HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 00:05,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2513 | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | 2507 | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#124521 -Törölt felhasználó- 2021. január 31. 23:21:23 re: #124520 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Változó, attól is függ éppen melyik mit csomagol. Sokszor ezek is csak veszik és sajátként adják el. Ha van lehetőség kérd le mindkettőt és nézd meg melyik milyen.

#124520 sh adam 0  2021. január 31. 12:49:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha sárvédő és dobbetét akkor VAN WEZEL vagy KLOKKERHOLM? vagy ugyanolyan klozet mindkettő? :D
2021. január 31. 23:21:23: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124521 

#124519 DeathAdder +  2021. január 23. 20:02:09 re: #124518 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó tudni, úgyis szervizbe viszem majd műszakira, köszi :)

#124518 grego +  2021. január 23. 19:59:53 re: #124517 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
K-pronál kiveszel egy pipát és kész.
Amúgy meg HDS-el hozzátanítod a kulcsokat az új ECU-hoz és voila. Bármelyik Honda szerviz megcsinálja és megmarad az immo is.
2021. január 23. 20:02:09: megválaszolva DeathAdder +  által, → #124519 


2021. január 23. 20:01: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#124517 DeathAdder +  2021. január 23. 19:58:08 re: #124516 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Doctronic, aztán néztem yt videókat és másoknál is villogott, úgy látszik csak kpronál lehet kiütni ¯\_(ツ)_/¯
2021. január 23. 19:59:53: megválaszolva grego +  által, → #124518 

#124516 grego +  2021. január 23. 19:55:27 re: #124514 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az az immobilizer. Fura. K-pro van neked vagy Doctronic?
2021. január 23. 19:58:08: megválaszolva DeathAdder +  által, → #124517 

#124515 DeathAdder +  2021. január 23. 19:51:20 re: #124513 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor visszarakom a kiput, legalább a fényképen is a gyári lesz látható akkor.

Agyaltam már úgy is, hogy mi lenne ha visszaraknám állandóra a gyári catbacket [SMIL:/smile3.gif] nemtom szarabbul menne-e, de legalább nem ordítana ennyire [SMIL:/nevet/laugh16.gif]

#124514 DeathAdder +  2021. január 23. 19:49:18 re: #124512 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs hibakód, annyi hogy a műszerfalon új ECU-val valamiért a zöld kulcs állandóan villogott, Csokinak sehogyan sem sikerült megszűntetni, engem meg idegesített, ezért kivettem azt az egy égőt [SMIL:/szetvert.gif]

2021. január 23. 19:55:27: megválaszolva grego +  által, → #124516 

#124513 Tonx +  2021. január 23. 19:43:44 re: #124511 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Visszarakod a katot és ennyi. Előtte mérjetek rá de szerintem nem lesz gond vele. Főleg ha a második szonda van kiütve mert az csak annyit néz hogy a kat jó-e.
2021. január 23. 19:51:20: megválaszolva DeathAdder +  által, → #124515 

#124512 grego +  2021. január 23. 19:39:19 re: #124511 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem kell visszatenni az ECU-t, ha ki van ütve a 2-es szonda attól még átmehet a vizsgán, csak ne legyen hibakód.
Legalábbis 6-7 éve nem volt gond.
2021. január 23. 19:49:18: megválaszolva DeathAdder +  által, → #124514 

#124511 DeathAdder +  2021. január 23. 19:32:20    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Műszakira vinném áprilisban a kati nélküli felprogramozott járművet.

Két lehetőség adott ugye:

A, visszacsinálni gyárira
B, megkenni valakit és átrúgdosni a vizsgán


Ígyis úgyis pénzbe kerül a dolog, de ki mit ajánl, melyik a jobb módszer?

Gondolom ha visszateszem a gyári kiput azzal nem vagyok előrébb, mert a diagnosztizáló szondát kiütötte a Csoki, így az inaktív, ezért gondolom ugyanúgy elhasalna a környezetvédelmin?

És ha így van, akkor az ECU-t is vissza kéne tenni, de akkor meg már gondolom a gyári szívósort is...
2021. január 23. 19:43:44: megválaszolva Tonx +  által, → #124513 
2021. január 23. 19:39:19: megválaszolva grego +  által, → #124512 

#124510 xxdavexx 0  2021. január 22. 19:03:25    ‹›  0 | rejt
Hallo, hallo!

Típus ismerettel rendelkező szerelőt keresek R18A2-es 8gen 5D civic általános szervízerélésére a Velencei tó környékén.

Valakinek ötlet? :)

(A képen nem én vagyok látható, illetve nem az én autóm, illetve az autó nem 8gen, illetve nem 5 ajtós és a motor sem stimmel.)


#124509 sanyiboy 0  2021. január 21. 18:20:46 re: #124508 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
jövöhéten tudja válalni egy autoszerelő,majd ő elsö körben mérni fog kompressziot azt mondta igy látatlanba! ameik henger nem megy,a gyertya benzines,kb ennyi info van még! de nem indul be egyáltalán az a henger.

#124508 Tonx +  2021. január 21. 17:29:13 re: #124507 (sanyiboy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kompressziót mértél?
2021. január 21. 18:20:46: megválaszolva sanyiboy 0  által, → #124509 

#124507 sanyiboy 0  2021. január 21. 15:16:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Nagy bajban vagyok!!! Volna egy Honda Civic 5 gen lépcsöshátu D16Z6 motorkod,1.6 benzines, a napokban fura hang jött elö,teljesitmény vesztés,rázza nagyon a kasztnit,darabosan gyorsul stb... menet közben történt ez a dolog! utolag kiderült az egyik hengerem nem megy! gyujtáselosztot leszedtem a 4 sarut lepucoltam,a szikra teljesen el megy a gyertyapipáig,a 4 injektort csavarhuzos modszerrel leelenöriztem egyik végét a testre a másikat a fülemhez tettem és mind a 4 injektor kattog müködnek! a henger továbbra sem indul be se hidegen se melegen sehogy!! kérdésem az lenne hogy lehet e ez gyujtástrafó? vagy esetleg amit le ad szikrát mert van szikra a gyertyapipába,az kevés lenne neki???? gyertyát is cseréltem de továbbra sem megy a henger! valakinek valami tippje? ötlete esetleg????
2021. január 21. 17:29:13: megválaszolva Tonx +  által, → #124508 


2021. január 21. 15:18: Szerkesztve sanyiboy 0  által, megtekintés

#124506 -Törölt felhasználó- 2021. január 20. 15:32:59 re: #124505 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Csere előtt csak enyhe mértékben csinálta, csere utan sokkal jobban.

#124505 -Törölt felhasználó- 2021. január 20. 15:18:56 re: #124504 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja most értelmeztem rendesen, hogy csere előtt produkálta ezt [SMIL:/nevet/bigsmilebounce.gif] Természetesen a lógó kormánygömbfejek produkáhatják azt, hogy a kocsi kúszik az úton. Ha a holtjáték továbbra is nagy, akkor érdemes megnézni a kormányművet.
2021. január 20. 15:32:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124506 

#124504 -Törölt felhasználó- 2021. január 20. 15:02:16 re: #124503 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!

Az még nem, holnap délután kicserélik a bal felső lengőkart, és utána.
2021. január 20. 15:18:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124505 

#124503 -Törölt felhasználó- 2021. január 20. 15:00:35 re: #124502 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!
Alap kérdés: futóműállítás is megtörtént?
2021. január 20. 15:02:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124504 

#124502 -Törölt felhasználó- 2021. január 20. 14:44:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Adott egy 6gen 4d 1.4 civic. A következő a probléma: Az autó eleje össze-vissza csúszkál, folyamatosan korrigálni kell a vezetésnél, ellentkormányozni. A kormány holtjáték nagy. Ki lett cserélve a kormányösszekötő rudak, és gömbfejek. most még a bal oldali talpas lóg, kotyog a kerék. Lehet ettől ilyen hibája, vagy inkább kormánymű lesz a ludas? Köszi, előre is a válaszokat
2021. január 20. 15:00:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124503 

#124501 mj620 0  2021. január 17. 09:51:02    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Crv 1gen ből valaki szedett már ki kormányművet?

#124500 burjois 0  2021. január 16. 19:48:31 re: #124499 (rprezident + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hmmm. üa. szűrő eltömődött, üa.szivattyú elégtelen nyomása, ha tele a tartály akkor nagyobb a gravitációból eredő nyomás is, ergo ha kicsi az üa. szint akkor a csövekben lévő üa.ra ható nyomás is kisebb...épp annyival ami ezeket a hibákat produkálja. Üa. rendszer tisztítás talán segíthet.

#124499 rprezident +  2021. január 14. 23:02:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Estét! :)

Lenne egy érdekes tünet amire keresnék megoldást! Adott egy ep2 civic és az a bajom vele hogy ha a tank 1/4-ed alatt van akkor betorpan, lefullad és nehezen indul újra! Mindezt csak terhelésnél, tehát alapjaraton elketyeg addig amíg ki nem ürül a tank... Mihelyst több benne az üzemanyag akkor ez a tünet nem jelentkezik! Külföldi fórumokat néztem, van 1-2 lehetőség, de hátha találkozott már itthon ilyennel valaki!
2021. január 16. 19:48:31: megválaszolva burjois 0  által, → #124500 

#124498 WhiteDevil_VTi +  2021. január 8. 10:10:30 re: #124497 (WhiteDevil_VTi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Megoldódott! [SMIL:/smile10.gif]

#124497 WhiteDevil_VTi +  2021. január 8. 10:07:01    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

99-es Honda Civic 1.6 VTi hosszabbik féltengelyénél a segédtengelyben lévő csapágy fajtáját/méreteit tudja esetleg valaki? Milyen márkát érdemes bele venni? Esetleg gyári?

Előre is köszönöm!
2021. január 8. 10:10:30: megválaszolva WhiteDevil_VTi +  által, → #124498 

#124496 -Törölt felhasználó- 2021. január 5. 21:46:37 re: #124490 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Hali Nekem van irtam privatban

#124495 grego +  2021. január 4. 23:47:48 re: #124494 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Megismeri a varratot :D

#124494 Tonx +  2021. január 4. 22:20:24 re: #124493 (macska + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt csak így ránézésre? Amúgy igen ők voltak.
2021. január 4. 23:47:48: megválaszolva grego +  által, → #124495 

#124493 macska +  2021. január 4. 21:41:50 re: #124491 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gumishoz vinni ez az eredmény.FICSÓR AUTÓHÁZ az elkövető.
2021. január 4. 22:20:24: megválaszolva Tonx +  által, → #124494 

#124492 grego +  2021. január 4. 20:09:14 re: #124491 (Tonx + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Sose esik ki :D

#124491 Tonx +  2021. január 4. 19:35:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Budapesti műhely minőségi munkája 131e-ért (ebben benne van sok más is két szilent két stabilizátor fékbetétek két fékcsúszka és két gömbfej):

2021. január 4. 21:41:50: megválaszolva macska +  által, → #124493 
2021. január 4. 20:09:14: megválaszolva grego +  által, → #124492 

#124490 -Törölt felhasználó- 2021. január 3. 17:07:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

2009-es Civic i-Shift újraprogramozásához szeretnék valakitől Budapest környékén kölcsön kérni egy HDS -t, ha van egyáltalán ilyen valakinél. Ha nincs, akkor természetesen rendelek, csak az 2 hét mire megjön, az autóm meg már 2 hónapja áll sajnos, és minél előbb ki akarom próbálni, hogy szoftveresen rendbe lehet -e rakni... Köszi előre is.
Szerk.: HDS HIM a neve pontosan

2021. január 5. 21:46:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124496 


2021. január 3. 17:10: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#124489 grego +  2020. december 28. 21:06:41 re: #124488 (Hvtec 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
el kell forditani jobbra

#124488 Hvtec 0  2020. december 28. 19:12:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv mindenkinek!
Nagyon szégyen kérdés :D
6gen 3D civic féklámpa égő foglalat hogy szedhető ki :D
Nem sikerül, eröltetni meg nem akarom...
Köszi!
2020. december 28. 21:06:41: megválaszolva grego +  által, → #124489 

#124487 ólomlábú +  2020. december 27. 14:23:06 re: #124486 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Oldalára nem is szoktam kenni,csak a fülekre ahol csúszik.

#124486 Tonx +  2020. december 27. 14:06:27 re: #124484 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A betétekre nem is kell, csak az élekre ahol felfekszik. A betét oldalán olyan bevonat van amire nem kell paszta sem réz sem más.
2020. december 27. 14:23:06: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124487 

#124485 Czimby +  2020. december 27. 13:09:09 re: #124484 (ólomlábú + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én csak a csúszó felületekre(betétek élei a végeken) kenek vékonyan, jobb mint a rozsda [SMIL:/szetvert.gif]

#124484 ólomlábú +  2020. december 27. 12:37:48 re: #124483 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na majd mindjárt jön a válasz,hogy a rézpaszta nem jó az ate ellenzi,mert lecsöpöghet!Amúgy le is csöpög hő hatására,tehát nem mondnak hülyeséget!Én csak vékonyan kenem meg,nem nyomok rá a betétekre egy tubussal és akkor nem csöpög le ;) .
a csúszkáknál nem volt gond a sima zsírral sem.Csak ha valaki pirosra izzítja a tárcsákat,mert akkor lehet ,hogy nem elég :D :D :D
2020. december 27. 14:06:27: megválaszolva Tonx +  által, → #124486 
2020. december 27. 13:09:09: megválaszolva Czimby +  által, → #124485 

#124483 Czimby +  2020. december 25. 23:21:00 re: #124482 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az alsó van nekem amire rá is van írva hogy fékmunkahengerre való. De mint írtam gondolom jó lehet a csúszkákra is.(csapokra)
A betétet rézpasztával kenem ahol kell.
2020. december 27. 12:37:48: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124484 

#124482 Tonx +  2020. december 25. 20:10:24 re: #124480 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez:

vagy ez:


Az előbbi a fékbetétek csúszkák kenésére szolgál és olyan mint a csapágyzsír a második a fékmunkahenger belsejébe való és inkább hasonlít szilikonra.
2020. december 25. 23:21:00: megválaszolva Czimby +  által, → #124483 

#124481 ólomlábú +  2020. december 25. 13:16:40 re: #124480 (Czimby + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tudom!Van egy tubusom itt is meg otthon is.Azzal újítottam fel a féknyergeket,mint utóbb kiderült az amúgy tökéletesen működőket.De ez egy másik sztori :D :D :D
A csúszkákat meg amúgy az egész fékrendszert,tárcsákat,porvédőket egy évben 2x szét szedek és átnézem,megmozgatom őket.Az 5.-gennél volt,hogy többször is,találtam is repedést az egyik tárcsán.Szerencsére még időben.Az,hogy miért repedt el,az homály,mivel én csak új cuccokat használok,nem szabályoztatok fel semmit,ha már válla van,kuka.Nem baszok ilyeneken fillért.
Gyártás hibás lehetett...

#124480 Czimby +  2020. december 24. 15:41:16 re: #124478 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ATE gyárt fékzsírt az mehet a karmantyúkra dugattyúkra az tuti, szerintem a csúszkákra is jó...
2020. december 25. 20:10:24: megválaszolva Tonx +  által, → #124482 
2020. december 25. 13:16:40: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124481 

#124479 Czimby +  2020. december 24. 15:39:56 re: #124475 (Bandi86 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szív valamennyit falsot mind nálam is de nem gond.
A rendszerbe visszafelé nem tud levegő menni hiszen azt mind elszívja a vákuum.

Egyébként van aki teflon szalagot szokott tekerni a légtelenítőre.

De már számtalan autót csináltam így és soha sem volt gond.

Arra kell figyelni, hogy a tartályba úgy öntsd a folyadékot, hogy ne képződjenek buborékok!
Mert ugye akkor azok bekerülnek a rendszerbe amikor szívod lefelé.

Egyébként ha tuti 1000%-ra akarsz menni miuátn így átmostad rendszert lecserélted a vákuumossal a folyadékot, manuálisan még 1-2x rá lehet légteleníteni. Pályamotorokon mi is mindig megcsináltuk, biztos ami tuti.

Így is sokkal gyorsabb mintha manuálisan kellene átdolgozni az egész rendszeren az új folyadékot.


#124478 ólomlábú +  2020. december 24. 13:07:31 re: #124475 (Bandi86 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szilikon zsírral kentem én is!A fékdugattyúk is szilikon zsírral vannak megkenve összerakáskor.ha jól emlékszem a Honda szettben ha jól emlékszem 3 különféle színű van amiről sose tudja senki,hogy melyik hova kell! :D Az úszó stifthez,vagy a dugattyúhoz,vagy a porvédőhöz.
A rendszerben lévő koszt denaturált szesszel mosom át.Elég sok kijön még a folyadék után vele.A denszesz elpárolog a rendszerből és a tömítéseket sem bántja.
2020. december 24. 15:41:16: megválaszolva Czimby +  által, → #124480 

#124477 ólomlábú +  2020. december 24. 13:03:20 re: #124474 (Czimby + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az ejektor nem volt műanyag,cnc-vel gyártott alu test volt,a gyártmányára nem emlékszem,de valamelyik autós weboldal szerszám részlegéről származott,mint a lincos pl.Nem ebay-es,aliexpresszes vétel volt.Bár ennyi erővel lehetett volna az is...
Most találtam neten kíváncsiságból egy 230 v-os hordozható szivattyút.inkább akkus gépet vennék,de abból csak a makita van és csak nagyon kis vákuumot tud :( .300€-ért aksi nélkül :D :D
Aztán eszembe jutott,hogy vannak autó típusok amiknek a fékrendszerét külön vákuum szivattyú működteti.Csak azoknál meg nem tudom melyik amelyik nem tolattyús működésű,hanem forgó,másrészről,hogy mekkora vákuumot tudnak?
Tök jó lenne egy amit csak simán egy akkus fúróra rákötök és már szív is!
A légmennyiség lényegtelen!Nem kommandós felfújható motorcsónakot akarok elrámolni vele 2 perc alatt! :D

#124476 Tonx +  2020. december 24. 10:44:15 re: #124475 (Bandi86 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Végül is ha a rendszerben van elég folyadék akkor nyugodtan szívhat falsot csak mielőtt elzárod a csavart, a vákuumot szüntesd meg és hagyd egy kicsit még folyni. De mindenképp jobb ha túlnyomással csinálja az ember, vagy pumpálja lábbal. Csak ez meg ugye akkor kétszemélyes.

#124475 Bandi86 +  2020. december 24. 10:32:41 re: #124474 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt hogyan oldjátok meg, hogy ne szívjon a légtelenítő csavar meneténél külső levegőt?
Nemrég cseréltem féknyerget, először használtam volna a vákuumos légtelenítőm, de ha kicsit nyitottam a légtelenítő csavaron, akkor nem jött még a folyadék, ha annál csak egy kicsivel többet is, akkor már láthatóan falsot szívott. Így inkább hagyományos módon lett légtelenítve. Láttam olyat, hogy bezsírozzák a légtelenítő csavar menetét, de attól idegenkedtem első körben. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2020. december 24. 15:39:56: megválaszolva Czimby +  által, → #124479 
2020. december 24. 13:07:31: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124478 
2020. december 24. 10:44:15: megválaszolva Tonx +  által, → #124476 

#124474 Czimby +  2020. december 24. 00:29:20 re: #124473 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor az kaki volt, gondolom valami kínai hulladék műanyagból.
Nekem FESTO a vákumgenerátor, a többi minden homemade, mint írtam kuplung folyadék 2perc.
Tartályból kiszívatom, öntök bele újat és a rendszeren átszívatom a tartály tartalmát, mielőtt kiürülne pedig újra feltöltöm és kész is.
2020. december 24. 13:03:20: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124477 
2020. december 24. 10:32:41: megválaszolva Bandi86 +  által, → #124475 

#124473 ólomlábú +  2020. december 23. 21:20:09 re: #124472 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez nálam szart sem ért!Nem a kompresszorral volt a baj 2 henger 50l tartály a légkulcs vígan megy róla.Nekem volt hozzá tartály is meg szívó cső,meg a féktartályra után adagoló tartály is,hogy ne kelljen nézni,mikor ürül ki.
2020. december 24. 00:29:20: megválaszolva Czimby +  által, → #124474 

#124472 Czimby +  2020. december 23. 20:13:03 re: #124471 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Veszel egy ILYET

Kompresszorral megfújod, a másik ágon szívni fog.
A szívó ágba teszel egy tartályt amibe jön a fékfolyadék.

És máris 2perc a kuplung folyadék csere, vagy 10perc a fék körbe.

Csak arra kell figyelni mindíg legyen a tartályban folyadék.
2020. december 23. 21:20:09: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124473 

 << eleje | 2513 | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | 2507 | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.33, 0.35, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.025 mp, 9 query