HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 08:22,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#842 CTDpeti +  2005. május 24. 13:03:30 re: #838 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
bocs ha belepofázok, de gyakorlatilag semmi, hogy jáccál vele, erre jó az u.n. vtec controller, padon mérve 1.5 ló pl b16-nál, jól ki van az úgy találva a gyári paraméterekhez hogy önmagában felejtős....
2005. május 24. 13:14:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #844 

#841 Gunnar +  2005. május 24. 12:58:54 re: #813 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hány km Tapolcától Pécs?
2005. május 24. 13:03:35: megválaszolva Cannon CTR +  által, → #843 

#840 Gunnar +  2005. május 24. 12:54:41 re: #839 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
freesux...

#839 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:54:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig elment..
2005. május 24. 12:54:41: megválaszolva Gunnar +  által, → #840 

#838 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:53:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valaki foglalkozott már azzal, hogy egy VTEC szelepvezérlése miért 4500 fordulat körül kapcsolódik be? Mi van ha hamarabb? Többet enne, de jobban menne? Lehetne itt kiötölni egy kis plusz nyomatékot?
2005. május 24. 13:03:30: megválaszolva CTDpeti +  által, → #842 

#836 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:47:03 re: #833 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
Írtam mailt..

#835 Gunnar +  2005. május 24. 12:43:54 re: #834 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
megnézem köszi
2005. május 24. 13:29:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #846 

#834 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:42:52 re: #832 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg az Urbán elektronikában nézd meg.
2005. május 24. 12:43:54: megválaszolva Gunnar +  által, → #835 

#833 Gunnar +  2005. május 24. 12:41:58 re: #831 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1ébként hol lax?
2005. május 24. 12:47:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #836 

#832 Gunnar +  2005. május 24. 12:37:51 re: #831 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Utána érdeklődtem.llítólag különböző elektronikai magazinokban hirdetnek ilyeneket összerakva tesztelve softal.Veszek egypárt azt meglátom.
2005. május 24. 12:42:52: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #834 

#831 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:34:09 re: #829 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen sajnos. Viszont anyagárban kb. 5000Ft-ból össze lehet rakni, "csak" írni kell hozzá egy vezérlő progit a PIC-be és a PC-re is. Most nem tudom még mennyire fog meg a chiptunig dolog, de ha igen, akkor rövidesen nekiállok egynek (a riasztóm után közvetlenül).
2005. május 24. 12:41:58: megválaszolva Gunnar +  által, → #833 
2005. május 24. 12:37:51: megválaszolva Gunnar +  által, → #832 

#830 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:31:13 re: #828 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha Te olyan EPROM-okat akarsz kiolvasni, égetni, amiket az ODBI-es ECU-kban vannak (27Cxxx, M38xxx, stb)), akkor ez nem jó, mert ez a progizó csak a soros EEPROM-okat ismerti. Ma már kiment a divatból az EPROM. (csak egy betű a difi, de a tartalom az jelentősen eltér!)

#829 Gunnar +  2005. május 24. 12:29:52 re: #824 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elég drága akkor egy ilyen cucc, de előbb utóbb úgyis veszek
2005. május 24. 12:34:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #831 

#828 Gunnar +  2005. május 24. 12:25:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
elnec
2005. május 24. 12:31:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #830 

#827 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:25:01 re: #825 (Gunnar + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt hogy érted?

#826 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:24:31 re: #824 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Most nézem, hogy valami tápegységet nem mellékeltek hozzá, azt meg kell kérdezni milyen kell.

#825 Gunnar +  2005. május 24. 12:24:24 re: #824 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ezek mennyi körül mehetnek?
2005. május 24. 12:25:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #827 

#824 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:22:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sajnos nincs ilyen csatornám.
De találtam egy EPROM égetőt itt: Needhams EMP10
53+fa. (Ez volt a legolcsóbb..)
2005. május 24. 12:29:52: megválaszolva Gunnar +  által, → #829 
2005. május 24. 12:24:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #826 
2005. május 24. 12:24:24: megválaszolva Gunnar +  által, → #825 

#823 Gunnar +  2005. május 24. 12:17:57 re: #821 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Van icq-d? 344-344-629 az enyém.Vagy irc vagy skype is jó lenne, hogy meg tudjuk beszélni részletesen

#822 [ Legend ] 0  2005. május 24. 12:17:00    ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
SEGITSÉG!!!!
Mondjatok légyszi egy féltengelyest aki jól és nem túl drágán dolgozik. Ill. mennyibe szokot fájni egy féltengely felújitás?
SOS lenne, köszi.

#821 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:14:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
/smile10.gif /smile10.gif Csillagom! Mint mondtam nekem fogalmam sincs hol lehet ilyet kapni, mert én soha nem vettem ilyesmit. De esetleg a ChipCad-nél megnézem neked. De ne számíts rá hogy olcsó lesz!
2005. május 24. 12:17:57: megválaszolva Gunnar +  által, → #823 

#820 Gunnar +  2005. május 24. 12:13:33 re: #816 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
De komolyan gondolom nem csak hülyülök!

#819 Gunnar +  2005. május 24. 12:12:35 re: #818 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ott ahol te ajánlod :)

#818 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 12:10:44 re: #817 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok. Hol veszed, hol találom meg, hogy megnézhessem?
2005. május 24. 12:12:35: megválaszolva Gunnar +  által, → #819 

#817 Gunnar +  2005. május 24. 12:05:58 re: #812 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Veszek én egyet készen elnec et vagy mind1 milyen márkájút csak segíts használni és mond meg melyiket érdemes
2005. május 24. 12:10:44: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #818 

#816 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:59:55 re: #811 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel ez egy EPROM, ezért a figyelembe vétel csak úgy mehetne, hogy egy külön PIC(vagy más mikrovezérlő) figyelné a körülményeket, és egy nagyobb(512, 1024) EPROM program területeit kapcsolgatná az ECU MCU-jához. Azt nem tudom, hogy lehet-e menet közben is váltani. Ha csak adat táblák vannak az EPROM-ban, akkor lehet, ha program is van akkor nem, csak úgy, hogy az ECU-t resetelni kell egy pillanatra az átkapcsolás előtt.
Azért ez egy kicsit bonylultabb megoldás lenne, mint a sima chippelés.
Az átkapcsolhatóságról nincs infó?
2005. május 24. 12:13:33: megválaszolva Gunnar +  által, → #820 

#815 Gunnar +  2005. május 24. 11:59:11    ‹›  0 | rejt
uszilard

#814 Gunnar +  2005. május 24. 11:57:33 re: #813 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Voltam 451. De a gyári chippel és elszúrt indulásokkal.Azért a gyárival mert télen jóval többet fogyasztott az autó az írtal talira meg elfelejtettem visszacserélni és egyébként se gondoltam ,hogy gyorsulni fogok. Itt van ahogy lealáznak. Hver felpakolta :) )http://memo.uw.hu/photos_videos/honda_talalkozo_2005.04.16
_video/accord_vs_accord.wmv

#813 tschokker +  2005. május 24. 11:48:44 re: #808 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na ezt szívesen lemérném, hova valósi vagy? Kaposvári talin nem voltál? Ha voltál akkor van e mért időd amit hasonlítani lehet a többiekéhez?
2005. május 24. 12:58:54: megválaszolva Gunnar +  által, → #841 
2005. május 24. 11:57:33: megválaszolva Gunnar +  által, → #814 

#812 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:48:10 re: #809 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sajnos ebben nem tudok segíteni, mert régen(és ma is) magam építettem az ilyen progizókat. Esetleg építeni tudnék(ha nem találom meg a régit. Lehet, hogy már szétszedtem, de egy PIC-el lehet csinálni egyet "könnyen". De nem a gyorsaságomról vagyok híres! /egyeb/tirachinas.gif
2005. május 24. 12:05:58: megválaszolva Gunnar +  által, → #817 

#811 tschokker +  2005. május 24. 11:43:41 re: #802 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Részterheléses üzemmódban is lehet változtatni vagy csak a 75-80%-os gázpedállenyomás utáni fix táblázatadatokban? Mit szólsz a téli és nyári verzióhoz ami figyelembe veszi az időjárási sajátosságokat is?
2005. május 24. 11:59:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #816 

#810 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:42:57 re: #807 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem rossz az ötlet. Talán az lehet az egyetlen problem, hogy Pécs tőlem 160-180 km. Pedig mi kis országban lakunk...
Mindenesetre az ötlet nem elvetélt, mert én tudok EPROM-ot is égetni, egy kis előkészület után. (már olyan régen égettem ilyet, hogy azt sem tudom hol van az erre való égetőm. Ma már a PIC világban nem használunk EPROM-ot.)
Persze a lényeg az EPROM táblák megismerése, módosítgatása, próbálkozás különféle paraméterekkel, esetleg egy chippelt EPROM kiolvasása stb. Ha erről lenne infó azt szívesen látnám!

#809 Gunnar +  2005. május 24. 11:36:31 re: #799 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most akarok valami olvasót venni csak sewgítség kéne, hogy milyet érdemes.
2005. május 24. 11:48:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #812 

#808 Gunnar +  2005. május 24. 11:34:24 re: #796 (laspring + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem én voltam :) De látta. Kiforrasztotta a srác az epromot kiolvasta elküldte a tartalmát valami olasz cégnek /alientech/ azok csináltak valami drivert a srác programjához az eprom tartalma alapján aztán visszaküldték emailbe.Ennek alapján állítgatott valami görbéken :) Meg hexa editorban is módosítgatott valamit.Aztán beforrasztott egy tokot majd belepakolta azírt epromot.Aztán mondtam neki hogy mehetne jobban akkor húzott rajta még... A Bal oldali az orig.
2005. május 24. 11:48:44: megválaszolva tschokker +  által, → #813 

#807 tschokker +  2005. május 24. 11:27:55 re: #806 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A második linknél csak végeredmény és megoldási módok vannak, a konkrét megvalósításban az első link tud segíteni. Egyszer össze kéne jönni néhányunknak, aki érintett az ügyben és beindulhatna a project. KOCZEKÁNAK vannak tapasztalatai HONDA csippeléssel és az első linkkel kapcsolatban, nekem meg teljesítménymérő padom van, neked meg PIC , EPROM ...stb a hobbid ha jól látom. Kéne egy csippelhető ECU és kipróbálhatnánk az autóinkon.
2005. május 24. 11:42:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #810 

#806 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:01:51 re: #805 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elsőre tetszik! /nevet/clapclap2.gif Átnyálazom....
Te láttál itt olyat ami nekem passzol? (ne kelljen annyit keresnem.)
2005. május 24. 11:27:55: megválaszolva tschokker +  által, → #807 

#805 tschokker +  2005. május 24. 10:51:41 re: #803 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És ehez mit szólsz
2005. május 24. 11:01:51: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #806 

#804 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 10:42:00 re: #802 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
De jó is lenne.... (keress nekem 98/7 havi Accord ECU-t ODBI-est amiben 512-es az EPROM. :(

#803 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 10:40:40 re: #801 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem ismertem, kösz!
2005. május 24. 10:51:41: megválaszolva tschokker +  által, → #805 

#802 Koczeka +  2005. május 24. 10:00:13 re: #801 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Ott minden infó megvan... /smile1.gif
2005. május 24. 11:43:41: megválaszolva tschokker +  által, → #811 
2005. május 24. 10:42:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #804 

#801 tschokker +  2005. május 24. 08:59:27 re: #799 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt ismered?
2005. május 24. 10:40:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #803 
2005. május 24. 10:00:13: megválaszolva Koczeka +  által, → #802 

#800 yaffa 0  2005. május 24. 08:38:32 re: #797 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Pontosan ez a drasztikus, dadogós dolog történt.
Akkor viszont meg kellene nézetni az ECU-t, hogy esetleg egy japcsi csip van egy angol kocsiban?

#799 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 06:14:02 re: #795 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
uszilard! Neked foglalatba van az EPROM? Nem tudod kiolvasni a tartalmát? (Én lehet, hogy ki tudnám egy kis előkészület után.) Esetleg nem beszélhetnénk meg?
2005. május 24. 11:36:31: megválaszolva Gunnar +  által, → #809 
2005. május 24. 08:59:27: megválaszolva tschokker +  által, → #801 

#798 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 06:12:14 re: #796 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nézted már, hogy neked milyen ECU van benne? 96-tól már ODBII-eseket szerelnek elvileg (nekem ODBI-es van benne ennek ellenére).
Namert csak az ODBI-eseket lehet csippelni. Van bennük egy 512-es EPROM, amiben a táblázatok vannak. Ezeket lehet módosítgatni.

#797 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 06:08:00 re: #793 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Múltkor kipróbáltam kettesben, nekem 6500-6700 között szabályozgatott le. Nagyon drasztikus a dolog(rángat mint a fene), de nem a gyújtást veszi el(káros a benzin a lambdára és a katára így töményen), hanem az injectorokat, tehát a benzint. Egyébként nem tudom, hogy mennyit menne, mert 180nál még nem mentem többet vele, de egyszer ki fogom próbálni.
Én is hallottam a 180-as határról, de nem biztos, hogy ez pontos értéknél jön be. Ezért lehet, hogy neked 190 körül csinálja. Szerintem ez leszabályzás és nem más hiba.
2005. május 24. 08:38:32: megválaszolva yaffa 0  által, → #800 

#796 laspring +  2005. május 23. 21:47:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
na hogyan hol csippelted? mesélj már róla!
Amúgy 6800 körül szabályoz le!
2005. május 24. 11:34:24: megválaszolva Gunnar +  által, → #808 
2005. május 24. 06:12:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #798 

#795 Gunnar +  2005. május 23. 21:43:47 re: #793 (yaffa 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem szabályzott már le előzés közbe de nem tudom mennyinél, most meg írt chip van benne az meg nem szabályoz.Ha más fokozatba tovább megy a fordulat akkor ott tényleg lehet, hogy valami a sebességet figyeli.
2005. május 24. 06:14:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #799 

#794 yaffa 0  2005. május 23. 21:33:59 re: #785 (yaffa 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Most néztem meg mit írtam. /smile9.gif
Természetesen úgy értettem, hogy ilyen gyorsan nem akarok száguldozni, nem ilyen lassan. /smile9.gif

#793 yaffa 0  2005. május 23. 21:31:56 re: #791 (Gunnar + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
6200nál megy pirosba, 6500-ig pörgettem már, nem szabályozott még le. Itt még 5500 körül járt csak.
15"-ös felnik vannak rajta, 195/60-as abroncsok.
Javasolták, hogy a gyertyákat nézzem meg, illetve, esetleg a direktszűrő okozhatja az elgyengülést.
Megnézem még a kompi ad-e ki hibakódot.
Ugyanis nem az erő fogy el, hanem egyértelműen történik valami, ami leszabályozáshoz hasonlít.
2005. május 24. 06:08:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #797 
2005. május 23. 21:43:47: megválaszolva Gunnar +  által, → #795 

#792 laspring +  2005. május 23. 21:20:50    ‹›  0 | rejt
Ezzel a hozzászólással behoztuk a Civic Club Hungary hozzászólásainak számát!!!! Az a topic 1 éves, mi meg 1 hónaposak /smile1.gif Nem is gondoltam volna, hogy ilyenpörgős lesz a topic... Király! /nevet/clapclap.gif /nevet/shadeshine.gif

 << eleje | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.19, 0.26, 0.25
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.035 mp, 8 query