nem is....mert még az enyimet bőven ez az ár allatt vettem és 1 évvel fiatalabb is....vannak apro esztétikai bajai , amit csak az én szemem lát,vesz észre...de hát legalább van mit csinálni rajta...
A kedvesem off volvójának on mióta megvan (4éve) ilyen a hangja, és lassan a 230e-dik kilóméterét tapossa.
egyébként annó a hondán nekem is először szelepcsattogás tűnt fel... hulla volt az olajnyomás...
ez a technologia......ez a Márkaszervíz hozzáállása ..amivel a Hhungary is egyértett....ha kihuzod is és uj gyürüket raksz..ugye illik honoltatni...de akkor meg oda lesz a felületkezelés..
mivel utánna mát nem rakhato össze, merta gyürük nem fogják megtalálni a helyüket...és nem lesz kompresszio......tehár a honda motorknák tilos a dugot valaha is kihuzni a hengerböl..akkor eldobhato a blokk.....</>
ejjha.... és ehhez valaki a nevét is adja avagy ez csak a 4hengeres mocikra igaz vagy szimplán nem értem a viccet? merthogy a v6-om annó atomjaira lett szedve - összerakva. hibátlan lett, minden gyári értéket produkált.
2005. április 22. 21:21:24: megválaszolva ZEMA + által,
→ #281 2005. április 22. 21:16:26: megválaszolva coyote_ + által,
→ #278
Most 5 db padlizsán van eladóé s félmillioval olcsobban mint 2004 Decemberében..( akkor több ismerös adott el ATR-t 4.5 ért és a másikat 4.3 ért..(99eseket)..amikor kerestem januárban egyse volt.....
Hát most én is jól bexartam. A jelenség ugyanaz, hideg mocinál alapjárat 1600-1800 környékén, kegyetlenül csörög, majd melegen elhalkul, de nem szűnik(fordulaton nem hallani szerencsére). Alacsony fordulaton terhelve(észszerűség határain belül), bent is hallom ahogy csörög. Szelephézagállítással nem változott semmi, pedig volt min állítani .
Nedves időben csikorog is néha de csak hidegen, az valami más lehet....
Ennyire nem csörög durván mint az MP3-ban, de az is lehet hogy a felvétel sajátja, hogy ennyire kihozza.
Meg most a fékem sem fog, a futómű xerintem kapott egyet. Erre ma reggel mi történik, kiégett az egyik tompítottam. Egész nap azt vátam kin tölthetem ki a dühömet Kicsit összejöttek a dolgok...
ugyanaz a gumis centírozta a téli és nyári kerekeket is?
tapasztalatom szerint vannak gumisok akik -általam érthetetlen módon- képtelenek rendesen centírozni.
többször jártam már úgy hogy felkerültek az új gummák, frankón ki lettek a gép szerint centírozva (láttam a mérleg képet) és utána 2 héttel elegem lett a rázásból és mentem másik gumishoz aki rendesen megcsinálta.
kérdeztem a másik gumist hogy mitől olyan nehéz dolog ez némely gumisnak, ő azt mondta hogy előfordul hogy évekig nem kalibrálják a gépeiket meghogy pl az ő gépük 5g-os pontoságú míg máshol gyakori a 10g pontosságú gép...
de lehet hogy csak vakított, majd Csoki megmondja
2005. április 22. 13:28:18: megválaszolva Gunnar + által,
→ #262
Én a helyedben levenném a kereket és egy mérővel megnézném, hogy a tárcsák ütnek-e. Ha igen, akkor megnézném, hogy a csavarokhoz közel is üt-e. Ha igen, akkor leszerelném a tárcsákat, és az agyat is megnézném, hogy üt-e.
Ha felszerelés után az új tárcsa ráz, akkor majdnem biztos, hogy a felfogatással, vagy az aggyal van gond. Ha nincs órád az ütés vizsgálatára, akkor megteszi egy jó merev drót is. Érintőt veszel és a drótnak nem szabad eltávolodnia, vagy közelednie a tárcsához. A hangja egyenletes kell maradjon forgatás közben. Persze nem a szélén kell vizsgálni, ahol rozsdás..
2005. április 22. 13:08:47: megválaszolva Gunnar + által,
→ #260
" féktárcsacserével fékbetétek is lettek cserélve? Ha fék nélkül is ráz és csak pont a 100-110.es tempó környékén akkor az egyértelműen és tipikusan gumicentírozás hiba esetleg ütött felni okozza. "
A téli gumi lemezfelnivel felállásnál is ugyanez volt a tényállás.
Az alu felnik most lettek hengerelve javítva centírozva a gumik zsírok.
Bosc tárcsák voltak az autón mikor megvettem függőleges repedésekkl.Rázott.Azt hittem a tárcsa a szar.Úgy el voltak kopva a fékbetétek is, hogy este lehett látni szikrákat fékezéskor )
Ezután ki9cseréltettem gyárira őket.
180 e volt négy tárcsa+betétek+kézifék bóvden csere.Munkadijjal 1ütt gyári alaktrészekkl.A rázás nem szűnt meg. A szerelő aki csinállta is azt gondolta, hogy a tárcsa a szar ezért kicserélte valami más ő szerinte jó japán márkára.Mutatta is a dobozt de elgfelejtettem a nevét.
Milyen márkájú tárcsákat használ a Honda gyárilag 1ébként?
2005. április 22. 13:06:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #257
Ja akkor Te voltál az aki Marcus-al gyorsult! Futólag találkoztunk is.
A féktárcsacserével fékbetétek is lettek cserélve? Ha fék nélkül is ráz és csak pont a 100-110.es tempó környékén akkor az egyértelműen és tipikusan gumicentírozás hiba esetleg ütött felni okozza.
2005. április 22. 13:01:06: megválaszolva Gunnar + által,
→ #256
"Hát nekem nem gyenge ahogy ráz.Szinte kitépi a kormányt."
Ez baj. A felni lehettőséggel egyetértek, és a tárcsa is lehet repedt(Mint legutóbb egy Vectrán) Gyári tárcsákat tettél bele? Mennyit mentél vele? Volt vészfék, vagy vadulás?
"Jobb minöségű olaj nem segíthetr rajta? "
Igen ezen gondolkodtam, hogy minnél hamarabb cserélem. De nem tudom, hogy gyári ajánlást tegyek bele, vagy van esetleg jobb is? (Ti mit használtok?)
Sokan mondják, hogy tegyek bele adalékot. Erről mi a véleményetek? (Metabond, Prolong, stb) Én idegenkedem tőlük, de láttam Prolong próbát(nem tévében!), nagyon meggyőző volt. Nos?
Milyen felni van az autódon? Ha alufelni akkor van e benne központosító gyűrű? Ha nincs akkor nem sokat ér a centírozás és rázhat a kormány 110-nél, meg fékezésnél is.
2005. április 22. 12:31:45: megválaszolva Gunnar + által,
→ #248
Köszi a tippet, már nézegettem itt, de ez egy 91-es motor adatlapja, nekem meg egy 98-as (97-es évjárat) motorom van. Első ránézésre egyébként nagyon hasonlít a vezérlése az enyémre, és gondolom a kiegyensúlyozó tengely biztosan ott hagyták a későbbi verziókban is. Szóval köszi.
A többi kérdésemre nincs válaszod?