HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 00:22,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2514 | 2513 | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | 2507 | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#124560 madskillz +  2021. március 8. 19:17:54 re: #124559 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
okes, koszi. akkor leszedem es kipucolom.
2021. március 8. 19:19:39: megválaszolva grego +  által, → #124561 

#124559 grego +  2021. március 8. 19:15:00 re: #124558 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Só vagy visszamaradt mosószer!
nagynyomású tiszta vízzel áztatni kell sokáig és akkor eltűnik.
2021. március 8. 19:17:54: megválaszolva madskillz +  által, → #124560 


2021. március 8. 19:15: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#124558 madskillz +  2021. március 8. 19:05:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
ma raertem, igy kipucolgattam a motorteret.
mi lehet az a feher cucc vegig a szigetelesen, ami a kep tetejne latszik.
hasonlint a kicsapodott aksi izere, de ez vegig van, sok helyen a szigetelesen.



2021. március 29. 18:07:09: megválaszolva aswaaa +  által, → #124575 
2021. március 8. 19:15:00: megválaszolva grego +  által, → #124559 

#124557 fonta +  2021. február 28. 06:29:12 re: #124556 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Esetleg pillangó szelepnél (akár leakasztva a bowdent) kézzel gázt adva lehet vizsgálódni.

Nekem "csak" fent akadt időnként a gáz...kellemes volt, hogy váltáskor felugrott 7k-ra a fordulat vagy ment akkor is ha én nem is akartam :)

Gázbowden csere megoldotta.

#124556 sh adam 0  2021. február 25. 14:08:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem szeretnék fölösleges köröket futni így gondoltam azért megkérdem hátha találkozott már valaki ezzel a problémával.
Adott egy 6g. Előjött egy olyan jelenség, hogy minden előjel nélkül egyszer csak a gázpedál kicsi lenyomására nem reagál. Ez pedálon mérve 1cm lehet. Ha ezen túlment akkor meg ugrik egyet. Ugyan ez visszafelé. Ha finoman csökkentem a gázállást az utolsó 1-2cm-nél mintha elvágták volna. De van hogy kis gázállás mellett is megy rendesen és egyszer csak mintha elvágták volna teljesen az autó lassul. Van hogy fél órán keresztül semmi aztán meg előjön megint. Városban a rossz mert azon kívül tempót tartva nem jelentkezik nagyobb gázálláson. meg váltások után kellemetlen hogy semmi aztán meg rúg egyet.
Első ötletem a TPS lenne de mivel nincs itthon másik így nem szeretnék fölöslegesen összevásárolni mindent! :D
TPS-t leszedtem megnéztem, újra kalibráltam de semmi változás.
2021. február 28. 06:29:12: megválaszolva fonta +  által, → #124557 

#124555 xxZsGxx +  2021. február 23. 17:48:17    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

K24A3 automatáról manuálra való átalakításában van itt valakinek tapasztalata? Lenne hozzá pár kérdésem. [SMIL:/smile10.gif]

#124554 [TypeV] +  2021. február 23. 13:28:54 re: #124553 (grego + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Ezek a CIVIC TypeM kivitelek. :D :D :D

#124553 grego +  2021. február 23. 13:19:33 re: #124552 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mezei Civic-et nem annyira ismerem :D
2021. február 23. 13:28:54: megválaszolva [TypeV] +  által, → #124554 

#124552 madskillz +  2021. február 23. 12:50:44 re: #124551 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ki, ha nem te?


2021. február 23. 13:19:33: megválaszolva grego +  által, → #124553 

#124551 grego +  2021. február 23. 12:43:12 re: #124550 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én aztat nem tudom.
2021. február 23. 12:50:44: megválaszolva madskillz +  által, → #124552 

#124550 madskillz +  2021. február 23. 11:56:06 re: #124549 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
na de felrakhatom a kisebb meretu tarcsat is?

meg nagyobbat is mint a gyari siman?
2021. február 23. 12:43:12: megválaszolva grego +  által, → #124551 

#124549 grego +  2021. február 23. 09:53:32 re: #124548 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyilván arra minden is jó :P
2021. február 23. 11:56:06: megválaszolva madskillz +  által, → #124550 

#124548 madskillz +  2021. február 23. 09:33:51 re: #124546 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
bar nekem 17es a gyari felnim, itt meg olyat nem ir [SMIL:/smile2.gif]
2021. február 23. 09:53:32: megválaszolva grego +  által, → #124549 

#124547 madskillz +  2021. február 23. 09:30:52 re: #124546 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
en ilyet nem talaltam. kosz [SMIL:/szetvert.gif]

#124546 grego +  2021. február 23. 09:15:45 re: #124545 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Internet csodákra képes :D
2021. február 23. 09:33:51: megválaszolva madskillz +  által, → #124548 
2021. február 23. 09:30:52: megválaszolva madskillz +  által, → #124547 

#124545 madskillz +  2021. február 23. 00:25:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
mik a 9gen civic 1.8 (2013) fektarcsa meretei?
illetve, ha nagyobbat tennek fel az plug and play?
2021. február 23. 09:15:45: megválaszolva grego +  által, → #124546 


2021. február 23. 00:26: Szerkesztve madskillz +  által, megtekintés

#124544 aswaaa +  2021. február 20. 22:59:39 re: #124538 (ólomlábú + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem egy Makita DTW1002Z van már az 5. éve. Nem igazán volt olyan amit nem tudott volna leszedni hozzá való fejjel. Inkább szakadtak, törtek a dolgok. Hátránya, hogy elég nagydarab így szűkösebb helyre nem tudod használni.

Talán az egyik fontos dolog amit észben tarts, nem elég az ütvecsavarozó, mert a hagyományos krova fej 1/2" oldalát szétveri és utána a nagy holtjáték miatt a nyomaték töredéke fog átmenni.

#124543 grego +  2021. február 20. 17:36:55 re: #124542 (SMS46 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na! Sajna ez ilyen popszakma.

#124542 SMS46 +  2021. február 20. 16:50:52 re: #124541 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Közben túl vagyok rajta.
Le kell venni a kormányt, ahogy mondod hátulról kell 6db csillagfejűt kitekerni úgy jön le a műanyag betét.
2021. február 20. 17:36:55: megválaszolva grego +  által, → #124543 

#124541 grego +  2021. február 20. 14:38:59 re: #124537 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem nem lehet, hátulról szoktak csavarok lenni és azt csak úgy tudod kitekerni ha leveszed a kormányt.
2021. február 20. 16:50:52: megválaszolva SMS46 +  által, → #124542 

#124540 ólomlábú +  2021. február 20. 14:37:04 re: #124539 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Itt elég hatékonynak tűnik a sima racsnis fejekkel.Ha jól tudom nemigazán jó hozzá.
Nálam a légkulcs az ami 360-at tud...elvileg,de ugyanazt produkálta amit a a haver parksidja,hiába toltam fel 10 bar-ra a nyomást.
Most azon agyalok,hogy bevásárlok az akkus termékcsaládból ezt azt szerszámot,mielőtt azoknak az ára is felkúszik.Akkor is ha most épp nincs rá szükségem.


#124539 Tonx +  2021. február 20. 14:23:54 re: #124538 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Vedd meg az 1550-est. Azzal le tudod szedni a kerékcsavarokat de egy jobban meghúzott féltengelyanya már kifog rajta. A levegős hazet ami csak 850-et tud viszont simán leszedi. Amúgy nálunk Milwaukee van kerékcseréhez jó meg ha nincs levegő a közelben, viszont jóval nehezebb mint a levegős változat.
2021. február 20. 14:37:04: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124540 

#124538 ólomlábú +  2021. február 20. 14:16:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Ki,milyen akkus csavar kiberregőt használ?

(a kép illusztráció,haverét kipróbáltam...a gyereknek játszani jó kategória,ciki volt,hogy nem szedte le azt a kerékcsavart amit kézzel simán kicsavartam :) ) Az meg még inkább,hogy az 1x használt gépben megdöglött az aksi 5/3 cella.
érdemes a legerősebbet választani?Esetemben az aeg 1550nm max 2100Nm-eset vagy elég az ami 270/360/500 Nm-t tud?


2021. február 20. 22:59:39: megválaszolva aswaaa +  által, → #124544 
2021. február 20. 14:23:54: megválaszolva Tonx +  által, → #124539 

#124537 SMS46 +  2021. február 19. 09:15:42 re: #124533 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezek szerint rutinos vagy a témában, a kormányon lévő szürke műanyagot kormány leszedés nélkül ki lehet szedni a vezérlőkkel, lufi eltávolítás után? Le szeretnèm fújni, kicsit kopott.

2021. február 20. 14:38:59: megválaszolva grego +  által, → #124541 

#124536 grego +  2021. február 18. 22:10:56 re: #124535 (SMS46 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem hittem volna :D

#124535 SMS46 +  2021. február 18. 21:54:35 re: #124533 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgy tűnik megúsztam, köszi [SMIL:/smile10.gif]
2021. február 18. 22:10:56: megválaszolva grego +  által, → #124536 

#124534 SMS46 +  2021. február 18. 21:23:57 re: #124532 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm, hamarosan kiderül [SMIL:/szetvert.gif]

#124533 grego +  2021. február 18. 21:14:50 re: #124531 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Eddig 5 darab FK2-n cseréltem kormányt (légzsák ki) az elmúlt 10 hónapban és akksi lekötés után egyből szedtem ki mindent. Szóval no para....
2021. február 19. 09:15:42: megválaszolva SMS46 +  által, → #124537 
2021. február 18. 21:54:35: megválaszolva SMS46 +  által, → #124535 

#124532 grego +  2021. február 18. 21:13:45 re: #124531 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egyszer az EP3-on én is elfelejtettem és semmi nem volt. Nyugi, nem fog durranni.
2021. február 18. 21:23:57: megválaszolva SMS46 +  által, → #124534 

#124531 SMS46 +  2021. február 18. 21:12:34 re: #124530 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mert minden youtube videoban úgy kezdi hogy kösd le az aksit, várj 20percet, akkor inkativálja és nem kell leereszteni a lufit.
Akkor simán visszakötöm az aksit és mehet rá a gyújtás?
2021. február 18. 21:14:50: megválaszolva grego +  által, → #124533 
2021. február 18. 21:13:45: megválaszolva grego +  által, → #124532 

#124530 grego +  2021. február 18. 21:10:38 re: #124529 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem.
2021. február 18. 21:12:34: megválaszolva SMS46 +  által, → #124531 

#124529 SMS46 +  2021. február 18. 21:06:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
HELP!

Jazz 2009 az alany, a kormányon cseréltem emblémát ezért kivettem a közepét lufival együtt, elkövettem azt a hibát, h az aksit előtte nem kötöttem le.
El fog durranni a lufim?
Most visszaraktam és még gyujtás előtt lekötöttem az aksit utólag, gondoltam várok most 30percet aztán megpróbálom gyújtásra rakni
Ep fogja lőni nekem?
2021. február 18. 21:10:38: megválaszolva grego +  által, → #124530 

#124528 -Törölt felhasználó- 2021. február 12. 15:19:15 re: #124527 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A Novopolma meg is küldte a csapágyakat. A jegyzőkönyv kedvéért leírom, hogy a nyugvó tökéletes, a hajtókar csapágyakból meg le kell szedni oldalanként 0,95mm-t, de minden másban ua, mint a gyári (kivéve persze a méretlépcsőket, és így bukom a tökéletes hézagokat). Ez így 18khuf, de mégsem 172k huf+áfa, mint a gyári. Küldöm is a dugattyúsnak, majd ő szépen beleforgácsolja a hajtókarokba. Stay tuned és közben mondogassuk; D14Z6 egy jó motor.







2021. május 14. 07:43:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124591 


2021. február 12. 15:23: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#124527 -Törölt felhasználó- 2021. február 11. 10:00:00 re: #182343 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha nem akarok bontott motort, a következő a lehetőség:
Dugattyú: http://dugattyugyartas.hu/, kb 96-120e ft, a gyári minta alapján öntenek új dugókat csapszeggel, gyűrűvel (egész jó)
Csapágyak: http://www.novopolma.hu 45x20 a nyugvó 8e ft, hajtórúd 40x15,4 nem kapható, ezért egy 40x17,5-ből (10e ft) kell gépműhelyben kialakítani, axiál csapágy nem kapható
Gépműhely: Makrai, hengerfúrás nem tudom mennyiért, a Szendreit kerülni kell
2021. február 12. 15:19:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124528 

#182346 grego +  2021. február 10. 16:45:05 re: #182343 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Egyszerűen nem tudtam rájönni mi az a PLA-GO de most már rájöttem mert az PLA-G00. Nulla és nem O betű :D

Most már világos


#182345 grego +  2021. február 10. 13:33:09 re: #182344 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Évekig szembejöttek ilyen motorok Honda face csoportokban itthon 40-50 körül mentek papírral, magánszemélytől. Nyilván bontóban 2x annyi mert ők fele annyiért veszik mint amennyiért tovább adják.

#182344 -Törölt felhasználó- 2021. február 10. 13:29:45 re: #182341 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudnál kontaktot adni, hogy hol? A hivatalosan beépíthetőek 100 körül mennek eddigi tudásom szerint. pl Csepel.
2021. február 10. 13:33:09: megválaszolva grego +  által, → #182345 

#182343 -Törölt felhasználó- 2021. február 10. 13:25:47 re: #182340 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már beszéltem velük, jártam is náluk pár napja, nagyon segítőkészek. Hatalmas raktár, tele mindenféle alkatrésszel.
A dugattyú méretei követik a többi D-s dugattyúét (lásd lentebb), de a tető nálam enyhén púpos zsebek nélkül.
Ami nekik van mind homorú és szelepzsebes, amúgy egyéb méretek megegyeznek. Ezt beszerelve (nem számoltam vagy mértem még meg) de a 10,4:1 CR-ből csinálnék kb 9,1-9,5:1-eset, ami rossz.
Ha homorú dugó megy bele, akkor lejjebb kell munkálni a blokkból és a hengerfejből összesen 1-1,5 mm-t, de előtte meg kell mérnem a szelep dugó távolságot teljes benyitáskor, h ez egyáltalán lehetséges-e.

Szóval a PLA-GO méretek:
A névleges átmérő: 75mm
A kompressziómagasság: 29,5mm (csapszeg közepe, domborulat teteje között mérve)
Csapszegátmérő: 19mm
Teljes magasság: 48mm
A domborulat magassága kb 1,5mm
A gyűrűk vastagsága 1mm 1,2mm 2mm
2021. február 11. 10:00:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124527 
2021. február 10. 16:45:05: megválaszolva grego +  által, → #182346 


2021. február 10. 13:28: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#182341 grego +  2021. február 10. 13:20:18 re: #182339 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt nem tudhatod, ellenben 40-ért van komplett motor.
2021. február 10. 13:29:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #182344 

#182340 Tonx +  2021. február 10. 13:14:53 re: #182338 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Beszéld meg az importtuninggal hogy ha nem jó akkor vissza tudod-e küldeni a dugattyúkat, meg a gyűrűket. A csapszeg ugyanaz tehát össze tudod rakni a régi hajtókarral a gyűrűk ugyanazok, egyedül a dugattyú magassága lehet kérdéses de sehol sem találtam méretet róla. De ha megjön az új akkor megméritek és látod hogy ok vagy sem.
2021. február 10. 13:25:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #182343 

#182339 -Törölt felhasználó- 2021. február 10. 13:14:03 re: #182337 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nos, ez így van, de ez a gyengék fegyvere. :D A bontott motor is egy olajzabáló kaka lesz újabb 100eft-ért.

A bontott motort szeretném elkerülni, ezért keresem azt aki már esetleg megjárta ezt az utat.
2021. február 10. 13:20:18: megválaszolva grego +  által, → #182341 


2021. február 10. 13:16: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#182338 -Törölt felhasználó- 2021. február 10. 13:11:38 re: #182336 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A gyári szett 250e ft, a közepes költségű megoldás az, hogy Pál bácsiék gyártanak hozzá hasonlót tokkal-vonóval 120e-ért vagy a lent említett szettek valamelyike az importtuning-tól kb 50-ért, de akkor ugye faragás. Tekintve, hogy az autó szinte eladhatatlan ennyi km-rel, plusz most már megvettem hozzá a felújított váltót, megcsináltattam a hengerfejet és egy rakás új alkatrészt is vettem a motortérbe és az első futóműbe, fékbe már nincs kedvem több pénzt a kidobni, viszont a motort össze kell raknom.
2021. február 10. 13:14:53: megválaszolva Tonx +  által, → #182340 

#182337 grego +  2021. február 10. 12:59:00 re: #182336 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szerintem egy bontott motor bele olcsóbb mint ez a móka.
2021. február 10. 13:14:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #182339 

#182336 -Törölt felhasználó- 2021. február 10. 12:56:17 re: #182335 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A manual szerint az illesztési hézag max 0.05mm. Nekem 0.14mm, szóval egy szett új gyűrű nem lenne tartós megoldás, mindenképpen fúrni kell. Ráadásul a gyűrűhornyok is ki vannak verődve, szóval igazából, mint halottnak a csók lenne...


2021. február 10. 13:11:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #182338 
2021. február 10. 12:59:00: megválaszolva grego +  által, → #182337 


2021. február 11. 04:20: Szerkesztve admin +  által, megtekintés

#182335 grego +  2021. február 10. 12:47:28 re: #182334 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
olajfogyi miatt nem elég csak gyűrűt cserélni?
Ok hogy sok a km, de na.
2021. február 10. 12:56:17: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #182336 

#182334 -Törölt felhasználó- 2021. február 10. 12:44:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello! Cserélt már valaki d14z6-ban dugattyút? Ha igen, milyet varázsolt bele?
Ez a motor maga a csoda, se csapágyak, se dugattyú nincs hozzá, csak ugye a gyári, de az meg nem 'kicioccó'.
A gyári PLA-GO dugattyúhoz hasonlót sem használ egy D-s motor sem, szóval azt sejtem, hogy a faragás marad mondjuk PHX-G (D14Z2) vagy PSL-KO (D17A1)-val, de mielőtt nekiállok, hátha tud valaki jobb megoldást. Tud? :)

Amúgy a motor 480ezret ment és ment is volna gond nélkül, de már nem bírtam idegekkel az olajfogyasztást.
2021. február 10. 12:47:28: megválaszolva grego +  által, → #182335 


2021. február 10. 12:46: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#124526 Tonx +  2021. február 8. 13:04:29 re: #124525 (Czimby + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez is van nekem. Mondjuk akkoriban még csak 30e volt. Lát mindent de nem mindegyik autónál. Újabb civic-el 9gen már gondjai vannak az élő adatokat megjeleníteni. Viszont törölni lehet vele és a hibákat is kiolvassa. Frissítés nincs hozzá. Ha ilyesmi kell akkor inkább ilyent keress. Ez gyári szoftveres és azért jobb mint az icarsoft, viszont nem hivatalos.

#124525 Czimby +  2021. február 8. 12:29:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hondához van valami ajánlott OBD diagnosztikai kütyü?
7-8gen Civic és Accord, valamint egy Jazz van a haveri körben ezeket kellene tudnia nagy néha kiolvasni.
Olyan lenne jó ami nem csak a motorvezérlőt "látja" hanem más vezérlőket is ABS stb.

Vagy létezik olyan ami visz szinten minden autót, mert akad még egy csomó konszernes is az ismeretségi körben.
Meg a sok Bémjemvé a menő haveroknál [SMIL:/szetvert.gif]


Ezt néztem Hondához
2021. február 8. 13:04:29: megválaszolva Tonx +  által, → #124526 


2021. február 8. 12:31: Szerkesztve Czimby +  által, megtekintés

#124524 Tonx +  2021. február 7. 15:26:29 re: #124523 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szétugrott a fűtésegység. Vagy csak kiakadt a bowden ami állítja az elosztót. Vagy másik irányba forog a motor?

#124523 -Törölt felhasználó- 2021. február 7. 13:53:48    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Van egy 1,7 CTDi 7gen civicünk. Nem ment a fűtésventilátor. Tettem bele egy másikat (bontottat). Azóta megy, veszi a fokozatokat, DE nem jön a levegő semelyik légkiömlőn. Van valami tippetek, hogy mi lehet a gond?
2021. február 7. 15:26:29: megválaszolva Tonx +  által, → #124524 

 << eleje | 2514 | 2513 | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | 2507 | 2506 | 2505 | 2504 | 2503 | 2502 | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.36, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.045 mp, 9 query