HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 23:17,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#791 Gunnar +  2005. május 23. 21:13:33 re: #787 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem 18" os felnijeid vannak?:) Én mentem vele 210et de még mewnt volna szerintem csak jött a kanyar.190 en en 1xre ott van onnét kicsit lassabban gyorsul feljebb.Gyárilag mekkora fordulatnál szabályoz le ez a motor?
2005. május 23. 21:31:56: megválaszolva yaffa 0  által, → #793 

#790 Öreg Kergyu +  2005. május 23. 20:23:30 re: #789 (Superbeat 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hali!
Civic club topic,GodZi-t keresd,segíteni fog!

#789 Superbeat 0  2005. május 23. 19:47:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

A szervíz topikból jövök... '94-es Accordhoz keresek ültető rugó szettet. Merre kérdezősködjek?

Köszi!
2005. május 23. 20:23:30: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #790 

#788 -Törölt felhasználó- 2005. május 23. 18:54:46 re: #782 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
1996 2,2 Coupe, automata. Néha kicsit esik a fordulat, kicsit lassú az ablakemelő :-) viccet félretéve, a fordulat tényleg nemnyó, meg volna rajta némi futóműves munka is...

#787 yaffa 0  2005. május 23. 15:32:17 re: #786 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi. Ezt meg fogom nézni.
2005. május 23. 21:13:33: megválaszolva Gunnar +  által, → #791 

#786 tschokker +  2005. május 23. 15:28:20 re: #785 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hibakódokat ellenőrizted? a kesztyűtartó alatt jobbra van egy kék színű kétpólusú csatlakozó, ha a két érintkezőt rövídre zárod egy drótdarabbal és gyújtást adsz akkor a sárga motorhibajelző lámpa a fordulatszámmérőtől balra villog ha van hiba. Ha nincs hiba akkor nem villog.
2005. május 23. 15:32:17: megválaszolva yaffa 0  által, → #787 

#785 yaffa 0  2005. május 23. 15:21:28 re: #784 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindenesetre nem tűnik egy barátságos dolognak.
Gondoltam, hátha valami mélyebb problémát jelez a dolog, mert nem szándékom ennyivel száguldozni :-)
2005. május 23. 21:33:59: megválaszolva yaffa 0  által, → #794 
2005. május 23. 15:28:20: megválaszolva tschokker +  által, → #786 

#784 tschokker +  2005. május 23. 15:18:22 re: #783 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem is ilyen van, én még nem mentem vele ennyivel. A gyári végsebesség 200, hogy 5500-nál mi az a leszabályozás azt nem tudom.
2005. május 23. 15:21:28: megválaszolva yaffa 0  által, → #785 

#783 yaffa 0  2005. május 23. 15:08:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Ide irányítottak a szervíz topic-ból, egyenesen Csoki kartárshoz!
A következő gondom van: 94-es Accord, F20Z1-es mocival.
Elméletileg a végsebesség 210 km/h.
Múlt hétvégén próbálgattam, 190 környékén egyszer csak leszabályzott a moci. Elég drasztikusan, mintha elvette volna a gyújtást. Ezt kétszer-háromszor megcsinálta, aztán hagytam.
A fordulatszám olyan 5500 körül volt, úgyhogy nem azzal függött össze. Erő is volt még benne, ment volna.
Mi okozhatja ezt?
Hallottam, hogy Japánban 180-nál van a végsebesség leszabályzás. De ez 190.
Lehet, hogy egy angol Accord-ban japán csip van? /szomoru/confused.gif
2007. október 4. 08:36:02: megválaszolva AccordTypeR +  által, → #16115 
2005. május 23. 15:18:22: megválaszolva tschokker +  által, → #784 

#782 tschokker +  2005. május 23. 09:13:43 re: #774 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen ACCORD-od van és miről van szó?
2005. május 23. 18:54:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #788 

#781 Öreg Kergyu +  2005. május 23. 08:07:00 re: #762 (Kergecsiga + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hali!

Igy első olvasatra úgy tűnik,hogy nem áll fel indításnál az üzemanyagnyomás.
Meg kell nézetni gariba.....:(

#780 -Törölt felhasználó- 2005. május 23. 06:48:27 re: #760 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na megmértük amit lehetett. Gyakorlatilag a nyomásveszteségem 1tized bár a munka sávban. Ez azt jelenti, hogy nem hordós a henger. A szerelő srác(nagyon lelkiismeretes és profi), azt mondta, hogy szerinte nem csapszeges, inkább a 4. hengerben a dugó billeg, ami lehet a gyűrűk kopásától is. Állítólag gyűrűk kopása nem jár azonnal nyomásveszteséggel, vagy olajfogyasztással, de a vékonyodás miatt a dugó elmozdulhat sugár irányba és a végén hozzákoccanhat a hengerfalához egy kicsit. Mivel melegen sokkal hallkabban koccan, ezért ez elképzelhető, mivel ilyenkor a dugó is "megdagad", tehát kisebb a rés, kisebb a kottyanás is. Azt hiszem bevállalok egy hónólással egybekötött gyűrűzést(akkor legalább az is kiderülhet, ha a dugóval van gáz).
Azt kérezném, hogy hol lehetne jó(!) gyűrűket venni? Esetleg dugót(bontottat is érdemes lehet?)

#779 ZEMA +  2005. május 22. 22:00:28 re: #778 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
az hát..aza sűrű menetes karmos anya...

#778 laspring +  2005. május 22. 21:58:43 re: #777 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja az a krómos ami felülről van? háááát cinkes :(
2005. május 22. 22:00:28: megválaszolva ZEMA +  által, → #779 

#777 ZEMA +  2005. május 22. 21:52:07 re: #776 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
meg van...... még kiprobálom hogy megy e egyátalán.....sajna nem találtam meg azta csavarját ami a kasztniba rögziti kivülröl..nem tom lehet e külön szerezni olyat....
2005. május 22. 21:58:43: megválaszolva laspring +  által, → #778 

#776 laspring +  2005. május 22. 21:48:27 re: #775 (ZEMA + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Zema! Antenna nem lett?
2005. május 22. 21:52:07: megválaszolva ZEMA +  által, → #777 

#775 ZEMA +  2005. május 22. 21:42:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali Urak!

Csináltam kicsit jobb minőségű képet a felniről....

Ehun van nniiii:






Csoki úr: vmi hír a kupakokról..?


2005. május 22. 21:48:27: megválaszolva laspring +  által, → #776 

#774 -Törölt felhasználó- 2005. május 22. 10:35:43 re: #748 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

Csoki ti foglalkoztok Accord elektronikával? Vagy akár szervízeléssel? Nincs még szervizem, és csináltatnák rajta egy két dolgot, és elég sokat járok pécsre...

üdv,
Draccon
2005. május 23. 09:13:43: megválaszolva tschokker +  által, → #782 

#773 mano +  2005. május 21. 23:35:58 re: #772 (barko 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nem is azt kell nezni. sokkal inkabb a fenyet /szetvert.gif

#772 barko 0  2005. május 21. 23:35:19 re: #771 (mano + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bevallom férfiasan, ha bent ülök az autóban, én sosem látom a saját helyzetjelzőmet... /zavarbanvan/embarassed.gif /zavarbanvan/embarassed.gif /smile10.gif
2005. május 21. 23:35:58: megválaszolva mano +  által, → #773 

#771 mano +  2005. május 21. 23:32:01 re: #770 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
elarulom hogy a helyzetjelzonek pont ezert helyzetjelzo a neve, hogy lasd hol az auto orra, vagy milyen kozel van ahhoz amit eppen meg akarsz huzni :)
2005. május 21. 23:35:19: megválaszolva barko 0  által, → #772 

#770 barko 0  2005. május 21. 23:15:47 re: #769 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bizony. 2 éve volt szerencsém egy kis időt kint tölteni. Megveszik a legnagyobb, legerősebb autókat. Rögtön tesznek bele tv-t (szinte mindegyikben volt, amit néztem), persze nem beleillőt, hanem akárhova csavarozhatót. Fel is csavarozzák a legszebb műszerfal közepére is... :(
Ehhez rögtön ragasztanak 2 db V alakú antennát a hátsó szélvédőre. Állítólag azért ez a nagy tv-sítés, mert tényleg sokat állnak a dugóban.
Hogy teljes legyen a kép, az autó elejének sarkaira fénylő végű rudacskát csavaroznak, mert sajna parkolni az nem megy, pontosabban az utolsó centit is kihasználják, de persze fogalmuk nincs hol az autó eleje.

Én Tsukubában voltam, az egy full tervezett város Tokió mellett, nyíl egyenes négysávos utakkal. Soha nem láttam gyorshajtót...

A kamionoknak a fülke tetején kötelező elhelyezni három zöld lámpát. Attól függően, hogy milyen gyorsan halad a kamion (teherautó, kisteherautó), annyi lámpa gyullad fel =a szembejövők látják). Sosem láttam mind a hármat égni egy kamionon sem...

Érdekesek nagyon... azért még egyszer az életben kimennék... :)
2005. május 21. 23:32:01: megválaszolva mano +  által, → #771 

#769 laspring +  2005. május 21. 23:00:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
jah!
egyik rokon 2-3 hónapot dolgozott kint japánban. aszonja, hogy akkora forgalom van mindenhol, hogy autpályán is alig tudnak többett menni mint 50... nehéz elhinni
meg amikor a japó kollégái járnak itthon, akkor többnyire ő fuvarozza őket és amikor pl országúton mennek pl 100-al és egy kamion szembejön ugyanennyivel akkor a japók összerezzennek és hangosan kurjongatnak. Halálfélelmük van a nagy sebesség és a nagy kamion közelsége miatt...
/smile3.gif
2005. május 21. 23:15:47: megválaszolva barko 0  által, → #770 

#768 barko 0  2005. május 21. 20:40:20 re: #767 (VTiSTi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
pfffh... pedig minek nekik ilyen autó... én még japánt gyorsan menni nem láttam...

#767 VTiSTi 0  2005. május 21. 19:58:05 re: #766 (barko 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
oket ott kinnt nem zavarja /nevet/laugh.gif , hogy mind gyari hibas /szemforgat/so...2.gif
2005. május 21. 20:40:20: megválaszolva barko 0  által, → #768 

#766 barko 0  2005. május 21. 19:55:37 re: #765 (VTiSTi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak az a fránya jobbkormány... :)
2005. május 21. 19:58:05: megválaszolva VTiSTi 0  által, → #767 

#765 VTiSTi 0  2005. május 21. 19:38:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
japanban CSAK 5 milla 1 fasza accord :-( , japan kemeim jelentettek minap ...


2005. május 21. 19:55:37: megválaszolva barko 0  által, → #766 

#764 grego +  2005. május 21. 18:50:58 re: #763 (Gergice + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bjútiful:D

#763 Gergice +  2005. május 21. 18:48:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A garázsból kikandikáló Accord....
Nem szép látvány?
Bocsi. Kicsit elfogult vagyok :-))))

2005. május 21. 18:50:58: megválaszolva grego +  által, → #764 

#762 Kergecsiga +  2005. május 20. 22:53:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tisztelt Honda guru urak(főleg ŐK., Mogyi, Csoki...) !

MAYDAY, MAYDAY,MAYDAY...

Új 2.2 iCTD-i Accordom van.Van benne kb. 4000KM.

Hibajelenség : Indulásnál ráadom a gyújtást, motor majd ki ugrik, DÖ-DÖ-DÖ-DÖ hang előlről, az ütő megáll bennem... Gyújtás ilyedten levesz, pislogok, mint a vett malac, bátorságot gyűjtök, indítok- pöcre indul.

Másfél hónap alatt ma csinálta másodszor...

Nem vagyok nyugodt, bár garanciális. Jó lenne tudni, mi ez.Önindító beragad, vagy adagoló ???- azért durva lenne...

Ha van ötletetek, előre is köszi
2005. május 23. 08:07:00: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #781 

#761 -Törölt felhasználó- 2005. május 20. 10:16:03 re: #760 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
A motort még nem bontottam meg, mert előtte egy nyomásveszteség mérést akarunk csinálni, ha jól megy, akkor holnap. Abból sokminden kiderülhet. Ha lenne bizonyos dugóállásokban veszteség, akkor szét sem szedem, mert akkor a henger van kikopva, ami nem olcsó mulatság lenne javítani. De én nem tudom elhinni, hogy ilyen gond lenne, mert akkor miért csak a 4. hengernél domináns a dolog. Na majd meglátjuk...

A digit klímáról kép van a bemutatkozásom alatt, félig meddig látszik valami.
Gyárinak gyári, csak külön rendelésre tették bele a japók. Állítólag ez az egy van belőle MO-n! :)

#760 laspring +  2005. május 20. 09:10:13 re: #758 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem nekem ilyen nincs.
Egyébként benyomhatnál egy fényképet az automata klímádról, hogy megcsodálhassák a többiek, mert én szinte biztos vagyok benne hogy az nem gyári. Legalábbis még soha nem is hallottam ebben a tipusban automata klímáról...
A motort volt már időd megbontani?
2005. május 23. 06:48:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #780 
2005. május 20. 10:16:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #761 

#759 -Törölt felhasználó- 2005. május 20. 05:55:04 re: #757 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Na ja! Én még ekkora teljesítményű klímát keveset láttam. Nagy hűtőteljesítmény = nagy lóerőelvonás. Energia nem vész el.....

#758 -Törölt felhasználó- 2005. május 20. 05:53:04 re: #756 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha megnyomom az ECO gombot, akkor állítólag kisebb teljesítménnyel és erővel hűt, ami egyébként pont elég is. ilyenkor mintha nem érezném az egyébként kicsit érezhető visszaesést.
Neked is van ilyen gombod?

2005. május 20. 09:10:13: megválaszolva laspring +  által, → #760 

#757 Barnus 2.2i 0  2005. május 19. 18:37:49 re: #756 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pontosan, nem érdemes :) Bekapcsolod 5 percre és úgy lehűti az utasteret hogy megfagysz, elég az nekem legalabb 10 percig :)
2005. május 20. 05:55:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #759 

#756 laspring +  2005. május 19. 18:30:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na Barnus Te vagy aki megmonta a frankót! /smile10.gif /nevet/clapclap2.gif
Legalábbis így már értem, hogy miért csak ebben a kocsiban tapasztaltam még eddig ezt a ki-be kapcsolgatást, illetve egy ilyen megoldással a hirtelen bekapcsolási "sokk" is kezelhető (vagy rosszul gondolom).
És hogy lehet ilyenre átalakítani a mi autónkat??? /pattog/bouncegreen.gif /smile2.gif
Gondolom sehogy, vagy nem érdemes :(
2005. május 20. 05:53:04: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #758 
2005. május 19. 18:37:49: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #757 

#755 Barnus 2.2i 0  2005. május 19. 17:30:10    ‹›  0 | rejt
A klíma nekem is nagyon megérződik a motoron de ne felejtsétek el hogy ezekben régebbi típusú klíma van: bekapcsolod, meghúz a kuplung és megy teljes gőzzel. Az új kocsikban mindig megy a klíma csak a csőben egy szeleppel szabályozzák az átmenő mennyiséget, így az nem érződik meg annyira mert lehet csak kis teljesítménnyel megy folyamatosan. Vagy valami ilyesmi :) .

#754 [ Legend ] 0  2005. május 19. 17:11:40 re: #721 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Most nincs, de majd csinálok. Ebben spec. egy 2.0, 12 v motor van.

#753 laspring +  2005. május 19. 17:10:32    ‹›  0 | rejt
találkozott már valaki pollenszűrővel az 5.gen Accord-jában?
nekem az előzőben nem volt az tuti. Lehet hogy gyárilag nem volt?

#752 laspring +  2005. május 19. 16:47:59    ‹›  0 | rejt
de biztosan Te is és sokan mások is tudják, csak a megszokás miatt a lóerőket veszik figyelembe mindig.
Ahogy mondod, csak a megszokás miatt! /smile10.gif
210Nm?? Hú az már döfi, akkor abban az autóban már bevállalnám a zótomatát! /smile10.gif /smile2.gif

#751 Koczeka +  2005. május 19. 16:46:07 re: #748 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Cool...

Pécsi vagyok, Pesten dolgozom, Dunakeszin építkezem... :-)

#750 laspring +  2005. május 19. 16:45:12    ‹›  0 | rejt
jegesmedve... ez jó /smile2.gif
engem sem feltétlen a venti kapcsolgatása zavar, hanem az alapjárat változása, meg a fékpedál "beesése" (persze működik a fék, fog rendesen). Nem egy ilyen autóhoz méltó tünetek ezek /smile9.gif /okoska.gif

#749 Tonx +  2005. május 19. 16:44:09    ‹›  0 | rejt
Na akkor pofátlanul berakok egy kicsit off autó tesztképét:


#748 tschokker +  2005. május 19. 16:29:26 re: #747 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt mindenki pécsi vagy pécsi volt vagy Pécsen lakott??? Gyere, csak szólj előtte pár nappal, hogy ne csináljunk más programot.
2005. május 22. 10:35:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #774 
2005. május 19. 16:46:07: megválaszolva Koczeka +  által, → #751 

#747 Koczeka +  2005. május 19. 16:19:26 re: #746 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Csoki kolléga!

Ha hazajutok eccer Pécsre valamelyik 7végén, akkor pl. szombat délelőtt van lehetőség a fekete bálnámat leméretni nálad? /smile1.gif Megbeszéljük az ECU témát is személyesen...
2005. május 19. 16:29:26: megválaszolva tschokker +  által, → #748 

#746 tschokker +  2005. május 19. 14:56:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
1.3 vvti suzuki teljesítmény és nyomaték görbe. A teljes fordulatszámtartományban 120Nm az átlag. De jó lenne ha az ACCORD-om teljesítmény és nyomaték adatai hasonló jellegűek lennének a lökettérfogattal arányosan.
2005. május 19. 16:19:26: megválaszolva Koczeka +  által, → #747 

#745 -Törölt felhasználó- 2005. május 19. 13:55:27 re: #743 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
És az mekkora?

#744 grego +  2005. május 19. 12:27:53 re: #743 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Elvileg az lenne az ideális motor.

#743 tschokker +  2005. május 19. 11:55:28 re: #739 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
2000-től 6000-ig szinte teljesen vízszintes a suzuki nyomatékgörbéje, most mértünk nemrég egyet.
2005. május 19. 13:55:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #745 
2005. május 19. 12:27:53: megválaszolva grego +  által, → #744 

#742 Gunnar +  2005. május 19. 11:50:41 re: #725 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igazából nem tudok nyilatkozni, mert gáz kéne a klímámba, de anyámék OFF Perimera ja is ki be kapcsolgatja, meg ugye a hűtőszekrények is :) Meg kicsit felemeli az alapjárati fordulatot, meg kb 1l el többet fogyaszt /1,6 16v dohc/. A fékkel nem történik semmi.Apám Hiace-a meg a gázt "húzza" kicsit be.

 << eleje | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.28, 0.42, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.024 mp, 8 query