HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 22:52,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2699 | 2698 | 2697 | 2696 | 2695 | 2694 | 2693 | 2692 | 2691 | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#139702 KawaBazsy 0  2023. október 13. 17:45:41 re: #139701 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is bőrápolót tettem rá most.. de mintha láttam volna már kifejezetten műbőrre való ápolószert..
.
2023. október 15. 11:01:06: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139703 

#139701 Dontwalk +  2023. október 13. 16:12:10 re: #139698 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én szoktam kenni rá. Sonax meg Meguairs bőrápolót kap minden évben. Felfrissíti, kisimítja, ráncokat eltünteti és puhább lesz a tapintása.
2023. október 13. 17:45:41: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139702 

#139700 KawaBazsy 0  2023. október 13. 14:08:01 re: #139699 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Thx! Bezzeg a német prémium.. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

#139699 White +  2023. október 13. 13:33:46 re: #139698 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Műanyag.
Erre ne kenj semmit, semmi értelme.

Zsivány lebontott párat, face csoportban post-olta is.
2023. október 13. 14:08:01: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139700 

#139698 KawaBazsy 0  2023. október 13. 12:53:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fijúk, lányok, JF! Tudja vki, h az ATS-ben mű, vagy igazi a félbőr ülés? A pickupban nyilván bőrápolót használok, abban van 1-2 tehénke, de erre lehet h sima belsőápoló (műanyag) a jobb..
2023. október 13. 16:12:10: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139701 
2023. október 13. 13:33:46: megválaszolva White +  által, → #139699 

#139697 zolynet +  2023. október 11. 09:23:51    ‹›  +6 | rejt
Velencei Honda Találkozó 2023-10-08
Gucsi Imi
[SMIL:/egyeb/nyalcsorgat.gif]


#139696 KawaBazsy 0  2023. október 11. 07:10:12 re: #139695 (johnny576 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szétszedni még ok, de olyan nagy pillanatszorítóm nincs amivel préselgetni lehet.. Bár ha ennyire számít, megoldanám.

#139695 johnny576 0  2023. október 10. 23:47:15 re: #139692 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg kellene nézni egy szerelési utasításban, hogy mi a helyes ellenőrzési mód. De ha elhisszük amit az általam linkelt videóban látunk, akkor ahogy a szerelőd ellenőrzi nem jó. Befeszült állapotban nem fogja tudni megmozdítani a pajszerral, még ha lóg is a gömbfej. Vagy ellenőrizni kell mindkét módszerrel, abból baj nem lehet :)
Én is olvastam pár sztorit a kitört kerekekről. Nekem az jött le, hogy:
1. gyári gömbfej elhasználódott, de nem érezték vagy a szerelő nem vette időben észre, kitört.
2. kicserélték a gömbfejet (mindegy hogy gyárira vagy utángyártottra), majd hosszabb-rövidebb időn belül kitört. Valószínűleg nem az újonnan beépített alkatrész volt a ludas, hanem szerelési hiba. Lehet hogy megsérült a porvédő. Vagy mintha valaki írta volna, hogy a kalapálás-préselés nem jó, hűteni ill. melegíteni kell a csonkállványt ill. az új gömbfejet és úgy összerakni.

Én ellenőriztem magam a videó alapján, lóg-e az Accord-om gömbfeje. Ha lógott volna, kerestem volna egy olyan szerelőt, aki nem nagy kalapáccsal veri ki a régi gömbfejet, hanem szakszerűen kicseréli. Ja és vagy gyárit vagy valami nagyon jó minőségű utángyártottat tetettem volna bele. Csere után többször ellenőrizném, hogy nem hullott-e szét a porvédője (csodálatos környezetvédelmi normák alapján gyártott "parádés" minőségű gumialkatrészek....), illetve nem kezd-e el lógni. (5gen Civic-el jártam úgy jó sok éve, hogy az alsó polcos gömbfej porvédője széthullott pár hónap alatt. Kicseréltem a porvédőt, de hiába, kb 1 év múlva cserélni kellett a gömbfejet mert lógott. Az eset után Lemförder-t tettem bele, azóta is bírja.)

Azt meg sajnos nem tudom, hogy honnan tudod ki tudja jól megcsinálni. Én az utóbbi időben mindig rácsesztem bárkivel bármit csináltattam, úgyhogy jobban jársz ha nem ajánlok senkit :D
2023. október 15. 16:25:09: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139704 
2023. október 11. 07:10:12: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139696 

#139694 Kázmér +  2023. október 10. 20:56:30 re: #139692 (Gergice + )  ←  ‹›  0 | rejt
240 Ekm-rel adtam el,előtte átnézettem az utolsó csavarig, hibátlan volt az összes.

#139693 Dontwalk +  2023. október 10. 16:55:30 re: #139692 (Gergice + )  ←  ‹›  +1 | rejt
1. Le kell könnyíteni a futómű többi részét csak úgy lehet leellenőrizni rendesen.
2. Arra kell figyelni ,és ezért kell az alapos szerelő, hogy a gumirésze ne sérüljön az alkatrésznek mert ott akkor bemegy a szennyeződés, víz, minden és az teszi idő elött tönkre.
Ha ezekre figyel akkor baj nem lehet. Nekem olyan 300ekm-nél cserélték de lehet több is volt már benne. csak a tisztesség kedvéért cseréltettem mert jöttek a rémképek. De elvileg még ekkor sem volt baja az enyémnek.

#139692 Gergice +  2023. október 10. 15:38:46 re: #139689 (johnny576 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a baj, hogy nekem megnézi mindig a szerelő, de nem így. Most honnan tudom, hogy jól nézi-e meg?
Fel van emelve az autó (kerék rajta), és a gömbfejnél ráfeszít pajszerral. Azt mondja meg se moccan, és még jó. Kénytelen vagyok hinni neki, mert én nem értek hozzá, de a fb-on terjedő képek alapján mindig attól rettegek, hogy egyszer kitörik.
Mondanám, hogy kicseréltetem (most van benne 150e km), de ahogy olvasom, bármilyen cserélt soha nem, lesz olyan mint az eredeti gyári...
Meg az se mindegy hogyan van cseréve. Honnan tudom, hogy ki tudja jól megcsinálni nekem?
2023. október 10. 23:47:15: megválaszolva johnny576 0  által, → #139695 
2023. október 10. 20:56:30: megválaszolva Kázmér +  által, → #139694 
2023. október 10. 16:55:30: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139693 

#139691 integra_type_r 0  2023. október 10. 15:08:59    ‹›  +3 | rejt


#139690 KawaBazsy 0  2023. október 6. 16:45:49 re: #139689 (johnny576 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Néztem ilyen alkatrész cserélős vidiket is, eléggé szét kell szedni, meg nekem nincsenek ilyen préselő szerszámaim, úgyhogy ha cserés, akkor szerelő..

#139689 johnny576 0  2023. október 6. 16:20:35 re: #139688 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen, szerintem nem lehet holtjáték. A baj az, hogy ha rosszul ellenőrzi a szerelő, akkor nem derül ki a probléma. Ezért jó szerintem ez a videó, megmutatja a hibás és a helyes ellenőrzési módot is.
2023. október 10. 15:38:46: megválaszolva Gergice +  által, → #139692 
2023. október 6. 16:45:49: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139690 

#139688 KawaBazsy 0  2023. október 6. 12:25:45 re: #139687 (johnny576 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Cool! S gondolom 0 holtjátéka lehet, együtt kell mozognia a lengőkarral.
2023. október 6. 16:20:35: megválaszolva johnny576 0  által, → #139689 

#139687 johnny576 0  2023. október 6. 11:54:43 re: #139685 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Én így ellenőriztem: video
2023. október 18. 10:59:35: megválaszolva Gergice +  által, → #139731 
2023. október 6. 12:25:45: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139688 

#139686 Gergice +  2023. október 5. 10:06:00 re: #139685 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én sok esetben azt olvastam, hogy semmi előjele nem volt. Az a baj, hogy bármilyet teszel állítólag bele, akár gyárit is, soha nem lesz olyan, mint az eredeti gyári. Én mindig megkérem a szerelőt nézzen rá az éves szervizkor, épp most jöttem tőle, 150e-nél még nem lóg. Ha picit is lóg, cserélni kell!

#139685 KawaBazsy 0  2023. október 5. 09:51:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Néztem most egy 7 gen Accordos videót, s azt mondják benne, h hiba szokott lenni az alsó (első) támasztó gömbfej törése.. Van ennek vmi előjele, ha gyenge, vagy inkább kicseréli az ember 200K-nál?
2023. október 6. 11:54:43: megválaszolva johnny576 0  által, → #139687 
2023. október 5. 10:06:00: megválaszolva Gergice +  által, → #139686 

#139684 JohnyFirpo +  2023. szeptember 27. 21:31:50 re: #139683 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Majd ha belefingottam az elsőt. Akkor teljesen biztos. :)

#139683 KawaBazsy 0  2023. szeptember 27. 19:30:15 re: #139682 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nemsokára meglesz az utód

Vallj! :-)
2023. szeptember 27. 21:31:50: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139684 

#139682 JohnyFirpo +  2023. szeptember 27. 16:09:37 re: #139681 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem kell aggódni, apa tolja neki, bármilyen autóról legyen szó! :D
Nemsokára meglesz az utód, aztán majd azt is be kell repülni! :)
2023. szeptember 27. 19:30:15: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139683 

#139681 Kázmér +  2023. szeptember 27. 15:59:00 re: #139680 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Na látod ez nálad ez már csak múlt idő, meg az is lesz, ha ilyen sharanokat egyáltalán szóba hozol! [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]
Nálam ezt veszik természetesnek, és ha nem így megyek, elkezdenek aggódni, h valami bajom van. [SMIL:/smile2.gif]
2023. szeptember 27. 16:09:37: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139682 

#139680 JohnyFirpo +  2023. szeptember 27. 14:31:24 re: #139679 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nálunk is, amíg fiam volt csak, konkrétan követelte, hogy menjünk csapatni! :D
Fehértő felé, Kalocsáról Meszes felé, kettesben 3000-3500 fordulaton tartva, majd a táblát elhagyva, teletalp, ami a csövön kifért. :D
Gyerek sikongatott, nevetett, nagyon élvezte. :)
2023. szeptember 27. 15:59:00: megválaszolva Kázmér +  által, → #139681 

#139679 Kázmér +  2023. szeptember 26. 12:32:46 re: #186919 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Megértem a kölyköket..... [SMIL:/smile2.gif]



2023. szeptember 27. 14:31:24: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139680 

#139678 grego +  2023. szeptember 25. 12:50:36 re: #139677 (Yakumo + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nekem már a szemem se rebben...

#139677 Yakumo +  2023. szeptember 25. 12:31:04 re: #139675 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Arra mindenki szarik. [SMIL:/smile2.gif]

Hidd el nekem, ugyanígy csináltam én is, amikor ide felléptem még annak idején és ugyan tényleg csak tévedésből írtam, de Grego úgy lebaszott, hogy csak sunnyogtam vissza ahonnan jöttem kb. [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

Igyekszem továbbadni a tőle akkor kapott tudást. [SMIL:/nevet/rofl3.gif]
De vicc nélkül, most is csak már azért szóltam, mert 1 héten belül már kétszer írtad kakin és így már beremegett a szemem alja tőle. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2023. szeptember 25. 12:50:36: megválaszolva grego +  által, → #139678 

#139676 hrv2003 +  2023. szeptember 25. 12:27:48 re: #139670 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
régen nem írtam. ha 0w20 van előírva akkor az 5w30 bőven elég neki, szerintem.
Különben ez a performance üzemmódot nem értem, ha 1 óra autózás alatt 20x leforgatod tiltásig és minden leforgatás 3 másodpercet tart mert 20 lámpás gyorsulást tudtál le, akkor 1 percet volt a 60ból terhelve a többi 20% körüli terhelés, átlagban még annyi se.

Azért egy ilyen használatot nem nevezünk kemény használatnak, legalábbis a kenőolaj szepontjából nem hiszem.

#139675 KawaBazsy 0  2023. szeptember 25. 12:26:26 re: #139673 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én csak egy kötőjelet írtam bele még, s az nem az együttes neve úgy! [SMIL:/smile6.gif]
2023. szeptember 25. 12:31:04: megválaszolva Yakumo +  által, → #139677 

#139674 Yakumo +  2023. szeptember 25. 12:24:25 re: #139672 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A helyes lehetséges formák:

VTEC
Vtec
vtec

Az összes többi szar. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#139673 Kázmér +  2023. szeptember 25. 12:22:48 re: #139672 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az senkit sem érdekel, h az együttes nevét hogyan írod le, minket csak az érdekel a honda fórumon, h a VTEC az VTEC legyen, főleg ha már van is egy ilyen autód. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2023. szeptember 25. 12:26:26: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139675 


2023. szeptember 25. 12:23: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#139672 KawaBazsy 0  2023. szeptember 25. 12:21:02 re: #139671 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kötőjel miatt jön ki? Mert amúgy az is helytelen, mert az együttes nevében van "h" a végén, én meg nem írtam..
2023. szeptember 25. 12:24:25: megválaszolva Yakumo +  által, → #139674 
2023. szeptember 25. 12:22:48: megválaszolva Kázmér +  által, → #139673 

#139671 Yakumo +  2023. szeptember 25. 12:14:38 re: #139670 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az én véleményem az, hogy szeretünk, de légyszi írd már le azt a nyamvadt VTEC-et helyesen és akkor nem jön ki az a lame "smiley", amit ráadásul nem igaz, hogy nem látsz. Yo? [SMIL:/nevet/bucktooth.gif] ( ;) [SMIL:/smile2.gif] )
2023. szeptember 25. 12:21:02: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139672 

#139670 KawaBazsy 0  2023. szeptember 25. 11:58:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs sok km az Accord olajában, de lassan egyéves, úgyhogy sztem lecserélem. A használati igen széles sávot jelöl meg viszkozitás ügyileg, s nem látok semmi jóváhagyást, aminek meg kell felelnie (ha csak nem figyelmetlenül olvastam), ilyen utoljára a robogóm volt, h szinte mindegy, mit önt bele az ember.. Most 5w30 van benne, japó autóim általában ezt kaptak, de a performance V-tec miatt most az 5w40-en gondolkodom, ugye ha gyakrabban forgatja ki az ember 7300-ig, akkor jobb a magasabb melegoldali viszkozitás sztem.. Vélemény? :-)
2023. szeptember 25. 12:27:48: megválaszolva hrv2003 +  által, → #139676 
2023. szeptember 25. 12:14:38: megválaszolva Yakumo +  által, → #139671 

#139669 LINSZTER +  2023. szeptember 24. 11:55:17 re: #139667 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Sehova. Saját műszerem van. Igaz nem pad (még, de jövőre ez változik), de szöggyorsulás alapján mér és egész pontos ha a súly és egyéb adatok pontosak.


#139668 grego +  2023. szeptember 24. 10:47:31 re: #139667 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
"* A mérés kerékre szerelhető inercia / szöggyorsulás elven működő DynoPro műszerrel történik. Mivel a pontos súly nem minden esetben ismert, így a maximális teljesítmény és nyomaték adat eltérhet, a mérés során a programok közötti teljesítmény különbség a mérvadó. A fordulatszám értéket a műszer a kerék forgásából 3000-es fordulaton kalibrálva számolja, mivel programozás során az OBD csatlakozóra szükség van a többi paraméter logolására, így a fordulatszám tiltás elérésekor esetenként 1-2LE-s kiugrás látható a méréseken."

#139667 KawaBazsy 0  2023. szeptember 24. 10:39:18 re: #139662 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt hadd kérdezzem, hova viszed a kocsikat teljesítményt mérni, hol van yoképű pad a környékeden?
2023. szeptember 24. 11:55:17: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139669 
2023. szeptember 24. 10:47:31: megválaszolva grego +  által, → #139668 

#139666 KawaBazsy 0  2023. szeptember 23. 09:15:20 re: #139665 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
A pickup motorja 475 Nm-t tud 2500-as fordulaton, oszt ezek is elég sokat elmennek.. :-)

#139665 Dontwalk +  2023. szeptember 23. 09:11:31 re: #139663 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A nagy nyomaték öl. A motort öli meg. Így viszont elmegy több százezer km-t ,amerikában már millió mérföldes bontatlan k24-esek vannak. Vagy-vagy. Ha nyomaték kell majd veszel BMW-t ,aztán 150 ezrenként megnyúlt lánccsere meg csapágycsésze meg kutyafasza... [SMIL:/nevet/rofl2.gif] [SMIL:/nevet/rofl2.gif] [SMIL:/nevet/laugh9.gif] [SMIL:/nevet/laugh9.gif]
2023. szeptember 23. 09:15:20: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139666 

#139664 KawaBazsy 0  2023. szeptember 23. 08:47:39 re: #139663 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Elég az a 200 Nm, a Fiestám egész fickós volt ennyivel. Csak csodálkozom, h ennyire elmarad a gyári ígérettől.
Azt néztem, h a TC erőmérőben volt előző Type-R, 7 gen 2.0i meg 2.2 d is, csak 2.4 nem. Lehet, jelentkeznem kéne.. :-)

2023. szeptember 23. 08:48: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés

#139663 Szabb +  2023. szeptember 23. 08:12:33 re: #139661 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen ez valóban így van, már gyári állapotában is jobb az autó a magasabb oktánszámú benyával.
A nyomatékos témához annyit hogy anno mértük padon a flashelt, leömlős sport légszűrős typeS-t és a 200 nm. már 2000-es fordulattól megvan és kitart egész 7000-ig. Tudom nem sok ez a 200nm. (még a kis 1.6 dezsőm is 300 nyútont tud :) ) de azért ez a széles tartomány ahol használható a módosított Acc. elég jó ;)
2023. szeptember 23. 09:11:31: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139665 
2023. szeptember 23. 08:47:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139664 

#139662 LINSZTER +  2023. szeptember 22. 16:36:23 re: #139661 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen nagyjából így néz ki egy gyári Accord görbéje.
2024. február 4. 19:24:43: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139842 
2023. szeptember 24. 10:39:18: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139667 

#139661 KawaBazsy 0  2023. szeptember 22. 10:47:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Találtam egy érdekes cikket ugyanabban a 2003-as Autóteszt újságban, ahol az akkor új 7gen Accordot bemutatták. Kipróbálták 95-ös, ill. prémium benzinnel is, s mérhető a különbség, nem csak placebo hatás, nem véletlen, h csak 100-asat tolok bele. Ill. van még egy érdekesség, a nyomatékgörbén világosan látszik, amit használat közben érzek is, h 3000 és 5000 közt a legerősebb, itt is használom, ha dinamikusan akarok haladni. Tovább lehet pörgetni, 6000-nél látszik, h picit rátesz, de ez már végig a nyomatékcsúcs alatt van.. Ill. azon csodálkoztam, hogyhogy nem hozta a gyári nyomaték értéket. Linszter olvtársnak biztos van mérése szintén stock K24A3-ról, kivi vagyok, ott mit mutatott..








2023. szeptember 23. 08:12:33: megválaszolva Szabb +  által, → #139663 
2023. szeptember 22. 16:36:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139662 

#139660 Szabb +  2023. szeptember 17. 20:56:42 re: #139649 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen valóban brutál sok idő a progizás. Amit veled csináltunk millió logot meg ugyanennyi állítás és finomhangolás és mégis volt kopogás amiből én semmit nem érzékeltem de a flashpro-val laptopon láttam. Nem nagyon zavart, főleg amit beszéltünk is anno hogy hiába van faszán felprogizva az autó mondjuk omv100-as benyával ha vmiért kicsit más minőségű üzemanyagot tankolsz már is nem lesz olyan fasza.
A reflashbe valóban nem láttam bele, de Sergey igen mert ők írtàk meg anno illetve tud változtatni a paramétereken is volt is erre példa amikor egy ufo 1.8-nál alacsony volt az alapjárat megemelte a tulaj kérésére vagy volt olyan 8 gen. Accordos aki nem kért flasht de azt ugen hogy kapcsoljuk ki a 2-es lambda figyelést mert check engine van. Persze tudom nem ez a megoldás rá hanem szonda vagy kat csere de nem akart rá ennyit költeni a gazdája.
Szal Sergey-ben maximálisan megbízom ilyen téren nem hülye gyerek tudja hogy mit csinál.
Programozott egyébként nekem is logok alapján.

Nameg ott van usa-ban a hivatalos tsx reflash. Tudod az a 295$-os.
Itt se tudod hogy mit töltenek fel mégis fasza és működik. Persze azt a hondata csinálta de ők is csak rátöltik és nem egyedileg progizzák. Átlag usernek gyári autóra vagy minimális módosítással teljesen jó.
Akinek komolyabb változtatásai vannak annak nyilván kell az egyedi progi.

A kókler tuning cég közül sok az átverős ez tény és valóban nem tudod hogy mit kapsz.
És igen a jónak mondottak között is csöcsre lehet szaladni ez is tény.
Ilyen ez.

#139659 KawaBazsy 0  2023. szeptember 17. 19:15:17 re: #139655 (Csizi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nah pont ilyen volt a ZX-9R is, pedig az sornégy.. 4000 alatt csak rángatózott, meg rázta magát, mint egy versenymotor. 9000 felett viszont olyat ráhúzott, mintha ott is lenne nagytengely, s nyitott volna a V-tec . :-) Brutál jó kis csapatós motor volt, de túrázásra pont ezért macerásabb volt. Pedig annak még rendes, szélvédett idoma volt, meg kihajtható csomagrögzítő fülek a hátsó ülés alatt.

#139658 Csizi 0  2023. szeptember 17. 18:35:51 re: #139657 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja igen, el is felejtettem hogy valaha volt egy ilyen modell. :) Számomra az igazi VFR-ek fogaskerekes vezérlésűek. :)

#139657 Tonx +  2023. szeptember 17. 18:27:07 re: #139656 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Kivéve a vfr800, ott van vtec ami ugye low meg high cam
2024. február 4. 19:44:46: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139845 
2023. szeptember 17. 18:35:51: megválaszolva Csizi 0  által, → #139658 

#139656 Csizi 0  2023. szeptember 17. 18:23:47 re: #139651 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na igen, motorkerékpárnál nincsenek ilyen low cam meg hi cam cuccok, mivel fix a vezérlés.
2023. szeptember 17. 18:27:07: megválaszolva Tonx +  által, → #139657 

#139655 Csizi 0  2023. szeptember 17. 18:22:04 re: #139653 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt nem a teljesítménynövelés volt a lényeg, hanem a használhatóság. 4000RPM alatt halott volt az egész, olyan volt mintha egy nagy vibrátoron ülnél. A hatodikat 120-130 környékén lehetett csak kapcsolni, alatta csak remegett, rázkódott az egész. A PC beszerelése után egészen kisimult, 3000RPM-től már használható volt, hatodikban pedig százzal simán lehetett menni, és gázra szépen elkezdett húzni. Egy ilyen fordulatra kihegyezett V2 gyakorlatilag olyan mint egy hoki sor4 600ccm sportgép, amit folyamatosan fordulaton kell tartani hogy haladjon is. :)
2023. szeptember 17. 19:15:17: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139659 

#139654 LINSZTER +  2023. szeptember 17. 17:30:56 re: #139652 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nah az meg megint a másik véglet. Bár annak is van előnye és hátránya is.

#139653 KawaBazsy 0  2023. szeptember 17. 17:30:08 re: #139650 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nah, motort még sose jutott eszembe tunyingolni, a nagyobbak mind úgy mentek, hogy nem volt minek.. :-) Na jó, az egy foggal kisebb első lánckerék az játszott, de annyi.
2023. szeptember 17. 18:22:04: megválaszolva Csizi 0  által, → #139655 

 << eleje | 2699 | 2698 | 2697 | 2696 | 2695 | 2694 | 2693 | 2692 | 2691 | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.34, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.028 mp, 10 query