2020-ban már néztem amikor az első tulajdonos adta el...
egy csomó képet kaptam róla, korrózió szempontjából akkor korrekt volt...
német import...ő a 2. tulajdonos...
az ülések kárpitjai ki voltak javítva elöl (!) (feláldoztak egy hátsó recaro üléspárt miatta...!)
sajnos azóta vélhetően napi használatban nyúzták (téligumival?) ami nem tett jót neki...
egyébként nagyon baráti ár...
de esélyes, hogy 1-2milliót vélhetően rá kell költeni... (és az alkatrész ellátása sem egyszerű...)
a h22-ről már nem is beszélve...
Az Integra még rosszabb, kicsit még feljebb van árban. (+500k minimum, pláne ha ehhez hasonló az állapot, akkor még több)
De szerencsére már nem fáj a szívem utána. Ezt az Accord-ot előbb venném már.
Sziasztok! Mennyire bonyolult egy 2003-as Accorban a fényszórókat kicserélni? Illetve a fényszórókon a búra cserélhető? Előre is köszönöm a válaszokat!
Találtam két régebbi képemet, érdekességképpen beteszem ide őket.
Az accord fogyasztása tempomat száznál:
Sok szó esett róla, h mennyire csalnak a km órák. Akár 6-8-akat is lehet itt hallani. Lefotóztam, együtt látható a kettő. 140-nél 2-3 km/h, szerintem tökéletes....
Ja, és ezen is látszik a fogyi, 140-es pálya tempó.
Sziasztok, találkozott valaki esetleg ilyen problémával? 7 gen diesel Accordom van. A légzsák visszajelző van hogy napokig világít de néha elalszik. Mi lehet a gond?
Előre is köszönöm!
Elképesztő, botrányosan ronda belsővel rendelkező autókat hoz össze mostanában a honda.
A civic, az accord.... kb. mint egy wartburg belső, annyira sexy.
(A civic R modellnek megbocsájtható a dolog, mert ott van, ami ezt kompenzálja.)
Tegnap délután le akartam futtatni ezt az öndiagnosztikát, de nekem sehogy sem akart elindulni.
Itt a fórumon kerestem meg a leírását, de valamiért nekem nem működik. Mondjuk a leírásban az furcsa, hogy kikapcsolt gyújtásnál írja, a 3. pontban, hogy nyomjuk meg az üzemmódválasztó gombot. De ha nincs gyújtás, akkor nem aktív az egész, így hiába nyomom.
Mindenesetre próbáltam többféle módon is, de sehogy nem akarta...
Az a baj, túl sokat foglalkozok autókkal, annyi mindent látok, hogy én már csak abban bízom amit én csinálok magamnak...
(Tisztelet a kivételnek természetesen! )
Még régről rémlett, hogy hasonlót meséltél, meg is találtam a korábbi bejegyzésedet is.
Mindenképp meg akarom nézni mielőtt veszek hozzá valamit. Néztem videókat, a műszerfal alsó burkolat lebontása után egész jól hozzá lehet férni a hőmérséklet szabályzó motorhoz. Mivel az elég jó árban van, először leveszem, megnézem működik-e, meg a bowdennél, terelőlapoknál találok-e valamit esetleg.
Már csak az idővel leszek bajban, mivel amúgy is ritkán veszem elő az autót, hajlamos vagyok halogatni az ilyen melót...
Nekem a műszerfal alatt szétakadt a levegő terelő, szerencsére nem volt nagy munka megcsinálni.
A másik lehetőségként a belső hőmérséklet érzékelő hibát mondták.
Igen, ezt a kört havonta lefutjuk.
Lehet , hogy a 8 gen 2.4 automata meg a 7 gen 2.0 aut közt nincs akkora diffi, de a kézi 7 genek közt bőven érezhető. Aztán embere válogatja biztos, aki kihasználja a 2.4 teljesítményét, ő nem fogja szeretni, ha visszamegy 2.0-ra.
Igen, az sokat segítene, de leginkább azt a 26.000 km-est kellett volna megvenni, pár hozzászólással lejjebb, de úgy látom arról már lecsúsztam, mert már el is tűnt a hirdetés.
Kihasználva a szép hétvégi időjárást, kirándultunk egy nagyot mielőtt elteszem télre.
Igaz idén nagyon keveset ment, az 1000 km-t sem értem el...
Viszont egy dolgot most észrevettem, hogy reggel még hideg volt, a fűtéssel van egy kis gond. Tavaly télen sem használtam, így nem tűnt fel eddig. Fűtésnél csak a jobb oldalon fúj meleget, a bal oldala hideg marad.
Aki találkozott már ilyennel, merre keressem a hibát? A műszerfal alatt valami irányváltó, vagy működtető motor probléma lehet? Nyáron a klíma rendesen működött, befúvási irányok váltása is.
A hétvégén megy fel a mobile.de-re ott hamarabb talál gazdára. Szerencsére teljesen rozsdamentes az autó. Nagyon sokat volt foglalkozva vele, de már mást is kipróbálnék. Na majd meglátjuk.
Szerintem pont jó az ár. Szerintem meg fog jönni rá a vevő ennyiért - ha valóban ilyen szép, ahogyan képeken látszik. Csak hahun-n hirdeted? Szerintem tedd fel mobile.de-re is. Ott lényegesen nagyobb a vevő találati arány. És, ha megvan még, akkor tedd rá vissza a gyári légszűrőházat és szívócsatornát. Ezek gyári állapotban többet érnek és úgy lesz érdekes igazán a potenciális vevőnek. Aki ennyi pénzért 23 éves autót vesz, az a lehetőleg makulátlan gyári állapotot keresi.
2022. augusztus 5. 11:52:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #139339
Sziasztok! Enyém az ATR amiről itt szó van. Ebben sosem volt 300 ezer feletti km. Jelen pillanatban 251.000 van benne valós. Igen még 2015-ben Sponner tulajdona volt. Én Fekets Zolitól vettem nála volt hengerfejezve a motor. Én úgy tudom hogy ez sosem volt csapágyas. A 3.5 milliós árról meg annyit hogy akihez én hordom szerelni most került be kettő hasonló áron az egyik motor és váltó problémával, a másik meg tűzfalnál rohad illetve motorfelújításra vár mégis hasonló áron vették. Ha így nézem ennyiért még el is mehet. Meglátjuk ha nem megy el akkor élvezem tovább. Még annyit hozzáfűznék hogy ez az autó szerepel a Laptimingba.