Nekem P45 G21 ECU-m van. 2.2 vagy 2.3 ACCORD-hoz 90-98 között gyártott modellekhez nem tud valaki kipufogó leömlőt? Az dupla mig nekem a 2.0-hoz szimplát adtak, szívesen kipróbálnám és lemérném mi a különbség.
5000 rpm VTEC point decreased from 6000 rpm
7600 rpm Rev limit, increased from 7300 rpm (for auto trans must be in sportshift mode)
Maximum torque gain 26 ft/lbs torque at 6000 rpm
Maximum power gain 29 hp at 6000 rpm
Peak torque increases from 169ft/lbs at 4500 rpm to 175 ft pounds at 7500 rpm
Peak power increases from 206 hp at 7100 rpm to 210 at 6800 rpm
Very wide flat smooth torque curve. 90% of peak torque available from 2000-7000 rpm.
Passes Californian smog testing (no measurable difference from stock)
Fully dealer compatible - works with all Honda scan tools and equipment
2005. április 29. 14:35:30: megválaszolva Nagyadi 0 által,
→ #447 2005. április 29. 10:25:49: megválaszolva barko 0 által,
→ #436
Nálam a kipuff okosítás és betét sportszűrő után 158,6 LE és 152 Nm lett az eredmény, bár ez nem olyan rossz, de nem is olyan jó, mint a tiéd. Az eredményt láthatod a mérések részben.
Azt hallottam a direktszűrökről,hogy alulról nyomatékot vesznek el,de felsőbb fordulatszámtartományban
plussz lóerőt hoznak?Vagy nem?Nálam 165Le-t mértek 60-as rendszerrel meg a direktbeszűrődejóhangajavan-nal...mi az igazság?
2005. április 28. 23:08:03: megválaszolva mozes 0 által,
→ #431
Engedtessék megjegyeznem, hogy van ott ménes rendesen. Így oszt oly mindegy, hogy 206 vagy 209. Viszont az a mennyei hang melyet kibocsájt, istennek és nekem tetsző dolog.
Na,azért a direktszűrő helyett egy sport betétszűrőt inkább a gyári helyére!!
A Fujitsubo kipuffrendszer természetesen mehet alá.
A direktszűrő Barko san barátunk specialitása,előnyei ( mármint a direktszűrőnek-nem Barkonak) csak a hangban mutatkoznak meg,különben némi teljesítménycsökkenést kell áldozni a szép hang oltárán..
Az Atya
2005. április 29. 14:34:40: megválaszolva Nagyadi 0 által,
→ #445 2005. április 29. 07:31:30: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #434 2005. április 28. 22:57:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #430 2005. április 28. 22:36:37: megválaszolva barko 0 által,
→ #429
Most néztem, nincs Hondata ecu K24A sorozatú motorhoz. Pontosabban kész program nincs hozzá, de persze a szoftverrel meg kábellel, meg mirossebbel, teleirogathatja az ember a sajátját. A Comptech csinál majd valamilyen szoftvert hozzá, ha már végre kész lesz a superchargerük. De az is már "coming soon" lassan egy éve...
Én is jobb ötletnek tartom, amit az atya igéje hírdet. DIREKTSZŰRŐT NEKI!!!!!!
A chiptuningot nem javasolnám,ugyanis a K szériás ECU-hoz NINCS!!!
Van viszont komplett HONDATA ECU,ez kívülröl írható,paraméterezhető,viszont azzal az a gond,hogy méregdrága (1300-2000 usd),és néhány esetben ki kell küldeni a saját ECU-t,majd megkapod a másikat.
Problémát okozhat,hogy mivel is paraméterezi fel az ember,mert erre itthon nincs tapasztalat.
Lehet kérni "gyári" programmal is,ebben Barko tud nyilatkozni.
Jobb ötletnek tartom a szívó,ill. a kipuff rendszer optimalizálását.
2005. április 28. 19:39:10: megválaszolva barko 0 által,
→ #425
Persze, hogy mondtad...csak tudod sokallom a 300e-t.... meg egy kicsit félek a sprotkipufogó hangtól! Tényleg meg tudnád mutatni a kocsidat?! (Már csak a kipuff hangja miatt is)..... Nagyon megköszönném...
2005. április 28. 19:03:15: megválaszolva barko 0 által,
→ #423
300ezer forintból vennék egy VTEC-es hengerfejet, növelnék egy kis kompressziót, teljes kipufogórendszer csere, és hozzámódosítanám a motorvezérlést. Ez az én motoromnál 20-50 Le növekedést jelentene. Még az is lehet hogy maradna pénz benzinre is.
2005. április 28. 18:45:26: megválaszolva barko 0 által,
→ #421
Ő a dobot javasolta (300e Ft), amit mindenféleképpen meghallgatnék azelőtt, hogy megvenném.... bár az igazat megvallva kicsit sokallom az a pénzt rá.... emiatt gondoltam, hogy talán a chiptuning..
Szerintetek érdemes hozzányúlni az Accord Type-s motorjához? Mert alapjában véve jól megy az autó, de nem az az igazi állat …. (chiptuningon gondolkozom)
Szia
Először is gratulálok az adatlapodhoz, azon kevesek közé tartozol akiről meg lehet tudni ezáltal a szükséges minimumot, hogy érdemben lehesen müszaki dolgokról értekezni. Nem mindegy hogy 1985 1995 2005 az ACCORD évjárata motorikus elektronikus vagy gumi alufelni szempontból. Nekem is ilyen generációs ACCORD-om van, és ha 15-ös felnim lenne nyáriban akkor 205/60-as gumit tennék rá.
Nagyon eccerű..hisz ugye minden olaj cserét igy kell... itt 3,5 -öt beletöltesz..beinditod hogy az olajszűrő felkapja ...majd vársz 10-15 percet hogy visszafolyon...aztán megnézed a szintet a nívón....azt pótolod a hiányt.....
2005. április 28. 19:51:56: megválaszolva Tamass + által,
→ #426
Gergice: maradj a /60 nál...kb. 2/3-a az ára mint a /55-é.....sokkal gyakoribb mint a /55..és huzná is a hasát vele...vayg 205/55...de ez viszont télleg extra
Ok! nem vitatkozom :-)
Nem ragaszkodok én a szélesebb gumikhoz. Marad a 195/60 R15-s méret. De úgy látszik én nem jó helyen kerestem, mert én még alig láttam ilyen méretet. De majd alaposabban körül nézek. Most egyelőre kicsit a hobbimra meg a pihenésre költök.
2005. április 28. 16:53:48: megválaszolva tschokker + által,
→ #409 2005. április 28. 10:50:49: megválaszolva ZEMA + által,
→ #406 2005. április 28. 06:02:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #404
Minek akarsz 195-nél szélesebbet? Megfogja a kocsit nagyon...hagyd a golfosoknak. 195 elég széles nagy sebességhez is. Az 1.6hoz nekem is 185/70/14 volt, most 195/60/15 és így már stabil nagy sebességnél is. Ha 55 magasat teszel rá, akkor kisebb lesz a kerékátmérőd, csalni fog az órád, viszont jobban fog menni a gép(papíron). A 205-öt xerintem ne
Teljesen kultúráltan fogyaszt, kb. annyit mint a saját 1.6-osom, mert alacsony fordulaton is könnyen boldogul a kasztnival. Bejáratós korában Horvátország klímával, 3emberrel, autópálya 150, országút 80-120-ig, 2-3 szokásos dugó kb. 8 literre jött ki. Városban 10lityót eszik közepesen nyugis stílusban, 1-1kakaskodással . Végig finoman vezetve még nem próbáltam . Autópályán 170-ig nagyon jól fogyaszt, afölött már megugrik.
OFF: hétvégén 2személlyel és egy kutyával 225-öt ment az új 2.0, és szerintem még egy hangyafaxnyit rátudott volna tenni, de megkegyelmeztem a barátnőmnek. Ja, és utána láttam hogy a klímát bekapcsolva hagytam.
érdekes. nekem pl stabil 3000 rpm-nél rezonál valami elég gusztustalanul, viszont egyértelmű "wartburgmotorháztetőhang", én is ideg voltam mig rá nem jöttem....
Á én sem gondolom esélyesnek a dolgot. Mindegy..
Viszont ez a hang nem olyan hangos és kellemetlen, mint a régi autómban annó felújítás előtt. Igazából még mindig nem tudom pontosan mitől van, de ki fogom deríteni, mert addig tiszta ideg vagyok.
Én annó a Legendnél megpróbáltam. Aztán még az ügyvéd cimbi is azt mondta, hogy 2misi alatti autónál egyszerűen nem éri meg. Pláne, hogy egyáltalán nem biztos, hogy te leszel a per nyertese.
Egyébként őszinte részvétem! Ha már jól kivehető hangon szól egy csapágy, akkor azt sztem egy mezei rácsapágyazással nem úszod meg. Persze ez az én szerény véleményem. A legendemmel én is szívtam de ott kétszer egymás után...
2005. április 27. 13:52:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #397
Ne is vágj bele....teljesen felesleges, ugyse bizonyitható be hogy nem azóta történt.....De hát ez mindig benne van a pakliban, hisz használt autot vettél , nem "0" km-est.....Minimum 2 év egy ilyen per....Plusz a szakértő, plusz az igényelt összeg 6% előre.....stb. stb. minimum 200.000.- mire elinditod a pert....
Én is hasonlókat érzek!
166ezer van benne.
Nem tudom mit kapnék vissza, pedig nagyon fényezték a gépet(szép is az igaz).
Rejtett hibára van törvény, de hogyan bizonyítom, hogy ez egy rejtett hiba volt? (mondhatják, hogy én okoztam) Kihez kéne fordulnom, hogy érvényes legyen az egész, hogy elismerjék a dolgot és ne küldjenek el a fenébe? Meg meddig tartana és mennyibe kerülne a per? Ettől jobban félek, mint a javítástól. Azért utánajárok mit tehetek, de a Magyar jogrendszerben nem minket védenek.
2005. április 27. 12:09:12: megválaszolva coyote_ + által,
→ #396 2005. április 27. 11:14:35: megválaszolva ZEMA + által,
→ #395
Húú Watt Mester!
Komolyan mondom kezd megingani a bizalmam a Hondába. Rövid idő alatt Te vagy a sokadik akinek főtengely/hajtókarcsapágy problémája van!
Hány km van az autóban? Volt rendesen szervizelve/olajcserélve előző életében is? Most vetted, menj vissza az eladóhoz, hogy legalább vmit térítsen!
A kérdéseidre nemtudok válaszolni, tedd fel őket a szerviz topicban is!
2005. április 27. 10:54:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #394
Sziasztok!
Korán örültem azt hiszem. Gondolok itt a megfülelt ketyegésre a motoromon. Én végig azt mondtam, hogy nem felülről jön a hang, ezért tegnap lemásztam alá az aknába, és (ne röhögjetek ki!) csövet dugtam a fülembe és végig szondáztam a hangforrást. Már az elején egyértelmű volt, hogy nem a hengerfej közelében a leghangosabb a zaj, ezért nem gondoltam dugóra és csapszegre, vagy hengerovalitásra. A lényeg, hogy az olajdeknin keresztül a leghangosabb a zaj, és ott is a 3. henger alatt. Nagyon jól hallani, hogy ott sokkal jobban szól, mint a többi henger alatt, mivel a többi henger alatt gyakorlatilag nem is szól.
Szeritnem hajtókar csapágy lóg.
A következő kérdéseim lennének:
1. Hol lehet kapni hajtókarcsapágy hézag ellenőrző huzalt?
2. Lehet e egy hajtókarcsapágyat cserélni, ha a főtengely jónak néz ki?
3. Új hajtókarcsapágy esetén kell e derékszögelni, ha csak a csapágyat cserélném(ha lehet), és lehet e ezt a helyén, hogy ne kelljen szétfűzzem a motort?
Gondolom értitek, hogy miért variálok? 60ezer a felső tömítés garnitúra, 20 az alsó, és ha már szétszedném ennyire, akkor köszörülés, csapágyak, aprólék minimum 100. Jó lenne egyszerűbben megúszni!