HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 04:53,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2665 | 2664 | 2663 | 2662 | 2661 | 2660 | 2659 | 2658 | 2657 | 2656 | 2655 | 2654 | 2653 | 2652 | 2651 | 2650 | 2649 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#137586 Adam79Vti +  2019. augusztus 2. 10:48:57    ‹›  0 | rejt
Petronas olajat használt már valaki innen? Olcsóbb mint a Castrol.

#137585 integra_type_r 0  2019. augusztus 1. 21:58:40 re: #137584 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
ha valahol javítva volt a fényezés akkor simán lehet, hogy hozza magával a clear coat-ot...

#137584 Kázmér +  2019. augusztus 1. 21:57:21 re: #137582 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kérdés az, h ha lehúzod, mert le akarod cserélni a szakadások miatt, akkor nem lesz probléma? Mert ha jól emlékszem akkor jött elő a gond.

2019. augusztus 1. 21:58:40: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #137585 


2019. augusztus 1. 21:57: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#137583 grego +  2019. augusztus 1. 21:28:04 re: #137582 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pontosan. Új autóra gyári fényre tökéletes. Nem lesz baja, na meg nem mindegy a fólia és a ragasztó minősége sem. 10-15 éve lehet hogy bele lehetett nyúlni a szarba, de ha valaki kifizeti a minőséget akkor baj nem lehet.
2019. augusztus 2. 12:47:10: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #137587 

#137582 integra_type_r 0  2019. augusztus 1. 20:55:09 re: #137579 (Mitya 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
ha gyári festésre teszed elvileg nagy gondot nem kéne okoznia...
nekem 0km-es kora óta fent van, az első lökösön illetve a motorháztetőn...(3m ventureshield)
6-8 nagyon kemény kavicsfelverődést fogott már meg, amitől a fólia fel is szakadt...
a motorháztetőn már 5 év után picit kezd sárgulni, de nem drámai módon...

sajnos a sárvédőre nem rakattam, ennek meg is lett az ára mert a legutóbb a duna autónál a balfasz szerelő az övével meg is karcolta a fényezést mert ott hajolt be valamiért a motortérbe...
2019. augusztus 1. 21:57:21: megválaszolva Kázmér +  által, → #137584 
2019. augusztus 1. 21:28:04: megválaszolva grego +  által, → #137583 

#137581 Kázmér +  2019. augusztus 1. 19:43:53 re: #137579 (Mitya 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jól emlékszem Zemának volt baja vele, nem tett jót a festésnek. Bár neki nem az átlátszó volt, de gondolom az mindegy, mert a ragasztó meg a hő kezdi ki.

#137580 grego +  2019. augusztus 1. 18:17:22 re: #137579 (Mitya 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
2 év után kellett cserélnem egy részen a 3M Stoneshield fóliát. Semmi baja nem lett a fényezésnek. Ellenben tökéletesen megvédte a kocsit egy biciklipedál rongálása ellen.

#137579 Mitya 0  2019. augusztus 1. 17:37:35 re: #137578 (Mitya 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
talaltam kavicsfelverodes elleni foliat...

kell fosni tole ? valoban nem bantja a festeket ?
le lehet szedni gond nelkul ?

van tapasztalata valakinek ?
2019. augusztus 1. 20:55:09: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #137582 
2019. augusztus 1. 19:43:53: megválaszolva Kázmér +  által, → #137581 
2019. augusztus 1. 18:17:22: megválaszolva grego +  által, → #137580 

#137578 Mitya 0  2019. augusztus 1. 17:21:29 re: #137577 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szep kocsi, es ezert jutott eszembe a kovetkezo:

Hetvegen jottunk haza nyaralasbol, most lett idom elmenni lecsapatni a bogarakat az enyem elejerol es konstataltam, h bizony van nehany kavics altal okozott bibi a motorhazteton...

Van valami kulturalt modja a kavicsok ellen valo vedekezesnek ?

(nem szeretnek egy faking nagy bor cuccot ra)

2019. augusztus 1. 17:37:35: megválaszolva Mitya 0  által, → #137579 

#137577 Kázmér +  2019. augusztus 1. 15:49:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgyis ritkán van 8. gen. accord. [SMIL:/smile2.gif]





A többi a honda adás-vételben. [SMIL:/smile5.gif]
2019. augusztus 1. 17:21:29: megválaszolva Mitya 0  által, → #137578 

#137576 teletxt 0  2019. augusztus 1. 11:03:38 re: #137570 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem aki csak a fogyasztást nézi egy autó használatánál, annak kb mind1 a márka, csak megbízható legyen, meg keveset egyen. Egy Hondának (pláne a nem belépőmodellek esetén) bőven van érzelmi vonala is. Hisz e fórum is azért is jött létre, mert vannak akik többre tartanak egy autót mint sima közlekedőedény. Én nem megyek sokat, hisz 92757 volt a 11 éves ufomban mikor eladtam, szóval nálam teljesen mind1 a fogyasztás. És ahogy írtam, mikor vettem a civicet, pont 1.000.000 Ft-tal került többe a dízel. Ami nálam soha a büdös életbe nem hozta vissza volna a különbözetet.

#137575 Szabb +  2019. augusztus 1. 09:12:48    ‹›  +1 | rejt
esetemben kb. 8 ezer km. az Accord éves futásteljesítménye.
az üzemanyagköltséget számítva nincs 100 ezer Ft. a difi éves szinten.

persze ha az autót zsír újonnan veszed és megtartod 10-15 évig akkor már spórolsz valamennyit. de ugye ezt nem tudod előre, hogy meddig lesz meg, mikor adod el, mikor jön rád egy cserélhetnék/fiatalítanék, kell a pénz esetleg másra, vagy jön egy nagyobb összeg és most cserélhetem stb. stb.
van aki évente, van aki 2-3 évente cseréli. ez változó. ezért nem is nagyon tudsz tervezni, számolni előre mert sok tényezős a dolog.
nálam, hogy már 8 éve meg van az Accord, így utólag mondhatom azt, hogy 7-800 ezer Ft-tal kevesebb lett volna a kiadásom csak az üzemanyagot számolva. de persze egy kettőstömegű, vagy turbó hiba pl. jelentősen csökkentené a difit.
a magasnyomású pumpát nem írom, mert akinek az beszart az ilyen 1.5 mio-s nagyságrendű mutatvány... ritka de előfordulhat sajnos.

#137574 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 1. 08:31:13    ‹›  0 | rejt
És ha valaki nem km-ben számolja,hogy mikor cseréli le az autóját hanem időben.Teszem azt három évig használja "ó elmúlt tíz éves ,le kell cserélni" vagy lehet még olyan is,hogy egy évben csak 5-6 ezret tesz bele,az olajat meg illik évente lecserélni,olyankor mi van?Arról nem is beszélve,hogy 10 év alatt még ha nem is használod az autót szerintem a szilentek,egyéb gumi és műanyag alkatrészek eléggé leamortizálódnak.

#137573 Szabb +  2019. augusztus 1. 08:31:09 re: #137567 (teletxt 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Németeknél az euro5 diseleket már tiltják ki a nagyobb városokból. Itthon egyenlőre annyi a terv, hogy szmogriadó esetén az eur5 diesel nem mehet.

#137572 Kázmér +  2019. július 31. 22:22:32 re: #137571 (hrv2003 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm, nem volt energiám újból leírni, tökéletesen megfogalmaztad. Pont így gondolom én is. [SMIL:/smile10.gif]

#137571 hrv2003 +  2019. július 31. 21:58:28 re: #137569 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
főleg az Évi mint mértékegység. :) Az egy nő :)

ha évente 20e kmt megy de 10 évig az 200e. Ennyi kmre veszi.. kész :) az hogy 1 vagy 10 év alatt rakja bele az teljesen mindegy költség szempontból. Az évek számát a képletbe bele se tudom tenni.

Olyan mintha valaki kérdezné hogy milyen messze van Miskolc erre a válasz lenne hogy óránként 75km/h-ra..

2019. július 31. 22:22:32: megválaszolva Kázmér +  által, → #137572 

#137570 Tonx +  2019. július 31. 21:49:52 re: #137565 (tboy93 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ha 100 km alatt eszik 6-t vagy 9-et azért nem mindegy. Ott éves szinten komoly összegek mennek ki a kipufogón.
2019. augusztus 1. 11:03:38: megválaszolva teletxt 0  által, → #137576 

#137569 Kázmér +  2019. július 31. 21:31:44 re: #137567 (teletxt 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt én sem tudom, csak ez a km mizéria nem tudom, h miért van. Nem mindegy, h mennyit megy valaki a dízellel?
2019. július 31. 21:58:28: megválaszolva hrv2003 +  által, → #137571 

#137568 hrv2003 +  2019. július 31. 18:30:44 re: #137565 (tboy93 + )  ←  ‹›  0 | rejt
na azért pl 200e km alatt lehet vele spórolni. és kényelmes is.

#137567 teletxt 0  2019. július 31. 17:35:14 re: #137566 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kérdés az hogy mikor gondolnak egyet, és tiltják ki az EUR 5-6 alatti dízeleket a városokból, pláne odakint.
2019. augusztus 1. 08:31:09: megválaszolva Szabb +  által, → #137573 
2019. július 31. 21:31:44: megválaszolva Kázmér +  által, → #137569 

#137566 Kázmér +  2019. július 31. 12:21:43 re: #137565 (tboy93 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én annyit sem mentem már a végén, és egy percét sem bántam. Vegyen egy jó állapotút, és símán jó a dízel.
2019. július 31. 17:35:14: megválaszolva teletxt 0  által, → #137567 

#137565 tboy93 +  2019. július 31. 08:26:56 re: #137564 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Évi 20e km az lóf@sz, én erre tuti nem vennék a nyakamba egy dízelt.
2019. július 31. 21:49:52: megválaszolva Tonx +  által, → #137570 
2019. július 31. 18:30:44: megválaszolva hrv2003 +  által, → #137568 
2019. július 31. 12:21:43: megválaszolva Kázmér +  által, → #137566 

#137564 Honda imádó +  2019. július 30. 22:21:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Gondolkozom 8gen kombi 2.2 kézi váltós verzió vásárlásán, utazós csendes komfortos pakolós autó kéne és az se baj ha nem 7-8 litert eszik [SMIL:/mosoly.gif] , németben élek, havi 600 haza meg vissza + amit otthon meg itt lötyögök ez évi 20e tuti van.
Olvasgattam típushibákról, több infót találtam inkább 7genről [SMIL:/szetvert.gif] , tudom, h kettőstömegű, kuplung, befecskendezők, turbó lehet nagyobb tétel, igaz 150eig futottat nézek, de tudom, h használattól is függ.

Ez van hozzám mondhatni közel, az adatlap azt írja, h Euro4, tulaj azt írta, h tudomása szerint csak Euro5 volt ebből és van benne részecske szűrő, tudom vásárlás előtt érdemes kiolvastatni mennyire van eltömődve, arról még nincs infóm, h mennyire városi autónak hazsnálták (van rá esély), volt esetleg valami nyügjük a generáció elején gyártott daraboknak amit késöbbiekben orvosoltak?

Másik, ez otthon van, ezt esetleg volt valaki megnézni?!
2019. július 31. 08:26:56: megválaszolva tboy93 +  által, → #137565 

#137558 integra_type_r 0  2019. július 28. 14:43:16    ‹›  +4 | rejt

Honda Accord Super Touring Car 1996 MSD Works Car (Race Car, Track Car)...£85,000



Honda Accord Super Touring Car

Honda is one of the most successful names in recent motor racing history. Honda has impeccable British credentials through there Swindon manufacturing plant. UK bases have been used for an assortment of rallying, production racing and super touring projects besides the higher profile G.P collaborations with McLaren and Williams in the early 80's and 90's.

For super touring events Honda used the accord in Europe, Essentially the European racing operation was directed from reading and the Chiswick offices and also utilized initial British preparation bases. A central motor-sport coordinator established 1995-6 accord super touring programs in Britain, Belgium and Germany.

Motor sport developments (MSD) ran the program for Honda and built 20 cars for super touring, These cars were constantly developed with the help of both the German and Belgium teams, Linder racing in Germany even sending their own mechanics to assist with the build of their particular cars at MSD.

The engine development was given to Neil Brown Engineering who produced a very powerful and reliable power unit, the engine was mated to the X-Track 6 speed sequential gearbox, Together this combination was used with great success.

Honda Accord Super Touring Car Chassis MSD HR014

Chassis number MSD HR014 was built by MSD, I believe the fact that it has a white engine bay means it was meant for the UK teams. little is known of its early history, what is known is that it is a genuine works car, thought to possibly be prepared for development and driver training ,then being passed on to Prodrive at the point they were given the contract to build and run the later cars. Most of the cars were sold onto private buyers to campaign in various countries around the globe.

HR014 was purchased by Richard Goddard of The Sports Partnership (Jenson Button`s Manager), for his personal use in 2000/1, its not known who the previous owner was but believed to be Honda Europe. It was given to Graham Hathaway Racing to prep for the coming season, plans changed for Richard, He left the county to relocate in Guernsey and asked Graham to broker a deal for the sale of the car. It was sold to Nikos Aggloupas along with chassis HR018 Rob Gravett`s championship winning car to be run in the Greek circuit racing championship in 2002-3
Chassis HR014 would remain as a spare and was unused, ten years past and in 2014 a deal was struck with Nikos and Graham Hathaway here in the UK to purchase both cars plus a huge spares package that had been accumulated.
Graham advertised both cars for sale in 2014, they were in a non running condition due to standing for such a long period, at that point Graham and myself entered into a joint ownership deal and decided we would sit on both cars for a period. In 2016 it was decided that the cars would need to be in race condition to entice a buyer, chassis HR014 was the first to be recommissioned.

Drive Train

Powered by derivative of the DOHC straight-four transversely mounted engine that had the cylinder Head turned around by 180 degrees to allow the engine to be mounted further back in the car, this also allowed for a ram effect intake system to be utilized, this swept the Honda Accord to Many victories, and went on to dominate contemporary saloon car racing. Equipped with coil-and-wishbone independent front and rear suspension, A sequential X-Trak Gearbox, Twin water cooled front brake callipers, the range-topping 2.0 litre normally aspirated engine boasted 320 BHP.

HR014 has a late specification full works engine, Engine number HTC NB 42 being fully rebuild by Geoff Page Racing with the help off Neil Brown Engineering supplying the necessary parts to bring this great little Engine back on the button with zero Miles use.
The X-Trak 6 speed sequential Transmission was stripped, inspected and found to be fresh with no wear, subsequently rebuilt by Graham Hathaway Racing and has zero Miles use since.
The Clutch was sent off for inspection, only requiring a clean and re pilot.

Exterior

HR014 Has retained the Works Honda livery as run in 1996/7 The body was in first class condition only needing the underside and 2 front wings to be painted also graphics to be supplied and fitted by Fordesign who have made a great job in reproducing the exact livery of the day. The car stands with no work required to the body whatsoever, all panels fit well, the paintwork is of a high quality with tribute being paid to Motor Body Cosmetics for the superb paint finish they created at the time of build for MSD.

Interior

The Interior is 1996 specification with the later roll cage design and full composite floor strengthening, no in-car adjustable anti-roll-bar adjustment appears to have ever been part of this chassis, however I have seen images of other chassis builds with none fitted also. Interior is painted in the original colour silver, again in superb condition. The cockpit is lined with carbon composite just about everywhere, new Seat, Belts, Battery and fire extinguisher have been fitted, all in date ready to use. The dash is fully functional along with all instruments and data logging. The cars instruments are laid out in an ergonomic fashion to be readily accessed.

Underside

Found to be structurally very sound, HR014 had attention paid to its brakes, wheel bearings, suspension, sub-frame, shock absorbers, Drive shafts and exhaust etc. Equipped with fully adjustable anti-roll-bars, adjustable coil-and-wishbone independent front and rear suspension, twin water cooled callipers to the front wheels, Bag tank mounted in carbon composite protection under the car filled via the boot compartment containing its breather and vent pipes.

Current Condition

Chassis HR014 is in exceptional condition, Not worn out or accident damaged like most, The vehicle is on the button ready to race, or to be cherished by a collector as an important Historic touring car with a fantastic Heritage.

Spares

A very large amount of spares, Wheels, Gear Ratios, Body Panels, Suspension parts, Brakes, other parts too numerous to mention are offered for sale by separate negotiation

Market Value

The Super Touring car market has gone through some peaks and troughs over the years, the MSD Hondas reportedly costing near £250,000 in 1996, then being offered on by the likes of Linder at the end of their contract to private buyers for £150,000 some with spares some not. They then went through the hands of various competitors eventually ending up scattered around the globe. Various adverts can be found for the sale of the super tourer`s on the internet, prices vary greatly depending on condition, driver heritage and make, Added to that was if a spares package was available to run the car competitively, the Honda was a reliable car if prepared correctly, and still can be if you have a spares package to do so.

Take a look at the classic car market and you will find various vehicles priced and selling at what might seem ridicules prices, the classic car market is about nostalgia, on the whole rare and low volume cars fetching the highest prices, look at group C car prices in the past for instance and compare to now, money in the bank.

Take a 1960`s Mk 1 970cc Mini Cooper S being sold at auction for £65,000 in recent times, it makes the price of these super touring cars seem cheap!

Asking Price: £85,000

Spares by negotiation.

#137557 szabóL +  2019. július 28. 14:15:15    ‹›  +1 | rejt



#137556 Kázmér +  2019. július 24. 22:59:11 re: #178911 (gfeco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A 173 lovat kellett egy kicsit etetni is........... [SMIL:/szetvert.gif]

#137555 -Törölt felhasználó- 2019. július 23. 19:30:57 re: #137554 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Tényleg a kapcsoló volt a ludas... [SMIL:/pislog/eyepop3.gif]
Köszönöm a segítséget! [SMIL:/smile1.gif]


#137554 -Törölt felhasználó- 2019. július 23. 14:04:16 re: #137545 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia

Kicsit furán éreztem magam amikor elvittem egy Hondás elektromos emberhez, nem is engedett be az udvarba a kapcsolót másik állásba rakta, és lám működik!! Mivel én soha nem kapcsoltam nem is gondoltam rá, szerintem a fiam rakott be egy hátizsákot avval kapcsolhatta el, azt mondta Honda jó autó nem romlik el! Én is néztem az a kapcsoló csak testet ad a zárnak, bár hirtelen felindulásból rendeltem is egyet.A kapcsolód az jó?
2019. július 23. 19:30:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #137555 

#137553 Wagonist 0  2019. július 23. 12:50:29    ‹›  +3 | rejt
....



#137552 Dontwalk +  2019. július 23. 08:33:45 re: #137551 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt

Iminimi-szeminimi



#137551 White +  2019. július 22. 22:03:05 re: #137549 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Teljesen mindegy. IMI. [SMIL:/szetvert.gif]
2019. július 23. 08:33:45: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137552 

#137550 Kázmér +  2019. július 22. 21:56:45 re: #137545 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Megnézted a csomagtartón belül a kis kapcsolót, h milyen állásban van?

#137549 Kázmér +  2019. július 22. 21:55:48 re: #137546 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nyíregyházán vagy Nagykanizsán?
2019. július 22. 22:03:05: megválaszolva White +  által, → #137551 

#137548 -Törölt felhasználó- 2019. július 22. 21:02:00 re: #137547 (hrv2003 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem volt baja :D Mivel nem mentünk fel autópályára, a legtöbb helyen nem is 90, hanem 80km/h a sebesség határ. Plusz települések, a hegyek, a forgalom... Ez ilyen. Ha kiszámolod 63 km/h az átlag, ami reális.
De a látvány kárpótolt a hosszú út alatt, meg is álltunk néhány helyen.
Ha körbemegyünk pályán akkor az út több mint 800 km lett volna, valamivel kevesebb mint 9 óra alatt. Kisebb táv, kisebb fogyasztás, olcsóbb benzin, nincs autópálya díj. 40ezerrel kevesebb az útiköltség oda-vissza. Csak a fekete merciknek helyet kell hagyni a kanyarokban, mindenhol is előznek... o.O

#137547 hrv2003 +  2019. július 22. 20:22:46 re: #137544 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
570 km 9 óra felett ? Tönkrement az autó ?
2019. július 22. 21:02:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #137548 

#137546 -Törölt felhasználó- 2019. július 22. 19:32:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani olyan lelkiismeretes, típust ismerő szervízt vagy szerelőt akire 7.gen, K24A3, Honda Accord Type-S-t rá lehet bízni? Ősszel szeretnék beiktatni egy üzemanyagszűrő cserét, szelephézag állítást, a vezérlés állapotának felmérését ha már meg van bontva, továbbá kuplung szett cserét és ami ezzel jár. Köszönöm!
2019. július 22. 21:55:48: megválaszolva Kázmér +  által, → #137549 

#137545 -Törölt felhasználó- 2019. július 22. 19:01:03 re: #137386 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia Bratyó!
Egyszer nekem is úgy döntött az autó, hogy nem nyitja ki a csomagtartó ajtót a gombbal csak az ülés mellől vagy távirányítóval. Kimértük, hogy az ajtón a gomb működik, viszont a zár szerkezetbe az egyik kábelen nincs feszültség (kék-fekete ha jól emlékszem). Megpróbáltunk másik kábelt bekötni, hátha megszakadt a régi, de nem jártunk sikerrel. Egyelőre így maradt.
Neked meg lett oldva a probléma azóta ?
2019. július 23. 14:04:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #137554 
2019. július 22. 21:56:45: megválaszolva Kázmér +  által, → #137550 

#137544 -Törölt felhasználó- 2019. július 22. 18:15:34 re: #137465 (coyote_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia coyote_!
Tavaly Horvátországba, Podacába utaztunk Szekszárdról indulva ketten, 2007-es teljesen gyári 7g k24-el, 17-es gyári felnikkel. A klíma majdnem végig ment, mert 37 °C volt nappal. A fizetős utakat elkerülve, szinte nyíl egyenesen délnek tartva Bosznia-Hercegovinán át mentünk. Nyugodt, ráérős tempóban haladtunk, szerpentineken lefelé ki lehetett használni a hatásos motorféket. Kb. 570 km táv, 9:15 tiszta menetidővel.
A számítógép az odaúton a hegyvidék előtt 6,4-et írt, amit csak egyszer láttam, egy forgalom nélküli hétvégi Kaposvár-Szekszárd útvonal végén, lendületből autózva. Mikor Podacában leparkoltam 6,7-et írt a gép.
A visszaúton sikerült megismételni a 6,7-et!
Egy ~150 km-es országúti távon településekkel szabdalva, előzésekkel 7,5 l körül eszik.
Ez az autó 70-120 km/h között kevesebbet fogyaszt mint anno az 1.6-os mk1-es fókuszom. (Csak városban használva a fóka 9-10 l között evett nyáron, városon kívül nehezen ment 7.6 l alá. Kényelmes de cserébe komótos.) Viszont ha kell a K24-ből lehet teljesítmény előcsalni.
Szóval nem bántam meg, hogy belevágtam a 2.4-esbe, remek autó ez. Mint egy nagy kényelmes gokart :)
2019. július 22. 20:22:46: megválaszolva hrv2003 +  által, → #137547 

#137543 Kázmér +  2019. július 17. 20:06:04 re: #137539 (Gergice + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Legalább most már tudod, hogy a tiéd is svájci! [SMIL:/szetvert.gif]

#137542 halzoli +  2019. július 17. 19:54:40 re: #137541 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jogos, igazad van. Nem is figyeltem.

#137541 grego +  2019. július 17. 17:09:01 re: #137540 (halzoli + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hát de ott van a megjegyzés a csillaggal hogy európai modelbe 0w20 kell. A 0W20 mellett van a csillag, alul meg a megjegyzés.
2019. július 17. 19:54:40: megválaszolva halzoli +  által, → #137542 

#137540 halzoli +  2019. július 17. 17:03:31 re: #137538 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi ez nekem is megvan, ez alapján akár 10w40essel is járhatnánk,ami azért nem pont bele illik a vezérműlánc miatt.
2019. július 17. 17:09:01: megválaszolva grego +  által, → #137541 

#137539 Gergice +  2019. július 16. 23:32:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Accord hirdetés

"Svájci első tulajdonostól vettem.(Nem lehetett ilyen felszereltet kapni máshol.)"

Az enyém ugyanilyen felszereltségű és Magyarországi forgalomba helyezésű... Ráadásul még régebbi is
2019. július 17. 20:06:04: megválaszolva Kázmér +  által, → #137543 

#137538 Gergice +  2019. július 16. 23:20:29 re: #137533 (halzoli + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2019. július 17. 17:03:31: megválaszolva halzoli +  által, → #137540 

#137537 Yakumo +  2019. július 16. 14:43:18 re: #137536 (halzoli + )  ←  ‹›  0 | rejt
Sok bajod nem lehet belőle ;)

#137536 halzoli +  2019. július 16. 13:24:43 re: #137534 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi azért, szerintem megpróbálom a 0w30at ebbe is.
2019. július 16. 14:43:18: megválaszolva Yakumo +  által, → #137537 

#137535 halzoli +  2019. július 16. 13:22:33 re: #137534 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
8gen civicem 70 ezerrel vettem 4 éve, most adtam el 272 ezerrel, végig 0w30as Mobil 1 volt benne.
Accordba most van elvileg 182 ezer km, végig szervizkönyves

#137534 Yakumo +  2019. július 16. 12:14:16 re: #137533 (halzoli + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudtommal a benzines 8gen gyári (Honda) motorolaja 0W20, a dízelé meg 0W30-as.
Ehhez képest helyezkedj. ;)

Függ azért a motor futásától is, ha relatív keveset futott, akkor mehetnek bele szerintem ezek, ha netán sokat futott a gép, akkor esetleg mehet bele kicsit sűrűbb olaj.

(Én is 5W30-at használok (Eneos Sustina) a 2 literes Accordomba amiben 150.000 felett van a km, főleg hogy nem tudhatom, hogy ez valós-e)
2019. július 16. 13:24:43: megválaszolva halzoli +  által, → #137536 
2019. július 16. 13:22:33: megválaszolva halzoli +  által, → #137535 

#137533 halzoli +  2019. július 16. 11:08:20    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok, ismét Accord tulaj lettem. Kérdésem, mivel nem találtam rá választ, 2011es R20A motorkódú Accordba 0w30,vagy 5w30 az előírás? R18A Civicemben végig 0w30at raktam.
Köszönöm.
2019. július 16. 23:20:29: megválaszolva Gergice +  által, → #137538 
2019. július 16. 12:14:17: megválaszolva Yakumo +  által, → #137534 

#137532 tboy93 +  2019. július 16. 09:36:36 re: #137468 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az nem vész. Nekem a k20z2 is megeszik 9.5-10L-t klímával Bp.-en dugózva...

 << eleje | 2665 | 2664 | 2663 | 2662 | 2661 | 2660 | 2659 | 2658 | 2657 | 2656 | 2655 | 2654 | 2653 | 2652 | 2651 | 2650 | 2649 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.37, 0.31, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.065 mp, 10 query