HONDA fórum
2024. május 8. szerda, 15:50,  Mihály, Ottokár Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2673 | 2672 | 2671 | 2670 | 2669 | 2668 | 2667 | 2666 | 2665 | 2664 | 2663 | 2662 | 2661 | 2660 | 2659 | 2658 | 2657 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#138105 -Törölt felhasználó- 2020. április 2. 11:45:01 re: #138102 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Koszonom szepen, levadasszuk ez alapjan [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]

#138104 -Törölt felhasználó- 2020. április 2. 11:41:19 re: #138103 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Koszonom a gyors segitseget! ;) Szepen elindulunk a listan sorban, aztan csak megmutatja magat [SMIL:/pislog/wink3.gif]

#138103 Dontwalk +  2020. április 2. 11:33:16 re: #138102 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért pár lehetséges okot felsorol. Fals levegőtől a nem megfelelő gyújtáson át kipuff oldali tömítésig
2020. április 2. 11:41:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #138104 

#138102 grego +  2020. április 2. 10:49:59 re: #138101 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem kap elég benzint.

https://www.autocodes.com/p0171_honda.html
2020. április 2. 11:45:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #138105 
2020. április 2. 11:33:16: megválaszolva Dontwalk +  által, → #138103 

#138101 -Törölt felhasználó- 2020. április 2. 10:43:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Segitseget szeretnek kerni, tapasztalatok alapjan, gondolatok menten. 7gen ats-rol lenne szo. Az utobbi idoben kicsit nehezebben is indult, de alapvetoen nem volt kulonosebb problema ezzel. Magasabb fordulaton jelentkezik olyan tunetem, hogy olyan 5000fordulat-nal hezitalossa valik az auto, kisse dadogosabb a hang es 6000-nel sem erkezik az a plusz extra loket, amit eddig normal esetben tapasztaltam. Kaptam egy motohiba jelet is. P0171.
Kitorlest kovetoen is produkalja termeszetesen, de ismetelten csak nehany napot kovetoen dobta a hibat be ismet. Merre erdemes elindulni a kerdesben!?
Ha felmerulo kerdes lenne meg, akkor megtargyaljuk termeszetesen. A valaszaitokat elore is koszonom! :)
2020. április 2. 10:49:59: megválaszolva grego +  által, → #138102 

#138099 glPopMatrix +  2020. március 26. 11:50:32 re: #138097 (-koca- + )  ←  ‹›  0 | rejt
JA elég ocsmány, meg az ültetés is. Úgy az egész.

#138098 White +  2020. március 26. 11:27:46 re: #138097 (-koca- + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nagyon bejön.

Inkább mint a tucat jr11, amit boldog, boldogtalan használ most. :)

#138097 -koca- +  2020. március 26. 09:27:42 re: #138096 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
hm elég furán mutat rajta a telefontárcsás felni...



[SMIL:/szetvert.gif]
2020. március 26. 11:50:32: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #138099 
2020. március 26. 11:27:46: megválaszolva White +  által, → #138098 

#138096 White +  2020. március 25. 19:24:56    ‹›   →  ↑  +4 | rejt





2020. március 26. 09:27:42: megválaszolva -koca- +  által, → #138097 

#138095 grego +  2020. március 24. 09:46:01 re: #138094 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez is mutatja hogy mekkora szórás van a fékpadok között, na meg ki állítja be és ki kezeli.

#138094 Tonx +  2020. március 24. 09:21:05 re: #138093 (gfeco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amikor megjelent Csoki mért párat és mindegyik több lett mint a gyári érték.
2020. március 24. 09:46:01: megválaszolva grego +  által, → #138095 

#138093 gfeco 0  2020. március 24. 07:42:23 re: #138075 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én csak annyit tudok, hogy korábban megmértek a Totalcar Erőmérőben egy K20Z2 Accordot és pont 155 lóerőt
adott le. [SMIL:/okoska.gif] [SMIL:/sir.gif] [SMIL:/smile7.gif]


2020. március 24. 09:21:05: megválaszolva Tonx +  által, → #138094 

#138092 LINSZTER +  2020. március 23. 21:54:00 re: #138091 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ennyi. De azért átírtam aztán majd valamikor updatelem ha olyan kedvem lesz :D

#138091 grego +  2020. március 23. 21:53:01 re: #138090 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Végülis 0.1mm a főtengely kotyogása :D
2020. március 23. 21:54:00: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138092 

#138090 LINSZTER +  2020. március 23. 21:50:12 re: #138089 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a 4 kérdőjel, hogy a francba került oda? :D Én simán kijelentő módban írtam.
2020. március 23. 21:53:01: megválaszolva grego +  által, → #138091 

#138089 grego +  2020. március 23. 21:47:53 re: #138088 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát a program nem nézi...
2020. március 23. 21:50:12: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138090 

#138088 LINSZTER +  2020. március 23. 21:43:44 re: #138087 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt a 0.1mm-t már nem nézzük ????
2020. március 23. 21:47:53: megválaszolva grego +  által, → #138089 

#138087 grego +  2020. március 23. 21:36:52 re: #138086 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A K20C1 lökete nem jó :D
2020. március 23. 21:43:44: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138088 

#138086 LINSZTER +  2020. március 23. 21:13:42 re: #138085 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ott is jóformán wikipédiáról van az infó.
Ezekben is nagyrészt, de rengeteg más forrásból is.
HONDAtabase Android

HONDAtabase iOS
2020. március 23. 21:36:52: megválaszolva grego +  által, → #138087 

#138085 Yakumo +  2020. március 23. 21:09:33 re: #138083 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jaja, épp ezért kérdeztem/ lettem kíváncsi a dologra, mert eddig számomra a csepelihondabonto.hu oldala ilyen téren elég jó forrásnak bizonyult, de hogy a K20A6 blokkot 160 lovasnak írják, arra felpattant a szemem. x'D

Persze nem akarok rosszmájú köcsögösködő lenni, mert évek úta az első hiba amit láttam ott és szerintem továbbra is egy nagyon jó adatbázisuk van/ leírásuk a modellekről/ blokkokról, stb.
2020. március 23. 21:13:42: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138086 


2020. március 23. 21:10: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#138084 grego +  2020. március 23. 21:06:36 re: #138083 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen ezt is sokszor keverik mindenhol.

#138083 LINSZTER +  2020. március 23. 21:05:11 re: #138077 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyébként meg rohadt nehéz megtalálni, hogy melyik a valós infó. Én azért elég sokat vadásztam régen és egy adott motorról sokszor van 5féle teljesítmény adat mert ugye az se mindegy, hogy HP, BHP, LE vagy bármi más
2020. március 23. 21:09:33: megválaszolva Yakumo +  által, → #138085 
2020. március 23. 21:06:36: megválaszolva grego +  által, → #138084 

#138082 Yakumo +  2020. március 23. 21:05:10 re: #138081 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Úgy értem. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#138081 grego +  2020. március 23. 21:04:21 re: #138080 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mert csak :D
2020. március 23. 21:05:10: megválaszolva Yakumo +  által, → #138082 

#138080 Yakumo +  2020. március 23. 21:03:23 re: #138078 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Oké, és ezt miért nekem írod? [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2020. március 23. 21:04:21: megválaszolva grego +  által, → #138081 

#138079 LINSZTER +  2020. március 23. 21:03:05 re: #138077 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
"A K20Z2-ről meg csak annyit ír, hogy az a K20A1-t váltotta,"

"new longer-runner intake manifold, restyled camshafts, and drive-by-wire mechanism" <- KB ugyanez a különbség a K20A6 és a Z2 között.

#138078 grego +  2020. március 23. 21:00:19 re: #138077 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Wikipédiára én nem hagyatkoznék 100%-ban főleg úgy hogy zömmel amcsik szerkesztik meg írkálnak bele.
2020. március 23. 21:03:23: megválaszolva Yakumo +  által, → #138080 

#138077 Yakumo +  2020. március 23. 20:53:10 re: #138076 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát őszintén ebben is vannak baromságok. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

A K20A1-nél azt állítja, hogy az csak a JDM modell Stream-ban volt, amikor az európai modellben is az volt, 156lóval. Csak észrevettem volna, ha a Stream-emben jobb oldalt van a kormány...., mert én úgy emlékszem a baloldalt volt [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

A K20A3-ról nem ír baromságot, bár a 155 lovas Civic-ről én nem tudtam, úgy tudtam, hogy a VSA Civic az 160 lovas volt, de persze ez nem zárja ki egy 155 lovas verzió létezését.

A K20A6 az tiszta, ezt eddig én is így tudtam.

A K20Z2-ről meg csak annyit ír, hogy az a K20A1-t váltotta, (tegyük fel ezt elhisszük) de Accord szinten ezzel semmi nem lett megmagyarázva, hogy akkor abba tényleg 2006-tól az került volna vagy nem és hogy hány lovas meg mittudomén, arról nem is beszélve, hogy mi különbség van egy K20A6-os Accord meg egy K20Z2-es Accord között.
2020. március 23. 21:05:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138083 
2020. március 23. 21:03:05: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138079 
2020. március 23. 21:00:19: megválaszolva grego +  által, → #138078 

#138076 LINSZTER +  2020. március 23. 19:13:55 re: #138075 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"K20A1
This engine was only ever featured in the JDM-model Honda Stream for the 2001-2006 model years, in both FWD and AWD applications. It produced between 156-158hp at 6,500rpm with 139-140lb/ft torque at 4,000rpm and a redline of 6,800rpm.

K20A3
You may be expecting this to be an upgrade over the A2, but you’d be very wrong! Despite looking almost identical to the K20A2, the changes were mostly internal in favor of improved economy figures.

This model was capable of producing just 160hp (or even less in the 2.0 Civic, at 155hp) and 141lb/ft torque from 270cc injectors. Compression was down to 9.8:1. A PPA intake manifold was used which was triggered at 4,600rpm and i-VTEC kicked in at 2,200rpm.

K20A6
This model is based on the K20A3 for the European and Australian 2003-2006 Honda Accord.

K20Z2
This engine was a replacement for the economy K20A1, featuring a new longer-runner intake manifold, restyled camshafts, and drive-by-wire mechanism. This was capable of just 153hp at 6,000rpm and 139lb/ft torque."
2020. március 23. 20:53:10: megválaszolva Yakumo +  által, → #138077 

#138075 Yakumo +  2020. március 23. 19:07:11 re: #3981 (gfeco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na, most már átvonulok ide, mert lenne egy Accord-os kérdésem ezzel kapcsolatban: Azt írod K20Z2 Accord. Eskü utána kellett néznem, hogy ez most milyen blokk, mert eddig abban a (tév)hitben voltam, hogy a K-s Accord az K20A6 és kész, de utána olvasva kicsit, látom, hogy a Z2 az elvileg a 2006-os évjárat?

Te tudod, hogy mi különbség van a K20A6 meg a K20Z2 között az Accord-nál? Az lehetséges, hogy az A6 160 lóerő, a K20Z2 meg 155 például? (csepelihondabonto.hu adatainál ezt találtam)

Eddig én rohadtul meg voltam róla győződve, hogy 155 lovas a verdám.....( [SMIL:/szetvert.gif] / [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif] )

Viszont ami elég érdekes, hogy a Accord-nál (7gen) csak a K20A-s motort említi meg 2 literesként és 155 lovat ír rá, (a Z2-t nem is említi meg) csak a blokkoknál (K széria) adja meg a K20A6-nál a 160 lovat, akkor szerintem helytelenül és a K20Z2-nél a 2006-os évjáratot meg a 155 lovat.

Na most akkor kérdésem, hogy hogyan is van ez? [SMIL:/okoska.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2020. március 24. 07:42:23: megválaszolva gfeco 0  által, → #138093 
2020. március 23. 19:13:55: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138076 

#138074 szabóL +  2020. március 22. 10:29:35 re: #138073 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nagyon szép, látványos 30 perc volt! Mivel fényképezőgép nem volt nálam, csak telóval tudtam készíteni pár képet. Sajnos nem mind használható, a jobbak is utómunkát igényeltek! A Badacsony-hegy déli oldalán készültek.

#138073 Dontwalk +  2020. március 22. 09:30:00 re: #138072 (szabóL + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szuperjó ez a háttér és környezet
2020. március 22. 10:29:35: megválaszolva szabóL +  által, → #138074 

#138072 szabóL +  2020. március 21. 17:52:11    ‹›   →  ↑  +15 | rejt
Kék, és narancssárga... [SMIL:/szeret/love.gif]

2020. április 22. 10:17:22: megválaszolva White +  által, → #138130 
2020. március 22. 09:30:00: megválaszolva Dontwalk +  által, → #138073 

#138071 szabóL +  2020. március 14. 18:29:16    ‹›  +6 | rejt


#138070 Yakumo +  2020. március 12. 22:50:16 re: #138069 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm, szerviz topicban megkaptam a választ! [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile1.gif]

#138069 Yakumo +  2020. március 12. 18:28:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocs, hogy ide is beírom, de sürgős csöppet^^

Segítség plz:

Kérdés annyi lenne, hogy K20A6-nál (Accord, 7gen 2.0 benzin) kuplungcserénél szükség van-e bármi célszerszámra/előfeszítésre vagy csak "simán" központosító beszerel és úgy rendben is van?

EP3-nál nem kellett előfeszítés (K20A2), dízel 2.2 Accord-nál kell vagy van ilyen szerszám hozzá, de tudtunkkal benzinesekhez nem kell ilyen. Kérdés, hogy igazunk van-e^^

Köszi előre is a segítséget!
2020. március 12. 22:50:16: megválaszolva Yakumo +  által, → #138070 

#138068 reikisgabi 0  2020. március 10. 21:40:07 re: #138064 (seven9st 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem CAN-BUS-os

#138067 Rodney Mullen 0  2020. március 10. 21:27:00 re: #138066 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
köszönöm! :) Akkor van pár oldal ami nem működik jól, de jónak kell lennie.

#138066 Tonx +  2020. március 10. 21:21:31 re: #138065 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
2008-as type-s 4 ajtós 6 sebességes. Aztán hogy tényleg kiadták-e azt nem tudom, de az alkatrészkereső oldalak szerint ezt tudja.
2020. március 10. 21:27:00: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #138067 


2020. március 10. 21:22: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#138065 Rodney Mullen 0  2020. március 10. 21:10:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valaki tudná nekem validálni hogy ez egy valós VIN szám Accordhoz?
JHMCL95408C210719

fele tool azt írja nem, másik fele meg hogy igen.
itt jo: https://www.autodna.com/vin/JHMCL95408C210719#
itt is jo: https://www.carvertical.com/hu/elozetes-ellenorzes?vin=JHMCL9
5408C210719



Itt nem jo: https://www.faxvin.com/vin-decoder?error
itt sem jo: https://www.vehiclehistory.com/

köszönöm.
2020. március 10. 21:21:31: megválaszolva Tonx +  által, → #138066 


2020. március 10. 21:10: Szerkesztve Rodney Mullen 0  által, megtekintés

#138064 seven9st 0  2020. március 3. 12:51:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Vonóhorgot szeretnék szereltetni a 2003-as Accordomra. Az autó 2003-as, 2,0 benzines és lépcsőshátú. Azt meg tudná mondani valaki, hogy CAN-BUS-os rendszer van-e benne? Előre is köszi!
2020. március 10. 21:40:07: megválaszolva reikisgabi 0  által, → #138068 

#138063 integra_type_r 0  2020. február 29. 11:31:57    ‹›  +3 | rejt


#138062 Newdesign +  2020. február 26. 09:24:06 re: #138061 (Tomicivic 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Fojtószelep köré van hűtővíz bevezetve. Tényleg tud hülyeséget csinálni, ha nincs kocsiban elég víz... Csak csekkold le :)

#138061 Tomicivic 0  2020. február 26. 08:46:52 re: #138060 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Víz az van benne, mire gondoltál, hogy függhet ezzel össze a kevés víz? Vákumcsöveket hétvégén átnézem, ha nem az akkor megy szerelőhöz.
2020. február 26. 09:24:06: megválaszolva Newdesign +  által, → #138062 


2020. február 26. 08:47: Szerkesztve Tomicivic 0  által, megtekintés

#138060 grego +  2020. február 24. 20:06:26 re: #138055 (Tomicivic 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Van benne elég hűtővíz?
2020. február 26. 08:46:52: megválaszolva Tomicivic 0  által, → #138061 

#138059 LINSZTER +  2020. február 24. 19:30:04 re: #138057 (Tomicivic 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Simán lehet, hogy falsot szív valahol. Nézd át a vákuumcsöveket.

#138058 Kázmér +  2020. február 24. 19:24:56 re: #138056 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A gázpedál jeladó hibájánál szinte letilt az autó, azonnal leveszi a fordulatot 1000 környékére, és vége a menetnek. Ott nincs ingadozás.

#138057 Tomicivic 0  2020. február 24. 09:58:48 re: #138056 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, én is gondoltam rá, de állítólag az hibakódot is beír és egy darabig újraindítás után rendesen működik. Azért kérdezősködöm, mert van egy olyan sanda gyanúm, hogy bármilyen szerelőhöz elviszem elkezdik majd szépen tippelgetve cserélgetni az alkatrészeket. :)
2020. február 24. 19:30:04: megválaszolva LINSZTER +  által, → #138059 

#138056 Yakumo +  2020. február 24. 09:46:00 re: #138055 (Tomicivic 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak tippem van, de a gázpedálnak tudtommal van jeladója, az okozhatja a problémát.
Vagy maga az alapjárat körül van valami gikszer, de itt tippelni sem tudnék mi lehet, mert nem értek hozzá. [SMIL:/mosoly.gif]
2020. február 24. 19:24:56: megválaszolva Kázmér +  által, → #138058 
2020. február 24. 09:58:48: megválaszolva Tomicivic 0  által, → #138057 

#138055 Tomicivic 0  2020. február 24. 09:14:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

K20 7gen Accord az alany, hátha van tippetek és tudtok segíteni hibával kapcsolatban. Elég furcsa a jelenség, sokszor 2000 az alapjárat, de képes ugrálni is 1000-2000 között és váltásnál is ha kinyomom a kuplungot érezhetően néha nem akarja leejteni a fordulatot, mintha a lábam a gázon maradna. Ahogy melegszik be az autó elmúlik a probléma. Hiba kód nincs benne.

Találkoztatok már ilyennel?
2020. február 24. 20:06:26: megválaszolva grego +  által, → #138060 
2020. február 24. 09:46:00: megválaszolva Yakumo +  által, → #138056 

 << eleje | 2673 | 2672 | 2671 | 2670 | 2669 | 2668 | 2667 | 2666 | 2665 | 2664 | 2663 | 2662 | 2661 | 2660 | 2659 | 2658 | 2657 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.18, 0.35, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.149 mp, 9 query