Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Jah, ott szól, ahova hangolva van. A pickup meg alul szól jól, nem kell pörgetni, érdekes, h 2000 felett elhalkul, s csak szép, simán leforog.. 1700-nál a leghangosabb. :-)
Hát igen, a tiéd is még a régi iskola terméke. Ami jó, az Escal is egy őskövület pedig 2013-as gyártás.
btw nem véletlenül állt földbe az amerikai autógyártás…
A motorrral nem szokott baj lenni, a balance tengelynél lehet árulás de nem feltétlenül.
A váltót megeszi a motor ha ütik, ahogy jellemzően az összes Volvo-ban.
De amúgy tucat S80, bármelyik Volvo szervízben elboldogulnak vele, van hozzá minden.
Biztos van bonyolultabb is, de én mindig meglepődök, h a pickupot milyen egyszerű szerelni, minden logikusan van elrendezve, hozzáférhető, nem kell sokat szarakodni vele.
Jó, de pl egy GM NS motorhoz már nem ugrik neki bárki vagy egy Mopar Hemi MSD-t sem fog bárki megbarkácsolni. Noha egyik sem szívsebészet csak nem ismeri az átlag szerelő és nem biztos, hogy van kedve nekiállni. Ahogy a Jag -hez sem akar egy vállalkozó kedvtől mentes szaki nekiugrani.
A szoftveres baszkurálásról már nem is beszélve.
Nekem eddig amerikai a Jeep Wrangler volt, aztán egy Buell Ulysses motor, most meg az F150. Mindegyik egyszerű szerkezet, könnyen javítható, logikusan felépített. Úgyhogy én nem félnék drága pofontól az Usa járműnél, hacsak az nem, h nincs alkatrész polcon. A német prémiumnál inkább.
Hát ha 6m a kereted de nincs típus spec akkor állapotot vegyél valamiből és ne márkát.
A V8-asok jellemzően prémium gépek prémikum hibákkal. Halmozottan igaz ez a német márkákra. Jók meg szépek meg mennek de azokat tényleg az első tulajnak és a gariidőnek tervezték. Kivétel ez 90-es évek környéke és előtte mert azokat még nem.
Japánból izgalmas V8-ast találni 6M körül nem könnyű mert vannak a steril Lexus szedánok meg az Infiniti suvok. Utóbbiból az FX majd QX széria finom darab (M56 esélytelen) de a motorjuk (4.5 majd 5.0) a hazai ridegtartást sokszor motorhalállal hálálja meg, javításuk pedig fájdalmasan drága.
Aztán vannak a finom és ritka darabok mint pl Jag vagy egy Volvo, Land, esetleg valami amerika. Itt lehet igazán szép pofonba belelépni cserébe egy jó példány tényleg élmény és még karakterük is van és az auchan parkolóban sem kell keresgélni.
Ha nem szeretnél kiógni a sorból és a kihívásokat sem keresed akkor hajrá egy német gépre. Nem feltétlen a megbízhatóság záloga cserébe van hozzájuk minden polcról, sokan értenek hozzájuk.
A japók már nehezebb eset szaki és alkatrész témában lehetnek meglepik, pl az Infiniti szoftveresen rumlis egy ideje.
Az egyediségnek meg az az ára, hogy kell ismerned jó szakit, alkatrész forrást meg kell lennie sok idődnek ha a mester épp azt mondja, 4hét múlva lesz nála szabad csáp.
(a poszt szerzője krónikus betege az utolsó halmaznak már kb xx éve, gyógyulása nem remélt…)
S akkor kell még a 120d? Nálunk amúgy a Bravo a kisebb, szaladgálós városi, de szükség esetén abban is elférünk, tavaly pl elég volt a hszoboszlói nyaralásra. A pickup a nagyobb melóra, s nyaralásra, de ezzel nem megyek be a városba, így nem érdekel, h mekkora parkolóhelyet foglal. S ha látnék vmi szépet, akkor lenne hobby is, ez bármi lehet, sokminden érdekel. :-)
nem városi szaladgálós lenne, arra ott a fiat 500.
Igazából csak annyi ütött be, hogyha lassan úgy is vége a benzinkorszaknak, akkor egy jó V8 még lehetne előtte, mielőtt kihalnak.
Igen, hibrid e-cvt váltóval. Nekem a kényelem igényem elég alacsony, ilyen nagy utazó bálnát kizárólag akkor vennék, ha olyan melóm vagy bizniszem lenne, h nagy távokat kell rendszeresen utazni hozzá, akár Eu-n keresztül... S ezekből ugye akkor is pihenten szállsz ki.
Ezeket az újakat nem ismerem, nekem teljesen levesztették Jaguar-os jellegüket, ezek a ráncfelvarrás előtti XF-ek meg szerintem kimondottan hülyén néznek ki ezzel az első lámpával.
Hobbi autónak biztos nem vennék ilyet, legfeljebb csak ha valami kimondottan fiatal kocsit szeretnék napi használatra és beleférne a keretbe, akkor maradnék a kedvenc márkámnál, de én akkor inkább XE-t vennék.
Megbízhatóságról nem sokat tudok. Annyi, hogy ezekből szinte csak dízel van már eladó, benzines bármelyikből csak elvétve.
Én csak tudod miért gyűlölöm a fehér Jaguar-t? Mert rögtön annak a gyökérnek a száma jut eszembe!!!
De nagy duzzogva azért bevállalnám... Mert rohadt jól néz ki fehérben ez a széria!
Ezekben a luxusautókban amúgy a V8 nem a dögös működésre van kihegyezve, hanem a finomságra, magyarán villanymotor érzet lesz.. csak hogy nehogy mást várj, s csalódj. Ha esetleg a V6 is elég, akkor a Legend is ott van.
6m hosszú csak, s én így is kicsinylem. :-)
A W220 a betegágy, ez már okésabb sorozat. De persze ez sem olcsó fenntartású autó, már csak a kategóriája miatt sem. De sztem hobbíra bármit vehetsz, azok úgyis keveset futnak, kevéssé érdekes a fogyi, vagy a fenntartás.
Escalade ESV a megoldás.
5 ember, 4 napra utazva. Összes karácsonyi csomag + előfőzött karácsonyi kaják + egy 2méteres karácsonyfa talppal: 80% telitettség.
3 ember, 7 napra utazva, teljes önellátásra felkészülve +80liter benzin mert az egyik célországban sztrájk miatt benyahiányra kellett számítani: 50% telítettség.
Egy haverom amúgy a héten vett egy Merci S500-ast (W221). Aszongya, hogy halk, kényelmes, de harap, ha kell. Sztem meg tatás.. dehát lassan taták vagyunk. :-)
Egy ideje úgy érzem kezd megcsapni a kapuzárási pánik szele.
No nem új asszony után néznék, vagy valami őrült sportmotor után, sokkal inkább V8 felé kacsingatnék.
Bevallom őszintén lövésem sincs mibe lehetnek valami klafa V8 motor, amibe a család is belefér.
Amiket ismerek, pl. BMW, attól a frász kerülget, vagy randa pl. a Lexus LS... vagy drága, olyan 6 milláig nézelődök (nyilván nem holnap kell )
Most amibe belefutottam az a Jaguar XF/XJ, de hol jókat hol rosszakat olvasok róluk.
Szóval ki mit ajánlana, ami nem orbitális szopás és azért megvehető, plusz a család is belefér.
Sanszosan úgy sem sokáig élvezzük már a benzingőzt.