Változó, attól is függ éppen melyik mit csomagol. Sokszor ezek is csak veszik és sajátként adják el. Ha van lehetőség kérd le mindkettőt és nézd meg melyik milyen.
K-pronál kiveszel egy pipát és kész.
Amúgy meg HDS-el hozzátanítod a kulcsokat az új ECU-hoz és voila. Bármelyik Honda szerviz megcsinálja és megmarad az immo is.
Nincs hibakód, annyi hogy a műszerfalon új ECU-val valamiért a zöld kulcs állandóan villogott, Csokinak sehogyan sem sikerült megszűntetni, engem meg idegesített, ezért kivettem azt az egy égőt
Visszarakod a katot és ennyi. Előtte mérjetek rá de szerintem nem lesz gond vele. Főleg ha a második szonda van kiütve mert az csak annyit néz hogy a kat jó-e.
Műszakira vinném áprilisban a kati nélküli felprogramozott járművet.
Két lehetőség adott ugye:
A, visszacsinálni gyárira B, megkenni valakit és átrúgdosni a vizsgán
Ígyis úgyis pénzbe kerül a dolog, de ki mit ajánl, melyik a jobb módszer?
Gondolom ha visszateszem a gyári kiput azzal nem vagyok előrébb, mert a diagnosztizáló szondát kiütötte a Csoki, így az inaktív, ezért gondolom ugyanúgy elhasalna a környezetvédelmin?
És ha így van, akkor az ECU-t is vissza kéne tenni, de akkor meg már gondolom a gyári szívósort is...
jövöhéten tudja válalni egy autoszerelő,majd ő elsö körben mérni fog kompressziot azt mondta igy látatlanba! ameik henger nem megy,a gyertya benzines,kb ennyi info van még! de nem indul be egyáltalán az a henger.
Nagy bajban vagyok!!! Volna egy Honda Civic 5 gen lépcsöshátu D16Z6 motorkod,1.6 benzines, a napokban fura hang jött elö,teljesitmény vesztés,rázza nagyon a kasztnit,darabosan gyorsul stb... menet közben történt ez a dolog! utolag kiderült az egyik hengerem nem megy! gyujtáselosztot leszedtem a 4 sarut lepucoltam,a szikra teljesen el megy a gyertyapipáig,a 4 injektort csavarhuzos modszerrel leelenöriztem egyik végét a testre a másikat a fülemhez tettem és mind a 4 injektor kattog müködnek! a henger továbbra sem indul be se hidegen se melegen sehogy!! kérdésem az lenne hogy lehet e ez gyujtástrafó? vagy esetleg amit le ad szikrát mert van szikra a gyertyapipába,az kevés lenne neki???? gyertyát is cseréltem de továbbra sem megy a henger! valakinek valami tippje? ötlete esetleg????
Ja most értelmeztem rendesen, hogy csere előtt produkálta ezt Természetesen a lógó kormánygömbfejek produkáhatják azt, hogy a kocsi kúszik az úton. Ha a holtjáték továbbra is nagy, akkor érdemes megnézni a kormányművet.
2021. január 20. 15:32:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124506
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Adott egy 6gen 4d 1.4 civic. A következő a probléma: Az autó eleje össze-vissza csúszkál, folyamatosan korrigálni kell a vezetésnél, ellentkormányozni. A kormány holtjáték nagy. Ki lett cserélve a kormányösszekötő rudak, és gömbfejek. most még a bal oldali talpas lóg, kotyog a kerék. Lehet ettől ilyen hibája, vagy inkább kormánymű lesz a ludas? Köszi, előre is a válaszokat
2021. január 20. 15:00:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124503
Hmmm. üa. szűrő eltömődött, üa.szivattyú elégtelen nyomása, ha tele a tartály akkor nagyobb a gravitációból eredő nyomás is, ergo ha kicsi az üa. szint akkor a csövekben lévő üa.ra ható nyomás is kisebb...épp annyival ami ezeket a hibákat produkálja. Üa. rendszer tisztítás talán segíthet.
Lenne egy érdekes tünet amire keresnék megoldást! Adott egy ep2 civic és az a bajom vele hogy ha a tank 1/4-ed alatt van akkor betorpan, lefullad és nehezen indul újra! Mindezt csak terhelésnél, tehát alapjaraton elketyeg addig amíg ki nem ürül a tank... Mihelyst több benne az üzemanyag akkor ez a tünet nem jelentkezik! Külföldi fórumokat néztem, van 1-2 lehetőség, de hátha találkozott már itthon ilyennel valaki!
99-es Honda Civic 1.6 VTi hosszabbik féltengelyénél a segédtengelyben lévő csapágy fajtáját/méreteit tudja esetleg valaki? Milyen márkát érdemes bele venni? Esetleg gyári?
2009-es Civic i-Shift újraprogramozásához szeretnék valakitől Budapest környékén kölcsön kérni egy HDS -t, ha van egyáltalán ilyen valakinél. Ha nincs, akkor természetesen rendelek, csak az 2 hét mire megjön, az autóm meg már 2 hónapja áll sajnos, és minél előbb ki akarom próbálni, hogy szoftveresen rendbe lehet -e rakni... Köszi előre is.
Szerk.: HDS HIM a neve pontosan
2021. január 5. 21:46:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124496
2021. január 3. 17:10: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Na majd mindjárt jön a válasz,hogy a rézpaszta nem jó az ate ellenzi,mert lecsöpöghet!Amúgy le is csöpög hő hatására,tehát nem mondnak hülyeséget!Én csak vékonyan kenem meg,nem nyomok rá a betétekre egy tubussal és akkor nem csöpög le .
a csúszkáknál nem volt gond a sima zsírral sem.Csak ha valaki pirosra izzítja a tárcsákat,mert akkor lehet ,hogy nem elég
Az alsó van nekem amire rá is van írva hogy fékmunkahengerre való. De mint írtam gondolom jó lehet a csúszkákra is.(csapokra)
A betétet rézpasztával kenem ahol kell.
Tudom!Van egy tubusom itt is meg otthon is.Azzal újítottam fel a féknyergeket,mint utóbb kiderült az amúgy tökéletesen működőket.De ez egy másik sztori
A csúszkákat meg amúgy az egész fékrendszert,tárcsákat,porvédőket egy évben 2x szét szedek és átnézem,megmozgatom őket.Az 5.-gennél volt,hogy többször is,találtam is repedést az egyik tárcsán.Szerencsére még időben.Az,hogy miért repedt el,az homály,mivel én csak új cuccokat használok,nem szabályoztatok fel semmit,ha már válla van,kuka.Nem baszok ilyeneken fillért.
Gyártás hibás lehetett...
Szív valamennyit falsot mind nálam is de nem gond.
A rendszerbe visszafelé nem tud levegő menni hiszen azt mind elszívja a vákuum.
Egyébként van aki teflon szalagot szokott tekerni a légtelenítőre.
De már számtalan autót csináltam így és soha sem volt gond.
Arra kell figyelni, hogy a tartályba úgy öntsd a folyadékot, hogy ne képződjenek buborékok!
Mert ugye akkor azok bekerülnek a rendszerbe amikor szívod lefelé.
Egyébként ha tuti 1000%-ra akarsz menni miuátn így átmostad rendszert lecserélted a vákuumossal a folyadékot, manuálisan még 1-2x rá lehet légteleníteni. Pályamotorokon mi is mindig megcsináltuk, biztos ami tuti.
Így is sokkal gyorsabb mintha manuálisan kellene átdolgozni az egész rendszeren az új folyadékot.
Szilikon zsírral kentem én is!A fékdugattyúk is szilikon zsírral vannak megkenve összerakáskor.ha jól emlékszem a Honda szettben ha jól emlékszem 3 különféle színű van amiről sose tudja senki,hogy melyik hova kell! Az úszó stifthez,vagy a dugattyúhoz,vagy a porvédőhöz.
A rendszerben lévő koszt denaturált szesszel mosom át.Elég sok kijön még a folyadék után vele.A denszesz elpárolog a rendszerből és a tömítéseket sem bántja.
Az ejektor nem volt műanyag,cnc-vel gyártott alu test volt,a gyártmányára nem emlékszem,de valamelyik autós weboldal szerszám részlegéről származott,mint a lincos pl.Nem ebay-es,aliexpresszes vétel volt.Bár ennyi erővel lehetett volna az is...
Most találtam neten kíváncsiságból egy 230 v-os hordozható szivattyút.inkább akkus gépet vennék,de abból csak a makita van és csak nagyon kis vákuumot tud .300€-ért aksi nélkül
Aztán eszembe jutott,hogy vannak autó típusok amiknek a fékrendszerét külön vákuum szivattyú működteti.Csak azoknál meg nem tudom melyik amelyik nem tolattyús működésű,hanem forgó,másrészről,hogy mekkora vákuumot tudnak?
Tök jó lenne egy amit csak simán egy akkus fúróra rákötök és már szív is!
A légmennyiség lényegtelen!Nem kommandós felfújható motorcsónakot akarok elrámolni vele 2 perc alatt!
Végül is ha a rendszerben van elég folyadék akkor nyugodtan szívhat falsot csak mielőtt elzárod a csavart, a vákuumot szüntesd meg és hagyd egy kicsit még folyni. De mindenképp jobb ha túlnyomással csinálja az ember, vagy pumpálja lábbal. Csak ez meg ugye akkor kétszemélyes.
Azt hogyan oldjátok meg, hogy ne szívjon a légtelenítő csavar meneténél külső levegőt?
Nemrég cseréltem féknyerget, először használtam volna a vákuumos légtelenítőm, de ha kicsit nyitottam a légtelenítő csavaron, akkor nem jött még a folyadék, ha annál csak egy kicsivel többet is, akkor már láthatóan falsot szívott. Így inkább hagyományos módon lett légtelenítve. Láttam olyat, hogy bezsírozzák a légtelenítő csavar menetét, de attól idegenkedtem első körben.
Akkor az kaki volt, gondolom valami kínai hulladék műanyagból.
Nekem FESTO a vákumgenerátor, a többi minden homemade, mint írtam kuplung folyadék 2perc.
Tartályból kiszívatom, öntök bele újat és a rendszeren átszívatom a tartály tartalmát, mielőtt kiürülne pedig újra feltöltöm és kész is.
ez nálam szart sem ért!Nem a kompresszorral volt a baj 2 henger 50l tartály a légkulcs vígan megy róla.Nekem volt hozzá tartály is meg szívó cső,meg a féktartályra után adagoló tartály is,hogy ne kelljen nézni,mikor ürül ki.