HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 12:14,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#291 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 23:34:43    ‹›  0 | rejt
Itt a kép remélem sikerül
[URL=http://img249.echo.cx/my.php?image=kp0091wf.jpg][IMG]htt
p://img249.echo.cx/img249/439/kp0091wf.th.jpg[/IMG][/URL]

#290 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 21:58:28    ‹›  0 | rejt
Reméljük csak kérdés a másik meg vár-e?

#289 Öreg Kergyu +  2005. április 22. 21:35:01 re: #287 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
A helyedben nem aggódnék,el fog az kelni!
Emellett relatív kevés van belőle.

#288 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 21:31:54    ‹›  0 | rejt
Rakok majd föl képet csak most a munkahelyemről irok

#287 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 21:29:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát ilyen az én formám pont akkor akarom eladni amikor mindenki meg akar szabadulni töle.
2005. április 22. 21:35:01: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #289 

#286 Öreg Kergyu +  2005. április 22. 21:26:40 re: #283 (mozes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ajajj.....
Újabb lehetséges áldozat?:) :) :)
Jó gépek ám!

#285 Öreg Kergyu +  2005. április 22. 21:25:33 re: #284 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az oksa,ismerem a kocsit.........:)

#284 ZEMA +  2005. április 22. 21:24:12 re: #280 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem is....mert még az enyimet bőven ez az ár allatt vettem és 1 évvel fiatalabb is....vannak apro esztétikai bajai , amit csak az én szemem lát,vesz észre...de hát legalább van mit csinálni rajta...:)
2005. április 22. 21:25:33: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #285 

#283 mozes 0  2005. április 22. 21:22:12 re: #273 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
AccordTR,
Képet linkelj róla!
2005. április 22. 21:26:40: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #286 

#282 coyote_ +  2005. április 22. 21:21:27 re: #279 (ZEMA + )  ←  ‹›  0 | rejt
A kedvesem off volvójának on mióta megvan (4éve) ilyen a hangja, és lassan a 230e-dik kilóméterét tapossa. :)
egyébként annó a hondán nekem is először szelepcsattogás tűnt fel... hulla volt az olajnyomás...

#281 ZEMA +  2005. április 22. 21:21:24 re: #277 (coyote_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
ez a technologia......ez a Márkaszervíz hozzáállása ..amivel a Hhungary is egyértett....ha kihuzod is és uj gyürüket raksz..ugye illik honoltatni...de akkor meg oda lesz a felületkezelés..

#280 Öreg Kergyu +  2005. április 22. 21:19:42 re: #276 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezzel ne foglalkozz!

Ha az ember autót vesz,vagy elad,utánna mindig van jobb üzlet ,az biztos!!:)

Murphy dolgozik.....:D
2005. április 22. 21:24:12: megválaszolva ZEMA +  által, → #284 

#279 ZEMA +  2005. április 22. 21:18:51 re: #258 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Watt: hát elég csunya hangja van...bár lehet hogy live-ban nem ennyire vészes mint igy felvéve...Passsz..igy semmi jellegzetes hangja nincs.
2005. április 25. 05:50:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #317 
2005. április 22. 21:21:27: megválaszolva coyote_ +  által, → #282 

#278 coyote_ +  2005. április 22. 21:16:26 re: #277 (coyote_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
bázeg az a fránya i... :)

#277 coyote_ +  2005. április 22. 21:15:42 re: #232 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mivel utánna mát nem rakhato össze, merta gyürük nem fogják megtalálni a helyüket...és nem lesz kompresszio......tehár a honda motorknák tilos a dugot valaha is kihuzni a hengerböl..akkor eldobhato a blokk.....</>
ejjha.... és ehhez valaki a nevét is adja avagy ez csak a 4hengeres mocikra igaz vagy szimplán nem értem a viccet? merthogy a v6-om annó atomjaira lett szedve - összerakva. hibátlan lett, minden gyári értéket produkált.
2005. április 22. 21:21:24: megválaszolva ZEMA +  által, → #281 
2005. április 22. 21:16:26: megválaszolva coyote_ +  által, → #278 

#276 ZEMA +  2005. április 22. 21:14:07 re: #273 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most 5 db padlizsán van eladóé s félmillioval olcsobban mint 2004 Decemberében..( akkor több ismerös adott el ATR-t 4.5 ért és a másikat 4.3 ért..(99eseket)..amikor kerestem januárban egyse volt.....
2005. április 22. 21:19:42: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #280 

#275 Öreg Kergyu +  2005. április 22. 21:08:06 re: #273 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Accordosok!

Ezen nagyon el kellene ám gondolkozni,ugyanis a jelenlegi,ill. a közeljövö modelpalettájában nem szerepel ilyen kaliberü gép!!!
Sajnos!:(

Sztem. kár,hogy eladod,megbánod az biztos....a feeling nyomtalanúl eltünik,a teljesítménnyel együtt.

#274 AceCombine +  2005. április 22. 21:01:56    ‹›  0 | rejt
Ja a VSS szenzorom már 3hónapja xar

#273 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 20:49:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello mindenkinek
Eladnám szeretett automat egy Accord type-R tipust 99' évjáratu padlizsánlila (fekete) megkimélve 80000Km. Az autónak semmi baja csak kisebbe gondolkozom.
3.800000Ft árért
Érd: 30/7435818
2005. április 22. 21:22:12: megválaszolva mozes 0  által, → #283 
2005. április 22. 21:14:07: megválaszolva ZEMA +  által, → #276 
2005. április 22. 21:08:06: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #275 

#272 AceCombine +  2005. április 22. 20:08:14    ‹›  0 | rejt
Hát most én is jól bexartam. A jelenség ugyanaz, hideg mocinál alapjárat 1600-1800 környékén, kegyetlenül csörög, majd melegen elhalkul, de nem szűnik(fordulaton nem hallani szerencsére). Alacsony fordulaton terhelve(észszerűség határain belül), bent is hallom ahogy csörög. Szelephézagállítással nem változott semmi, pedig volt min állítani /smile9.gif .

Nedves időben csikorog is néha de csak hidegen, az valami más lehet....

Ennyire nem csörög durván mint az MP3-ban, de az is lehet hogy a felvétel sajátja, hogy ennyire kihozza.
Meg most a fékem sem fog, a futómű xerintem kapott egyet. Erre ma reggel mi történik, kiégett az egyik tompítottam. Egész nap azt vátam kin tölthetem ki a dühömet /smile8.gif Kicsit összejöttek a dolgok...

#271 Gunnar +  2005. április 22. 18:47:36 re: #270 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hát meghallgattam és szerintem nem dízeles.Én nem merném így használlni.Ötletemn sincs mi súrol mit.
2005. április 25. 06:00:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #319 

#270 laspring +  2005. április 22. 18:12:43 re: #237 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
húú ez tényleg nagyon dízeles :(
ez hideg motor volt igaz? melegen elmúlik?
2005. április 22. 18:47:36: megválaszolva Gunnar +  által, → #271 

#269 Gunnar +  2005. április 22. 17:56:45 re: #267 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Bizonybizony ott nincs tutira :) )))))Én is ott kezdtem :)

#268 Wicked Belzebub 0  2005. április 22. 17:45:41 re: #266 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bizony, kárpit leszed, ott van alatta felcsavarozva az ajtóra /smile1.gif
2005. április 23. 09:45:21: megválaszolva Gunnar +  által, → #297 

#267 Barnus 2.2i 0  2005. április 22. 17:41:01 re: #266 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem az ajtóban van.
2005. április 22. 17:56:45: megválaszolva Gunnar +  által, → #269 

#266 Gunnar +  2005. április 22. 15:01:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt

2005. április 22. 17:45:41: megválaszolva Wicked Belzebub 0  által, → #268 
2005. április 22. 17:41:01: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #267 

#265 Gunnar +  2005. április 22. 14:58:13    ‹›  0 | rejt


#264 Gunnar +  2005. április 22. 14:57:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt



Lenne még egy olyan kérdésem, hogy az ajtózár vezérlő egységét hol találom a kocsiba?
A rajz nem valami bőbeszédű.
2005. április 25. 05:51:50: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #318 

#263 ZEMA +  2005. április 22. 14:53:39 re: #258 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Watt:még a munkaheylemen vagyok..itt nincs hang a gépeken.....Otthon meg hallgatom este.

#262 Gunnar +  2005. április 22. 13:28:18 re: #259 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Másik gumis csinállta.Nem hisezm hogy a gumi.

#261 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 13:08:56 re: #249 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem is H betut, please!!!!

#260 Gunnar +  2005. április 22. 13:08:47 re: #257 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Na ezt megpróbálom. köszi

#259 laspring +  2005. április 22. 13:08:43 re: #256 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ugyanaz a gumis centírozta a téli és nyári kerekeket is?
tapasztalatom szerint vannak gumisok akik -általam érthetetlen módon- képtelenek rendesen centírozni.
többször jártam már úgy hogy felkerültek az új gummák, frankón ki lettek a gép szerint centírozva (láttam a mérleg képet) és utána 2 héttel elegem lett a rázásból és mentem másik gumishoz aki rendesen megcsinálta.
kérdeztem a másik gumist hogy mitől olyan nehéz dolog ez némely gumisnak, ő azt mondta hogy előfordul hogy évekig nem kalibrálják a gépeiket meghogy pl az ő gépük 5g-os pontoságú míg máshol gyakori a 10g pontosságú gép...
de lehet hogy csak vakított, majd Csoki megmondja
2005. április 22. 13:28:18: megválaszolva Gunnar +  által, → #262 

#258 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 13:08:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
ZEMA! Meghallgattad? Jó lenne valami ötlet!
2005. április 22. 21:18:51: megválaszolva ZEMA +  által, → #279 
2005. április 22. 14:53:39: megválaszolva ZEMA +  által, → #263 

#257 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 13:06:32 re: #255 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én a helyedben levenném a kereket és egy mérővel megnézném, hogy a tárcsák ütnek-e. Ha igen, akkor megnézném, hogy a csavarokhoz közel is üt-e. Ha igen, akkor leszerelném a tárcsákat, és az agyat is megnézném, hogy üt-e.
Ha felszerelés után az új tárcsa ráz, akkor majdnem biztos, hogy a felfogatással, vagy az aggyal van gond. Ha nincs órád az ütés vizsgálatára, akkor megteszi egy jó merev drót is. Érintőt veszel és a drótnak nem szabad eltávolodnia, vagy közelednie a tárcsához. A hangja egyenletes kell maradjon forgatás közben. Persze nem a szélén kell vizsgálni, ahol rozsdás.. :)
2005. április 22. 13:08:47: megválaszolva Gunnar +  által, → #260 

#256 Gunnar +  2005. április 22. 13:01:06 re: #254 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen én.

" féktárcsacserével fékbetétek is lettek cserélve? Ha fék nélkül is ráz és csak pont a 100-110.es tempó környékén akkor az egyértelműen és tipikusan gumicentírozás hiba esetleg ütött felni okozza. "


A téli gumi lemezfelnivel felállásnál is ugyanez volt a tényállás.

Az alu felnik most lettek hengerelve javítva centírozva a gumik zsírok.
2005. április 22. 13:08:43: megválaszolva laspring +  által, → #259 

#255 Gunnar +  2005. április 22. 12:57:49 re: #251 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bosc tárcsák voltak az autón mikor megvettem függőleges repedésekkl.Rázott.Azt hittem a tárcsa a szar.Úgy el voltak kopva a fékbetétek is, hogy este lehett látni szikrákat fékezéskor :) )
Ezután ki9cseréltettem gyárira őket.

180 e volt négy tárcsa+betétek+kézifék bóvden csere.Munkadijjal 1ütt gyári alaktrészekkl.A rázás nem szűnt meg. A szerelő aki csinállta is azt gondolta, hogy a tárcsa a szar ezért kicserélte valami más ő szerinte jó japán márkára.Mutatta is a dobozt de elgfelejtettem a nevét.

Milyen márkájú tárcsákat használ a Honda gyárilag 1ébként?
2005. április 22. 13:06:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #257 

#254 laspring +  2005. április 22. 12:55:02 re: #249 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja akkor Te voltál az aki Marcus-al gyorsult! Futólag találkoztunk is.

A féktárcsacserével fékbetétek is lettek cserélve? Ha fék nélkül is ráz és csak pont a 100-110.es tempó környékén akkor az egyértelműen és tipikusan gumicentírozás hiba esetleg ütött felni okozza.
2005. április 22. 13:01:06: megválaszolva Gunnar +  által, → #256 

#253 Gunnar +  2005. április 22. 12:52:56 re: #251 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Az első az volt, most nem tudom milyen márka de made in japan. A helyzet változatlan.
Az nem lehet, hogy valami a futóműbe nem frankó?

#252 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:52:39 re: #248 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mennyit mentél vele? Volt vészfék, vagy vadulás?

#251 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:50:00 re: #250 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Japán = gyári?
2005. április 22. 12:57:49: megválaszolva Gunnar +  által, → #255 
2005. április 22. 12:52:56: megválaszolva Gunnar +  által, → #253 

#250 Gunnar +  2005. április 22. 12:40:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez már a második japán tárcsa szett rajta mint lejjebb írtam
2005. április 22. 12:50:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #251 

#249 Gunnar +  2005. április 22. 12:38:25 re: #248 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ilyen. http://uszilard.tar.hu/

Ha valakinek van elfekvőbe a közepébe való H betű azt szíve3sen megvásárolnám :) )


Az olaj adalékokba nem nagyon hiszek.
2005. április 22. 13:08:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #261 
2005. április 22. 12:55:02: megválaszolva laspring +  által, → #254 

#248 Gunnar +  2005. április 22. 12:31:45 re: #245 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Először lemezfelni volt, azzal is rázott most ahogy nézegettem a talin a prelude ökat valószínüleg prelude alufelnim van :) A gumik zsírok.
2005. április 22. 12:52:39: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #252 
2005. április 22. 12:38:25: megválaszolva Gunnar +  által, → #249 

#247 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:31:22 re: #243 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
"Hát nekem nem gyenge ahogy ráz.Szinte kitépi a kormányt."
Ez baj. A felni lehettőséggel egyetértek, és a tárcsa is lehet repedt(Mint legutóbb egy Vectrán) Gyári tárcsákat tettél bele? Mennyit mentél vele? Volt vészfék, vagy vadulás?

#246 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:27:05 re: #243 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
"Jobb minöségű olaj nem segíthetr rajta? "
Igen ezen gondolkodtam, hogy minnél hamarabb cserélem. De nem tudom, hogy gyári ajánlást tegyek bele, vagy van esetleg jobb is? (Ti mit használtok?)
Sokan mondják, hogy tegyek bele adalékot. Erről mi a véleményetek? (Metabond, Prolong, stb) Én idegenkedem tőlük, de láttam Prolong próbát(nem tévében!), nagyon meggyőző volt. Nos?

#245 tschokker +  2005. április 22. 12:26:31 re: #243 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen felni van az autódon? Ha alufelni akkor van e benne központosító gyűrű? Ha nincs akkor nem sokat ér a centírozás és rázhat a kormány 110-nél, meg fékezésnél is.
2005. április 22. 12:31:45: megválaszolva Gunnar +  által, → #248 

#244 -Törölt felhasználó- 2005. április 22. 12:23:24 re: #242 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi a tippet, már nézegettem itt, de ez egy 91-es motor adatlapja, nekem meg egy 98-as (97-es évjárat) motorom van. Első ránézésre egyébként nagyon hasonlít a vezérlése az enyémre, és gondolom a kiegyensúlyozó tengely biztosan ott hagyták a későbbi verziókban is. Szóval köszi.
A többi kérdésemre nincs válaszod?

#243 Gunnar +  2005. április 22. 12:20:35 re: #241 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát nekem nem gyenge ahogy ráz.Szinte kitépi a kormányt.Egyébként 110 nél érezhetően ráz fékezés nélkül is. Alatt és fölötte nem.

A csattogásra meg jó gyógyír a rádió? :) Jobb minöségű olaj nem segíthetr rajta?
2005. április 22. 12:31:22: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #247 
2005. április 22. 12:27:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #246 
2005. április 22. 12:26:31: megválaszolva tschokker +  által, → #245 

#242 tschokker +  2005. április 22. 12:12:42 re: #240 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha kiváncsi vagy melyik az akkor itt nézd meg hondainfo.freeweb.hu
2005. április 22. 12:23:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #244 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.48, 0.45, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.023 mp, 8 query