sajna nem tudok ott lenni....... Haveromnál van letárolva cucc...elkéne mennem megnézni....de sztem rajta van mert mintha annál fogva emeltük volna ki....
laspring:....Köszi ...láttam az aproneten..nagyon jó ár....80ban elhozható sztem.......Télinek jó lenne
Hála istennek 1 órája vettem egy garnitura CTR 17 es fenit jó áron...Duen-en feladtam egy hirdetést és felhivott egy gumis hogy van neki.....hoppp már itt van a JAZZ csomijában
Csoki!
Az segít valamit, hogy az én motoromhoz ugyanaz a hengerfejtömítés kell, mint a 2.0-ás sima mocikhoz? Ráadásul szinte minden 2,2 és 2,0-ás motorhoz ugyanaz a kód jön fel a Bárdi online katalógusból. Szóval szerintem simán át lehet tenni a hengerfejeket.
A Pesti talira majdnem biztosan elmegyünk. Akkor meglesheted a hengerfejet, ha addig nem találsz egyet. Addig megpróbálok valami méret adatokat keresni a CD-imen, hátha látni valamit. Eleve a felfogatások már sokat elárulnak a lehetőségekről, majd összevetem a sima 2.0ás és a 2,2VTEC mocik hengerfejét a rajzokon.
Semmi nincs még, egyenlőre tájékozódni probálok, de sötétben tapogatózok. Fölöslegesen nem szívesen ruháznék be cuccokra, nekem is van elég sok ami útban van (nem HONDA-hoz). Ha Pécsen a hétvégi talin lesz esetleg 2.2-es ACCORD akkor annak a motorterében körülnézek, bár nem sok esélyem van rá hogy lesz itt ilyen. Te itt leszel?
2005. május 4. 16:10:06: megválaszolva ZEMA + által,
→ #537 2005. május 4. 14:00:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #534 2005. május 4. 12:22:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #533
Üdv! Kicsit szűkítettem a ketyegés okát a gépemen. A szerviz topicban részeltesen is írtam róla. Érdekelne a véleményetek! (akár itt is, hiszen Accord hibáról van szó, hátha valakinek hasznos lehet)
Csoki:ehhez a hengerfej projekthez megvan minden cumod?.....Gondolok itt hengerfej, injektorok, szivosor,ECU,kábelköteg....? mert nekem ezek már eléggé utban vannak.....
laspring:Egyre gyakrabb a nyiszogás....pl. tegnap vidéken voltam 4személlyel....minden indulásnál csinálta..tehát sulyfüggő a dolog...még nem szántam rá magam hogy 1napra is megválljak az ATRtöl
Az F20A4 és az F22ax blokk ugyanaz, a dugattyú is szóval csak a hajtókar és a főtengely különbőzik. Elvileg a hengerfej is azonos de arra nem mernék megesküdni. Hallottam ilyen átalakításról, új ECU és Hengerfej H22 mociról. Itt próbáld meg: én sem tudok lengyelül de ha mindent végigpróbálsz megtalálod Accord 4. Gen tuning
ECU az lesz előbb utóbb, kábelköteg egy szálban különbözik tudtommal tehát az megoldható, ahol meg van hengerfej ott akad talán szívócső. Nekem is van szívocső jópár vw típushoz meg hengerfejek is, van amelyik majdnem új, nemsokára a MÉH telepre fogom átvinni őket (kb 20-30ezret kapok az egészért).
Arról nem,de kábelköteg + ECU is szükségeltetik a művelethez.
Ja,meg másik gumi szívócső (ha komplett szívórendszerrel rakod át,ui.sztem. más a pill.torokátmérő),a légszűrőházban nem vagyok biztos,de figyelembevéve a 2.2-es motor levegőigényét,lehet,az is más.
Leömlő ügyben mikor tudsz biztosat? Én még a 2.2VTEC hengerfejét is átraknám ha lehet, hengerfurat megegyezik. Valaki hallott már ilyen project-ről hogy kétezres motorból valaki VTEC-est csinált 90és98 közötti ACCORD-ba?
Nem nagyon tudsz meggyőzni(persze nem is kell), de én azt mondom, hogy vagy nagyon gazdagnak kell lenni, vagy nagyon lustának, hogy ilyen dologba belefusson az ember. Egy biztos. Én kicseréltem volna a hajtókart és kész. Azt a hülyeséget, hogy nem lehet összefűzni egy Honda motort el lehet felejteni. Semmivel nem bonyolultabb, mint pl. egy 2000cm3 150lovas Opel blokk(ilyet meg láttam eleget szétszedni, összerakni, tuningolni). És most nem kell jönni a Japán történettel, mert ahogy látom itt a topicban is van néhány teljesen szokványos motorhiba, ami bármelyik másik márkánál kijöhet. Kezdve az enyémmel.
Állitolag egy visszaváltástól megnyulhat ha pl. 180nál nyomsz egy 2est ( épp akkor volt benn a szervízben egy H22 es mocival egy accord aminek ugyanez volt baja) ..... ugyhogy nem bizonyitható hogy kinél történt....mivel 1 hétig használták és semmi hangja nem volt addig......mert sehol nem mertek belenyulni ..ill. nem hallotak ilyen hagot..és semelyik maszek mühely nem merte mondani hogy x Ft-ért megjavítja...és muszály volt a bizonyitás miatt ( amitől eltekintett az uj tulaj késöbb)
2005. május 3. 14:07:12: megválaszolva laspring + által,
→ #516 2005. május 3. 14:05:22: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #515
és akkor pontosan mit is csináltak a motorral???
nem tudom elképzelni, hogy ennél olcsóbban nem lehetett volna kihozni... miért márkaszervízben csináltattátok? és azt szabad tudni, hogy neked mennyire kellet részesedni a költségekben?
És mit mondtak mitől nyúlik meg egy hajtókar.??? Eszem megáll
2005. május 3. 13:39:46: megválaszolva ZEMA + által,
→ #513
A másik motorban meg kicserélik a hajtókart és eladják egy másik baleknek szintén 1millióért. Én teljesen ki vagyok akadva ezen a történeten! Na mindegy....
2005. május 3. 13:21:06: megválaszolva ZEMA + által,
→ #508
Nah befejeződött az általam eladott accordom (F20B6) javítása ...a 2. hengerben nyult meg a hajtókar...és lehetett látni a hengerfejen... ez okozta a kattogó hangot.....pár 10ezer forinttal az 1millió alatt lett a javítás....
2005. május 3. 13:23:34: megválaszolva laspring + által,
→ #510 2005. május 3. 12:56:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #507 2005. május 3. 12:46:19: megválaszolva coyote_ + által,
→ #506
Rázás? Hát azt úgy értem, hogy kemény a futóműve nagyon, a bp-i utak meg katasztrofális állapotúak. Meg gondolom a kis 13"-os kerekek is beleférnek a legkisebb gödröcskékbe is. De ez gyári adottság, ez ilyen... Na de off-oljunk itten holmi Mazdákkal
"Az Accord kuplungja NEHÉZ"
Háát nem tudom, nekem olyan mint a vaj. Az útja tényleg nyújtott, de nagyon puha. Mondjuk az öreg Opel után.... A kormány meg direkt jó, hogy nem olyan mint a kisújjal vezethető gépekben. Én borzasztóan útálom, ha nem érzem az utat a kormányon keresztül.
A rázást hogy érted? fapados a Mazda, vagy a kerekek ráznak(centír) ?
Áá még nem próbálkoztam az autodata-val, este fél11-re értünk haza és mint említettem illuminált állapotban
Este nézem meg
Nem tudom nekem az Accord nem tartozik a könnyen vezethető autók közzé. Akárcsak ahhoz az öregecske sportoska Mazdához képest is. Az Accord kuplungja NEHÉZ, hosszú úton jár és amit a legjobban utálok benne a kapcsolási pontja határozatlan és NYÚLÓS. A Mazdának talán a kormánya is könnyebb valamivel, bár lehet hogy ez csak a gumik közötti különbség. Persze a Mazda meg úgy ráz hogy a lélek kiszáll belőlünk, na csak egy kis közelsem teljes összehasonlítás...
Hát mit mondjak, nekem is szokni kellett a dimenziókat, de nagyon letisztult a gép. Már vezettem pár jónak mondható autót, de az Accord nagyon barátságos hozzájuk képest! Sokkal közvetlenebb.
Neked sikerült feltelepíteni a data-t?
Örülök hogy segített!
Minden OK volt onnan már csak egy kőhajításnyira volt Fvár
Tudom jobban örültél volna ha mi is az Accord-dal megyünk, de hát a fvári rokonoknál bizony nincs mese sörözni kell és a feleségemnek meg nincs jogosítványa a Hondára.
Pontosabban nem akarja vezetni, pedig egyszer úgyis fogja!!! Mondjuk a Mazdát tényleg sokkal könnyebb vezetni és nem a mérete miatt...
2005. május 2. 10:21:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #499