HONDA fórum
2024. május 22. szerda, 05:56,  Julia, Rita Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2699 | 2698 | 2697 | 2696 | 2695 | 2694 | 2693 | 2692 | 2691 | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#139562 LINSZTER +  2023. augusztus 16. 12:24:23 re: #139561 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Olvasd el a Civic topikban a #186774-es posztomat. Azt profi műhely csinálta, arra az autóra írva, padon mérve. Az autó jobb lett, és hatalmas gondok azért felhasználói oldalról nem voltak vele. Mondjuk ha beesett volna az üzemanyag nyomás vagy beszart volna a 2-es szonda, akkor úgyse dobott volna hibát :D
Laikusnak elég az ha jobbnak érzi vagy papíron jobbat mutat és nem érdekli valójában mi van a háttérben, ahogy téged se érdekelt :) Akinek meg gondja van általában az se megy vissza reklamálni. Neked egy sablon fájl lett feltöltve, és ha jól gondolom, nem lett megnézve milyen az üzemanyag arány a program után, milyen a gyújtás és knock control értékek...stb. Sajnos a tuning cégek nagy része ugyanígy csinálja, az embereknek meg jó ez is. Nekem nem volt elég és törekszem arra, hogy jobb legyen. Bár igény alig van rá, mert tőlem is sokszor csak egy "gyors Stage1"-et kérnek, de én legalább annál is megnézem, hogy tuti jó-e minden.
2023. augusztus 16. 12:31:41: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139563 

#139561 JohnyFirpo +  2023. augusztus 16. 12:15:59 re: #139557 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Biztosan így van, nem vagyok programozó. Az enyémre töltötték fel a programot, gondolom erre a specifikációra írták mert nagyon fasza lett. Teljesen más lett a karakterisztikája. Sosem volt gondom vele, de ettől nyílván lehetett szar, csak nem láttam bele és ahogy mondtad is, nem is érdekelt, hiszen lényegesen jobb lett.
2023. szeptember 16. 21:21:38: megválaszolva Szabb +  által, → #139646 
2023. augusztus 16. 12:24:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139562 

#139560 glPopMatrix +  2023. augusztus 16. 09:37:46 re: #139548 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Most olvastam a blogodat. Tényleg, olyan volt, mintha ECO módban lenne folyamatosan a kocsi… Akkor ezek szerint lehet rajta javítani.

#139559 LINSZTER +  2023. augusztus 16. 08:53:01 re: #139558 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
A VTEC váltás terhelésre is szabályozható. Padlógázon lejjebb vált, de ha nem padlót nyomsz akkor marad a 6000. Magyarán 5500-as fordulaton is tudsz menni úgy, hogy nem vált a VTEC, hiába van lejjebb rakva.
Olvasd el pl ezt.

#139558 KawaBazsy 0  2023. augusztus 16. 08:33:17 re: #139557 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt nézem a fokozatkiosztási diagramon, hogy 6-ban 5500-as fordulatnál 227-el megy a kocsi. Ez azt jelenti, h nyugodtan lehetne lejjebb is a Vtec váltás, nincs az, h nagyobb, állandó sebességnél sokat zabál.. Lehet tudni, h miért ilyen magasra tették? Olyan lehetőség van, h semmit nem babrál bele az ember a computerbe, csak ezt állítja lejjebb (akár belülről)? Amúgy én nem bánom, ha mesélsz ezekről, szívesen tanulunk.. :-)
2023. augusztus 16. 08:53:01: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139559 

#139557 LINSZTER +  2023. augusztus 16. 08:22:06 re: #139553 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Órákig tudnék mesélni neked a "reflash"-ről. Pl, hogy immo és 2-es szonda ugye alapból ki volt kapcsolva ha ECU-t vettél, de szerintem ha a tiedet flashelték akkor is. Több leömlős autónál vtec felett miért volt szegény a keverék? Az 1:1 gázreakció miért butább mint az enyém, aminél még közel sincs 1:1 a gázreakció?
Igen jobb lett tőle az autó, de ahogy nálam a "Stage1 reflash" sem működik rendesen minden autónál, így az a reflash sem. A különbség csak az, hogy annál senki nem tud állítani semmit sem. Kapsz amit kapsz aztán vagy jó, vagy nem és ha jónak érzed, úgyse fogod elkezdeni logolni, hogy valójában miket mutat.
2023. szeptember 16. 21:09:44: megválaszolva Szabb +  által, → #139645 
2023. augusztus 16. 12:15:59: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139561 
2023. augusztus 16. 08:33:17: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139558 

#139556 KawaBazsy 0  2023. augusztus 16. 08:08:14 re: #139555 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tegnap voltam egy cangás kört megint Esztergom-Párkány irányba, csak most Visegrádról indultam. A zasszony is jönne, mer a gyerek meg szeretné nézni Esztergomban a múzeumokat, kincseket.. ha ti is jönnétek, ki lehetne próbálni azt a parasztos kaját akár.. :-) De persze ha nagyon lefoglal az autóvétel, úgyse lesz időd.. [SMIL:/szetvert.gif]

#139555 JohnyFirpo +  2023. augusztus 16. 07:45:35 re: #139554 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:D :D :D


2023. augusztus 16. 08:08:14: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139556 

#139554 KawaBazsy 0  2023. augusztus 16. 07:37:26 re: #139553 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Szabb.. azóta nem láttuk, mióta Verstappen a nyerő. :-)
2023. augusztus 16. 07:45:35: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139555 

#139553 JohnyFirpo +  2023. augusztus 16. 07:30:41 re: #139551 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hülyeséget beszéltem, szar a reflash. :)
Csak nekem tetszett amit Szabb és Szergej intéztek. :)
2023. szeptember 16. 20:43:39: megválaszolva Szabb +  által, → #139639 
2023. augusztus 16. 08:22:06: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139557 
2023. augusztus 16. 07:37:26: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139554 

#139552 LINSZTER +  2023. augusztus 16. 07:15:38 re: #139551 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gyári állapotot 10perc vissza rakni.

#139551 KawaBazsy 0  2023. augusztus 16. 07:14:03 re: #139550 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Oké. :-) Csak ugye nem ez a maradós autó, s ha el akarom adni, gyári állapotban értékes. JF meg esküdött erre a cuccra..
2023. augusztus 16. 07:30:41: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139553 
2023. augusztus 16. 07:15:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139552 

#139550 LINSZTER +  2023. augusztus 16. 04:13:57 re: #139549 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nagyobb hülyeséget nem is csinálhatnál mint venni egy olyan cuccot. Épp azért kell normálisan programozni, hogy minden más is rendesen működjön.
2023. szeptember 16. 20:47:06: megválaszolva Szabb +  által, → #139640 
2023. augusztus 16. 07:14:03: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139551 

#139549 KawaBazsy 0  2023. augusztus 15. 21:35:47 re: #139548 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megberregtettem kicsit az ATS-t. Télleg érezni 6000-nél a hegyesebb profilt, de ugye 7300-nél vége a dalnak.. Próbálgattam 1-2 ill. 2-3 ban is, túl kicsi ez a sáv, váltáskor alá esik a fordulat.. Átprogramozni nem akarom, de JF említette, h volt Usa-ban olyan lehetőség, h kiadtak computert X dollárért, amiben fix módosítások voltak, pl Vtec váltás 4500-nál, max fordulat 8000-nél. Olyat nem lehet, h venni egy ilyet, mellékötni, s lehetne gombbal váltani a 2 közt?
2023. augusztus 16. 04:13:57: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139550 

#139548 LINSZTER +  2023. augusztus 15. 16:53:17 re: #139546 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csináltam párat, nem nyomatékszegény alul, hanem szar a gázreakció.
2023. augusztus 16. 09:37:46: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #139560 
2023. augusztus 15. 21:35:47: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139549 

#139547 KawaBazsy 0  2023. augusztus 15. 16:52:00 re: #139545 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Na ez kéne JF-nek! :-)

#139546 glPopMatrix +  2023. augusztus 15. 16:39:05 re: #139529 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
R20 -at csináltál már? Pár éve még azt hiszem nem volt megoldásod rá, aztán eladtuk az Accord-ot. Az nagyon nyomatékszegény alul.
2023. augusztus 15. 16:53:17: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139548 

#139545 integra_type_r 0  2023. augusztus 15. 15:57:39    ‹›   →  ↑  +6 | rejt

2023. augusztus 15. 16:52:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139547 

#139544 KawaBazsy 0  2023. augusztus 13. 18:50:13 re: #139543 (Gergice + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hopp, a #28212 -t neked írtam.. :-)

#139543 Gergice +  2023. augusztus 13. 13:21:11 re: #139542 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem CD-táras ban benne. Úgy tudom az AUX csatlakozó a hátulján van. Nemsokára ki lesz szedve, megnézem majd, mert nekem nem egyértelmű, hogy a CD -tár az AUX-ra van kötve, vagy van külön AUX is. De az enyém ráncfelvarott már.
2023. augusztus 13. 18:50:13: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139544 

#139542 KawaBazsy 0  2023. augusztus 13. 11:07:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nézegettem a gyári hifit, B típus van a kocsiban. Azt írják, h opciósan kazettás egyság is kérhető volt hozzá.. Annak hol lett volna az etető nyílása? Ill. van olyan gomb, h "CD/AUX", de külső bemenetet nem láttam.. hol kéne keresnem?
2023. augusztus 13. 13:21:11: megválaszolva Gergice +  által, → #139543 

#139541 Dontwalk +  2023. augusztus 10. 16:50:24 re: #139538 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ajtókról

#139540 Kázmér +  2023. augusztus 10. 16:06:04 re: #139539 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Lehet versenyautó széria miatt volt euro R, és ott kötött a cm3.

#139539 KawaBazsy 0  2023. augusztus 10. 15:25:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nézegetem az adatokat, az Usa kivitelű Accord K24A4 motorja 160 lovat tud csak csúcsban, mindezt 5500 fordulaton. Azt feltételezem, hogy ez harmonikusabb az aut. váltóval, mint az A3, ami ugye 6800-as fordulaton tud 190 lovat. Persze látni kéne a nyomatékgörbét is.. Egy dolgot nem értek, az Accord Euro R K20A motort kapott, 217 lóval.. Miért nem ezt a K24-et tekerték jobban fel, úgy nyomaték is több lenne alul, ami jobban illik egy nehezebb, középkategóriás szedánhoz..? Ennek a K24-nek nincs nagyon 200 ló feletti változata.
2023. augusztus 10. 16:06:04: megválaszolva Kázmér +  által, → #139540 

#139538 KawaBazsy 0  2023. augusztus 9. 16:19:16 re: #139531 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csík??
2023. augusztus 10. 16:50:24: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139541 

#139537 Gergice +  2023. augusztus 9. 16:18:07 re: #139505 (Gergice + )  ←  ‹›  0 | rejt
Megrendeltem az alábbi egységet. Ha van rá igény, majd beszámolok a fejleményről, bár állítólag kb. 3 hét, míg megérkezik.

Az árról csak annyit, hogy megkérdeztem egy másik céget is. Ők nem is foglalkoznak kimondottan ilyen típusspecifikus egységgel, de vállalnák. Becslés alapján is több lenne náluk. Maradtam az eredeti ajánlatnál.

#139536 grego +  2023. augusztus 9. 15:38:52 re: #139535 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Úgyvan!

#139535 LINSZTER +  2023. augusztus 9. 15:38:32 re: #139534 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Bezzeg régen ...
2023. augusztus 9. 15:38:52: megválaszolva grego +  által, → #139536 

#139534 grego +  2023. augusztus 9. 15:36:44 re: #139533 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy annyit, hogy a maga a Honda se tudja már mit miért csinál :D
2023. augusztus 9. 15:38:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139535 

#139533 LINSZTER +  2023. augusztus 9. 15:35:08 re: #139532 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jogos, akkor vedd ki azt a mondatod és írd át, hogy "turbósoknál meg össze-vissza van" :D
2023. augusztus 9. 15:36:44: megválaszolva grego +  által, → #139534 

#139532 grego +  2023. augusztus 9. 15:01:03 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Újabb motoroknál van "Cruising" és WOT VTEC, turbósoknál jellemzően csak szívó oldalon, de szívó és kipu oldalon is van VTC."

Izé turbósok:
FK2/FK8/FL5: kipuff oldalon van VTEC csak
10 gen 1.5T: sehol sincs VTEC
10 gen 1.0T csak szívó oldalon van VTEC
2023. augusztus 9. 15:35:08: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139533 

#139531 Dontwalk +  2023. augusztus 9. 14:55:24 re: #139530 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt a csíkot pöcköld le róla
2023. augusztus 9. 16:19:16: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139538 

#139530 KawaBazsy 0  2023. augusztus 9. 07:51:43    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Elrejtettem a képen egy pickupot is. :-)


2023. augusztus 24. 15:22:15: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139593 
2023. augusztus 9. 14:55:24: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139531 

#139529 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 20:57:20 re: #139528 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Rendben. Start/stop kikapcsolásra is van szoftveres megoldásom. :)
2023. augusztus 15. 16:39:05: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #139546 

#139528 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 20:54:17 re: #139527 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
HA olyat veszünk, s automatát, számítunk a segítségedre a váltóhoz illő nyomatékos karakter kialakításában. :-)
2023. augusztus 8. 20:57:20: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139529 

#139527 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 20:33:48 re: #139525 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szinte ugyanaz.
2023. augusztus 8. 20:54:17: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139528 

#139526 Tonx +  2023. augusztus 8. 20:30:34 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›  +1 | rejt
És a részterhelésnél a szívó oldalra vissza is nyom egy kis benzin levegő keveréket.

#139525 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 20:28:32 re: #139524 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Remélem a 9gen Civic 1.8i is ilyen, a zasszony azt nézte ki. :-)
2023. augusztus 8. 20:33:48: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139527 

#139524 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 20:23:27 re: #139523 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hasonló. Néha jó olvasgatni a Honda R&D doksikat :D
2023. augusztus 8. 20:28:32: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139525 


2023. augusztus 8. 20:23: Szerkesztve LINSZTER +  által, megtekintés

#139523 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 20:10:07 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hö, akkor a 8 gen 1.8 hasonló a Vtec-E-hez.. Ott is takarékos vagy normál üzemállapot volt (Eco módban az egyik szívószelepet csak kicsit nyitotta, így szegénykeverékkel ment a motor).
2023. augusztus 8. 20:23:27: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139524 

#139522 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 19:59:26 re: #139521 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
- 8G Civic R18/R18 i-VTEC: - alapból "nagy" tengelyen fut és egy ECO profilra vált részterhelésen 1000-3500rpm között

- Accord/CRV és néhány L-es motor ugyanez.
- 7G Accord K20Z2, Civic VSA, FRV K20..stb csak szívó oldalon van VTEC, jellemzően 2200 körül vált viszont van szívó oldali VTC
- EP3, FN2...stb K20 szívó és kipu oldalon is van VTEC és 5500 környékén vált és szintén van szívó oldaon VTC.
- Újabb motoroknál van "Cruising" és WOT VTEC, turbósoknál jellemzően csak szívó oldalon, de szívó és kipu oldalon is van VTC.

Accord K24-nél, FN2-nél ...stb van értelme piszkálni a VTEC váltás, a többinél nem nagyon, de VTC-vel lehet játszani
2023. szeptember 4. 09:27:59: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139618 
2023. augusztus 9. 15:01:03: megválaszolva grego +  által, → #139532 
2023. augusztus 8. 20:30:35: megválaszolva Tonx +  által, → #139526 
2023. augusztus 8. 20:10:07: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139523 

#139521 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 19:45:06 re: #139520 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor azzal nem teszt autózok.. :-)
2023. augusztus 8. 19:59:26: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139522 

#139520 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 19:35:27 re: #139518 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
i-vtec és i-vtec között is nagy a különbség.
2023. augusztus 8. 19:45:06: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139521 

#139519 Tonx +  2023. augusztus 8. 19:34:06 re: #139517 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Végül is, legalább ritkán esik vtec alá.

#139518 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 19:34:04 re: #139517 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekes, h érezni nem annyira lehet, meg a hangja se nő meg, mint pl az EP2-ben.. Lehet elmék autózni, s megfigyelem. :-)
Anyám 1.2 Jazz-e is i-vtec, gondolom ott előbb nyit, mer az 6500 körül tilt. :-)
2023. augusztus 8. 19:35:27: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139520 

#139517 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 19:18:38 re: #139516 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Relatív, ott legalább használva is van. Accordnál meg tényleg csak akkor ha forgatod is tításig.
2023. augusztus 8. 19:34:06: megválaszolva Tonx +  által, → #139519 
2023. augusztus 8. 19:34:04: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139518 

#139516 Tonx +  2023. augusztus 8. 19:17:12 re: #139512 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De az még mindig jobb mint az én 2500-as vtec váltásom:(
2023. augusztus 8. 19:18:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139517 

#139515 JohnyFirpo +  2023. augusztus 8. 17:38:12 re: #139513 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Reflash neki! 4500-tól lesz véteked! :)

#139514 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 17:33:38 re: #139513 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nem. A VTEC Mindig 6000-nél vált. A tengely fokolása változik fordulat és terhelés függvényében.

#139513 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 17:16:53 re: #139512 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez az i-vtec nem folyamatosan változtatja a szívó szelepek emelését? Vannak fix értékek, mikor nyit jobban? HA igen, akkor tudod esetleg, h itt melyek ezek?
2023. augusztus 8. 17:38:12: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139515 
2023. augusztus 8. 17:33:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139514 

 << eleje | 2699 | 2698 | 2697 | 2696 | 2695 | 2694 | 2693 | 2692 | 2691 | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.3, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.091 mp, 10 query