HONDA fórum
2024. május 4. szombat, 13:54,  Mónika, Florián Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2523 | 2522 | 2521 | 2520 | 2519 | 2518 | 2517 | 2516 | 2515 | 2514 | 2513 | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#139388 Yakumo +  2023. január 9. 19:50:29 re: #139384 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valszeg igen, ez kuplung(tárcsa) csúszása. Ugyanezt csinálta nekem az én Accord-om (7gen 2.0) kuplung csere előtt és ugyanúgy fel volt már keményedve az egész. Amikor kiszedték, szépen meg is nézhettem, hogy mennyire meg volt már kopva a tárcsa. (szinte semmi réteg nem volt már rajta, durva volt)

Gyári szett ilyenkor ajánlatos azért, de az Aisin se egy rossz márka, sőt. Általában a gyári előtt helyezkedik el árban és minőségben, pl. a Toyota (szervizek) is azt használja nagyrészt, ha nem gyárit tesznek be. (és általában nem, mert a Toyotánál tényleg rohadt nagy különbség van árban a gyári és akár az Aisin között)

De azért nézz körül árban a gyárival kapcsolatban még, ha tudsz. [SMIL:/smile1.gif]
2023. január 10. 14:35:08: megválaszolva Czimby +  által, → #139391 

#139387 Kázmér +  2023. január 9. 19:46:31 re: #139386 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó, de ennyi erővel kúrva sok bazárt ki lehetne cserélni egy autón... [SMIL:/smile2.gif]

#139386 Yakumo +  2023. január 9. 19:43:37 re: #139385 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem kell, de ha már szét van dobva, akkor, mivel anyagárban nem akkora tétel, lehet cserélni ezeket. Mert ha később beszarnának, akkor emiatt viszont nem gyenge pénzkidobás (és/vagy munka) szétszerelni az egészet.

(de amúgy amikor én cseréltettem kuplung szettet az Accordban, akkor ezekre csak rá lett nézve és mivel rendben volt, nem voltak cserélve és minden jó volt)
2023. január 9. 19:46:31: megválaszolva Kázmér +  által, → #139387 

#125087 ateszWRC 0  2023. január 9. 19:28:57 re: #125086 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Emlékeim szerint 4 éves,21 nyarán állítottam a feszességén, mert akkor párásabb időben sivított induláskor, ezt azóta is csinálja, de a feszültség jó akkor is.
2023. január 9. 19:57:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #125088 

#139385 Kázmér +  2023. január 9. 19:27:18 re: #139384 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Neked benyás van ugye?
Mert dízelhez van komplett kuplungom.

De miért kellene kuplung cserekor főt. szimmeringet meg azt a fém gyűrűt cserélni? Nem is hallottam még ilyet...
2023. január 10. 14:29:31: megválaszolva Czimby +  által, → #139390 
2023. január 9. 19:43:37: megválaszolva Yakumo +  által, → #139386 

#139384 Czimby +  2023. január 9. 16:32:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyobb terheléskor(emelkedőn indulás pl) fémes búgó hang jön az autóból.
Mivel a kuplung pedál már egy ideje kemény kuplungra tippelnék. (HA hülye vagyok javítsatok ki)

Ahogy nézem a gyári szett Zsemitón 180 ami elég húzós, viszont Fb-n láttam, hogy az Aisin dobozban is HONDA feliratos cucc van.
Valaki rakott már be innen Aisin-t?

Másik kérdés, hogy a lendkereket ilyenkor érdemes felszabályoztatni ha jól sejtem.
És a főtengely szimeringet + a nyelestengely vezető fém gyűrűt is érdemes cserélni.

Van még valami amire érdemes figyelni?
2023. január 10. 08:24:46: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139389 
2023. január 9. 19:50:29: megválaszolva Yakumo +  által, → #139388 
2023. január 9. 19:27:18: megválaszolva Kázmér +  által, → #139385 

#125086 Yakumo +  2023. január 8. 22:48:37 re: #125085 (ateszWRC 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen idős amúgy a szíj? (nem írtad és tényleg érdekelne, hogy mennyi idő után csinál ilyet)
2023. január 9. 19:28:57: megválaszolva ateszWRC 0  által, → #125087 

#125085 ateszWRC 0  2023. január 7. 21:46:12 re: #125084 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Köszönöm a válaszod, fura, hogy ilyen könnyen megcsúszik a szíj, pedig Conti van rajta, más autóknál nekem ez vált be a legjobban. De ha van más márkával jó tapasztalat, szívesen fogadom.

Az önindító meg akkor elmegy felújításra, végülis 20 éve szolgál az autóban, lassan ideje.
2023. január 8. 22:48:37: megválaszolva Yakumo +  által, → #125086 

#125084 Yakumo +  2023. január 7. 17:13:44 re: #125083 (ateszWRC 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ilyen szíj csere öcsémnek volt mostanában a Jazz-ben, kb. ugyanezek a tünetek, főleg szutykos időben "zenélt" neki szépen, meleg/száraz időben semmi. Csere. (Meg is oldotta természetesen)

Az önindító meg: Ilyenre a K20-as önindítók hajlamosak, hidegben "prüszkölnek" szinte akármit csinálsz. CTR, Accord 2.0, Stream, ezeknél mind tapasztaltam ezt.

De az 1.4 7gen Civic-emnél ilyen sose volt, (14 évet volt nálam egy) azt gondolnám, hogy az 1.6-nál se természetes ez, javítani, felújítani kell a lelkemet, ez van. (de konkrét tippet nem tudok sajnos konkrét tapasztalat híján)
2023. január 7. 21:46:12: megválaszolva ateszWRC 0  által, → #125085 


2023. január 7. 17:14: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#125083 ateszWRC 0  2023. január 7. 15:10:03    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Kis segítséget kérnék, hogy találkozott-e valaki hasonlóval, és mi lehet a megoldás. 2003-as Civic EU8, 1.6 benzin d16 automata, 180 000 km. Esős időben néha olyan, mintha megcsúszna a hosszbordásszíj néhány másodpercre, és lemegy a feszültség ilyen 11 volt környékére. A lámpán is látszik, hogy gyengébben világít, és visít is az ékszíj. Száraz időben gond nélkül működik, nem jelentkezik ez a probléma.

Másik kérdésem még az önindító lenne, néha nem húz vissza elég hamar a behúzótekercs, és egy kicsit ilyen prüszkölős hangja van. Elég lehet egy takarítás, vagy felújítás, vagy inkább új alkatrész vásárlása? Utóbbi esetben mi az ajánlott?

Köszönöm!
2023. január 7. 17:13:44: megválaszolva Yakumo +  által, → #125084 

#125082 alfredoek3 +  2023. január 1. 00:47:12 re: #125081 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Koszonom.

#125081 Tonx +  2022. december 31. 21:10:59 re: #125078 (alfredoek3 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
A hibakódot a checkengine lámpa mutatja. A többi riasztó vagy tényleg nagyon gyenge aksi lehet.
2023. január 1. 00:47:12: megválaszolva alfredoek3 +  által, → #125082 

#125080 alfredoek3 +  2022. december 31. 19:05:45 re: #125079 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Volt benne, de ki van iktatva, 10 eve igy mukodik, de szet kell bontanom, ha ez nem gyari hibavisszajelzes. BUEK

#125079 grego +  2022. december 31. 14:15:09 re: #125078 (alfredoek3 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Van benne utólagos riasztó?
Az szokta úgy villogtatni egyszerre a két indexet és a visszajelzőt is. Lehet az döglött meg benne...
2022. december 31. 19:05:45: megválaszolva alfredoek3 +  által, → #125080 

#125078 alfredoek3 +  2022. december 31. 10:57:44 re: #125077 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A muszerfal index visszajelzo vilagitasra gondoltam, hogy gyari hibakod visszajelzes lehet, de sajnos mas forumon se nagyon van hozza erto ugy latom, majd szetboritom a gepet es kiderul.
Amugy teker uzemanyag szivattyu mukodik, immorol nem tudok semmit.
2022. december 31. 21:10:59: megválaszolva Tonx +  által, → #125081 
2022. december 31. 14:15:09: megválaszolva grego +  által, → #125079 

#125077 czizs +  2022. december 30. 12:05:23 re: #125076 (alfredoek3 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Erre nem nagyon lehet mit írni:)

Mikor világít a két index, meg a lámpa? Milyen lámpa?

Önindító teker? Ha nem, akkor többek között lehet akku, önindító, immo, stb. Az hogy lámpa világít attól még lehet, hogy nincs annyi erő az akkuban, hogy megtekerje az önindítót.

Ha az önindító teker, de nem indul, hát akkor meg gyújtás, benzinpumpa, immó, stb.
Biztosítékokat átnézted?

Mit jelent az, hogy régi a benzin? 100-as benzint karburátoros autóban is indítottunk 4 év állás után, igaz kínszenvedés volt. De haverom fűnyírója már 1 tél állás után sem indult 95-ös benzinnel.
2022. december 31. 10:57:44: megválaszolva alfredoek3 +  által, → #125078 

#125076 alfredoek3 +  2022. december 28. 17:57:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Hosszu allas utan inditottam volna Integrat es nem kel eletre. A muszerfalon vilagit mindket index visszajelzo es a hatso lampa is, benzin regi benne. Mi lehet a gond? Koszonom a segitseget.
2022. december 30. 12:05:23: megválaszolva czizs +  által, → #125077 

#125075 -Törölt felhasználó- 2022. december 17. 22:54:52 re: #125074 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem gyári került bele, annak 180e lett volna darabja..
Igen kerékcserével kezdtük a szervizt, az első-hátsókat felcseréltük így az kilőve, ha pedig a kerékcsapágy lesz az lassan úgy is elkezd majd morogni, azt már megvárom.
Vagy gondoltam még a motortartó bakokra, de egyelőre akkor marad így aki eddig próbálta az autót nem is vette észre annyira minimális a rázás, mindenesetre furcsa, hogy csak 2esben csinálja.
Köszi a segítséget! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]

#125074 White +  2022. december 17. 21:08:47 re: #139381 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyári féltengelyt rakattál be? Nem szabad, hogy rázzon utána.

A difi, max búg, az nem ráz.

Ha még ráz, akkor kerékcsapágy, kerék, gumi irányba indulnék el. Téli - nyári szettel stb ki tudod próbálgatni.
2022. december 17. 22:54:52: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #125075 

#139381 -Törölt felhasználó- 2022. december 17. 00:06:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Cseréltettem féltengelyeket mert kigyorsításnál 2000-es fordulat körül rázott az autó.
Sokkal jobb lett, de kettesben még picit érezni..
Lehet a difinél is ki van kopva, érdemes azt piszkálni, volt valakinek hasonló tünete?
2022. december 17. 21:08:47: megválaszolva White +  által, → #125074 

#125073 Yaroslav +  2022. december 15. 22:38:21 re: #125071 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi!
Számítottam is rád, mert tudom, hogy jópár EP-t használtál! ;)
De valahogy nekem bűzlik a sztori. Két külön konzolon jöttek a hibák, és tök egyszerre.
Túrom még a netet, meg megköszönöm a további ötleteket is!
Ha van fejlemény megosztom!

#125072 grego +  2022. december 15. 22:28:33 re: #125071 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ezt mondom én is.

#125071 Yakumo +  2022. december 15. 21:35:41 re: #125070 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hát pedig az izzók kiégnek, mert olyanok. Sőt, amikor halálukon vannak, akkor ha megbaszkodja őket az ember, (első lámpabúrákra is akár kicsit ráütsz ha nem égnek) akkor sokszor visszajönnek egy időre, de ez már a haláltusa. Aztán végleg annyi egy idő múlva.

Nekem 14 évig volt 7gen, természetesen annál is volt műszerfalban izzó csere.
Egy tipp, ha viszont már megbontod, akkor érdemes minden izzót kicserélni, mert úgyis sorban meg fognak halni szépen. (főleg ha így hagyod, akkor a kiégettek szépen viszik magukkal a többit is majd...)

Ettől függetlenül lehet nálad valami más elektromos gebasz, de nem hinném. Persze hallgass meg mást is, nem vagyok szentírás, csak ezt gondolom, meg ezt tapasztaltam a sajátomnál is. [SMIL:/smile1.gif]
2022. december 15. 22:38:21: megválaszolva Yaroslav +  által, → #125073 
2022. december 15. 22:28:33: megválaszolva grego +  által, → #125072 

#125070 Yaroslav +  2022. december 15. 21:01:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

7 gen civic (EP3) műszerfali és középkonzoli háttérvilágításnál a semmiből ma az alábbi képeken látható hiányosságok merültek fel. Kora délelőtt mentem vele, nem rémlik, hogy hiányzott volna vmi, majd letettem mélygarázsba. Odaúton töltöttem ablakmosót mert kifogyott, és sikerült az elején valamennyit az ABS kockába menő kábelköteg gégecsövére locsolni, de már meleg volt a motor, meg mentem is tovább, így az gondolom hamar kiszáradt. Nem hiszem, hogy köze lehet hozzá, de ez volt az egyedüli rendkívüli esemény, így azért megemlítem.
Aztán már sötétben ültem vagy 30 percet a pesti dugóban, de nem rémlik onnan sem, hogy gebasz lenne, bár ott azért sok a szórt fény. Lényeg, hogy M3-as külső szakaszára kiérve tűnt fel, hogy vmi nem okés. Jobb oldali műszercsoportnál minimális háttérvilágítás, belső keringetés és hátső szélvédőfűtés háttérvilágítás nincs és a hőmérséklet állító tekerő háttérvilágítása is halványabb szerintem mint kéne lennie. Funkció visszajelzők és a funkciók is működnek, a műszeren is kivillan majd elalszik az ABS, EPS lámpa gyújtásra.
Ami még fura, hogy a hátsó fűtés háttere pár nyomogatásra visszajött, mint az az egyik képen is látható, de leállítás majd újraindítás után megint sötét és nem is akar életre kelni.
Néztem gyorsan pár videót az esetleges izzócserékről, de valahogy nem hiszem, hogy ott a baj, mert túl sok a jelenség egyszerre.
Bármi ötletet, tanácsot szívesen fogadok!
Előre is köszi!








2022. december 15. 21:35:41: megválaszolva Yakumo +  által, → #125071 

#125069 Newdesign +  2022. december 14. 12:37:52 re: #125068 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Közben má rájöttem, hogy ott egy kis víz át-áramlás lehet, kvázi fűtés, ja.
Ezért szokott baszakodni az alapjárat, ha súlyosan kifogy a hűtővíz a kocsiból...

De hogy a fasz kivan, hogy egy kis ez-az, néhány 1 grammos gumitömítés, azt (unix szerint) 25ezer.... :D

#125068 grego +  2022. december 14. 12:33:37 re: #125066 (Newdesign + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 19-es is kap vizet de az csak a fűtés miatt van, hogy ne jegesedjen el.
2022. december 14. 12:37:52: megválaszolva Newdesign +  által, → #125069 

#125067 grego +  2022. december 14. 12:32:31 re: #125066 (Newdesign + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Rendesen ki kell légtelenítve?
ha levegő szorul a 15-ös csöveibe vagy magába a testbe akkor szarul érzékeli a hőmérsékletet és hidegebbnek gondolja azért nem zár be teljesen.
Amúgy lehet rajta állítani, a 2-es alátét feletti fedelet le lehet venni és alatta van az állító csavar.

https://www.youtube.com/watch?v=2n8KZqqSEaY&ab_channel=Nx2ove
ride

#125066 Newdesign +  2022. december 14. 12:18:15 re: #125065 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ahhaaa... Elképzelhető, hogy ott (15nél) is lesz akkor a baj. Igazából az egész azzal kezdődött, hogy hengerfejeztük a verdát még szeptemberben. Nyilván víz leenged stb.. Aztán amikor kész lett, észrevettem, hogy bőven magasabb a hideg üzemi fordulatszám, mint amilyen volt, de kb leszartam mostanáig. Tegnap reggel viszont azt is észrevettem, hogy éppen egy picit ragad a pedálom alapjáratnál, na mondom, fojtószelep takarítást pik pakk megcsinálom, kitakarítottam, meg fújtam karburátortisztítót az alapjárati megkerülő csatornába is. Este meg hazaérek, bemelegedve a motor, azt nézem, hogy f@szom mit ingadozik nekem 1200nál az alapjárat...

Mondom akkor ez nem volt jó ötlet (pedig csináltam többször is így)... Kb itt járok most...
De a kétféle tünet lehet már meg összefügg...
Rendelek pár tömítést, aztán akkor leszedem a fojtószelep házat.... Az a baj, hogy 20as tömítést már nem hoz a katalógus, amit nem biztos, hogy szét is kell szedjek amúgy..... Bár ott is látni vélek valami vízcső csatlakozást...
2022. december 14. 12:33:37: megválaszolva grego +  által, → #125068 
2022. december 14. 12:32:31: megválaszolva grego +  által, → #125067 

#125065 grego +  2022. december 14. 10:03:05 re: #125064 (Newdesign + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A 15-ös akkor működik amikor hideg a motor illetve bemelegedési fázisban van. Ha bemelegedett a víz, akkor ez teljesen lezár és nem működik többet. Mivel az egy mechanikus szerkezet (kb úgy működik mint a termosztát) egy idő után elkoszolódik és elállítódik és ilyenkor nem zár be rendesen. Ezért mikor a 19-es átvenné a szerepet akkor nem tud rendesen szabályozni mert a 15-ös még enged át levegőt és ezért ingadozik az alapjárat.
2022. december 14. 12:18:15: megválaszolva Newdesign +  által, → #125066 

#125064 Newdesign +  2022. december 13. 21:06:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv mindenki.

A biztonság kedvéért megkérdezem (kissé paradox - a "biztonság kedvéért neten kérdezni :D " ).
Esi szívósor robbantott kép:
ITT

A rendes alapjárat szabályzó a 19es... Remélem jól gondolom. A 15-ös meg nem tudom, a klímához kell, "gyors alapjárati szelep" az tud neki még levegőt adni, vagy én nem is értem minek bonyolították meg két alapjárati állító motorral... De ez most mindegy...

A lényeg, hogy le akarom venni a 19et, meg kitakarítani, mert ha bemelegszik a kocsi akkor ingadozik az alapjáratom egy kicsit..

(Hűtővíz van a kocsiban..., az jó...)
2022. december 14. 10:03:05: megválaszolva grego +  által, → #125065 

#125063 Lbalázs +  2022. december 12. 15:04:00 re: #125061 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, lehet! :)

#125062 grego +  2022. december 12. 15:03:34 re: #125060 (Lbalázs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha valamikor Pesten jársz vele akkor rá tudom dugni a gyári műszert és megnézni mit mond.

#125061 Tonx +  2022. december 12. 15:02:04 re: #125060 (Lbalázs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet a diagnosztikával kellett volna kezdeni. Elég intelligensek már, megmondják hogy mi a bajuk.
2022. december 12. 15:04:00: megválaszolva Lbalázs +  által, → #125063 

#125060 Lbalázs +  2022. december 12. 15:00:27 re: #125059 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Talán a héten rá tud nézni a szereplő, csak gondoltam hátha van ezeknek valami tipikus hibája... :)
2022. december 12. 15:03:34: megválaszolva grego +  által, → #125062 
2022. december 12. 15:02:04: megválaszolva Tonx +  által, → #125061 

#125059 Tonx +  2022. december 12. 14:58:43 re: #125058 (Lbalázs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hibakód mit mond?
2022. december 12. 15:00:27: megválaszolva Lbalázs +  által, → #125060 

#125058 Lbalázs +  2022. december 12. 14:58:01 re: #125056 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kicseréltem az elektronikát, egy hetet ment és újra kivillant... Mi lehet a rossz?
2022. december 12. 14:58:43: megválaszolva Tonx +  által, → #125059 

#125057 Tonx +  2022. december 12. 14:49:29 re: #125055 (Lbalázs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha sokat pörgeted emelt fordulaton álló helyben akkor kivillan mint mindegyik 7gen civicnél.

#125056 grego +  2022. december 12. 14:17:08 re: #125055 (Lbalázs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
EPS lesz az, azaz elektromos kormányszervó.
2022. december 12. 14:58:01: megválaszolva Lbalázs +  által, → #125058 

#125055 Lbalázs +  2022. december 12. 14:06:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
2003-as 1,7 diesel civic-en ki villant az ESP lámpa. Elektromos szervezet vissza jelző és nem is működik.Ha valakinek ez a típus van és találkozott ezzel a jelenséggel kérem írja meg mi volt a problémája, köszönöm!
2022. december 12. 14:49:29: megválaszolva Tonx +  által, → #125057 
2022. december 12. 14:17:08: megválaszolva grego +  által, → #125056 

#125054 Ferko1 +  2022. december 9. 20:08:36 re: #125053 (Ferko1 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
megoldva...

#125053 Ferko1 +  2022. december 1. 13:16:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Feleségemnek van egy 2003-as EP1 Civic, olyan gondja lenne, hogy a hűtővíz szivárog a tűzfal és a blokk között. Van ott vmi fémcső ami a termosztáttól megy hátra, elég rozsdás,gondolom ott lehet a hiba. Esetleg vki tudja,cserélte milyen csövet vegyek oda?

Köszönöm szépen előre is!
2022. december 9. 20:08:36: megválaszolva Ferko1 +  által, → #125054 

#139377 -Törölt felhasználó- 2022. november 24. 16:36:22    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

A nemrég vásárolt Accordomban szerettem volna hűtőfolyadékot cserélni mikor láttam, hogy a hűtősapka szét van törve belül a darabkáinak fele pedig hiányzik.
A rugó szerencsére elakadt, azt ki tudtam halászni..
Kérdésem, hogy át tudnak ezek a darabkák jutni a hűtőn és a vízpumpába, motorba is bekerülhettek már?
Vagy elég lehet a hűtőt kivenni, kirázni fejjel lefelé mondjuk, mert ott lehetnek ezek a darabkák a hűtő tetejében?

Előre is köszi a választ.

#125052 Gladiator +  2022. november 24. 01:27:28    ‹›  0 | rejt
S.O.S pls

6 gen civicbe akkucsere után irtó mélyre ejti a fordulatszámot amikor menetközben kinyomom a kuplungot, néha még le is fullad..
Néha jobb néha rosszab, de konstans sz@r,
Neten valami "re-learn"-t emlegetnek, de hátha valaki kapásból tudja megoldást :)
Köszi előre is

#125051 Yakumo +  2022. november 17. 21:14:29 re: #125050 (guldenius 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az eredeti (gyári) lámpán valahol tuti van Honda felirat vagy logó. Az utángyártottaknál értelemszerűen nincsen.

#125050 guldenius 0  2022. november 17. 20:07:21    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

2004-es 7.gen Civic első fényszóró már többször is volt polírozva, most ősszel ismét szükséges.
De közben találtam egy bontott komplett fényszoró vásárlási lehetőséget.
Kérdés: hogyan mehetek biztosra, hogy valóban eredeti HONDA fényszórókat adnak nekem?

Előre is köszönöm!
2022. november 17. 21:14:29: megválaszolva Yakumo +  által, → #125051 

#125049 -Törölt felhasználó- 2022. november 17. 15:26:26 re: #125047 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, ettől tartottam, hogy csak a gyári lesz a megoldás, de az újak elég brutál áron vannak (ha jól láttam, kb. 250e/db).
A bontottól meg eléggé tartok, ráadásul nem is találtam sehol.

#125048 -Törölt felhasználó- 2022. november 17. 15:24:31 re: #125046 (kecsee 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi, a felniket már centíroztattam, sajnos nem segített. Tuti, hogy a féltengely a probléma, mert csak akkor ráz, amikor gázt adok.

#125047 White +  2022. november 16. 20:47:48 re: #125044 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyári féltengely.

Ez a kerék rázás általában 80-100 között szokott lenni. Nekem is volt egyik accordomnál.
2022. november 17. 15:26:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #125049 

#125046 kecsee 0  2022. november 16. 19:54:48 re: #125044 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát lehet butaságot mondok, de első körben a felniket súlyoztatnám ki egy normális műhelyben, a második körben a féltengelyeket. Én most az asszony jazzével szívok 80-90 -110Km/h nál elég erős hang jön. Persze mikor szerelővel ( kollégámmal) néztük semmi, pedig kínoztuk rendesen! Fogyasztás hosszútávon normális, városban +1l, lehet a magyar benzin miatt. Valószínű hogy valamelyik csapágy a váltóban. Érdekes na.
2022. november 17. 15:24:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #125048 

#125045 Lalee +  2022. november 16. 19:04:56 re: #125039 (Gladiator + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia!

Köszi az infót, ma sikerült is megoldani.

Üdv.

 << eleje | 2523 | 2522 | 2521 | 2520 | 2519 | 2518 | 2517 | 2516 | 2515 | 2514 | 2513 | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 1.06, 1.91, 1.53
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.079 mp, 9 query