piggyback-el a gyújtást, ha a motorvezérlő folyamatosan rá korrigál és dinamikusan elveszi a gyújtást. Olyan motoroknál lehet értelme ahol nincsenek ilyen korrekciók, de 2003 utáni Honda ECU-nál már nincs.
2023. szeptember 17. 18:23:47: megválaszolva Csizi 0  által, → #139656 
2023. szeptember 17. 17:29:39: megválaszolva grego +  által, → #139652 

#139650 Csizi 0  2023. szeptember 17. 17:10:07 re: #139649 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az autós szakmában létezik olyan megoldás mint motorkerékpároknál a Dynojet PowerCommander? A PowerCommandernél lehetőség van akár minden egyes hengerhez más programot írni, illetve 250 RPM-enként és 10 gázállásonként lehet módosítani a befecskendezést és a gyújtási időt. Nem kell hozzá ECU-t módosítani, csak rá kell dugni az eszközt az ECU elé (ez is ilyen piggyback cucc) és padon fel kell programozni. Előtte minden leömlő ághoz kell csináltatni kipufogósnál egy menetes csatlakozási lehetőséget, ahová a mérőpad lamdba szondáját be lehet tekerentyűzni és indulhat a buli. Ezek az előre megírt ECU progik nem más mint bullshit, nincs 2 egyforma jármű amiben koppra ugyanolyan minden alkatrész, a tuningnak csak úgy van igazán értelme ha az adott járműhöz van igazítva. Nekem anno a motoromat AGO Mester csinálta, nagyon durva változás lett az előtte/utána állapot, ennél a motornál egy 2 térképes progi lett írva (V2-es motor).


2023. szeptember 17. 17:30:08: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139653 
2023. szeptember 17. 17:25:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139651 

#139649 LINSZTER +  2023. szeptember 17. 06:22:52 re: #139645 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem akarok vitát generálni. A saját autódon láttad, hogy valójában egy programozás mennyire rohadt sok idő. Minden autónál így kéne működnie, bár igény az kb nulla erre, mert mindenki 5perc alatt elkészült programot szeretne. Sajnos te nem látsz bele a programba, így nem is tudhatod, hogy mi van állítva és hogyan. Sajnos én is csináltam pár autót anno így és rájöttem, hogy ott vernek át ahol akarnak, sőt sok esetben aki küldi a programot, az se tudja, mert vette valahonnan korábban. Persze jobb lesz az autó és az emberek 99.9%-nak ez bőven elég, de sajnos vannak esetek amikor olyan módosítások vannak, amiknek nem örülnél ha kiderülne. Lásd ezt az FK8-at a múltkor, vagy a másikat legutóbb. De volt Accord is ilyen. És mindezt az egyik legnagyobb hazai cég kezei közül akit rengetegen dicsérnek, hogy mennyire jók és mennyire profik. Én ezek miatt nem bízom már az olyan programokba amikbe nem látok bele. Emiatt viszont vannak autók amiket ugyan tudnék programozni (dízelek...stb), de ezekhez egy saját, egyedi "Stage1" program kifejlesztése amit később gyorsan fel lehet tölteni és max minimálisan korrigálni kell, akár több nap is lehet. Erre meg nem nagyon találsz embert aki ilyet bevállal, jó nekik a "nagyon profi chiptuning cég" aki majd 5perc alatt feltölt valamit.
2023. szeptember 17. 20:56:42: megválaszolva Szabb +  által, → #139660 
2023. szeptember 17. 17:10:07: megválaszolva Csizi 0  által, → #139650 

#139648 JohnyFirpo +  2023. szeptember 16. 23:17:49 re: #139647 (Szabb + )  ←  ‹›  +2 | rejt
No de én nem fikáztalak, sőt! Jópár ismerősömnek ajánlottam a munkátokat. :)
Egyszer sem mondtam, hogy átvertetek, KawaBazsy-nak is én ajánlottalak, mert nekem bevált a cucc.
Ezért is tudtam anno éppen csisszre visszaérni záróra előtt a szállásra, mert sokkal faszábban ment, gyorsabb voltam! :D [SMIL:/szetvert.gif]

#139647 Szabb +  2023. szeptember 16. 21:30:44 re: #139563 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Semmiféle átejtés nem volt.
Ezt el is mondtam anno mindenkinek hogy ha vkinek nem tetszik akkor semmi gond, visszatesszük a gyári progit és money back. :)
2023. szeptember 16. 23:17:49: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139648 

#139646 Szabb +  2023. szeptember 16. 21:21:38 re: #139561 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pontosan így történt.
Fel lett töltve rá az elôre megírt program pont úgy ahogy a gyári autóknál is, ott se írják meg egyesével külön [SMIL:/smile7.gif]

Ahol komlyabb módosítási igények voltak mint pl. szívósor, tengely vtc. stb. ott mindig is a L. Petit ajánlottam mert ô tudja személyesen felprogizni.

Bár nekem anno log alapján lett programozva amit elküldtem és módosítottak rajta majd visszaküldték rátöltöttem újabb loggolás és így ment ez qrva sokáig.
Aztán van aki utcán menetközben progizik, más padon csinálja ugyanezt. Így megy ez.

Egyébként olyan nem lesz hogy vkit. mindenki dicsérjen.
Fikáz itt mindenki mindenkit sajnos... :(

Sergeyt is, engem is Petit is... ilyen ez.

#139645 Szabb +  2023. szeptember 16. 21:09:44 re: #139557 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az immo és a 2-es lambda azért lett kikapcsolva mert úgy kérte a tulajdonos.
Egyébként nem mindegyiknél volt/van kikapcsolva a 2-es lambda figyelés.
Immozni meg nem akartattak így az is ki lett kapcsolva de természetesen meglehet csinálni anélkül is.
A keverék szegényedik fordulaton, gyári ecu-val is ha kap egy leömlôt, de pl. Fn2-nél még egy direktszûrô esetén is.
Annyi hogy gyárilag elég dúsra van megírva.
A gázreakció is jobb lett mint gyárilag persze lehet még érzékenyebbre állítani.
Sergey tud rajta állítani kb. bármit, de az tény hogy én nem. :D
Persze ettôl még teljesen jól mûködik, vannak akiknek már több 100 ezer km. óta. ;)
2023. szeptember 17. 06:22:52: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139649 

#139644 Kázmér +  2023. szeptember 16. 21:01:39 re: #139643 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na ezt még eddig nem hallottam itt az accordhoz.

#139643 Szabb +  2023. szeptember 16. 20:56:33 re: #139642 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon röviden egy olyan eszköz ami átveri az ecu-t.
2023. szeptember 16. 21:01:39: megválaszolva Kázmér +  által, → #139644 

#139642 Kázmér +  2023. szeptember 16. 20:51:27 re: #139640 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az a piggyback? [SMIL:/mosoly.gif]
2023. szeptember 16. 20:56:33: megválaszolva Szabb +  által, → #139643 

#139641 KawaBazsy 0  2023. szeptember 16. 20:47:54 re: #139639 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Éés a tékozló olvtárs visszatért! Csak nem nyert Hamilton? [SMIL:/szetvert.gif]

#139640 Szabb +  2023. szeptember 16. 20:47:06 re: #139550 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A tisztánlátás végett Peti itt nem a reflash-re gondolt hanem a piggyback-re. ;)
2023. szeptember 16. 20:51:27: megválaszolva Kázmér +  által, → #139642 

#139639 Szabb +  2023. szeptember 16. 20:43:39 re: #139553 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem szar az a reflash, rengeteg ember elégedett vele nem csak te. ;)
2023. szeptember 16. 20:47:54: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139641 

#139638 KawaBazsy 0  2023. szeptember 8. 13:52:30 re: #139637 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
A full fekete bőrnél a félbőr is jobb, csak én a világost preferálom.

#139637 Kázmér +  2023. szeptember 8. 13:44:35 re: #139636 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én imádtam a félbőrt az accordban, ha tehetném, minden autómban ilyen lenne. A szövet meg valami nagyon sötét olajzöld volt az ülésen.
2023. szeptember 8. 13:52:30: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139638 

#139636 KawaBazsy 0  2023. szeptember 8. 13:41:31 re: #139635 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem, sima textiles volt, nem type-S. De ha ez ilyen, akkor ok, alapból a full fekete bőr, amit nem szeretek.
2023. szeptember 8. 13:44:35: megválaszolva Kázmér +  által, → #139637 

 << eleje | 2699 | 2698 | 2697 | 2696 | 2695 | 2694 | 2693 | 2692 | 2691 | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.28, 0.25
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.105 mp, 9 query