HONDA fórum
2024. május 4. szombat, 02:56,  Mónika, Florián Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: Autóvásárlás topikja

Nyitotta: Devilsmile + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | vége >> 

Téma információk
Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.


OFF autók kitárgyalása is ér!

Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com

Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.


Külföldi autó honosítása:


1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)

2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.

3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)


Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...


Hasznos linkek:



Neppertrükkök kezdőknek, így add el az autódat!
Hogyan fotózzuk le szépen az autót?

Gépjármű honosítás, magyarországi forgalomba helyezés és biztosítás

autodna.hu - Külföldi autók lekérdezése alvázszám alapján

hu.vin-info.com - alvázszám ellenőrzés

Járműéletút-adatszolgáltatás (km óra lekérdezés, tulajdonosok száma, azonosító változások, műszaki és eredetvizsga fotók... )


Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 1000 hozzászólást őrzi meg.
#32612 kashmir7 +  2023. december 3. 17:44:08 re: #32578 (Laci-DSI + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azt mondta a kereskedő, hogy még egy advance is itt lenne áprilisra, egy elegance még akár hamarabb is. Mindenhol kb ez a 3-5 hónap a szállítási idő mostanában szinte minden márkánál, amiket megkérdeztem

Az egy év az nem férne bele, ez a 3-4-5 hónap is necces, de valahogy megoldanánk, ezért jobb lenne egy azonnal elérhető szalonautó, de mindeegyikben van valami, ami miatt inkább rendelnénk, és akkor olyan lesz mint amilyet szeretnénk...ha már ennyi pénzbe fáj egy új autó :(
2023. december 3. 17:46:35: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32613 

#32611 Kázmér +  2023. december 3. 09:01:12 re: #32610 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Iszonyatos árak vannak. De az mindenütt van, egy ilyen kategóriájú autóhoz sosem lesz olcsó alkatrész.
A probléma azzal van, h a rengeteg költségük nem a fenntartási alap dolgokból áll, hanem műszaki hibából adódik. [SMIL:/smile5.gif]



2023. december 3. 09:01: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#32610 bejemves 0  2023. december 3. 08:55:19 re: #32607 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tényleg rossz az Artheonok híre, de a két millió önmagában még nem jelent semmit abból kiindulva, hogy az egyik ismerősöm vw tiguanon féktárcsák, fékbetétek cseréjére másfél milliós ajánlatot kapott márkaszervizben...
2023. december 3. 09:01:12: megválaszolva Kázmér +  által, → #32611 

#32609 Kázmér +  2023. december 2. 21:45:43 re: #32608 (malazs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Így van, nem kellett kifizetni, azért is mondta, h amint lejár a garancia, azonnal menekülni kellene az arteonoktól.

#32608 malazs +  2023. december 2. 21:37:23 re: #32607 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor gondolom nem kellett kifizetni, belefért a garanciába. Mondjuk ha a 30ezres olajcsere periódust tartják,azzal jó pár szöget vernek az autó koporsójába, flottást vásárolni ezért is necces.

Persze ezer más probléma lehet, nekem a múlkor az OMV Maxxmotion dízel tankolása után,autópályán elkezdett rángatni az autó kegyetlenül, a pillanatnyi fogyasztás az egekbe szökött. Így jöttem vele 35km-t, majd bementem a Shellhez tankolni, 2km után nem szaggatott,azóta sem csinálta, igaz nem is tankoltam ott azóta.

Sajnos az üzemanyag miatt is elég sok gond akadhat, a dízelek igazán érzékenyek rá, de a közvetlen befecskendezéses benzinesek is.
2023. december 2. 21:45:43: megválaszolva Kázmér +  által, → #32609 

#32607 Kázmér +  2023. december 2. 20:58:31 re: #32606 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még 100 ezer sem volt benne, máris valami 2 millás számlájuk volt a legutolsó javításra.Ez csak az övén. A többin is volt baj bőven. Konkrétan nem emlékszem mik voltak a bajok, mert nagyon együtt tudok vele érezni az amarok után, és nem mentem bele, mert a VW szó hallatán is már sírógörcsöt kapok....
2023. december 3. 08:55:19: megválaszolva bejemves 0  által, → #32610 
2023. december 2. 21:37:23: megválaszolva malazs +  által, → #32608 

#32606 malazs +  2023. december 2. 20:44:33 re: #32604 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ebben az az érdekes hogy 2 ismerősömnek is van, az egyiknek 2.0TDI a másiknak 2.0TSI. Igaz a TDI még csak fél éve, de 180ezer km felett van már. Ő most havi 4-6ezer km-t megy vele és nem igazán volt vele problémája. A másik az 3 éve van meg, 140ezret futott, ebből 80ezret ő tett bele, kopóalkatrészeken kívül mást nem cseréltek. Utóbbi pedig erősen japán párti, van mellette egy Pajero-ja és egy Mazda 6 MPS-ből ült át az Arteonba.
Egyszer utaztam vele, nekem rohadtul bejön minden téren az Arteon.
2023. december 2. 20:58:31: megválaszolva Kázmér +  által, → #32607 

#32605 danithebig +  2023. december 2. 20:40:38 re: #32604 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Aztaku... Nem gondoltam volna.

#32604 Kázmér +  2023. december 2. 20:05:53 re: #32593 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nemrég beszélgettem egy sráccal, a céges autóik arteonok. A botrányos, és a hányadék volt a legkedvesebb szava róla. Tök újként kapják, talán 4 évig használják, milliós értékű javítások. Már unja az állandó szervizlátogatásokat. Azt mondta, amint lejár ezeknek a garija, menekülni kell tőlük a lehető legmesszebbre, annyira botrányosan szarok.
2023. december 2. 20:44:33: megválaszolva malazs +  által, → #32606 
2023. december 2. 20:40:38: megválaszolva danithebig +  által, → #32605 

#32603 danithebig +  2023. december 2. 19:16:45 re: #32602 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, a toyotát benéztem, az a D4D D-CAT istencsapása volt. Bár elvileg a 177 LE-sekkel kevesebb volt a baj, de azzal is volt azért. Ellenben a Honda meg a Mazda 2.2-vel.

A mazdánál 2.0TD az messze nem a 2.2 MZR-CD. Természetesen minden elromolhat, és nem akarok hitvitát indítani, csak azt szerettem volna közölni, hogy kis odafigyeléssel lehet jó mazdát venni (kb. 2008-tól), ha nem német import. És más is le tud rohadni meg el tud romlani ugyan úgy. A használt autó meg mindig mocskos nagy lutri.

Röviden a "mazda=rohad" nem releváns, ahogy a többi f@szság se, hogy Ford-Fiat-Francia... Mondjuk az első kettőből én se vennék, de sok japán meg német használ már Renault meg Peugeot motorokat, vagy közös konszernt.

#32602 Tonx +  2023. december 2. 19:01:13 re: #32595 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ilyen fajtájú mazdát csináltam pár éve, 200e-nél a második vezérműlánc, 100e-nél a szakszervíz cserélte 200e-nél én. De asszem az 2.0TD volt.

A toyota 2.2D legendásan szar motor.
2023. december 2. 19:16:45: megválaszolva danithebig +  által, → #32603 

#32601 - fox - +  2023. december 2. 18:17:21 re: #32585 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mint említettem, nincs tapasztalatom :)

Az 1.8-ban van. Az olaj téma annyira nem vészes, nekem sem eszik, és sokakanak.

Abban igazad lehet, nem gondoltam át, hogy a mostani bódék már nagyobbak, mint a Prius3/CT/Auris, így valóban érezhetően kijöhet a különbség a két motor között. :)

És a fogyasztás se tűnik rossznak.

Ahogy a Suzuki 1.0 [SMIL:/nevet/winkblink.gif] közösségben is voltak/vannak hypermiller-ek, így igen, látom, hogy a Toyota hybrid csoportban is vannak, és képesek rettentő irritánó közlekedéssel kipréselni a legkisebb fogyasztást, hogy este legyen mire huzogatni :D :D

Fél év után már látom, hogyan lehet lahadva, de a rendszert jól használva közlekedni, így városban nekem az Auris-szal eddig 5,5 volt, most hidegebb időben 6...szóval, akkor nem tűnik számottevőnek a fogyasztáskülönbség [SMIL:/nevet/thumbsup.gif] [SMIL:/nevet/thumbsup.gif]

Ahogy danithebig írta, a mi hybrid generációnkban legalábbis nem sok értelme van a módválasztónak, nem tudom, hogy az újabbakban milyen.

#32600 Tonx +  2023. december 2. 15:28:49 re: #32598 (danithebig + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az én tapasztalatom meg hogy ahol melóztam ott mazda és vw is volt bőven de a mazda mindig jóval szarabb állapotban volt mint egy vw audi. Az alsó képen a vw meg törött lehetett mert sosem láttam vw-t ott rohadni. Az első sárvédőnél igen ahol azt a szivacs szarságot belerakták de az ajtó közepén sosem, merci igen.

#32599 KawaBazsy 0  2023. december 2. 15:02:22 re: #32598 (danithebig + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tehát akkor a 2.2 diesel ebben a kasztniban vehető.. Ha télleg az a helyzet, h nem rohadós, csak a híre rossz, az az ár/érték arányt javítja. :-)

#32598 danithebig +  2023. december 2. 12:51:43 re: #32597 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mondják... Az újról is MONDJÁK. Nyilván vannak mindenre példák, és ellenpéldák, de én a saját tapasztalataimnak hiszek (meg a fényező barátomnak). Mivel nem alu, mint mondjuk az Audi A2, ezért rohadhat, pont annyira, amennyire pl. a Honda accord is (havernak 2 hátsó ív teljes csere, mert széjjelrohadt), meg a volkswagenek is. Az igazság ott keresendő, hogy rengeteg Németországból behozott darab került a magyar piacra, és az akkori német só, amivel az utat kezelték, az ette szét a kocsik nagy részét, amire a mazda különösen érzékeny volt (elvileg az óta már nem azzal sóznak). Az enyém francia import volt, és 10 évesen is makulátlan. Aztán, hogy ki milyen tapasztalattal rendelkezik, nem tudom. Ami tuti: kb. 40 mazda 3 és mazda 6 került rövid időn belül átnézésre általam a 2007 és előttiekből, és AZ ÖSSZES rohadt.
De ahogy mondtam, nem márkaspecifikus ez (kivéve ezt a szériát a mazdától). Pl. a legalsó képen egy ezeknél bőven újabb passat látható.

Ezek rohadtak, de ezek viszont tényleg fossá:









2023. december 2. 15:28:49: megválaszolva Tonx +  által, → #32600 
2023. december 2. 15:02:22: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32599 

#32597 KawaBazsy 0  2023. december 2. 12:30:22 re: #32595 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 2.0 dieselről olvastam, h nem jó. Ill. erre is azt mondják, h rohadós.. de akkor mégse?
2023. december 2. 12:51:43: megválaszolva danithebig +  által, → #32598 

#32596 Tomi77 0  2023. december 2. 11:33:34 re: #32586 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jól elszálltak az árak...

#32595 danithebig +  2023. december 2. 11:10:18 re: #32594 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem ez a mazdám volt 2.2 dízel. Ez pedig legendásan hibamentes. 500+E km felettieket is láttam. Ez hasonló a Honda 2.2 dízeléhez, meg a toyota is ilyet használt még a Lexus-ban is.

(a képen nem az enyém van, de koppra ilyen volt)

2023. december 2. 19:01:13: megválaszolva Tonx +  által, → #32602 
2023. december 2. 12:30:22: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32597 

#32594 KawaBazsy 0  2023. december 2. 11:02:00 re: #32593 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Öö a Mazda Skyactiv diesel nem annyira jól sikerült, meg sztem az előző (2-es szériás 6-os) se, szal maradjon a benyás. Arteon nekem is tecc, sokkal előbb, mint egy fhanszia.. :-)
2023. december 2. 11:10:18: megválaszolva danithebig +  által, → #32595 

#32593 danithebig +  2023. december 2. 10:56:03 re: #32592 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Forma, interior, helykínálat. Bármikor elgurul egy előttem, utánafordulok, hogy "miaf@faszomvoltez,dejólnézki", aztán leesik, hogy az 508. Ami még brutálmód tetszik, az a VW Arteon, de azzal is úgy vagyok, hogy VW? Valahogy nehezemre esik elhagyni a japán vonalat. Mondjuk még sosem volt más. A japánok meg nem nagyon igyekeznek normális nagy autót csinálni. Accord nincs (nálunk), toyota mondjuk nagy, de ott az interior, meg a szoftver borzalom. Egyedül a mazda maradt nekem a szigetről. Szóval dilemma a váltás.
És ja, csak automata és csak benzin. Esetleg ha francia, akkor lehet dízel. Bár a Mazda dízele is jó. Mondjuk a skyactice-ról nem tudok sokat. Az enyém az hibátlan volt.
2023. december 2. 20:05:53: megválaszolva Kázmér +  által, → #32604 
2023. december 2. 11:02:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32594 

#32592 KawaBazsy 0  2023. december 2. 10:47:24 re: #32591 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Formára tetszik ennyire? Az ízlés dolga végülis.. de semmi olyan műszaki tulajdonságát nem hallottam, ami miatt vágyni kéne rá. :-) A mostani Mazda6 az télleg nem rohadós, 2.5 benyával, s automatával teljesen ok.
2023. december 2. 10:56:03: megválaszolva danithebig +  által, → #32593 

#32591 danithebig +  2023. december 2. 10:44:10 re: #32590 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Na ez a sztereotípia, ami már tizenéve nem igaz :) Már az enyém se volt rohadós. 232.000 Km-rel adtam el, és egy tűhegynyi folt se volt rajta. Az előtte lévő széria ami viszont ANYAGÁBAN (!) rohadt. Tehát lehetett üregvédőzni, az se ért semmit. Innentől rányomták a bélyeget szerencsére, mert legalább nem olyan drága, és meg tudom venni :D

A Peugeot meg szerintem gyönyörű kívül-belül. Meg Vályi Pista is nagyon dicsérte









2023. december 2. 10:47:24: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32592 

#32590 KawaBazsy 0  2023. december 2. 10:21:37 re: #32589 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Mazda jó, ezt senki nem vitatja, csak rohad, azért occsósabb. A PUG-ban mi fogott meg annyira??
2023. december 2. 10:44:10: megválaszolva danithebig +  által, → #32591 

#32589 danithebig +  2023. december 2. 10:09:33 re: #32585 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Auris 1.8 hybrid nálam 6-ot eszik kb. 5.5 ha feleségem vezeti. ECO mód annyit csinál, hogy a gázreakciót késlelteti szerintem. Mást nem vettem észre, de kikapcsoltam hamar. A "sport" módot se használom, így nem világít semmi a műszerfalon. Mondhatni, hogy normál módban van. A 2.4 ATS meg a 2.2 mazda 6 után nyilván nem erőmű, de azért egész jól lehet vele haladni. Mondjuk én nem spórolásból vettem, hanem mikor építkeztünk, a mazdára lassan kellett volna költeni nagyobb összeget (kuplung, kettőstömegű meg részecskeszűrő), mi meg úgy döntöttünk, hogy lecseréljük egy olyan autóra, amiben se kuplung, se kettőstömegű, se váltó, se közös nyomócső se semmi. Egy egyszerű Atkinson ciklusú 1.8 benzin motor megsegítve egy kis villannyal. Így az építkezés mellett nem kellett az autóval foglalkozni, csak beülni és menni. De lassan cseréljük, és nagyon vonz egy Tesla. De dögöljek meg, hogy az új peugeot 508 a mai konzumer autók csúcsa. Annyira bejön, hogy nagyon. Szóval még az is lehet, hogy feladom az elveimet :D Vagy vissza Mazda 6-ra. A Mazda levett a lábamról már akkor is. Nagyon alulértékelt autó.
2023. december 2. 10:21:37: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32590 

#32588 Shad 0  2023. december 2. 09:56:17 re: #32585 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az Eco mód szerintem semmit nem számít. Legalábbis én nem vettem észre semmit.

#32587 [TypeV] +  2023. december 2. 08:16:20 re: #32583 (Tomi77 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nagyon sokat számít. Fiú de rühellem amikor a kezemet égeti a nap.
Remélhetőleg a fóliával csökken a bőrrák kockázata.

#32586 Tonx +  2023. december 1. 21:54:52 re: #32584 (Tomi77 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Az egyetlennel amivel kapható 2.0 hybrid 180Le. Viszont jól szedi a lábát és a szimulált váltás is jól sikerült.
2023. december 2. 11:33:34: megválaszolva Tomi77 0  által, → #32596 

#32585 White +  2023. december 1. 21:50:05 re: #32579 (- fox - + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is bent vagyok több csoportban, igazából pont, hogy nem ezek a vélemények. :D

1.8 egy gyakran alkalmazott motor, és bizony szépen el is csípi az olajat. Főleg akik már 200e km felett járnak.
A 2.0 pedig elnyűhetetlen lesz... ismerősöm most vett közel a 200e km-hez, és hibátlan.
Az 1.8 ekkora kasznihoz kevéske.

Ha megnézed az autós teszteket (youtube pl.) a 2.0 corolla ami valós vezetési élményt ad. Dinamikus, erős, futómű baba. Az első hibrid, ami élvezhető, szerethető. Én is ezen a véleményen vagyok.

Fogyasztás. Nehéz téma. Nálam 5.6 és 7.2 között van. Most épp 7.2 a full városi, dinamikusan.
Egyszer csináltam vele országúton 4.4-et, akkor kb. tartva az 50-90-et.

Az 1.8-ast spórolósok veszik. Eco módban használják, stb. Nekem a 1.5 év alatt eco módban 2x volt kb fél percre.
El tudom képzelni, hogy lehet vele 3-4 literes fogyasztásokat csinálni, aki ennek a megszállotja.
2023. december 2. 18:17:21: megválaszolva - fox - +  által, → #32601 
2023. december 2. 10:09:33: megválaszolva danithebig +  által, → #32589 
2023. december 2. 09:56:17: megválaszolva Shad 0  által, → #32588 

#32584 Tomi77 0  2023. december 1. 21:31:45 re: #32532 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Új Civic 15 milla? Milyen motorral?
2023. december 3. 17:49:58: megválaszolva kashmir7 +  által, → #32617 
2023. december 1. 21:54:52: megválaszolva Tonx +  által, → #32586 

#32583 Tomi77 0  2023. december 1. 21:28:01 re: #32577 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennyire jók ezek a hővédő fóliák? Én is gondolkodom rajta, mert nyáron égeti a karomat a napsütés...
2023. december 2. 08:16:20: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32587 

#32582 ePtOn 0  2023. december 1. 20:47:45 re: #32532 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
13,5 millióért 2-3 éves Tesla Model 3 is van már. Ha tudod otthon tölteni és nem mész napi sok-sok km-ert akkor akár még spórolni is tudsz rajta és teljesítményben biztos nem lesz panasz + egy másik világ.
2023. december 3. 17:46:56: megválaszolva kashmir7 +  által, → #32614 

#32581 Csizi 0  2023. december 1. 20:47:14 re: #32575 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát én nem akarok fényt, az autó nem lakás ahova jönnie kell a fénynek. [SMIL:/szetvert.gif] Szerencsére jelenlegi autóinkon nincsen semmiféle tetőablak, tolótető. Egy autó legyen zárt, a többi megoldással csak probléma van. [SMIL:/smile7.gif]

#32580 - fox - +  2023. december 1. 18:57:18 re: #32532 (kashmir7 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Valóban nem egy erőbajnok az 1.8, de ha akarod, lehet vele haladni.
Csak nem annyira érezni....inkább hallani [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
(de mondjuk ez engem abszolút nem zavar....de sokakat igen, hogy "bőg")
Én 2,5 szívó Subaru-ból (156LE) ültém át, és egyáltalán nem hiányzik az a +30ló. De persze, kinek mi. :)

#32579 - fox - +  2023. december 1. 18:56:13 re: #32554 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A fogyasztásod hogy alakul?
...mert a totoja hybrid csoportban azt olvastam (nem tapasztaltam, csak olvastam!), hogy azért a 2.0 nem fogyaszt olyan híresen jól, mint az 1.8.
Továbbá, hogy az 1.8 kiforrott, a 2.0 még kitudja.
DE, mint említettem, ez nem tapasztalat, így a tévedés jogát erősssen fentartom. :)
2023. december 1. 21:50:05: megválaszolva White +  által, → #32585 

#32578 Laci-DSI +  2023. december 1. 18:33:39 re: #32547 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocsánat, én sem 3 hónapra gondoltam. Ma egy e:hev Civic rendelés után 3 hónappal megérkezik? Én úgy gondoltam, hogy egy évet is kell várni megrendeléstöl. Most mit mond Honda Hungary(Europe) hivatalosan mennyi a szállítási idö gyártásról Civicre? Valaki tudja?
2023. december 3. 17:44:08: megválaszolva kashmir7 +  által, → #32612 

#32577 [TypeV] +  2023. december 1. 14:21:29 re: #32576 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Persze alapból az, én még arra húzattam egy nagyon halvány UV-védő és hővédő fóliát.

Én ilyen fólia mániás vagyok, mindkét autónk összes üvegfelülete fóliázott. Az első oldalüvegek és az első szélvédő is. Műbizonylattal természetesen. Mindegy hogyan tűz a nap, alig érzem a kezemen és fejemen. Plusz egy esetleges üvegtörés esetén is sokat számíthat.
2023. december 1. 21:28:01: megválaszolva Tomi77 0  által, → #32583 

#32576 KawaBazsy 0  2023. december 1. 14:06:21 re: #32575 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Civicben alapban sötétített volt.
2023. december 1. 14:21:29: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32577 

#32575 [TypeV] +  2023. december 1. 14:02:29 re: #32571 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Be kell pluszban fóliáztatni a tetőablakot is.

Én a panoráma üvegtetőt behúzattam a CIVIC-ben is. Nem is lehetett érezni, hogy süt a nap, csak jött a fényáradat.
2023. december 1. 20:47:14: megválaszolva Csizi 0  által, → #32581 
2023. december 1. 14:06:21: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32576 

#32574 Mykee +  2023. december 1. 08:25:52 re: #32571 (Csizi 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Hmm miért süti szét az agyad? Nerm sötétített a tetőüveg? + a be lehet húzni az egész üveg alatt olyan cuccot mint a tetőkárpit , olyankor olyan mintha lemeztetős lenne a kocsi. A merevség kocsi függő, a Tucson nem nyekergett, az N-nél meg a lemeztetős is elöl a szélvédő felett, de 8db "ragacsgombóccal" megoldották a márkaszervízben :D . Szóval a magyar utak inkább tehetnek róla mint az üvegtető hogy "recseg" a kárpit sajnos :(

#32573 Shad 0  2023. november 30. 22:10:53 re: #32571 (Csizi 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
10 éves az autóm van benne 230e km és nem nyikorog semmi a tetőn, pedig aztán az Auris belső minősége hagy némi kívánnivalót maga után.

#32572 KawaBazsy 0  2023. november 30. 20:39:00 re: #32571 (Csizi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem elég a sima, üveg tetőablak is. A Kiában, amit eladtam, volt ilyen panoráma tető, a gyerekek élvezték nagyon a hátsó ülésről.

#32571 Csizi 0  2023. november 30. 20:11:58 re: #32557 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekünk a Yetiben volt panorámatető, nem sok értelmét látom. Vezetés közben az utat nézi az ember, nem a csillagokat. Nyáron szétsüti az agyadat a nap, csak elhúzott rolóval lehet közlekedni hogy ne marhulj meg a fülkében. Nyilván az üveg miatt az egész tető merevsége sem olyan mintha teli lemez lenne, aztán a jó magyar utakon közlekedve ahogy nyeklik-nyaklik a kasztni és az összes műanyag bizbasz kiszopósodik a tetőkárpitban, szépen elkezd nyikorogni az egész miskulancia. Bullshit az egész.
2023. december 1. 14:02:29: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32575 
2023. december 1. 08:25:52: megválaszolva Mykee +  által, → #32574 
2023. november 30. 22:10:53: megválaszolva Shad 0  által, → #32573 
2023. november 30. 20:39:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32572 

#32570 KawaBazsy 0  2023. november 30. 18:51:28 re: #32569 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Most mér, annyit a Type-S is megy, 1 személlyel.. :-)

#32569 JohnyFirpo +  2023. november 30. 18:35:01 re: #32568 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
240 fölött elkezd sípolni... Állat! :D
2023. november 30. 18:51:28: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32570 

#32568 Mykee +  2023. november 30. 18:32:57 re: #32559 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Érdekes. Nekem ugyan az a típus van, az egyiken van panorámatető a másikon meg lemeztető. A +súly az így igaz, de mivel nem SUV, nem volt különbség a vezetéstechnikai körpályán sem. 1km/h eltérés volt a sebességben a kicsúszáskor, ami lehet akár a gumi állapota is vagy hőmérséklet is. Mivel ráhúzható ugyan úgy belül +takaró, mint a lemeztetőn a kárpit, így felfűteni ugyan annyi mint a lemeztetőst. Viszont nyáron kihűteni gyorsabb ha teljesen kihnyitom majd zárás után hűtöm le. Nekem mondjuk tavasztól őszig nyitva van , mert szeretem a kocsi hangját :D . Autópályán szoktam bezárni, vagy ha esik az eső. Viszont még annyi hátránya van hogy 240km/h felett elkezd egy kicsit sípolni [SMIL:/smile4.gif] , ami idegesítő.
2023. november 30. 18:35:01: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32569 


2023. november 30. 18:33: Szerkesztve Mykee +  által, megtekintés

#32567 Ádám 0  2023. november 30. 12:53:41 re: #32560 (Shad 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Olyan jégkáros tapasztalatom van, amikor az első szélvédőt berepesztette a jég, az üvegtetőnek viszont nem lett baja.

#32566 KawaBazsy 0  2023. november 30. 09:26:04 re: #32558 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kedvenc extrám, de vhogy nem szokott a kocsijaimban lenni, pedig most is jól felszerelt mindegyik. A Civicben volt csak üveg toló tető, az tuti volt, meg a 320 cápa BMW-ben lemez, kézi tekerővel, az is jó. A 635Csi-ben pl sajna nuku..
Jut eszembe, a Subaro Outback-ben is volt, dupla, de ott az volt a szopás, h a hátsó miatt az első csak billent. Szimpla jobb lett volna.

2023. november 30. 09:27: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés
2023. november 30. 09:26: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés

#32565 kashmir7 +  2023. november 30. 09:24:48 re: #32554 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt gondolnám én is, hogy a toyota örök élet+1nap

Nekem a holttérfigyelő fáj nagyon...lehet apróság, de a 2015-ös mazda-ban egy egyszerű csomagban meg lehetett venni, nagyon megszoktam, és sztem hasznos dolog

#32564 KawaBazsy 0  2023. november 30. 09:23:43 re: #32559 (malazs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Rühellem a klímát, viszont motoros-cangásként szeretem a nyitottságot. :-)

#32563 kashmir7 +  2023. november 30. 09:23:00 re: #32553 (malazs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nálam nem lenne ilyen szervízintervallum az tuti...nagyon fáj, hogy a céges karoq-ban 90 000 km alatt 3x volt olajcsere, mert a lízingcég szigorúan tartja a gyári előírást...

Szoktam ezt az oldalt nézegetni, és pl az octavia teszene is nagyon, de hogy mindent a központi érintőképernyőn kell vezérelni, az nálam no go. Használtam egy 8-as golf-ot egy hétig, nagyon utáltam pont emiatt.



 << eleje | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.34, 0.47
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.245 mp, 11 query