Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Nem, abszolút nem szeretnék ilyen ody-vel járni....
Nem csak azért, mert nem én vagyok Chevy Chase, hanem mert ronda, ormótlan, korszerűtlen, és retro.
Ez az autó jó lesz majd az Európai vakácio 2.0-ba.
Én anno az építkezés miatt választottam Sharant, kellett a 2t vonatási lehetőség. S ugye a 6 gen Civicből ültem át, lóerő ugyanannyi, aszittem én is, h gáz lesz, mer ugye majd 2szer olyan nehéz.. De nem lett. Egyrészt le volt ültetve 5 centit, ami akkor fel se tűnt, de így nem billegett, nem volt kín vele az autózás. A motornak meg csak a teljesítményét néztem, azt nem, h dupla akkora a nyomaték (310nm), szal az is teljesen rendben volt. De lehet, h meg is volt csippelve, ezt nem tudom, de ami biztos, h hibátlanul ment. Éés elképesztően praktikus a variálhatósága az egyenként kivehető ülésekkel.
Ne mondd, h nem járnál egy ilyen fasza géppel, mer én rohadtul. :-)
Ezelőtt 4 évvel ha valaki azt mondja, hogy kombival fogok kavarni, kiröhögöm. Aztán most mégis azt választottam.
Hihetetlenül praktikus. Nyilván egy óriási komfort az a nagy raktér amit nyújt. Most is bent van a gyerek motorja, repülője, váltás ruha táskájában, nekem váltás ruha, 1000 másik cucc, és még mindig tele van hellyel. És ez sima hétköznap...
Sharan vagy odyssey irányába biztos nem mennék el. Na az tényleg gáz. A sportos kombi szerintem rendben van, amúgy is a társadalom elkombisodása vélhető fel, de ezek az egyterűek... majd ha 75 leszek.
Nalunk is igy van, ugy indulunk el mint a málhások.
Nézegettem autókat mi lenne lehetséges a kia sorento helyett, basszus rá kellett jönnöm hogy az egy brutálisan nagy autó.
De ayt is kopping rakjuk, majd fel a vonóhorogra a bicaj tartó oda még 4 tekerős baromság felmegy, és máris mintha költöznénk.
Igaz mentünk tavaly 1 hét görögbe repcsivel, ott csak a kézitáskás opció volt (nem vettem plusz poggyászt) és sikerült 1 hetet kinn eltölteni úgy, hogy még érintetlen ruhát is hoztunk haza.. Csak át kell gondolni..
Nekem az Usa piacos buszok a kedvenceim, Odyssey, meg a Toyo Sienna. V6 motorral, automatával, full extrával. Sajna csak 1-1 eladó szokott lenni belőlük, s az alkatrészt is kintről kell rendelni, sz'al napira nem az igaziak - itthon.
A zasszony kombit akar, nekem qrvára tetszik a hibrid V60 Volvo, de nem hajlandó prémium autóval járni, úgyhogy eddig a 9gen Civic tűnik a befutónak. Főleg, h legutóbb egy olvtársunk fogyi ügyileg is dicsérte az 1.8 automatát.
Hirtelen felindulásból kezdtem nézegetni nagy(nak hitt) autókat, mert a tököm tele lett azzal, hogy az egész házat vinni kell állandóan! Gyűlölöm a kombikat meg az egyterűeket, de egyszerűen továbbra sem látok más kiutat... A világ összes cuccát összerakja az asszony akár egy napra is! Ettől fogok idegösszeomlást kapni!
Na ránéztem kíváncsiságból a járműnyilvántartóra, és most látom, hogy 2021-ben elírták a km állást, és 49e helyett 221e-t írtak be. Mondjuk a fotón látszik a jó állás, de le nem mossuk magunkról, hogy visszatekertük az óráját!
Fasza! Át lehet ezt íratni utólag?
Eddig is mondtam, hogyha esetleg eladnánk, a kutya nem fogja elhinni, hogy ilyen kevés km van benne, ezután meg pláne!
Nálam 1.6 turbós volt, s mint utána kiderült, az nem egy jól sikerült, tartós konstrukció, úgyhogy inkább ezt a 2 literest nézd. Amúgy nem veszünk Kiát.. :-)
2-3 éve kb. minden használt autó olcsóbb volt hasonló kondíciókkal..
Naggyából jónak tűnik. Irányár, alkudható. Nem az átlagos piros lehet valakinek kurvára bejön ez a szín. (mondjuk nekem a fehér az über...)
Mikor eladtam a pólót, az egyik szett (téli) nekem is kopott volt már és volt 2 hibája amit ki kellett javítani (lógott a tetőkárpit és a géptetőt fújni kellett)
De mit erőlködjek vele? Veszek rá zsír gumikat, lefújatom a géptetőt, új tetőkárpit aztán a plusz ráköltés felét sem fizeti ki senki. Akkor meg minek?
Igaz,h. ismerős vette meg, de úgy voltam vele, ezekkel már foglalkozzon az új tulaj.
Amúgy műszakilag tökéletes volt az autó.
Ezt bírom b*zmeg, 4.2-ért van meghirdetve az autó, de normális gumik nincsenek rajta. Oké, írja, hogy cserések, de b*zmeg, ha én ennyiért hirdetnék autót, akkor törekednék arra, hogy ne legyen mit belekötni, pláne ilyen triviális dologba.
De biztos én vagyok a hülye, hogy így sosem adtam el autót.... ( )
Vagy rozsdaoldó, vagy melegítve. Persze legtöbbször be van ragasztva és akkor még imádkozni is kell De ugye csavarfüggő meg blokkfüggő. A hondának pl extrém finom menetű a csavarja és alamónium szóval inkább hagyom és a vizpumpa cserénél cserélem a fagyállót is.
Sir, te mivel szoktad megkínálni a blokkon a víz leeresztő imbuszcsavart, ha hűtővizet akarsz cserélni? Gondolom jól be van rohadva, lehet fújkálni csavarlazítóval..
Belvárosban, főleg dugóban nem, vagy nagyon ritkán járunk, de ilyenkor minden kocsinak megugrik a fogyija. A város legszélén lakunk, van napi 2 x 9km ovi-suli kör, de itt nincs dugó általában, meg vidék. A 8-as átlaggal azokkal a paraméterekkel teljesen elégedett lennék. :-) HA pedig felkeresném a Linszter műveket optimalizálás céljából, akkor alacsony fordulaton jelentkező nagyobb nyomatékot kérnék, a csúcsteljesítmény rovására..
Hozzáteszem, hogy azért többségében óvatosan közlekedem vele és elővárosban, tömeggel ellentétesen. Országút 5-6, 130km/h-nál nyaraláskor autópálya klímával 6-7l, belváros meg 8-10l, főleg Putyin meg Pápa látogatáskor Sajnos mindkettőt kifogtuk...
Pont Tonx írta vmikor, h náluk a szervizben túlnyomórészt benzines autók járnak üzemanyag ellátás problémával, s csak kis százalék a diesel, ami ugye jóval húzósabb, ha ott a bibi.. Nekünk eddig egyik gázolajos se tojt be befecsi oldalról, s a Fiesta átlegban evett 4.5-et, de mutatott 3.3-at is a műszer, óvatos országútiban. Ha sokat megy az ember, s rendesen szervizeli, jó üzemanyagot tankol, akkor továbbra is az a jobb választás sztem.
Off diesel-lel nekem is voltak ilyen csoda fogyasztásaim... autoúton 55 km, majd pályán 200, 140 tempomat 4 személy csomagok, aztán átlagban 4 - 4.4 -eket lehoztam... hihetetlen. Persze a szervízköltségek ott vastagon behozták.... 3-4 éves autón 500-1M Ft-os javítás, és volt benne 80e km. Mindez egy akkori (kb 10 évvel ezelőtt) 4M Ft-os auton...
1.6D meg 4.2 írt ki ma reggel, múlt héten tankolás után és 32km autópálya autóút persze szigorú 104 tempomat és pár km város 3.9. Az is igaz hogy egy pillanatra 3.5-öt is mutatott.
1.4 UFO jelenlegi fedcomp által kiírt fogyi 5.3/100km Shell 100-as benya. Ez kb a valóságban olyan 5.5 lehet.
Ebben főleg M0 100-as tempomat és pálya 110-es tempomat és egy kis város van. (pályán kizárólag gyér forgalom mellett jöttem vele ennyivel, ha a forgalom besűrűsödik és az átlag tempó is nagyobb nem baszakodok én sem. Csak kíváncsi voltam mennyit eszik )
Pályán 150-160-as átlaggal ha jól rémlik 6.4-et írt ki.
Ha jól láttam az Auchan megszüntette a 98 E5 benzin forgalmazását. Én tankoltam párszor, nem éreztem semmi gondot vele....
Az előző autóm volt hasonló de az sötétebb mélyebb szín volt. Nagyon tetszett, de az őrületbe kergetett, hogy az első porszemet is méterekről látni lehetett rajta....
Ráadásul ha csak napon tudtam parkolni, rántottát lehetett sütni a kasztnin....
Ezért lett az UFO fehér.
Ez jól hangzik.. 7 liter az 1.4 Bravonk átlagfogyija, egy 1.8 aut kombinak inkább 9-10 litert gondolnék. A felajánlást köszönöm, ha oda kerülünk, akkor biztos, h megkereslek, s megalapozottabb döntést hozhatunk. :-)
Szia, mi új kora óta hajtjuk (2015), 1.8 automata, Lifestyla ADAS, bőrön ill. a gombos indításon kívül benne van minden. Nem csodálom, hogy tetszik, én a mai napig visszafordulok rá a parkolóba. 113.000 km van benne, az ég világon semmi baja nem volt, még megdöbbentő de zörögni sem zörög. Az autómatája Triptronic-os, lehet bele kényelmesen menni, de manuális módban egész gyorsan kapcsolgat. Menetdinamikán egy Linszter Petis körút sokat segített, így részterhelésnél is már van élet a motorban nem csak padlógázon. Persze nem egy atomrakéta, de megyeget. A számolt nagy átlag telós programmal 6.9, ami főleg előváros és 100-as benzinnel. Szerintem több mint jó ez az érték. Két gyerekkel tökéletes, nagy a csomagtartó, magic Seat, van benne. A külső műanyag elemei kritikán alulian öregednek, kifehéreednek, azokat én matt fekete spray-el lefestettem. Ha esetleg délpest vagy Ráckeve környékén mozogsz összefuthatunk.
Engem kizárólag dupla kabinos, jól felszerelt 12 gen F-150 érdekel, 6.2 motorral, egy sincs a Hahun. 5.4-es van egy, piros színben, lemezfelnivel, s slussz.. Az újban már 10 gangos a váltó, meg Mustang (pörgős) V8 van csak hozzá, sz'al az se. :-)
Igyekszem a megbízhatók közül nézegetni, akár fiatal, akár öregebb autóról van szó. Teljesen újautó most nem fér bele, legalábbis olyan, ami megfelelne az elvárásaimnak.
De aztán lehet végül marad az Accord egy darabig, és inkább gyűjtögetek még. Végül is ha lenne valami gond vele, ott van párom Kia-ja
Én is így lennék, csak sajnos egy 15 éves (esetemben 17) autónál mindig fenn áll a meghibásidás lehetősége, nekem meg a meló miatt kell az autó feltétlenül, jó megbízhatósággal.
Aszittem minden angol megy nálad, s ezért ez feljebb van a polcon.. Engem monnyuk a fiatalabb kocsi nem hat meg, hidegen hagy, h 5 v. 15 éves, ha amúgy hibátlanul működik..
Egyrészt fiatalítani szeretnék, másrészt ezek annyira nem hatnak meg.
Meg azért ez nem is egy mindannapos használatra való autó, nekem meg olyan kell, jó megbízhatósággal.