Tudja valaki, hogy digitális szervízkönyvet hogy tudok megnézni?
A honda oldalán azt írják, hogy csak hibrid és elektromos modellekhez áll rendelkezésre.
Pedig nekem határozottan digitális szervízkönyv van a jazzhez is és a tourerhez is.
2022. szeptember 21. 19:51:37: megválaszolva Tonx + által,
→ #124993
Sziasztok! 1.gen. CR-V hajtásában elől vmi kattog, már lassú fordulaton is. Kardán levéve, így is. A kerekek levegőben, indítva (automata), akkor is, motorféknél fémes surlódó gang. Fékezfe minden kerék fordulatnál érzek egy ellenállást. Van valakinek ötlete, tapasztalata?
2022. szeptember 19. 09:21:18: megválaszolva bali + által,
→ #124991
Utóbbi sztoriban az az érdekes, hogy a két hátsó lámpatakaró fedél élétől kezdődnek a folyásnyomok, lefelé. Viszont, esőt követően eddig egyszer sem volt közvetlenül nedves az a felület, sem az alatta lévő csomagtartó rész. Ellenben ami szembetűnő, hogy enyhén párás, dohos szag van ilyenkor belül az autóban amíg ki nem szárad, szóval valahol biztos bejut a nedvesség.
Igen, a folyamatot már álmomból felkeltve is tudom.
De mivel már minden hozzá kapcsolódó elemet leteszteltem vagy kicseréltem és utána minden alkalommal végig mentem a feltanítási folyamaton, már nem tudom mihez nyúlhatnék.
Nem hiszem hogy ez így normális hogy ezzel kellene együtt élni!
Csak próbálom elkerülni hogy egy nagy Honda szervizben vastagon megvágjanak.
De lassan már ez sem érdekelne, csak legyen jó!!!
Vagy megtanulja a diagnosztika által, vagy manuálisan kell. Üzemmeleg motornál (minimum 3x kapcsoljon be a ventilátor) ECU biztosítékot kiszedni várni 30 másodpercet vagy 1 percet, visszarakni és alapjáraton járatni 10 percig, úgy hogy minden elektromos fogyasztót le kell kapcsolni klíma rádió se menjen. Nem kell forgatni nem kell semmit bekapcsolni. Aztán elvileg ezek után tudnia kellene már. Ettől függetlenül lehet hogy mégsem tanulja meg. Ilyenkor vagy együtt élsz vele vagy elkezdesz mindent kicseréni ami befolyásolja az alapjáratot. Nekem is magas és nem tudom visszaállítani, pedig gyári diagnosztikával is próbáltam launch-al is, manuálisan is. Mégis magas, pedig én csak a pillangószelepet takarítottam ki és azóta szar lett. Előtte kicsit alacsony volt most túl magas. Statisztikailag nézve tökéletes.
Köszönöm! De ezért is írtam bele hogy már, mind manuálisan, mind computeresen fell lett tanítva és nem hozott javulást. Mivel ez facelift előtti, így mondták hogy annak nehezebben tanulja fel manuálisan. Ezért vittem el egy Hondákkal foglalkozó szervizbe. Ott azt mondták hogy még mennem kell vele vagy 500km-t hogy biztosan feltanulja.
Azóta kb 1500km-t mentem vele és láss csodát, nem tanulta fel.
2022. szeptember 10. 21:52:18: megválaszolva Tonx + által,
→ #124987
Sziasztok!
Az alany egy 8.gen ufo, R18A2.
Jelenleg már túl vagyunk a fojtószelepház, EGR, légtömegmérő tisztításon.
Oxigénszenzorok is le lettek tesztelve, A gyertyák 3 hónapja lettek cserélve.
Fojtószelep manuálisan és gyári programmal is fel lett tanítva!
Szűrők, olaj 2000km-el ezelőtt lettek cserélve.
A hibajelenség: Alapjáratról pillanatnyi gázadásra felugrik a fordulat majd vissza esik 800-ra és rögtön vissza is emeli 1500-1800-ra, majd ezt még egyszer megismétli mielőtt beállna alapjáratra. Ezt menet közben is produkálja. Ezzel összefüggésben menet közben ha üresbe teszem, az alapjárat 1500-ra áll be (az előző jelenségekkel együtt) és csak akkor áll be az alapjárat a normális 800-ra ha a kilométeróra "0"-án van.
Valaki találkozott már ezzel a hibával?
Köszönöm a válaszokat! Videó Videó 2
2022. szeptember 10. 20:18:16: megválaszolva Tonx + által,
→ #124985
20006-os Honda civic VIII gen. (R18A2 - FD7 ) - hez hol tudok venni MÉRETHELYES első ablaktörlő lapát szettet.
Ugyebár van rajta egy speciális "díszléc" ami specifikusan tud csak bepattanni maga a lapát felületébe.
Amit eddig találtam (és sajna egyet meg is vettem) arra nem tudom felrakni az eredetiről levett kis "diszburkolatot".
Köszi a segítséget.
üdv
Szabolcs
Annyi hogy valamive a nívó fölé lett töltve ,de nem foglalkoztam vele.Az vissza lett engedve felső alá, 2x próbáltam és nyomott még füstöt, de lehet kell pár km neki.
Sziasztok! Rég jártam itt, eddig semmi bajom nem volt az autóval (7gen 2005 2.2 i-CTDi Sedan) viszont most sajnos van nem is kicsi...
Leállt a turbóm, P1237 (fuel pump secondary malfunction) és elkezdett villogni az izzitást jelző (check engine nem jött fel).
Ezután elkezdett rángatni is.
Külföldi fórumokon láttam, hogy ez akár a gázolajszűrő is lehet, azt kicseréltem, töröltem a DTC-t, nem is jött azóta vissza semmilyen hibakód, viszont a turbó továbbra se megy. Rángatás megszűnt. Turbó csontszáraz amúgy, semmi fura folyás nincs a motortérben. Olajat viszont megzabálhatta mert alatta nincs folt viszont után kellett tölteni majdnem a felét... Utóbbi időben ritkábban ellenőriztem szóval nem tudom, mennyi ideje volt elégetni...
Semmilyen hibakódot nem ir azóta hogy cseréltem a gázolajszűrőt, csak érezhetően beragadt ebbe a limp-módba. 1-2 fokozatban engedi 2000 rpm fölé is, de afelett nem. A csere végén mikor inditottam tegnap, nyomtam egy kövérebben, utána mikor hátra mentem a csomagtartóhoz, láttam, hogy a padló csupa korom... Tudtok Bp-en és környékén valakit aki rá tudna nézni rendesen? Köszi a segitséget előre is!
2022. augusztus 30. 10:42: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Sziasztok! Adott egy b20z1 motor 320 e km el ami újkora óta 5w40 olajat kap,viszont a mostani olajcsere után (picit nívo fölé sikeredett, tescoban vásarolt total 5w40) 1 héttel ,hoszabb lassú menet után (1-2es ben kb 5-10km/h földút) vagy 1-2 perc alapjáraton való járatás után nagyobb gáz adásra komoly kéket nyom,ha simán menetközben gyorsítok akár elforgatva akkor nincs füst.Ha pl. be indítom es úgy nyomok neki nagyobb g.fröcsött akkor sincs semmi ,de ha járatom es ugy akkor már van! Szelepszár szimering lenne?
Köszi!
Sziasztok!
Adott egy 7. gen 1.4 90 LE benzines Civic. Melegben olyat csinál néha, hogy mintha leállna a motor (nem áll le) és nem megy semelyik sebesség fokozatban. Újraindítás után megint megy, de van hogy csak pár 100 métert és megint megáll, de van, hogy 200 km-en sem. Mi lehet a baja szerintetek?
Segítséget előre is köszönöm
Az előbbihez kellene egy barna kulcs is, de gondolom az sincs már meg.
Utóbbihoz sok pénz, első lehetőség P30 vagy P28 írt ECU átalakító kábel, és akkor nem kell többé immobilizer, vagy rendes ecu immo kulcsok, zárak, gyújtáskapcsoló. De első körben a bontókat hívd végig.
Kell hozza gyujtaskapcsolo kulcscsal es valaki hozzaprogramozza az autohoz vagy kell gyujtaskapcsolo kulcscsal+ECU +immo ami mukodik egyutt...
Barmelyik megoldas erdekel
Hahooo segítséget szeretnék kérni adott egy 2002 1.4 jazz enyhén balesetezett és azóta nem indul be a motor. Letilt én az ütközésgátlóra gyanakszok vagy hogy hívják azt a műszerfal alatt van valahol annak a gombja? Vagy egyenesen az ecu tölt ilyenkor le?
Sziasztok. Egy kis infót szeretnék kérni...
N22A1 és N22A2 között mi a különbség? N22A1 motoros Accordokat néztem,ill. N22A2 motoros Civiceket.
Ha jól tudom,az Accord N22A1 DPF mentes(jól tudom???)
A 8 gen Civic N22A2 2007-es elképzelhető,hogy már DPF-es?
Ha a két motor több ponton különbözik,melyik a javasoltabb?
Köszönöm előre is????
Sziasztok! Egy 8. generációs 2009 évj. Honda Accord 2.4-es manuális váltós autó tulajdonosa vagyok és a véleményeteket szeretném meghallgatni. Talán közületek is járt már valaki hasonló cipőben.
A klíma rendszer rakoncátlankodik. Egy bizonyos külső hőmérsékletig kifogástalanul működik, viszont amennyiben a külső hőmérséklet kb. 25 fok fölé emelkedik és mondjuk lendületesebben vezetek és növelem a teljesítményszintet, akkor a klíma már nem üzemel megfelelően.
Szerelő már látta. Rendszerben elegendő a hűtőközeg töltöttség, klímakompresszor működik, behúzó mágnestekercs rendben.
Első körben Ti mire gondoltok?
2022. augusztus 9. 09:28: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Nálunk a ranger volt olyan, h időnként a jobb 1-ben ülőt beborította egy pohár vízzel!
Tényleg nem egy-két csepp, hanem amikor úgy gondolta, belocsolta az "anyóst" 1 deci vízzel!
Tök új korától kezdve...
Az simán lehet, amit grego ír, de nálunk anyám 8gen-jénél akkor volt ilyen, amikor az első ablakokról le lett szedve a fólia, mondanom se kell, szarul. És így az üvegfelületen maradt ragacsréteg adott ki ilyen szenvedő/vonyító farkashorda hangot, durva volt.
Féktisztítóval leszedtük, megszűnt.^^
Civic FK2 esetében az első ablakok lehúzásánál jelentkező visító hangot lehet valamilyen úton módon orvosolni?
Mindkét oldalról jön, brutális hangerővel. Konkrétan olyan mintha sztereóban menne a disznóvágás, nagyon durva.